Hyundai in vodik
Hyundai in vodik
Tukaj lahko objavite linke na novice o Hyundai-u in njihovih planih z vodikom in gorivnimi celicami.
Poleg Toyote, eden redkih avtomobilskih proizvajalcev, ki stavi karte tudi na vodik in močno investira v to tehnologijo.
Kakšen bo končni izkupiček bomo še videli, osebno pa me preseneča raven aktivnosti in investicij v takoimenovane "fool" cells-e.
1. Hyundai Motor invests in hydrogen tech companies overseas to lower costs
http://www.koreaherald.com/view.php?ud=20191030000727
2. Hyundai to test hydrogen trucks in Israel
http://www.koreaherald.com/view.php?ud=20190925000706
3. Hyundai Motor joins hands with Cummins for hydrogen fuel cell technology
http://www.koreaherald.com/view.php?ud=20190927000460
Poleg Toyote, eden redkih avtomobilskih proizvajalcev, ki stavi karte tudi na vodik in močno investira v to tehnologijo.
Kakšen bo končni izkupiček bomo še videli, osebno pa me preseneča raven aktivnosti in investicij v takoimenovane "fool" cells-e.
1. Hyundai Motor invests in hydrogen tech companies overseas to lower costs
http://www.koreaherald.com/view.php?ud=20191030000727
2. Hyundai to test hydrogen trucks in Israel
http://www.koreaherald.com/view.php?ud=20190925000706
3. Hyundai Motor joins hands with Cummins for hydrogen fuel cell technology
http://www.koreaherald.com/view.php?ud=20190927000460
Re: Hyundai in vodik
>> Kakšen bo končni izkupiček bomo še videli
Tipično je težko pravilno napovedat prihodnost, občasno pa je to vseeno otročje enostavno...
Tipično je težko pravilno napovedat prihodnost, občasno pa je to vseeno otročje enostavno...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Hyundai in vodik
Vodik v osebnih vozilih me ne prepriča, predvidevam pa da bo zanimiv za transport energije ali morda ladijski promet.....
Re: Hyundai in vodik
Jaz nimam nič proti vodiku, me pa zelo moti to, da ga prodajajo kot ekološko rešitev, čeprav vemo, da ga je večinoma proizveden iz plina, kjer se ravno tako sproščajo emisije.
Re: Hyundai in vodik
Bom pripel kar tukaj zraven:
https://media.group.renault.com/global/ ... enault.com
Tudi Renault gre v smer vodika.
https://media.group.renault.com/global/ ... enault.com
Tudi Renault gre v smer vodika.
Klikni in naroči svojo Teslo. https://www.tesla.com/referral/gaper58022
Re: Hyundai in vodik
Naj razvijejo tehnologijo in vgradijo v ladje in vlake... v avtomobilih tega ne bo nikoli. (masovno)
Re: Hyundai in vodik
Električne vlake bi menjal z vlaki na vodik?
???
???
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Hyundai in vodik
Vlaki ne verjamem, da bodo šli z elektrike, bi pa lahko bil pri ladjah, morda celo tovornjakih in avionih....
Re: Hyundai in vodik
Verjetno bi se bolj kot električne splačalo zamenjat dizelske...warpedone napisal/-a:Električne vlake bi menjal z vlaki na vodik?
???
Re: Hyundai in vodik
Z elekričnimi, ja.Verjetno bi se bolj kot električne splačalo zamenjat dizelske...
Je lažje elektrificirat žel. progo al stuhtat loko,otive na vodik in oskrbo z vodikom?
Prvo znamo že 100 let, dfrugega še ne sploh.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Hyundai in vodik
Slabost vodika, ki jo vidim jaz je, da doma ne moreš polnit. Ne občutim, da se mi avto ponoči med spanjem polni 8 ur. Če je pa treba it na črpalko za 10 min + čakanje v vrsti za plačilo pa se pozna.
Klikni in naroči svojo Teslo. https://www.tesla.com/referral/gaper58022
Re: Hyundai in vodik
Samo v EU je manj kot polovica železnic elektrificiranih. Kaj šele po svetu. Verjetno je za to nek (ekonomski) razlog in če uspejo prej naredit vodikove lokomotive, je meni prav.
Re: Hyundai in vodik
Vodikova lokomitiva je le tretjina problema.
Ena tretjina je proizvodnja, druga pa distribucija.
Pa jim še štroma po progi ne uspe potegnit... good luck.
Ena tretjina je proizvodnja, druga pa distribucija.
Pa jim še štroma po progi ne uspe potegnit... good luck.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Hyundai in vodik
In ker so izgube pri proizvodnji vodika enormne, je tudi proizvodnja skoraj dvakratni problem tega, kot ce bi bila elektricna.warpedone napisal/-a:Vodikova lokomitiva je le tretjina problema.
Ena tretjina je proizvodnja, druga pa distribucija.
Pa jim še štroma po progi ne uspe potegnit... good luck.
Distribucija pa itak ...
Re: Hyundai in vodik
Velikokrat slišim, da mogoče za avtomobile vodik res ni primeren, ampak za tovornjake je pa "de best".
Zato, ker so električni tako težki (zaradi baterije) in se prepočasi polnijo.
Pa si mislim, da ravno pri tovornjakih je učinkovistost pogonskega sistema še toliko bolj pomembna kot v avtomobilih. Za lastnike tovornjakov je zelo pomembno koliko centov ali evrov jih stane prevoženi kilometer in glede na to, da je vodik 5x dražji od elektrike in vzdrževanje gorivnih celic precej bolj pogosto kot pri EVjih, ta tehnologija SPLOH ni primerna za uporabo v tovornjakih.
Enostavno so predragi.
Zato, ker so električni tako težki (zaradi baterije) in se prepočasi polnijo.
Pa si mislim, da ravno pri tovornjakih je učinkovistost pogonskega sistema še toliko bolj pomembna kot v avtomobilih. Za lastnike tovornjakov je zelo pomembno koliko centov ali evrov jih stane prevoženi kilometer in glede na to, da je vodik 5x dražji od elektrike in vzdrževanje gorivnih celic precej bolj pogosto kot pri EVjih, ta tehnologija SPLOH ni primerna za uporabo v tovornjakih.
Enostavno so predragi.
Re: Hyundai in vodik
vsaka tehnologija je običajno na začetku predraga za komercialno uporabo. Razvoj pa nato zniža končno cenohimi napisal/-a:Velikokrat slišim, da mogoče za avtomobile vodik res ni primeren, ampak za tovornjake je pa "de best".
Zato, ker so električni tako težki (zaradi baterije) in se prepočasi polnijo.
Pa si mislim, da ravno pri tovornjakih je učinkovistost pogonskega sistema še toliko bolj pomembna kot v avtomobilih. Za lastnike tovornjakov je zelo pomembno koliko centov ali evrov jih stane prevoženi kilometer in glede na to, da je vodik 5x dražji od elektrike in vzdrževanje gorivnih celic precej bolj pogosto kot pri EVjih, ta tehnologija SPLOH ni primerna za uporabo v tovornjakih.
Enostavno so predragi.
OVE, OVE, OVE
Re: Hyundai in vodik
Proizvodnja vodika je draga in neracionalna in bo tako zelo verjetno tudi v prihodnje. Vsaj dokler le tega pridobivamo s pomočjo elektrike z elektrolizo. Tu je že takoj razvidno, da je z elektriko, ki jo imamo na razpolago, boljš direktno poganjat EV-je, kot pa z njo najprej vodik pridelat, nato pot pritisk spravt v jeklenke in nakoncu še do podjemnih mest transportirat. Kaka potrata. Za letala mogoče da, če baterije ne bodo postale precej lažje in z večjo gostoto energije.rgornik napisal/-a:.............vsaka tehnologija je običajno na začetku predraga za komercialno uporabo. Razvoj pa nato zniža končno ceno
Re: Hyundai in vodik
No pa se je začelo...
Korejska vlada ima že v štartu težave pri vzpoztavitvi omrežja polnilnic:
https://www.koreatimes.co.kr/www/tech/2 ... 80033.html
Korejska vlada ima že v štartu težave pri vzpoztavitvi omrežja polnilnic:
https://www.koreatimes.co.kr/www/tech/2 ... 80033.html
Re: Hyundai in vodik
Pomisleki so na mestu, jaz si tudi ne želim take polnilnice nikjer v bližini, niti na področjih, kjer se mimo sprehajam ali vozim.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek