Hyundai in vodik
Re: Hyundai in vodik
Podpredsednik Hyundai-a v ZDA predstavlja "družbo vodika":
http://www.koreatimes.co.kr/www/tech/20 ... 83140.html
http://www.koreatimes.co.kr/www/tech/20 ... 83140.html
- bostjan
- EVSVET donator
- Prispevkov: 46
- Kraj: Podsmreka (1356)
- Avto: Leaf 2017 30kWh, 08/2021 še 20kWh neto, SOH - 68%
-
10525
Re: Hyundai in vodik
Ali v Koreji tudi polnijo samo trije na uro? Imajo bolj dodelane polnilnice?himi napisal/-a:No pa se je začelo...
Korejska vlada ima že v štartu težave pri vzpoztavitvi omrežja polnilnic:
https://www.koreatimes.co.kr/www/tech/2 ... 80033.html
Ali je tako samo v evropi in ameriki?
- bostjan
- EVSVET donator
- Prispevkov: 46
- Kraj: Podsmreka (1356)
- Avto: Leaf 2017 30kWh, 08/2021 še 20kWh neto, SOH - 68%
-
10525
Re: Hyundai in vodik
https://interestingengineering.com/hydr ... ta-hyundaiFV-EV napisal/-a:Pomisleki so na mestu, jaz si tudi ne želim take polnilnice nikjer v bližini, niti na področjih, kjer se mimo sprehajam ali vozim.
Vodik... dajte se pogovarjat o čem bolj realnem, pravzaprav karkoli drugega je bolj realno.
Se spomnite cepelinov, bili so na vodik, a kdo kje vidi kakšnega? (Hindenburg disaster)
Re: Hyundai in vodik
Hyundai is planning to launch hydrogen fuel-cell trucks in 2023 in a bid to take the lead in next-generation electric vehicles.
http://www.koreatimes.co.kr/www/tech/20 ... 83548.html
http://www.koreatimes.co.kr/www/tech/20 ... 83548.html
Re: Hyundai in vodik
Hyundai kar ne odneha z vodikom. V Koreji bodo tokrat psotavili polnilnico vodika za avtobue:
http://www.koreaherald.com/view.php?ud= ... &np=1&mp=1
http://www.koreaherald.com/view.php?ud= ... &np=1&mp=1
Re: Hyundai in vodik
Korejska vlada in Hyundai resnično želita, da vodik "spelje"...
http://www.koreaherald.com/view.php?ud= ... &np=1&mp=1
Menda naj bi Hyundai do leta 2030 prodal 500 tisoč avtomobilov na vodik.
http://www.koreaherald.com/view.php?ud= ... &np=1&mp=1
Menda naj bi Hyundai do leta 2030 prodal 500 tisoč avtomobilov na vodik.
Re: Hyundai in vodik
Pumpe tam rastejo kot gobe po dežju. Imajo podobno strategijo kot Tesla z SC.himi napisal/-a:Korejska vlada in Hyundai resnično želita, da vodik "spelje"...
http://www.koreaherald.com/view.php?ud= ... &np=1&mp=1
Menda naj bi Hyundai do leta 2030 prodal 500 tisoč avtomobilov na vodik.
Re: Hyundai in vodik
Cepelini so še, pripravljajo se za nosilnosti več deset ton (10-50 ton), ali za večje število potnikov za luksuzno križarjenje, pri čemer ostane v zraku lahko več dni. So pa po novem na HELIJ. Torej nič več eksplozij, požarov. Proizvajalec je AIRLANDER.bostjan napisal/-a:https://interestingengineering.com/hydr ... ta-hyundaiFV-EV napisal/-a:Pomisleki so na mestu, jaz si tudi ne želim take polnilnice nikjer v bližini, niti na področjih, kjer se mimo sprehajam ali vozim.
Vodik... dajte se pogovarjat o čem bolj realnem, pravzaprav karkoli drugega je bolj realno.
Se spomnite cepelinov, bili so na vodik, a kdo kje vidi kakšnega? (Hindenburg disaster)
LINK:
https://www.hybridairvehicles.com/our-a ... lander-10/
Re: Hyundai in vodik
Želje so eno, realnost pa drugo. ČE bo ostala izbira med vodikom in elektriko, bo večina izbrala elektrone.himi napisal/-a:Korejska vlada in Hyundai resnično želita, da vodik "spelje"...
http://www.koreaherald.com/view.php?ud= ... &np=1&mp=1
Menda naj bi Hyundai do leta 2030 prodal 500 tisoč avtomobilov na vodik.
Re: Hyundai in vodik
Hyundai naj raje ta sredstva, ki jih namenja za razvoj vozil na vodik vloži v EV, ker so že zdaj solidni in učinkoviti.
Vodik je slepa veja.
Vodik je slepa veja.
Re: Hyundai in vodik
Vodik je tiha želja trenutne naftne industrije. Saj se s tem ohrani njihov način poslovanja. Tudi večino vodika se trenutno prideluje direkt iz nafte.
Tako da ni ne logike z vidika ekologije, niti iz vidika obnovljivih virov, se pa ohranja pozicija naftašev.
Tako da ni ne logike z vidika ekologije, niti iz vidika obnovljivih virov, se pa ohranja pozicija naftašev.
Re: Hyundai in vodik
V Švici preizkušajo njihove tovornjake z vodikovim pogonom
https://www.reuters.com/article/hyundai ... NKBN26S1FM
https://www.reuters.com/article/hyundai ... NKBN26S1FM
Re: Hyundai in vodik
To se naj bi razumelo kot nek poseben dosežek... tudi če se res zgodi, da jim rata prodat 500 tisoč teh zadev, bo to leta 2030 katastrofaln neuspeh v primerjavi s prodajo EVjev.Menda naj bi Hyundai do leta 2030 prodal 500 tisoč avtomobilov na vodik.
Bo le nekaj malega manj od št. prodanih ICE.
... direkt zaslužijo si to, kar jih bo (in jih je deloma že) doletelo.next-generation electric vehicle
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Hyundai in vodik
Sem vesel, da razvijajo vodikovo tehnologijo, ker bo definitivno prišla prav za tovornjake, ki vozijo na dolge razdalje po terenu, kjer ni ustrezna polnilna infrastruktura in predvsem za ladjarstvo, ki mora zelo pohitet s svojo trasformacijo, saj proizvajajo precej več izpustov kakor celoten kopenski promet skupaj.
OVE, OVE, OVE
Re: Hyundai in vodik
Se strinjam, da predvsem ladijski promet potrebuje čistejšo alternativo trenutnemu gorivu, ki ne onesnažuje okolja samo z izgorevanjem slednjega vendar že pri sami separaciji in pripravi goriva na ladji.
Kot ladijski strojnik sem delal le slabi dve leti, pa še to pred skoraj 20 leti, tako, da o načinih izpustov in samem nadzoru danes ne vem prav veliko, a takrat je šlo veliko odpadnega goriva in maziv v morje, papirje glede oddaje slednjega pa se je dobilo v tretjih državah...
Verjamem, da bo razvoj vodikove tehnologije pripomogel k čistejšim transportnim potem, tako po morju kot po kopnem.
Kot ladijski strojnik sem delal le slabi dve leti, pa še to pred skoraj 20 leti, tako, da o načinih izpustov in samem nadzoru danes ne vem prav veliko, a takrat je šlo veliko odpadnega goriva in maziv v morje, papirje glede oddaje slednjega pa se je dobilo v tretjih državah...
Verjamem, da bo razvoj vodikove tehnologije pripomogel k čistejšim transportnim potem, tako po morju kot po kopnem.
Re: Hyundai in vodik
No sedaj kaj hudo bolje ni. Toliko so naredili, da se sedaj ne sme izpuščati balastne vode v notranjih vodah, ampak morajo to naredit še na odprtem morju. Nekaj se je sicer EU uspelo izpogajati, da bodo sedaj na dimnike začeli nameščati neke filtre, vendar če vzamemo v zakup, da tiste ladje iz tvoje dveletne kariere pred 20. leti še kar plujejo po morjih, čeprav so bile že takrat vsaj 20. let stare, nisem nek optimist, da so stvari pretirano boljše. Rešitev je le v temu, da se preprosto prepove vplutje ladjam starejšim od 20. let in zahtevo po novih tehnologijah. Ker to kar Maersk, CMA in MSC delajo s temi megaladjami ni ravno usluga morju.Franci napisal/-a:Se strinjam, da predvsem ladijski promet potrebuje čistejšo alternativo trenutnemu gorivu, ki ne onesnažuje okolja samo z izgorevanjem slednjega vendar že pri sami separaciji in pripravi goriva na ladji.
Kot ladijski strojnik sem delal le slabi dve leti, pa še to pred skoraj 20 leti, tako, da o načinih izpustov in samem nadzoru danes ne vem prav veliko, a takrat je šlo veliko odpadnega goriva in maziv v morje, papirje glede oddaje slednjega pa se je dobilo v tretjih državah...
Verjamem, da bo razvoj vodikove tehnologije pripomogel k čistejšim transportnim potem, tako po morju kot po kopnem.
Gorivo je pa tako in tako trdi mazut, ki je tako zapacana zadeva, da jo je najprej treba ogret na delovno temperaturo, da se sploh utekočini. Načeloma se sicer za vplutje pri novejših ladjah, kolikor mi je znano, uporabljajo potem drugi motorji, ki imajo nekoliko cenejši dizel (na ravni kurilca), ampak to boš ti bolj vedel kot jaz, ker nisem ladijski strojnik, ampak tehnolog.
P.S. a si študiral na obali strojništvo?
OVE, OVE, OVE
Re: Hyundai in vodik
Malo smo zašli ja, ampak problem je na obeh straneh:
- vodikove tehnologije, ki je vsakih pet let še vsaj deset let oddaljena od množične uporabe,
- ladjarstva, ki živi v svojem svetu in mehurčku ter se požvižga na to, kaj dela preostali svet
Se pa vsaj zadeva počasi premika. Hyundai vsako leto proda nekaj tisoč takih vozil. Podobno se je začelo z EV konec prvega desetletja 21.st. Bo pač trajalo. Vendar za ladje druge bolj ekološke rešitve ne vidim, prav tako za long-haul tovornjake, ki bodo vozili izven omrežja.
- vodikove tehnologije, ki je vsakih pet let še vsaj deset let oddaljena od množične uporabe,
- ladjarstva, ki živi v svojem svetu in mehurčku ter se požvižga na to, kaj dela preostali svet
Se pa vsaj zadeva počasi premika. Hyundai vsako leto proda nekaj tisoč takih vozil. Podobno se je začelo z EV konec prvega desetletja 21.st. Bo pač trajalo. Vendar za ladje druge bolj ekološke rešitve ne vidim, prav tako za long-haul tovornjake, ki bodo vozili izven omrežja.
OVE, OVE, OVE
Re: Hyundai in vodik
Zna tole prej jadrat kot pa vodik ...
https://www.projectcargojournal.com/shi ... dpr=accept
https://www.projectcargojournal.com/shi ... dpr=accept
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Hyundai in vodik
Pa pojdimo na temo - Hyundai ima vodikovo tehnologijo že kar nekaj let razvito in z njihove strani bi bil možen hiter prehod, a menim da se za osebna vozila ne bo prijelo - morda kakšni trgovski potniki, ki so stalno na poti po več kot 500 km dnevno in v primeru, da bi bila zadostna polnilna infrastruktura, ki bi se primarno zgradila za tovorni promet.
A EV so vseeno preskok, ki bo za dnevne migracije postal kar stalnica.
Ko enkrat dojameš, da ni enostavnejšega kot doma zvečer priključit avto na polnilec in že imaš zjutraj baterijo polno za vse dnevne potrebe.
Tako kot reklamirajo id3, da je polnjenje enostavno kot polnjenje telefona.
A EV so vseeno preskok, ki bo za dnevne migracije postal kar stalnica.
Ko enkrat dojameš, da ni enostavnejšega kot doma zvečer priključit avto na polnilec in že imaš zjutraj baterijo polno za vse dnevne potrebe.
Tako kot reklamirajo id3, da je polnjenje enostavno kot polnjenje telefona.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek