V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Ponoci lahko ze danes brez posega v infrastrukturo polnimo 350.000 vozil, to pa je 1/3 voznega parka slovenije. V medijih je jasno drugace predstavljeno, da bo padla kaksna miljarda, dve, tri. Vir: elesovi makro grafi porabe
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Ponoči je energije še vedno preveč, torej polni raje ponoči. Ko bo fotovoltaike toliko, da bo tudi ob sončnih dnevih sredi dneva energije preveč, pa polni tudi takrat (nikoli pa sredi oblačnega dneva).
To, da imaš tudi ti sam sončno elektrarno, nima kaj dosti veze (ne fizikalno, pa v primeru net meteringa tudi ne ekonomsko).
To, da imaš tudi ti sam sončno elektrarno, nima kaj dosti veze (ne fizikalno, pa v primeru net meteringa tudi ne ekonomsko).
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Mislim da se nam za bodočnost razvoja baterij ni bati!!
https://www.express.co.uk/life-style/ca ... imV5Ns-o2A
https://www.express.co.uk/life-style/ca ... imV5Ns-o2A
Kona 64 50kkm prej IONIQ 28kWh - 218kkm, SE 33kW, Smart&Simple 3F CRF
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
amaterB napisal/-a:Ponoči je energije še vedno preveč, torej polni raje ponoči. Ko bo fotovoltaike toliko, da bo tudi ob sončnih dnevih sredi dneva energije preveč, pa polni tudi takrat (nikoli pa sredi oblačnega dneva).
To, da imaš tudi ti sam sončno elektrarno, nima kaj dosti veze (ne fizikalno, pa v primeru net meteringa tudi ne ekonomsko).
To da imaš sam sončno elektrarno ima še kakšno vezo. Sicer največkrat posredno ampak povsem ekvivalentno. Predstavljaj si sončen poletni dan, ko sonce na polno sije in žge, takrat tudi klime v domovih, firmah, hotelih, bolnicah... na polno delajo, fabrike in ostale ustanove so v pogonu, gospodinstva obratujejo, sončne elektrarne pa tudi na polno delajo. Avtomobili se pa ne polnijo, saj so se ponoči. In tako lahko vse instalirane sončne elektrarne skrbijo za zmanjševanje konic porabe električne energije, tako da je termoelektrarni in drugim potrebno z manjšo močjo delovati. In to je točno to, kar želimo doseči. Zmanjšat učinek na okolje, tako ali drugače. Ob viških energije v omrežje bi se moralo zmanjševati moč predvsem termoelektrarnam, ki so največja praseta, hidroelektrarne pa bi lahko kopičile zaloge vode. In bolj kot bi država spodbujala gradnjo FVE, več koristi bi bilo za okolje in ljudi. Najbolj žalostno je, da se gleda pri vsaki stvari zgolj na direktno ekonomsko računico, spregleda pa škodo na okolje in posredno gospodarsko škodo zaradi zdravljenja bolezni kot posledica delovanja škodljivih emisij termoelektrarn in ICE.
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Se strinjam s teboj, samo na eno stvar moram opozorit: sončne elektrarne ne delajo najbolje poleti, ko sonce žge. Fotovoltaični moduli delujejo najbolj optimalno pri temperaturah okoli 10 stopinj in pri kotu sonca tam nekje 30. Letos februarja so bile na primer idealne razmere. Edino dan ni tako dolg.Dzun Tao napisal/-a:amaterB napisal/-a:Ponoči je energije še vedno preveč, torej polni raje ponoči. Ko bo fotovoltaike toliko, da bo tudi ob sončnih dnevih sredi dneva energije preveč, pa polni tudi takrat (nikoli pa sredi oblačnega dneva).
To, da imaš tudi ti sam sončno elektrarno, nima kaj dosti veze (ne fizikalno, pa v primeru net meteringa tudi ne ekonomsko).
To da imaš sam sončno elektrarno ima še kakšno vezo. Sicer največkrat posredno ampak povsem ekvivalentno. Predstavljaj si sončen poletni dan, ko sonce na polno sije in žge, takrat tudi klime v domovih, firmah, hotelih, bolnicah... na polno delajo, fabrike in ostale ustanove so v pogonu, gospodinstva obratujejo, sončne elektrarne pa tudi na polno delajo. Avtomobili se pa ne polnijo, saj so se ponoči. In tako lahko vse instalirane sončne elektrarne skrbijo za zmanjševanje konic porabe električne energije, tako da je termoelektrarni in drugim potrebno z manjšo močjo delovati. In to je točno to, kar želimo doseči. Zmanjšat učinek na okolje, tako ali drugače. Ob viških energije v omrežje bi se moralo zmanjševati moč predvsem termoelektrarnam, ki so največja praseta, hidroelektrarne pa bi lahko kopičile zaloge vode. In bolj kot bi država spodbujala gradnjo FVE, več koristi bi bilo za okolje in ljudi. Najbolj žalostno je, da se gleda pri vsaki stvari zgolj na direktno ekonomsko računico, spregleda pa škodo na okolje in posredno gospodarsko škodo zaradi zdravljenja bolezni kot posledica delovanja škodljivih emisij termoelektrarn in ICE.
OVE, OVE, OVE
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951614
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Sončne elektrarne tudi ko žge delujejo dobro, sem poskušal s polivanjem hladne vode pa ni bilo omembe vrednega dviga proizvodnje.
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Aha. Odziv je šolski primer trde znanost: teza, metodologija, citati, znanstvena argumentacija, itd..?
Crap.
Običajen propagandni BS.
Avtor originala sploh ni prebral, nekaj je nekje snel in to zdaj prodaja malo okrašeno s svojimi mnenji in projekcijami.
"One of the biggest mistakes they are making is that they are comparing the full production and lifecycle of an electric vehicle, including the emission from the electricity uses, against the production and lifecycle of a diesel car without accounting for all the energy used to produce the diesel and supply it to the cars."
Kar je seveda laž. Ne edina, ampak najlažje preverljiva.
Za dizla se je upoštevala porabljena energija: "für die Förderung, für den Transport und für die Raffinerie."
Ampak nič zato, če je laž argument, dokler se avtorjevo stališče sklada z mojim, kenede.
Crap.
Običajen propagandni BS.
Avtor originala sploh ni prebral, nekaj je nekje snel in to zdaj prodaja malo okrašeno s svojimi mnenji in projekcijami.
"One of the biggest mistakes they are making is that they are comparing the full production and lifecycle of an electric vehicle, including the emission from the electricity uses, against the production and lifecycle of a diesel car without accounting for all the energy used to produce the diesel and supply it to the cars."
Kar je seveda laž. Ne edina, ampak najlažje preverljiva.
Za dizla se je upoštevala porabljena energija: "für die Förderung, für den Transport und für die Raffinerie."
Ampak nič zato, če je laž argument, dokler se avtorjevo stališče sklada z mojim, kenede.
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Nikakor. Vezo ima, da je sončnih elektrarn čimveč. Ampak če jo imaš ti, tvoj sosed pa ne, je pa popolnoma isto, kot če jo ima on, ti pa ne - pa čeprav ti voziš EV, on pa ICE.Dzun Tao napisal/-a:To da imaš sam sončno elektrarno ima še kakšno vezo.
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Meni se pa ob vsem tem zdi, kot da se Nemci iz svoje zgodovine niso ničesar naučili.
Njihov cesar Wilhelm II. naj bi okrog 1905, torej skoraj 20 let potem, ko si je Benzova Berta od moža prvi avto za obisk tašče sposodila, izjavil:
"Ich glaube an das Pferd. Das Automobil ist eine vorübergehende Erscheinung."
Moj prosti prevod:
"Verjamem v konje. Avtomobili so prehoden pojav."
Vsak namig na podobnost med njim in novodobnimi zagovorniki fosilnih goriv je povsem nameren
In čez nekaj desetletij se bomo tem današnjim" carjem" tudi vsi smejali...
Danes se jim upamo le nekateri
Upam le, da pomanjkanje vizionarstva Nemčije in cele Evrope ne bo pahnilo v tako prihodnost, kot ji je sledila po cesarju Wilhelmu...
Njihov cesar Wilhelm II. naj bi okrog 1905, torej skoraj 20 let potem, ko si je Benzova Berta od moža prvi avto za obisk tašče sposodila, izjavil:
"Ich glaube an das Pferd. Das Automobil ist eine vorübergehende Erscheinung."
Moj prosti prevod:
"Verjamem v konje. Avtomobili so prehoden pojav."
Vsak namig na podobnost med njim in novodobnimi zagovorniki fosilnih goriv je povsem nameren
In čez nekaj desetletij se bomo tem današnjim" carjem" tudi vsi smejali...
Danes se jim upamo le nekateri
Upam le, da pomanjkanje vizionarstva Nemčije in cele Evrope ne bo pahnilo v tako prihodnost, kot ji je sledila po cesarju Wilhelmu...
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Ma kdo o tem govorui. Vajda to vsak ve. Ampak tist ke ni za EV-je načeloma tudi za fotovoltajiko ni. So EV-jevci procentualno bistveno bolj zavedni. Nqajboljše pa je, če jo imaš ti in sosed.amaterB napisal/-a:Nikakor. Vezo ima, da je sončnih elektrarn čimveč. Ampak če jo imaš ti, tvoj sosed pa ne, je pa popolnoma isto, kot če jo ima on, ti pa ne - pa čeprav ti voziš EV, on pa ICE.Dzun Tao napisal/-a:To da imaš sam sončno elektrarno ima še kakšno vezo.
Mimogrede, nimam ICE, a imam elektrarno.
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Torej, imel sem PV pred EV, ki je zadostovala za potrebe gospodinjstva. Ko sem kupil EV sem dodatno investiral v PV in dolal modele, ki bodo pokrili potrebe še EV. Kaj imajo tu moji sosedi (v radiju enega km jih je več tisoč), kateri nimajo (noben) niti PV niti EV?amaterB napisal/-a:Nikakor. Vezo ima, da je sončnih elektrarn čimveč. Ampak če jo imaš ti, tvoj sosed pa ne, je pa popolnoma isto, kot če jo ima on, ti pa ne - pa čeprav ti voziš EV, on pa ICE.Dzun Tao napisal/-a:To da imaš sam sončno elektrarno ima še kakšno vezo.
Nebi se želel hvalit, da jaz naredim za okolje več kot oni, ampak zgolj hipotetično, katera smer je boljša po tvojem?
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Ne bi se spuščal v debato EV : ICE eko-produkciji, ker imata vsak od njiju precej pro/contra dejstev. Socialnih tukaj niti ne
načenjate, pa so mogoče hujši od ekologije. Bolj me zanima kako zmanjšati minuse pri obeh.
Kaj takega bi lahko odpravilo težave - če ne bi samo povzročilo novih. Trenutno se mi zdi da samo prelagamo z enega velikega kupa
na več manjših, potem pa posamezniki trdijo, da je njihov manjši.
https://www.delo.si/novice/okolje/na-pr ... 72736.html
načenjate, pa so mogoče hujši od ekologije. Bolj me zanima kako zmanjšati minuse pri obeh.
Kaj takega bi lahko odpravilo težave - če ne bi samo povzročilo novih. Trenutno se mi zdi da samo prelagamo z enega velikega kupa
na več manjših, potem pa posamezniki trdijo, da je njihov manjši.
https://www.delo.si/novice/okolje/na-pr ... 72736.html
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Pa smo takoj na debati EV : H2
Fotovoltaika z 90% izkoristkom bi rešila veliko... Samo rabimo kakšno revolucionarno rešitev.
Fotovoltaika z 90% izkoristkom bi rešila veliko... Samo rabimo kakšno revolucionarno rešitev.
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
O vodiku se ze zelo zelo dolgo govori, nima pa še uporabne vrednosti in ne verjamem, da bo res kmalu ali pa začasa naše generacije. Zato se je smiselno ukvarjat predvsem s stistimi zadevami (npr. trenutno s PV), ki že ali pa bodo v kratkem 'pile vodo'.
Sončna energija je primarna in kot taka bo vedno zanimiva in na voljo, če jo bomo le znali izskoristit s čim manj škodljivimi vplivi na okolje. Se pa strinjam, da enkrat bo verjetno tudi vodik aktualen.
Sončna energija je primarna in kot taka bo vedno zanimiva in na voljo, če jo bomo le znali izskoristit s čim manj škodljivimi vplivi na okolje. Se pa strinjam, da enkrat bo verjetno tudi vodik aktualen.
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Pred časom sem slišal debato, da bi višek energije iz PV lahko hranili tudi v obliki plinov, za kar bi uporabili kar obstoječe plinovode v EU. Tako da bo verjetno na koncu zmagala kombinacija. Te pline (metan, vodik) bi potem pretvarjali nazaj v elektriko, ko bi bilo pomanjkanje (ponoči, pozimi, oblačno vreme).
Nekako zadevo trenutno vidim takole: baterije za v tovornjake na daljše razdalje verjetno ne bodo primerne (teža, cena). Tukaj bo po vsej verjetnosti zmagal vodik (iluzija, da bodo šli tovornjaki na železnico se te dni podira tudi v Sloveniji, ko je SŽ na max. kapaciteti primorskega tira, 2. tir se pa še graditi ni začel - podobne težave so tudi drugje po evropi, ki je podhranjena z investicijami v železnice). Baterije bodo pa skoraj 100% zmagale v avtomobilih ker:
a. imajo dovolj kapacitete za 500km+ (v nekaj letih, takrat tudi teža ne bo problem)
b. zmanjšujejo onesnaževanje v urbanih naseljih, kjer je večina prebivalstva izpostavljenega škodljivim izpustom plinov (CO2, trdi delci, NOx, SO2)
Nekako zadevo trenutno vidim takole: baterije za v tovornjake na daljše razdalje verjetno ne bodo primerne (teža, cena). Tukaj bo po vsej verjetnosti zmagal vodik (iluzija, da bodo šli tovornjaki na železnico se te dni podira tudi v Sloveniji, ko je SŽ na max. kapaciteti primorskega tira, 2. tir se pa še graditi ni začel - podobne težave so tudi drugje po evropi, ki je podhranjena z investicijami v železnice). Baterije bodo pa skoraj 100% zmagale v avtomobilih ker:
a. imajo dovolj kapacitete za 500km+ (v nekaj letih, takrat tudi teža ne bo problem)
b. zmanjšujejo onesnaževanje v urbanih naseljih, kjer je večina prebivalstva izpostavljenega škodljivim izpustom plinov (CO2, trdi delci, NOx, SO2)
OVE, OVE, OVE
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Sam to z vodikom so že zdavnaj potarnali, da bi bila zadeva predraga. Mislim da je tudi Elon uporabo vodika kategorično odklonil. Ker tu najprej rabiš precej elektrike, da vodik iz vode razcepiš, potem potrebuješ elektriko in kompresor, da ta vodik v jeklenke stisneš pod velikim pritiskom. Potem rabiš (za enkrat smrdljive ICE) tovornjake, ki ta vodik na pumpe speljejo, in od tam napumpaš v vozilo, ki mora imeti jeklenko za visoke pritiske.
Mislim, da je izkoristek oziroma cena takega pogona precej večja od direktnega napajanja EV-jev z elektriko.
Mislim, da je izkoristek oziroma cena takega pogona precej večja od direktnega napajanja EV-jev z elektriko.
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951614
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Je pa vodik enostavno iz vode dobiti, če imaš preveč elektrike, Naprimer med sončnim vikendom , ko plačujemo talumu, da za nas porabi elektriko...
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
... izkoristek precej nižji in cena takega pogona precej višja od...Dzun Tao napisal/-a:Mislim, da je izkoristek oziroma cena takega pogona precej večja od direktnega napajanja EV-jev z elektriko.
So pa vodikove tehnologije uporabne pri kogeneraciji, ko potrebuješ tako elektriko, kot tudi toploto (na primer za kakšne hiše na severu).Drugače se strinjam, da so izkoristki vprašljivi. Še pri simulaciji SOFC nisem dosegel višjega izkoristka od približno 75%. V praksi pa je bilo veliko manj.
- davrog10
- EVSVET donator
- Prispevkov: 360
- Kraj: Rečica ob Savinji
- Avto: Tesla Model Y LR 22 | Tesla Model 3 RWD 23
-
425531
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Pozabiti tudi ne smemo na nove fuzijske reaktorje. Že en čas jih pripravljajo, da zagotovijo ogromno čiste energije. Ko jim to uspe ne vidim kaj drugega kot elektrike na cesti.
ex Nissan Leaf N-Connecta 40kWh 2018-2023
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek