V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Reciklirana v kaj? Bo litijeva baterija čez 10, 20, 30 let še aktualna?
Metodologija kako so prišli do kakšne številke je popisana. Original študija je javno dostopna in se jo splača prebrati preden se komentira iz druge, pardon, tretje roke.
Za tiste, ki si niso vzeli 10 min za branje, pa zadošča že naslov povzetka: Electric Vehicles are not a Panacea for Climate Change.
S čimer se bo lahko strinjal tudi tisti, ki se je s fiziko srečal samo v osnovni šoli.
Metodologija kako so prišli do kakšne številke je popisana. Original študija je javno dostopna in se jo splača prebrati preden se komentira iz druge, pardon, tretje roke.
Za tiste, ki si niso vzeli 10 min za branje, pa zadošča že naslov povzetka: Electric Vehicles are not a Panacea for Climate Change.
S čimer se bo lahko strinjal tudi tisti, ki se je s fiziko srečal samo v osnovni šoli.
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Strokovnjak, samo nekaj ti bom rekel. kako lahko verjameš karkoli na besedo nemcu, ki te je že z diseselgate je***l direktno v glavo? Ma si res naiven. Veš katera laž je najbolj prepričljiva? Ta ki vsebuje elemente resnice. In v tem njihovem razpravljanju zgleda vse oh in sploh, podatki pa so prirejeni enako kot so bli za dizlaše. Ma me čudi da vas nikoli ne izuči. Edina resnica tukaj je (in to so večkrat povedali v preteklosti) da bo ob prehodu na EV-je avtomobilska industrija doživela velikanske izgube delovnih mest, dobička.... Torej vse se vrti okoli denarja. Tudi njihova "resnica". Še sami sebi ne verjamejo, kar govorijo, saj je WV napovedal velikansko proizvodnjo EV-jev. Le čas bi radi kupili.stane napisal/-a:- vzeli so življensko dobo baterije 150.000km, kar je dobesedno smešno. 500.000km bi bila približno dobra številka Aha. Povprečen avto sicer naredi po 15.000km na leto, torej bo baterija pri 1/2 mio. km stara dobrih 33 let. Si prepričan, da bo še živa?
- po uporabi v avtomobilu ta baterija lahko služi še nadaljnih 20 let v hranilnikih Lahko. Ni pa nujno.
- surovine v baterijah se 100% reciklirajo. Seveda z vloženo energijo, ampak bistveno manj kot za prvo izdelavo. Ampak do tam je še daleč. Najprej 10 let v avtu, potem še "nadaljnih 20 let v hranilnikih", se pravi čez dobrih 30 let bo material na voljo za ponovno vgradnjo, do takrat pa rudnik.
- ni se upoštevala energija za proizvodnjo in transport nafte. Ne drži. Upoštevala se je energija: "für die Förderung, für den
Transport und für die Raffinerie."
Zdaj pa še malo razdelaj svoje teze o benignosti CO2.
- Hitch-Hiker
- EV entuziast
- Prispevkov: 325
- Avto: Ioniq, Rav4
-
337188
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Moja pristranska statistika (priblizno kot tale iz nemcije) je, da vecina ki kupi EV z njimi dela 30+kkm na leto. Sklepam da dost beres forum in si verjetno opazil da ima vecina 30kkm prej kot v enem letu. Jaz imam 35K pa nimam avta se eno leto.stane napisal/-a:Ne vem, zmenite se.Hitch-Hiker napisal/-a: Vecina ki si kupi EV dela na letni ravni 30+kkm tak da 10let 300+kkm. Za do 15kkm se trenutno ne splaca EV, razen ce mas viska $$.
Debata ni o tem kaj se splača, niti ti nimaš statistike o "večini". Na netu najdeš ogromno EV starih po 5-6let, ki imajo 20.000km, pa zato še ne trdim, da ljudje z njimi delajo po 3 jurje na leto.
Ampak se da reciklirat. Izpuhov se ne da.
Kako, da ne? Izpuhe iz Šoštanja že leta recikliramo.
CO2 sicer ni benigen ampak je problem, da ne upostevajo drugih plinov (npr: NOx zaradi katerih tepejo dizle) ampak samo CO2.
Drugi znajo biti precej bolj skodljivi kot CO2.DCT napisal/-a:CRF napisal/-a:Glede onesnaževanja je CO2 še najmanjši problem, pa se na žalost vsi ubadajo ravno z njim...
Točno to!
Pa vprašanje je,če je CO2 sploh problem ali je ravno obratno,torej da ravno brez njega nebi bilo življenja?...CO2 je neškodljiv plin,ki ga rastline itak potrebujejo za fotosintezo,tako da se postavlja vprašanje,kako bi rastline sploh funkcionirale,če bi ta plin zreducirali na nulo?
Prosim razlozi kako iz izpuhov naredijo surovino za ponovno uporabo. Kako CO2, SO2, H2O, NOx inc. spravijo nazaj v premog oz v primeru avtov v ogljikovodike.
Ce recikliras baterijo dobis v veliki meri ciste surovine, ki jih lahko ponovno uporavis (- energija, ki si jo za to porabil).
V primeru EV je najvecji problem od kje je energija, kar pa se da do neke mere spedenat.
CO2 je kot tak benigen samo direktno neuporaben za nas. Ce ga nebi bilo, bi nas pa zeblo pa rastline nebi funkcionirale. Ce ga je prevec nam je pa vroce pa se vse lahko pokrepa.
Tezava je v kolicinah, zato "ne cisto benigen". Glede na debato bi to lahko bilo jasno iz konteksta je pa res da nihce ni direktno napisal tega.
Reciklirana v surovine. Ce bo aktualno se lahko predela nazaj v baterije sicer se lahko porabi v druge namene.stane napisal/-a:Reciklirana v kaj? Bo litijeva baterija čez 10, 20, 30 let še aktualna?
Metodologija kako so prišli do kakšne številke je popisana. Original študija je javno dostopna in se jo splača prebrati preden se komentira iz druge, pardon, tretje roke.
Za tiste, ki si niso vzeli 10 min za branje, pa zadošča že naslov: Electric Vehicles are not a Panacea for Climate Change.
S čimer se bo lahko strinjal tudi tisti, ki se je s fiziko srečal samo v osnovni šoli.
Mislim pa tudi da nihce tukaj ne trdi, da so EV resitev za klimatske spremembe. Samo trdimo da na dolgi rok manj zaserjejo okolje.
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Pozabljaš, da je bila original študija z VSEMI CERTIFIKATI!!!! narejena tudi za dizlaše. Ma ne ga sr**.stane napisal/-a:Reciklirana v kaj? Bo litijeva baterija čez 10, 20, 30 let še aktualna?
Metodologija kako so prišli do kakšne številke je popisana. Original študija je javno dostopna in se jo splača prebrati preden se komentira iz druge, pardon, tretje roke.
Za tiste, ki si niso vzeli 10 min za branje, pa zadošča že naslov povzetka: Electric Vehicles are not a Panacea for Climate Change.
S čimer se bo lahko strinjal tudi tisti, ki se je s fiziko srečal samo v osnovni šoli.
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Še nekaj povezav do ostalih raziskav, za tiste ki bi si radi ustvarili popolnejšo sliko. viewtopic.php?f=14&t=143
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Stvar občutka, spet. Jaz bi za par modelov upal reči, da se jim zdi, da so z nakupom EV dobili še eno luknjo v rit in da bodo osebno s tem rešili svet.Hitch-Hiker napisal/-a: Moja pristranska statistika (priblizno kot tale iz nemcije) Edini vir tvoje raziskave je forum in par istomislečih badijev, pa si že "približno" na ravni ene, dajmo rečt, za odtenek resnejše raziskave? Kaj še čakaš - IJS, fakultete se bodo steple zate! je, da vecina ki kupi EV z njimi dela 30+kkm na leto. Sklepam da dost beres forum in si verjetno opazil da ima vecina 30kkm prej kot v enem letu. Jaz imam 35K pa nimam avta se eno leto. Sem opazil, ja. Statistično je to pomemben vzorec. Opazil sem tudi, da se jih kar nekaj hvali, da z EV delajo več km na leto, ker jim je tako fajn. Kako boš zdaj to statistično ovrednotil z vidika CO2 in podobnih jajc? Je to plus proti ICE?
Prosim razlozi kako iz izpuhov naredijo surovino za ponovno uporabo. Kako CO2, SO2, H2O, NOx inc. spravijo nazaj v premog oz v primeru avtov v ogljikovodike. Povej ti meni. Nenazadnje je enih 40% el. energije, ki jo požgeš v avtu iz nagravžnega kolma, 30% pa pušča za sabo jedrske odpadke za katere še nismo našli pametne rešitve. Ali pač misliš, da gre EV na samorogove mavrične prdce?
Ce recikliras baterijo dobis v veliki meri ciste surovine, ki jih lahko ponovno uporavis (- energija, ki si jo za to porabil).
V primeru EV je najvecji problem od kje je energija, kar pa se da do neke mere spedenat. Itak. Lako ćemo to.
CO2 je kot tak benigen samo direktno neuporaben za nas. Ce ga nebi bilo, bi nas pa zeblo pa rastline nebi funkcionirale. Ce ga je prevec nam je pa vroce pa se vse lahko pokrepa.
Tezava je v kolicinah, zato "ne cisto benigen". Glede na debato bi to lahko bilo jasno iz konteksta je pa res da nihce ni direktno napisal tega.
Reciklirana v surovine. Ce bo aktualno se lahko predela nazaj v baterije sicer se lahko porabi v druge namene.stane napisal/-a:Reciklirana v kaj? Bo litijeva baterija čez 10, 20, 30 let še aktualna?
Metodologija kako so prišli do kakšne številke je popisana. Original študija je javno dostopna in se jo splača prebrati preden se komentira iz druge, pardon, tretje roke.
Za tiste, ki si niso vzeli 10 min za branje, pa zadošča že naslov: Electric Vehicles are not a Panacea for Climate Change.
S čimer se bo lahko strinjal tudi tisti, ki se je s fiziko srečal samo v osnovni šoli.
Mislim pa tudi da nihce tukaj ne trdi, da so EV resitev za klimatske spremembe. Samo trdimo da na dolgi rok manj zaserjejo okolje.
Nekaj je srednje pristranskih, nekaj pa spodobno realnih.
Ampak! To je ekstremno subjektivna ocena, brez vsake znanstvene podlage in citiranih virov.
Edit, admin: Pisanje z rdečo je namenjeno poudarkom, ne pa celotnim odgovorom. S tem da je napisan z rdečo barvo, odgovor ne dobi dodatne teže!
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Veš Stane, če nič drugega, delaš eno veliko napako. Bencinarjem smo dovolili 100 letni razvoj, da so se izpusti in porabe v tem obdobju bistveno zmanjšale. Ampak zdaj smo pri dnu, bistveno nižje ne bo šlo. Zakaj bi sedaj nasprotovali razvoju baterij ki so bolj na začetku resne razvojne poti? Naj se še te 100 let razvijajo, al pa vsaj 20. Če so že sedaj gledano primerljiva alternativa gorivu (razen po tvoji in nemški študiji, pa še kakšni norveški - ne pozabi da majo dost nafte), bodo čez 20 let 20x boljša. Sicer CO2 res ni vse. V gorivih so spojine, ki so zelo kancerogene in to se vse v mestih na veliko izpušča v ozračje in nabira. Četudi bi sama proizvodnja EV-jev enako onesnaževala, so fabrike za to izven mest. Ma ne rabiš bit prav brihten za to povezat.
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Ne vem, če me prav zatopiš. Moja agenda ni anti EV, ampak neka minimalna korektnost.
Jasno je, da so ICE v zatonu, prinašajo pa tudi EV svoje probleme, ki niso zanemarljivi.
Jasno je, da so ICE v zatonu, prinašajo pa tudi EV svoje probleme, ki niso zanemarljivi.
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Ko malo berem kako se greste "kdo več ve" da ne rečem kaj hujšega razmišljam takole:
- tako kot piše tukaj za CO2 - https://www.varcevanje-energije.si/ekol ... e-co2.html
- in tako kot piše tukaj za količine energije v gorivih - https://www.varcevanje-energije.si/okol ... oriva.html
Bi dodal še tole.
Zelo veliko od teh energentov, če ne skoraj vsi, so v omejenih (določenih) količinah oziroma prehajajo iz enega v drugega ipd.
Zakaj se ne bi bolj usmerili v sonce, ki je (za zdaj še) skoraj neskončen vir energije? Sonce da na površino zemlje v 3 urah toliko energije kot jo človeštvo porabi v celem letu! http://www.energap.si/?viewPage=43
Samo v razmislek.
- tako kot piše tukaj za CO2 - https://www.varcevanje-energije.si/ekol ... e-co2.html
- in tako kot piše tukaj za količine energije v gorivih - https://www.varcevanje-energije.si/okol ... oriva.html
Bi dodal še tole.
Zelo veliko od teh energentov, če ne skoraj vsi, so v omejenih (določenih) količinah oziroma prehajajo iz enega v drugega ipd.
Zakaj se ne bi bolj usmerili v sonce, ki je (za zdaj še) skoraj neskončen vir energije? Sonce da na površino zemlje v 3 urah toliko energije kot jo človeštvo porabi v celem letu! http://www.energap.si/?viewPage=43
Samo v razmislek.
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Aja, da dokončam... mislim da EV malo lažje napolniš s soncem kot ICE. Pa tudi izdelava ICE (ali EV) je z uporabo sončne energije bolj "zelena".
- Hitch-Hiker
- EV entuziast
- Prispevkov: 325
- Avto: Ioniq, Rav4
-
337188
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Korektnost z obeh strani. Ne pozabi tega. Tudi spuscanje nivoja debate je mimo.stane napisal/-a:Ne vem, če me prav zatopiš. Moja agenda ni anti EV, ampak neka minimalna korektnost.
Jasno je, da so ICE v zatonu, prinašajo pa tudi EV svoje probleme, ki niso zanemarljivi.
Pristranska studija je pristranska ne glede na to, ali jo opravi doktor znanosti z upostevanjem nekaj (kredibilnih) virov in neupostevanjem drugih (kredibilnih) ali pa jo nekdo na nekem forumu potegne skupaj. Govori se o pristranskosti in ne pravilnosti. Konec koncev sta zaradi neupostevanja virov nepravilni obe.
Osebno se vozim malenkost vec, kot sem se s prejsnjim. Ampak to zato ker prejsnji avto, ki je zamenjal se starejsega vec stoji v backupu, ce sta kdaj potrebna oba avta.
Vire elektrike imamo moznost spedenat. Se da, ni nujno da je/bo lahko. Tudi to ni nikjer receno. Se pa da.
Kar se premoga tice nisem nikjer trdil da se da narediti nazaj surovine. To si trdil ti, ko si rekel da v Sostanju izpuhe ze leta reciklirajo. Filtrirajo mogoce reciklirajo pa ne.
Je pa res da je filtriranje izpuhov termoelektrarne lazje kot filtriranje izpuha N (ne vem kako velik je ta N) avtomobilov. Vem pa ne ker se v to nisem nikoli poglabljal, da me ne bos drzal za besedo.
Ampak iz filtriranja se zmeraj ne vem kako pridemo do recikliranja.
Baterijo se reciklirati da.
Nakaj kar bi konkretno prispevalo k zmanjsanju onesnazevanja okolja, je urejen javni prevoz. Ce si doma v kaki vukojebini (beri ven iz vecjega mesta za Slovenijo), ves kako verjetno je, da se bo to zgodilo.
Elektro avti ne resijo kaj dosti. Samo svinjanjarija se ne raztresa okrog ampak se lokalizira (mozem boljsi nadzor, kar pa je zal redko) in pa mogoce je uporabit alternativne vire ne samo nafto. Mogoce tudi na samorogove prdce, ce jih najdemo.
Jedrska energija bi lahko bila cistejsa alternativa termoelektrarnam ampak so zeleni blazno proti njej. Ce nebi bili tako zelo, bi se lahko v zadnjih 40 letih jedrska energija razvila v cistejso in varnejso, kot trenutno je. Ker so bili, so trenutno delujoce elektrarne manj varne in manj ciste, kot bi lahko bile.
Je pa res, da se marsikdo, ki si omisli EV, treplja, kako je s tem resil podnebne spremembe in onesnazevanje.... Zal se moti.
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Hitch-Hiker napisal/-a:Mogoce tudi na samorogove prdce, ce jih najdemo.
Tole. Očetov bratranec, ki je sicer rojen pri nas, a od otroštva živi v ZDA dela kot vzdrževalec na eni večjih JE v ZDA. Sva se pred časom pogovarjala o OVE in ne more verjetni, kakšna propaganda za tako slab izkoristek. Po njegovem bi moral iti razvoj že desetletja nazaj vse v JE. Saj paneli so super za odročne kraje, kjer pa je masa ljudi, bo pa to z leti vedno bolj kriza. Poraba električne energije se iz leta v leto povečuje.Hitch-Hiker napisal/-a:Jedrska energija bi lahko bila cistejsa alternativa termoelektrarnam ampak so zeleni blazno proti njej. Ce nebi bili tako zelo, bi se lahko v zadnjih 40 letih jedrska energija razvila v cistejso in varnejso, kot trenutno je. Ker so bili, so trenutno delujoce elektrarne manj varne in manj ciste, kot bi lahko bile.
Jaz po pravici povem, da nimam dovolj znanja in da tega ne morem komentirati, kako "zelen" avto vozim.Hitch-Hiker napisal/-a:Je pa res, da se marsikdo, ki si omisli EV, treplja, kako je s tem resil podnebne spremembe in onesnazevanje.... Zal se moti.
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Vsi kvazi strokovnjaki pišejo neke članke samo zato da se stari prodajajo in denar kroži. Vsi ki pa se ukvarjajo z energetiko pa stavijo na ITER in daljinski prenos energije.
Vse ostalo vključno s sončnimi in vetrnimi elektrarnami je samo mašenje vmesnega časa!
Vse ostalo vključno s sončnimi in vetrnimi elektrarnami je samo mašenje vmesnega časa!
Free 1.500 Supercharger km _ https://ts.la/aneta55681
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Povsem enako, če sem le doma ob sončnem vremenu in je še kaj prostora v bateriji jo takoj priklopim. Na javnih polnilnicah sem redko, se mi ne da vzet kabel iz prtljažnika in če le pridem domov, raje počakam do doma.MIRANRR napisal/-a:Lahko ti povem precej približno po spominu. Sicer je odvisno od konkretnega dne. V času ko je manj vode, poleti, suša in pozimi. hidro elektrarne skoraj minimum ali nič. Takrat obratuje NEK in TEŠ, ter mogoče kakšen poceni uvoz.Peter napisal/-a: Me pa zelo zanima kakšno je približno razmerje obnovljivi/neobnovljivi viri v nočnem času v Sloveniji. A kdo ve?
Torej takrat polnimo na "premog".
Sam z veseljem polnim podnevi, če sem le doma, ker gre takrat na čisto sonce.
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Glede na electricity map se ponoči močno zmanjša proizvodnja OVE.
https://www.electricitymap.org/?page=co ... tryCode=SI
https://www.electricitymap.org/?page=co ... tryCode=SI
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Zdej smo pa že bližje. Jasno je, da tudi EV še niso kar bi lahko bili, verjamem pa da prej ali slej bojo. Imajo napram ICE ekološko gledano velik potencial, baterije bodo s časom imele vse manj redkih elementov, kapacitete in vzdržljivost bodo še večje. Vendar če bi ničesar ne ukrenili, če ne bi štartali in nenazadnje na hrbtih in denarnicah vseh EV intuziastov podpirali tega razvoja, bi ta jutri nikoli ne prišel.stane napisal/-a:Ne vem, če me prav zatopiš. Moja agenda ni anti EV, ampak neka minimalna korektnost.
Jasno je, da so ICE v zatonu, prinašajo pa tudi EV svoje probleme, ki niso zanemarljivi.
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Vsi, ki se ukvarjajo z energetiko vedo, da je trenutno dovolj energije (tako električne, kot tudi zemeljskega plina) in ni nobene panike. Drugače se ČH Avče ne bi splačalo graditi. Letno porabi Avče 553 GWh v času nizke tarife. To energijo bi lahko porabili za polnjenje. Pa si lahko sami izračunate koliko km oz. avtov je to...Febo napisal/-a:Vsi kvazi strokovnjaki pišejo neke članke samo zato da se stari prodajajo in denar kroži. Vsi ki pa se ukvarjajo z energetiko pa stavijo na ITER in daljinski prenos energije.
Vse ostalo vključno s sončnimi in vetrnimi elektrarnami je samo mašenje vmesnega časa!
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
ČHE Avče je namenjena, da ponoči črpa vodo v zgornjo jezero in podnevi proizvaja, ko je draga energija. Lahko tudi kakšno uro podnevi črpa navzgor, če tržniki dobijo ugodno ceno. Seveda za vsa obratovanja porabi del energije zase.
Ugodnejša lokacija je ob dravskih elektrarnah, saj bi lahko vso to prečrpano vodo uporabili še 4 spodnje elektrarne. A kaj ko se je nekdo tako odločil, da je pametneje to narediti na Soči.
Lepo bi bilo, če bi imeli še eno takšno, ki bi lahko veliko sončnih viškov, prestavili v noč. Kaj vem, mogoče strokovnjaki izračunajo, da je to cenejše kot baterije, ali pa tudi ne.
Ugodnejša lokacija je ob dravskih elektrarnah, saj bi lahko vso to prečrpano vodo uporabili še 4 spodnje elektrarne. A kaj ko se je nekdo tako odločil, da je pametneje to narediti na Soči.
Lepo bi bilo, če bi imeli še eno takšno, ki bi lahko veliko sončnih viškov, prestavili v noč. Kaj vem, mogoče strokovnjaki izračunajo, da je to cenejše kot baterije, ali pa tudi ne.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Kjlub temu, da cenim nadpovprečno strokovnost člankov v Financah, je že sam naslov zavajujoč. Mirno bi lahko napisali tudi npr. "V Slovejiji trdijo, da ni globalnega segrevanja".
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Retorično vprašanje: na strehi imam sončno elektrarno in EV doma polnim 99%
Kaj pravijo ti strokovnjaki v teh analizah ali naj polnim podnevi direktno iz sonca, ali pa pošiljam v omrežje in polnim ponoči, ko je energija ne le cenejša ampak jo je v sistemu preveč?
Je moj EV bolj eko od ICE ali ne?
Pa prosim ne posplošit konkretnega primera s kakšnimi stanovanjskimi bloki in podobno...
Kaj pravijo ti strokovnjaki v teh analizah ali naj polnim podnevi direktno iz sonca, ali pa pošiljam v omrežje in polnim ponoči, ko je energija ne le cenejša ampak jo je v sistemu preveč?
Je moj EV bolj eko od ICE ali ne?
Pa prosim ne posplošit konkretnega primera s kakšnimi stanovanjskimi bloki in podobno...
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek