225xe

i3, i8
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1206
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh
576
299

Re: 225xe

OdgovorNapisal/-a pirpy » 06 Apr 2018, 11:16

talker2 je napisal/-a:Prav tako moj Prius Plug-in. Uradno je moj polnilec 3.7 kW


Hehe toliko potegne moj računalnik :) (knap)
DGJ
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1391
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
918
1670

Re: 225xe

OdgovorNapisal/-a matija » 09 Apr 2018, 08:13

DGJ je napisal/-a:Matija eno vprašanje. Včeraj sem na polnilnici srečal BMW serije 2, ki je bil priklopljen. Zadaj ni imel oznak zato ne vem točno kateri model, mogoče celo enak kot tvoj - 225xe. Kot kaže se je priklopil malo pred mano, ker je bil števec na polnjenju 0,0kWh. Ko sem se vrnil po cca 1,5 uri sem imel jaz dobrih 11kWh prenesene energije, BMW pa samo dobre 4kWh. Ima BMW samo 3 kW polnilec ali je bila že mogoče polna baterija in zato samo toliko prenesene energije v uri in pol?


Ja bil je 225xe, drugega PHEV pri tej seriji ni. Avto potrebuje na 16A tocno 140 minut iz 0% na 100%, zacne pa postopoma vklapljat ICE pri 6%. V realnosti skoraj ni mogoce da bi ga polnil dlje kot tocno 2h (120min). Potem je se moznost da se polnilnica in avto ne zmenita najbolje, kar se redno dogaja na Etrelovih vsem avtom. V tem primeru bo polnil z 10A oz 3.5h.

To kar si videl je verjetno res polnil od zacetka do konca. Polnilec je 3.6kW oz 16A, za napolnit celotnega gre notri nekje 6.2kWh-6.4kWh (uporabne kapacitete je 5.7kWh + izgube pri polnjenju). 4kWh v 1.5h je dokaj realno oz. mogoce manjka kaksnih par sto wattov; ali je bilo malo manj kot 1.5h ali pa ni bi cisto popolnoma prazen.
DGJ
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1391
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
918
1670

Re: 225xe

OdgovorNapisal/-a matija » 09 Apr 2018, 08:17

darjan je napisal/-a:Mislim da ima samo bmw i3 REX 7kw možnost polnjenja, od vseh PHEV... pa še to ni klasičen PHEV...klasični PHEV imajo "vsi" 3kw... Saj to je logično, zakaj :)

Mitsubishi Outlander PHEV ima celo DC polnjenje, prav tako Toyota Prius Prime PHEV na nekaterih trgih.
Oba CHAdeMO. Ce pogledas spodnjo sliko (DC @ elektro maribor) vidis polnjenje na DC.
Priponke
o.JPG
kavka
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 33
8
6

Re: 225xe

OdgovorNapisal/-a kavka » 17 Maj 2018, 21:10

Ali imata 225xe in 330e različna motorja, saj za dvojko piše CO2 52-61, za trojko pa 44-49, ali je razlika zaradi oblike avta? Torej je trojka upravičena subvencije, dvojka pa ne več, kot je omenjeno v postih na začetku.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1391
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
918
1670

Re: 225xe

OdgovorNapisal/-a matija » 19 Maj 2018, 09:16

Zivjo motorji so enaki, le da sta pri 330e elektricni motor + ICE motor oba vezana na zadnji kolesni par preko menjalnika, medtem ko je pri 225xe vse fizicno loceno, ICE poganja sprednja kolesa, E pa zadnja.

Iz tega sledijo naslednje razlike:
- 330e je manj efektiven, saj so na prenosu/menjalniku izgube, posledicno visja poraba elektrike ter manjsi EV domet
- 330e gre odlicno do koncne hitrosti, ker Emotor deluje do konca, pri 225xe pa se le ta odklopi pri hitrostih nad 125km/h
- 225xe ima enega od najboljsih xDrive pogonov (bmw ima tri, ta elektrificiran je tretji in reagira izredno hitro, naj bi se hitreje kot klasicni, ki izvaja spremembe na 11 milisekund). 330e je omejen na zadnji kolesni par z vso mocjo
- 225xe ima skupno moc kar navaden sestevek ICE + Emotor, medtem ko 330e ima skupno moc znizano za izgube menjalnika (okoli 20hp)

Glede emisij pa, 225xe je ravno dozivel facelift/LCI kar pomeni da je bilo zahtevano merjenje ze po novih standardih WLTP, od tu visje emisije poraba in konec subvencije.

330e LCIja letos ni dobil, tako da bo zmerjen po WLTP verjetno letos jeseni ko bo to zahtevano za vse in sigurno tudi zgubil subvencijo pri nas.

Najboljse da poklices v BMW salon, bodo znali ocenit do kdaj bo 330e prodajana po starih standardih.

Vrni se na