Nissan LEAF 2018

Leaf, e-NV200
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2710
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
1257
1620

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a CRF » 17 Apr 2018, 09:08

giotto je napisal/-a:Avto ima stop and go funkcijo. Se pa stvar ugasne po 3 sec. stanja na mestu. Da avto spet spelje moraš pritisniti stopalko za elektriko ali pa pritisniti gumb "RES".

:bang: Jah, nič, bo treba Teslo kupit.
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Uporabniški avatar
DGJ
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 644
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV
691
1059

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a DGJ » 17 Apr 2018, 11:20

@kt57 čestitke. Lep avto.
Želim veliko srečnih, varnih, "naelektrenih" kilometrov.
kt57, timo
SimonZed
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 159
Avto: Čakajoč ...
90
116

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 17 Apr 2018, 11:22

Na forumu dems prvo poročilo o #rapidgateu v Sloveniji:

Ignac Završnik je napisal/-a:Danes sem prevozil 185 kilometrov in porabil 31,9 kWh, dosegel 9%  in  dobil opozorilo o nizkem stanju baterije.  Pot je večinoma vodila po avtocesti, kjer sem zopet vztrajal pri hitrosti 130 km/h in uporabi ProPilota. Seveda, kjer ni omejitev ali gostega prometa.  Leaf Spy Pro pokaže pri 8% še vedno 6,8 kWh shranjene energije ali SOC 17,4 %. Rezerve več kot zadosti.
#SloRapidGate Temperatura baterije je narasla iz začetnih 20 na 36,9 stopinj.  Na žalost pa nisem mogel na hitro polnilnico, ker je bila zasedena. Vendar sem mnenja, da kakšnih ovir pri hitrem polnjenju ne bi doživel.


Glede na izkušnje iz tujine bi pri temperaturi baterije 37°C (rezultat 185 km vožnje večinoma po avtocesti z realno hitrostjo 120-125 km/h) sledilo prvo hitro polnjenje z močjo 30 kw, vsako naslednje pa bi bilo z močjo 22 kw ali še manj (če bi nadaljeval z vožnjo po avtocesti).

Ali to je ovira ali ni, mora vsak sam oceniti. Pomembno pa je, da so kupci seznanjeni s tem. Jaz sem še pravočasno izstopil z vlaka.
giotto, MIRANRR, matija
crunchy
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 482
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: V pričakovanju EV-ja
279
232

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a crunchy » 17 Apr 2018, 13:03

Tole sem našen na francoski strani (navedena spodaj). Lahko bi prišlo prav za ocenjevanje hitrosti polnjenja ob priklopu, čeprav se mi zdi nekoliko optimistična. Spodaj so navedene moči hitrega polnjenja.
Francoska stran, kjer sem to pobral je naslednja:
http://www.automobile-propre.com/forums/nissan-leaf/autonomie-decevante-de-la-nouvelle-leaf-ii-t10577-340.html

Sem pa že pozabil kje sem že prebral o odvisnosti med hitrostjo polnjenja in izmerjeno temperaturo baterije?
Priponke
Charging_speed_vs_Temp_gauge.png
SimonZed
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 159
Avto: Čakajoč ...
90
116

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 17 Apr 2018, 13:12

crunchy je napisal/-a:Sem pa že pozabil kje sem že prebral o odvisnosti med hitrostjo polnjenja in izmerjeno temperaturo baterije?

Nekaj strani nazaj v tej temi (video s Škotske, pa kasneje Bjorn)...

Nissan LEAF 2018 - Stran 42 - EVSVET.eu
Nissan LEAF 2018 - Stran 48 - EVSVET.eu
giotto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 238
153
231

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a giotto » 17 Apr 2018, 13:18

crunchy je napisal/-a:Tole sem našen na francoski strani (navedena spodaj). Lahko bi prišlo prav za ocenjevanje hitrosti polnjenja ob priklopu, čeprav se mi zdi nekoliko optimistična. Spodaj so navedene moči hitrega polnjenja.
Francoska stran, kjer sem to pobral je naslednja:
http://www.automobile-propre.com/forums/nissan-leaf/autonomie-decevante-de-la-nouvelle-leaf-ii-t10577-340.html

Sem pa že pozabil kje sem že prebral o odvisnosti med hitrostjo polnjenja in izmerjeno temperaturo baterije?


Tole ni najboljši prikaz. V modri coni ne bo nikoli 45kw. Tam pa zato ker je prehladna...
crunchy
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 482
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: V pričakovanju EV-ja
279
232

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a crunchy » 17 Apr 2018, 13:42

SimonZed je napisal/-a:
crunchy je napisal/-a:Sem pa že pozabil kje sem že prebral o odvisnosti med hitrostjo polnjenja in izmerjeno temperaturo baterije?

Nekaj strani nazaj v tej temi (video s Škotske, pa kasneje Bjorn)...

Nissan LEAF 2018 - Stran 42 - EVSVET.eu
Nissan LEAF 2018 - Stran 48 - EVSVET.eu

Najlepša hvala! Tudi na strani 50 je nekaj:
Nissan LEAF 2018 - Stran 50 - EVSVET.eu
crunchy
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 482
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: V pričakovanju EV-ja
279
232

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a crunchy » 17 Apr 2018, 13:43

giotto je napisal/-a:
crunchy je napisal/-a:Tole sem našen na francoski strani (navedena spodaj). Lahko bi prišlo prav za ocenjevanje hitrosti polnjenja ob priklopu, čeprav se mi zdi nekoliko optimistična. Spodaj so navedene moči hitrega polnjenja.
Francoska stran, kjer sem to pobral je naslednja:
http://www.automobile-propre.com/forums/nissan-leaf/autonomie-decevante-de-la-nouvelle-leaf-ii-t10577-340.html

Sem pa že pozabil kje sem že prebral o odvisnosti med hitrostjo polnjenja in izmerjeno temperaturo baterije?


Tole ni najboljši prikaz. V modri coni ne bo nikoli 45kw. Tam pa zato ker je prehladna...

To je res. Očitno so vzeli v poštev samo meritve pri toplih baterijah.
crunchy
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 482
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: V pričakovanju EV-ja
279
232

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a crunchy » 17 Apr 2018, 20:17

Naredil sem graf moči polnjenja v odvisnosti od SOC (pri bateriji z optimalno temperaturo), ki sem ga dobil na osnovi tega videa:
https://www.youtube.com/watch?v=FrG5L_Jm1es

charging_power_Vs_SOC.png


Kaže, da se moč polnjenja začne zmanjševati pri 50% SOC in ne pri 60% SOC, kot je bilo vedno komentirano do sedaj. Drug, zelo oster padec, pa se pojavi pri 60% SOC.
giotto
drejc12
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 44
30
29

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a drejc12 » 17 Apr 2018, 20:28

crunchy je napisal/-a:Naredil sem graf moči polnjenja v odvisnosti od SOC (pri bateriji z optimalno temperaturo), ki sem ga dobil na osnovi tega videa:
https://www.youtube.com/watch?v=FrG5L_Jm1es

charging_power_Vs_SOC.png


Kaže, da se moč polnjenja začne zmanjševati pri 50% SOC in ne pri 60% SOC, kot je bilo vedno komentirano do sedaj. Drug, zelo oster padec, pa se pojavi pri 60% SOC.


Mogoče bi obrnil x in y os za boljši prikaz ;)
crunchy
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 482
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: V pričakovanju EV-ja
279
232

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a crunchy » 17 Apr 2018, 20:38

drejc12 je napisal/-a:Mogoče bi obrnil x in y os za boljši prikaz ;)

Moč polnjenja je odvisna od SOC in ne obratno. Ponavadi je vzrok na x-osi, posledica pa na y. Grafa, ki je obratno obrnjen jaz ne bi bil sposoben razumeti, vsaj ne takoj, ko bi ga videl. Moral bi ga obrniti. ;)
Na primer: zanima nas kolikšna bo moč polnjenja, baterijo pa imamo na 65% SOC. Enostavno na x osi poiščemo 65%, na y pa odčitamo moč (nekje med 33 kW in 34 kW).
giotto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 238
153
231

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a giotto » 17 Apr 2018, 20:48

crunchy je napisal/-a:Naredil sem graf moči polnjenja v odvisnosti od SOC ...
Kaže, da se moč polnjenja začne zmanjševati pri 50% SOC in ne pri 60% SOC, kot je bilo vedno komentirano do sedaj. Drug, zelo oster padec, pa se pojavi pri 60% SOC.


Super prikazano.
O tem sem razmišljal že sam. Glede na trenutne razpoložljive podatke ugotavljam, da je za rapidgate najbolj optimalno začeti s 100% (logično) in potem polniti na DC zgolj v območju od 10-50% napolnjenosti. Si vsakih 80-100km na polnilnici ampak nekako predvidevam da bi s takim načinom uspel obdržat baterijo pod 40°C tudi na daljši razdalji. Seveda potovalna hitrost ne sme biti prek 100kph.
Če bi lahko prišli do grafa, ko bi KW zamenjal za °C bi bilo sploh super.

Za pot tam okrog 250km pozimi, 350km poleti zgornje najbrš ni najbolj optimalno. Takrat ga pač 1x polniš na DC in takrat do 70-80%. Obvezno pa ves čas po polžje, to v vsakem primeru.

Bo pa poleti treba biti izredno previden, da že tekom vožnje ne spraviš temperaturo previsoko do prvega polnjenja. Npr. prek 35°C.
giotto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 238
153
231

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a giotto » 17 Apr 2018, 21:00

drejc12
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 44
30
29

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a drejc12 » 17 Apr 2018, 21:32

crunchy je napisal/-a:
drejc12 je napisal/-a:Mogoče bi obrnil x in y os za boljši prikaz ;)

Moč polnjenja je odvisna od SOC in ne obratno. Ponavadi je vzrok na x-osi, posledica pa na y. Grafa, ki je obratno obrnjen jaz ne bi bil sposoben razumeti, vsaj ne takoj, ko bi ga videl. Moral bi ga obrniti. ;)
Na primer: zanima nas kolikšna bo moč polnjenja, baterijo pa imamo na 65% SOC. Enostavno na x osi poiščemo 65%, na y pa odčitamo moč (nekje med 33 kW in 34 kW).


You have a point ;)
giotto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 238
153
231

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a giotto » 18 Apr 2018, 11:54

giotto je napisal/-a:
crunchy je napisal/-a:Naredil sem graf moči polnjenja v odvisnosti od SOC ...
Kaže, da se moč polnjenja začne zmanjševati pri 50% SOC in ne pri 60% SOC, kot je bilo vedno komentirano do sedaj. Drug, zelo oster padec, pa se pojavi pri 60% SOC.


Super prikazano.
O tem sem razmišljal že sam. Glede na trenutne razpoložljive podatke ugotavljam, da je za rapidgate najbolj optimalno začeti s 100% (logično) in potem polniti na DC zgolj v območju od 10-50% napolnjenosti. Si vsakih 80-100km na polnilnici ampak nekako predvidevam da bi s takim načinom uspel obdržat baterijo pod 40°C tudi na daljši razdalji. Seveda potovalna hitrost ne sme biti prek 100kph.
Če bi lahko prišli do grafa, ko bi KW zamenjal za °C bi bilo sploh super.

Za pot tam okrog 250km pozimi, 350km poleti zgornje najbrš ni najbolj optimalno. Takrat ga pač 1x polniš na DC in takrat do 70-80%. Obvezno pa ves čas po polžje, to v vsakem primeru.

Bo pa poleti treba biti izredno previden, da že tekom vožnje ne spraviš temperaturo previsoko do prvega polnjenja. Npr. prek 35°C.


Pri Dems so ovrgli mojo domnevo. Tudi pri polnjenosti samo do okrog 50% gre temperatura krepko prek 40°C.
Nissan Leaf 40 kWh --8211- DEMS

:think:
SimonZed
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2710
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
1257
1620

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a CRF » 18 Apr 2018, 12:01

kW so kW, ne glede na SOC. In tudi smer (poraba/polnjenje) ni pomembna. Bo treba v toplih dneh lepo počasi z do 15kW vozit pa bo temperatura ostala pod 40.
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
giotto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 238
153
231

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a giotto » 18 Apr 2018, 12:34

Kakšna bi bila to vožnja do 15kW? (nimam izkušenj...)
nakaza
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 146
Kraj: Postojna
Avto: KIA SOUL EV - lego avto :)
121
167

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a nakaza » 18 Apr 2018, 12:37

Tolk "leti" še moj Soul 8-)

giotto je napisal/-a:https://youtu.be/XpimRoynA3U
Tale ga je pa do konca "stisnil". :devil: 8-)
www.VARNOSTNI-PAS.si
SimonZed
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 159
Avto: Čakajoč ...
90
116

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 18 Apr 2018, 12:41

Me prav zanima rezultat današnjega Dems testa med Leafom 2 in Ioniqom. Ali se bo Ioniq spet izkazal za približno tretjino učinkovitejšega in tako izničil Leafovo prednost za tretjino večje baterije? Skratka, ali bo pri obeh podobna poraba pri odstotku baterije (ne glede na različno kapaciteto)? Morda bo Ioniq porabil še celo manjši odstotek svoje baterije kot Leaf 2 svoje (kot se je zgodilo na Norveškem pozimi). :o
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1392
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
924
1680

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a matija » 18 Apr 2018, 12:50

Gledam spodnjo sliko iz Nissan Leaf 40 kWh --8211- DEMS, torej pri 43.6°C naj bi imel 43kW hitrost polnjenja ? Nekaj ne gre skupaj.
Priponke
Leaf_170418_07.jpg

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na