Ioniq plug-in

Uporabniški avatar
wskiuj
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 27
Kraj: Ljubljana
Avto: HYUNDAI IONIQ priključni hibrid
33
26

Ioniq plug-in

OdgovorNapisal/-a wskiuj » 29 Jun 2018, 21:54

Pozdravljeni vsi ....
berem in berem tale forum par mesecev in me je vse skupaj tako navdušilo, da si res želim prestopa v EV. Ampak ne s polnim korakom, tako da se navdušujem nad plug-in vozili. Kar nekaj sem jih testiral, pregledal večino in najbolj me je navdušil Ioniq Inpression. Tukaj nisem našel nobene teme v vezi s tem vozilom, verjamem pa, da več glav več ve. Moja dnevna poraba popolnoma zadostuje teh 63 km, katere obljubljajo, jaz sem jih naredil celo 68 in baterija je imela še 18%, zame vrh glave za en dan. Prednost mi je tudi to, če bi nujno potreboval prevoz, baterija bi bila prazna, enostavno odbrziš na bencin.
Zdaj pa ste na vrsti vi, moji bodoči prijatelji, prijateljice .... ;)
Zanima me vaše mnenje o omenjen vozilu, pomanjkljivosti, napake.... seveda tudi dobre zadeve. Na hiši pravkar zaključujem z postavitvijo SE 11Kw, tako da ne bom imel težav z "novim gorivom".
Za en teden skočim na morje ohladit vroče misli, ko pa se vrnem, upam da takoj zavijem v salon in odpeljem eno dvoživko ven...
Hvala na obsežnih komentarjih, novih pogruntavščinah kaj ima in kaj nima, koliko pije, pojma nimam kako velik ima tank, gretje dela ali ne, zima mu nagaja, poleti mu je vroče....
Zacetnik
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1779
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
1337
2342

Re: Ioniq plug-in

OdgovorNapisal/-a matija » 29 Jun 2018, 22:42

Zivjo, ce se ne motim Ioniq pluginu ne deluje gretje brez da prizge motor. Slisal v enem reviewu, ce to drzi je to ogromen minus, za tiste ki bi sicer pozimi shajali le z elektriko (npr 40km dnevno).
wskiuj
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3435
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240 v garaži, Kona v Koreji
1927
2183

Re: Ioniq plug-in

OdgovorNapisal/-a CRF » 30 Jun 2018, 07:11

Pozdravljen na forumu @wskiuj!

Plug-in ima oglaševan električni doseg 50km, kar je v teoriji mogoče doseči, v praksi je pa verjetno bližje 40km. Mislim da sem v sosednji temi (prius - plugin) prebral da Ioniq po potrebi vklaplja zraven še ICE motor, tako da mogoče si pri tvojih 68km zraven porabil še nekaj malega bencina.

Boš pa verjetno ti prvi tukaj z Ioniq Pluginom, tako da upam da boš ti posredoval kakšne zanimive ingformacije ko ga dobiš in preizkusiš :)
crunchy, wskiuj
Admin @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
magic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 279
Avto: Hyundai IONIQ EV
242
240

Re: Ioniq plug-in

OdgovorNapisal/-a magic » 30 Jun 2018, 08:50

@wskiuj jaz sem bil pred enako dilemo, ali plug-in ali EV, prav tako sem bil v izgradnji SE, kar je na koncu tudi pretehtalo. Za gretje sem skoraj prepričan da uporablja bencin. motor, enako kot Kia Optima, ki sem jo preizkusil pozimi. Vedno se je najprej prizgal bencin da se je avto ogrel in potem izklopil, ce si gas dobro pohodil je priskočil na pomoč bencin. Najbolje je, da pretehtas koliko km je max. ki jih narediš na enkrat in kolikokrat se to zgodi. Jaz sem pri sebi izračunal, da brez postanka v 99% ne naredim več kot 200km. Potem poglej stroške registracije (zaenkrat še vedno gledajo samo moč b. motorja), cestne takse, servisov, stroške bencina, ki ga boš sigurno nekaj porabil, manjsa subvencija za 3k€, cena avta približno enaka. Če imaš 11kw SE ali boš vse porabil ali imaš še rezervo za EV, ker drugače zakaj bi svojo pridelano elektriko zastonj dajal državi? V glavnem, da ne bom dolgovezil, jaz sem se potem odločil za EV in to je edini avto in zaenkrat zelo dobro špila, je pa treba mal načrtovanja, prilagajanja... odvisno kakšen tip si. Z EV se življenje bolj umiri (razen če nujno potrebuješ polnilnico pa ne dela), vse MORA biti bolj načrtovano, se pa sčasom naučiš, jaz se še vedno učim. Slovenija je dobro pokrita z DC polnilnicami in tudi navadnih je veliko tako, da ni problem. Če pa greš 1x letno v Dalmacijo na morje se pa da tudi drugače znajti, ker jaz si še ne bi upal iti. Sem pa bil iz Dolenjske na Malinski in Rabcu pa ni panike. Dobro odločitev ti želim, pa pozdravljen na forumu ;)
kt57, crunchy, timo, Hitch-Hiker, DGJ, instrukcije, elbic, Desty, wskiuj
Uporabniški avatar
DGJ
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 882
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV
1024
1735

Re: Ioniq plug-in

OdgovorNapisal/-a DGJ » 30 Jun 2018, 17:22

Pozdravljen @wskiuj in dobrodošel.
Jaz se pridružujem razmišljanju kot pravi @magic s to razliko, da sem o PLUG-IN vozilu razmišljal samo nekaj sekund... no mogoče minut in potem sem si rekel: PLUG-IN je nekaj vmes, ne eno in ne drugo ali pa oboje :) Tako sem se zelo hitro odločil za EV in čez nekaj tednov bo točno eno leto lastništva ter sem IZJEMNO NAVDUŠEN nad EV. Odločitev je bila prava.
Imeli smo tudi daljše poti... vedno ni bilo vse brezhibno a v 99% primerov je vse potekalo OK. :)

Žal pa ne morem povedati nič o PLUG-IN IONIQU, ker ga nisem testiral.

Je pa tukaj na forumu kar nekaj lastnikov PLUG-IN vozil in če se ne motim jih večina vozi 90% časa ali še več samo v EV načinu tako se potem postavlja vprašanje zakaj imeti klasičen motor, če se ga praktično ne rabi... edino "za vsak slučaj". "Za vsak slučaj" je pa tudi avtovleka ipd, če se pri EV ne izide. :)

Vsekakor ti želim skrben razmislek in dobro odločitev.
timo, magic
BoBa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 211
Kraj: Ptuj
Avto: BMWi3 ali Hyundai Kona Electric
345
10

Re: Ioniq plug-in

OdgovorNapisal/-a BoBa » 30 Jun 2018, 17:28

Wskiuj!

Začel si s stavkom...."si res želim prestopa v EV". Če si trdno odločen za plug-in si v resnici želiš bencinca. Plug-in ima osnovni bencinski in pomožni elektro pogon. Razmisli še enkrat!
magic
darjan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 921
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
193
78

Re: Ioniq plug-in

OdgovorNapisal/-a darjan » 30 Jun 2018, 20:27

Volt/ampera ne.

Meni se je v tem avtu vklopil ICE samo na vsake 6 tednov, ko se zažene prisilno.
wskiuj
Uporabniški avatar
talker2
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 259
Kraj: Ljubljana
Avto: Toyota Prius Plug-in
352
529

Re: Ioniq plug-in

OdgovorNapisal/-a talker2 » 30 Jun 2018, 23:13

@wskiuj - Tale forum je predvsem za BEV entuziaste, ki PHEV vozil ne odobravajo preveč. Zato ne pričakuj kakšnih resnih nasvetov glede PHEV vozil od lastnikov BEV vozil :)

No, jaz ki imam PHEV vozilo ti pa dam nasvet, da dobro preuči, če si dovolj velik entuziast, da boš zadovoljen z BEV vozilom. Preveč zgodb o nedelujočih polnilnicah sem že slišal in imel večkrat tudi sam podobne izkušnje vendar s PHEV vozilom greš naprej - in to zelo daleč ter hitro, če je treba :)

Poglej kakšen primerjalni test PHEV vozil med sabo in se potem odloči katerega boš izbral. Npr. Ioniq Plug-inu se ICE kar pogosto vklaplja. Vsakič, ko se ICE vklopi pa mora narediti "warm up cycle" (če še ni ogret),ki pokuri nekaj bencina brez veze. Ima pa Ioniq Plug-in 5 sedežev in soliden prtljažnik, šest stopenjski samodejni menjalnik. Po drugi strani pa se s Toyoto Prius Plug-in lahko voziš tedne (ali mesece) brez vklopa ICE v EV dosegu (50+ km). Ima pa štiri sedeže in manjši prtljažnik, CVT menjalnik. Pa bolj premium materiale v notranjosti, itd.
Robie
uncle_sam
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 21
Kraj: Mengeš
19
0

Re: Ioniq plug-in

OdgovorNapisal/-a uncle_sam » 01 Jul 2018, 02:02

Sedaj sem pogledal in vidim, da je kar huda razlika v ceni med omenjenima..!
wskiuj
Uporabniški avatar
EVSVET
Administrator
Prispevkov: 916
476
21

Re: Ioniq plug-in

OdgovorNapisal/-a EVSVET » 01 Jul 2018, 06:59

talker2 je napisal/-a:@wskiuj - Tale forum je predvsem za BEV entuziaste, ki PHEV vozil ne odobravajo preveč. Zato ne pričakuj kakšnih resnih nasvetov glede PHEV vozil od lastnikov BEV vozil :)


To pa ne bo držalo! Forum je namenjen informiranju o VSEH elektrificiranih vozilih.

Res pa je da je večina uporabnikov lastnikov BEV vozil in zato so še toliko bolj dobrodošle informacije iz prve roke o hibridnih tehnologijah.
DGJ, crunchy, Robie, wskiuj
magic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 279
Avto: Hyundai IONIQ EV
242
240

Re: Ioniq plug-in

OdgovorNapisal/-a magic » 01 Jul 2018, 09:43

talker2 je napisal/-a:@wskiuj - Tale forum je predvsem za BEV entuziaste, ki PHEV vozil ne odobravajo preveč. Zato ne pričakuj kakšnih resnih nasvetov glede PHEV vozil od lastnikov BEV vozil :)

No, jaz ki imam PHEV vozilo ti pa dam nasvet, da dobro preuči, če si dovolj velik entuziast, da boš zadovoljen z BEV vozilom. Preveč zgodb o nedelujočih polnilnicah sem že slišal in imel večkrat tudi sam podobne izkušnje vendar s PHEV vozilom greš naprej - in to zelo daleč ter hitro, če je treba :)

Poglej kakšen primerjalni test PHEV vozil med sabo in se potem odloči katerega boš izbral. Npr. Ioniq Plug-inu se ICE kar pogosto vklaplja. Vsakič, ko se ICE vklopi pa mora narediti "warm up cycle" (če še ni ogret),ki pokuri nekaj bencina brez veze. Ima pa Ioniq Plug-in 5 sedežev in soliden prtljažnik, šest stopenjski samodejni menjalnik. Po drugi strani pa se s Toyoto Prius Plug-in lahko voziš tedne (ali mesece) brez vklopa ICE v EV dosegu (50+ km). Ima pa štiri sedeže in manjši prtljažnik, CVT menjalnik. Pa bolj premium materiale v notranjosti, itd.

To kar si napisal je sigurno res, brezskrbnosti je veliko več z PHEV, zato tudi jaz na začetku nisem niti približno pomislili BEV in skoraj že naročil Optimo karavana PHEV. Vendar ko sem potem pretehtal med stroški in uporabnostjo BEV (km dnevno) sem se odločil za slednjega. Optima ima 2.0 motor, draga registracija, cena vozila 47k€ (sicer dajo 7k€ popusta) zato drag kasko, vozilo je dražje, cestna taksa, servisi, doma SE, ki je predimenzionirana in bi elektriko podarjal državi... Toyota je bila prva s katero sem se peljal in bil navdušen, super avto, samo pri meni ne pride v poštev ker imava edini avto in potrebujeva 5 sedežev, vsaj soliden prtljažnik, Optima karavana je bila iz tega vidika idealna. Če hočeš sigurnost, ti stroški niso pomembni in bi rad začel v EV, potem je hibrid idealen. Ti pa povem iz prve roke in nisem EV entuziast, ampak gledam realno, se da z EV lepo shajat, če le ne delaš prevelike razdalje na dan in se znaš malo organizirat. Midva z ženo sva naredila v 3.5 mesecih 10k km in večjih težav ni bilo. Tiste k so bile so bile bolj na začetku k sem mislil, da rabim drugi dan nujno polno baterijo, tko da sem si sam lepo zakompliciral in naredil nekaj skakanja do polnilnice ce je tip svojga že odklopil. Pač se učimo.
talker2, DGJ, crunchy, instrukcije, Robinhood
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1779
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
1337
2342

Re: Ioniq plug-in

OdgovorNapisal/-a matija » 03 Jul 2018, 09:43

Edina prava stvar je BEV. Jaz sem bil v PHEV prisiljen zaradi prtljaznega prostora, imam vecje kose ki jih sedani ne sprejmejo lepo. Jasno mora vsak naredit pred nakupom domaco nalogo ter preverit ali mu bo tudi v zimskih razmerah avto na dnevnih poteh shajal brez DCja.

Edino na tak nacin se z EVjem pridobi tudi na uporabnosti, saj odpadejo tudi tista 10 minutna tankanja dizla/bencina. Polnjenje EVja namrec vzame 5 sekund (primem kabel iz stene doma ter ga vtaknem v avto). Prihranim 5-10minut, ki sicer gredo za tankanje, smrad in vrste na Petrol blagajnah.

Cim se kupi BEV v primeru da pozimi ne zmore dnevnih poti brez DCja, je problemov vec kot prej in prednost preide v slabost.
Za Ioniq-a nekako pravijo 170-180km pozimi. Ni napacno vzeti tudi nekaj rezerve za nepricakovane de-toure ter degradacijo baterije, npr 150km dnevna pot. Ce je na destinaciji moznost polnjenja pa sta stevilki x2.

p.s.: dalje relacije so faktor ce so pogoste. Recimo jaz se ne bi sel tega kar se je MIRANRR ki je potoval ne vem koliko ur. Je pa tudi za upostevat da stanje v 2018 ne bo vec enako v 2019, 2020. DCjev bo vedno vec.
wskiuj
Uporabniški avatar
wskiuj
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 27
Kraj: Ljubljana
Avto: HYUNDAI IONIQ priključni hibrid
33
26

Re: Ioniq plug-in

OdgovorNapisal/-a wskiuj » 03 Jul 2018, 09:59

CRF je napisal/-a:Pozdravljen na forumu @wskiuj!

Plug-in ima oglaševan električni doseg 50km, kar je v teoriji mogoče doseči, v praksi je pa verjetno bližje 40km. Mislim da sem v sosednji temi (prius - plugin) prebral da Ioniq po potrebi vklaplja zraven še ICE motor, tako da mogoče si pri tvojih 68km zraven porabil še nekaj malega bencina.

Boš pa verjetno ti prvi tukaj z Ioniq Pluginom, tako da upam da boš ti posredoval kakšne zanimive ingformacije ko ga dobiš in preizkusiš :)


ja, upam da bom res lahko prispeval s kakšno izkušnjo in nasvetom več, kot prvi uporabnik. Ko sem ga testiral se mi ICE ni niti enkrat prižgal, so pa bili vremenski pogoji res ugodni, dan in toplo vreme, ta da ni bilo potrebe po lučeh in gretju.
magic, talker2, wskiuj
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 599
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
792
428

Re: Ioniq plug-in

OdgovorNapisal/-a robert » 03 Jul 2018, 16:48

ja, upam da bom res lahko prispeval s kakšno izkušnjo in nasvetom več, kot prvi uporabnik. Ko sem ga testiral se mi ICE ni niti enkrat prižgal, so pa bili vremenski pogoji res ugodni, dan in toplo vreme, ta da ni bilo potrebe po lučeh in gretju.


Če še nisi naročil, še enkrat preberi, kaj si napisal in kaj so drugi napisali o Hybridih..
v tem avtu vklopil ICE samo na vsake 6 tednov
Ko sem ga testiral se mi ICE ni niti enkrat prižgal
....in še in še takih stavkov na tem forumu.

Kaj to pomeni v realnosti?
To da se ICE motor ne prižge, te pelje do neke "nenavadne obcesije", da je nekaj slabo, da se prižge ICE motor. Saj ga vendar ima. V praksi pa to pomeni, da se vsakih 50km priklapljajo na prosto vtičnico/polnilnico.
In tukaj se potem pojavi še en absurd, pred trgovskimi centri, kjer imajo free DC polnilnice (pazi 40-50kWh), se priklapljajo na Type2 kable in polnejo 3,6kWh
Verjetno, bo kdo umes tudi, ki uporablja Hybrida tudi drugače.
Moje menje je, da se Hybrida napolni vsak večer, čez dan pa pelješ kakor pelješ in ne iščeš polnilnic.
Kia Optima je pa celo drugače narejena. Ta avto ima v osnovi elektro motor, da avtu doda večjo moč in užitke pri vožnji in ne da bi šparal, podobno kot BMW i8.


Da bo strah pred EV odveč, so prejšnji mesec odprli po Hrvaški obali kar nekaj DC polnilnic .. in sedaj gredo takole
Umag, Rijeka, Skradin/izliv Krke, Zadar, Šibenik, Dubrovnik/letališče.. Pa še nekaj je obljubljenih. V Zagrebu jih je polno.
V Avstriji je DC polnilnic polno, tudi free.
V Italiji so se tudi zbudili, niso sicer free, so pa dokaj ugodno.
Madžarska je kolikor vem free in kar precej.
Nemčija, jug nemčije je TOP, na severnemu delu pa manj free, so pa.
Edino Bosna in Srbija sta beli piki, kar se tiče DC polnilnic. Ampak, v Sarajevu nas je tudi že nekaj bilo!!??
instrukcije, robertto, kt57, Robinhood, wskiuj, DGJ
Uporabniški avatar
wskiuj
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 27
Kraj: Ljubljana
Avto: HYUNDAI IONIQ priključni hibrid
33
26

Re: Ioniq plug-in

OdgovorNapisal/-a wskiuj » 03 Jul 2018, 20:42

magic je napisal/-a:@wskiuj jaz sem bil pred enako dilemo, ali plug-in ali EV, prav tako sem bil v izgradnji SE, kar je na koncu tudi pretehtalo. Za gretje sem skoraj prepričan da uporablja bencin. motor, enako kot Kia Optima, ki sem jo preizkusil pozimi. Vedno se je najprej prizgal bencin da se je avto ogrel in potem izklopil, ce si gas dobro pohodil je priskočil na pomoč bencin. Najbolje je, da pretehtas koliko km je max. ki jih narediš na enkrat in kolikokrat se to zgodi. Jaz sem pri sebi izračunal, da brez postanka v 99% ne naredim več kot 200km. Potem poglej stroške registracije (zaenkrat še vedno gledajo samo moč b. motorja), cestne takse, servisov, stroške bencina, ki ga boš sigurno nekaj porabil, manjsa subvencija za 3k€, cena avta približno enaka. Če imaš 11kw SE ali boš vse porabil ali imaš še rezervo za EV, ker drugače zakaj bi svojo pridelano elektriko zastonj dajal državi? V glavnem, da ne bom dolgovezil, jaz sem se potem odločil za EV in to je edini avto in zaenkrat zelo dobro špila, je pa treba mal načrtovanja, prilagajanja... odvisno kakšen tip si. Z EV se življenje bolj umiri (razen če nujno potrebuješ polnilnico pa ne dela), vse MORA biti bolj načrtovano, se pa sčasom naučiš, jaz se še vedno učim. Slovenija je dobro pokrita z DC polnilnicami in tudi navadnih je veliko tako, da ni problem. Če pa greš 1x letno v Dalmacijo na morje se pa da tudi drugače znajti, ker jaz si še ne bi upal iti. Sem pa bil iz Dolenjske na Malinski in Rabcu pa ni panike. Dobro odločitev ti želim, pa pozdravljen na forumu ;)


Živjo Magic in ostali
hvala na vseh komentarjih res ste odlični, priznam pa da sem premalo povedal o svojih potovalnih navadah. Torej vozilo bom dnevno potreboval za cca 60 km. Doma ga gratis napolnim na svoji SE, če se mi zgodi da moram še enkrat do LJ ni problema ampak načeloma ne grem. Kar pa se tiče mojih daljših potovanj (Biograd na moru), nekajkrat letno, si želim mirno potovanje, brez stresnih situacij ali je možno polnjenje ali ne, je prosto ali zasedeno .... pa če tudi se grdo sliši, da se peljem na oboje, hibrid. Trenutno je še vedno problem polnenja na AC do Biograda, ali pa se motim? Ko bo na tržišču EV, za sprejemljivo ceno do 40 k€ in z dometom cca 500 km, potem bo ziher moj.Sedaj mi je že bistvo, da se dnevno vozim na svojo elektriko. Mojo SE pa sem preračunal, da bom porabil vse, 6Mw porabi hiša sedaj, dodam še TČ cca 4Mw in ostane mi še 2 Mw, če pa slučajno prekoračim 1 Mw ni panike ker me bo stal 50 eur, važno da nič ne šenkam...Si pa v kratkem doma privoščim še domačo polnilnico, tako da bo kablovje urejeno in pospravljeno.
Lepo pozdravi enako nazaj.
magic, talker2, CRF
Uporabniški avatar
wskiuj
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 27
Kraj: Ljubljana
Avto: HYUNDAI IONIQ priključni hibrid
33
26

Re: Ioniq plug-in

OdgovorNapisal/-a wskiuj » 03 Jul 2018, 20:53

matija je napisal/-a:Edina prava stvar je BEV. Jaz sem bil v PHEV prisiljen zaradi prtljaznega prostora, imam vecje kose ki jih sedani ne sprejmejo lepo. Jasno mora vsak naredit pred nakupom domaco nalogo ter preverit ali mu bo tudi v zimskih razmerah avto na dnevnih poteh shajal brez DCja.

Edino na tak nacin se z EVjem pridobi tudi na uporabnosti, saj odpadejo tudi tista 10 minutna tankanja dizla/bencina. Polnjenje EVja namrec vzame 5 sekund (primem kabel iz stene doma ter ga vtaknem v avto). Prihranim 5-10minut, ki sicer gredo za tankanje, smrad in vrste na Petrol blagajnah.

Cim se kupi BEV v primeru da pozimi ne zmore dnevnih poti brez DCja, je problemov vec kot prej in prednost preide v slabost.
Za Ioniq-a nekako pravijo 170-180km pozimi. Ni napacno vzeti tudi nekaj rezerve za nepricakovane de-toure ter degradacijo baterije, npr 150km dnevna pot. Ce je na destinaciji moznost polnjenja pa sta stevilki x2.

p.s.: dalje relacije so faktor ce so pogoste. Recimo jaz se ne bi sel tega kar se je MIRANRR ki je potoval ne vem koliko ur. Je pa tudi za upostevat da stanje v 2018 ne bo vec enako v 2019, 2020. DCjev bo vedno vec.


Matija,
ko sem pa tole prebral sem se res nasmejal. Tudi če si kupim čisti EV, moj obisk Petrola ne bo neizbežen, kajti tam preživim več kot 5-10 minut vsak dan. Moram te obvestiti, da smradu že desetletja ni več, kar se pa tiče vrst pri nas, se pa strinjam, se pa trudimo da jih hitro podelamo. Sicer pa kjer so vrste je očitno nekaj dobrega, ugodnega, kajne? Bom pa v svoji prihodnosti bil še posebej pozoren na naše polnilnice, da bodo res brezhibne. Če kaj ne bo delovalo, bom res takoj obvestil direktno odgovorno osebo, to bo prispevek za vse nas.
CRF
darjan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 921
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
193
78

Re: Ioniq plug-in

OdgovorNapisal/-a darjan » 04 Jul 2018, 05:43

Kupi rabljeno Ampero ali Volta, dobiš za smešen denar in 60km dnevno delata brez problema. Zraven pa imaš ICE z 36L rezervoarjem bencina. Pa tudi pozimi se greješ preko grelca in ne preko ICE.

Jaz, kot rečeno, zadnje pol leta delam samo na štrom, imam pa dnevno dobre 60km.

Perfekten avto za kuča-poso varianta.
crunchy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 802
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
526
566

Re: Ioniq plug-in

OdgovorNapisal/-a crunchy » 04 Jul 2018, 09:36

wskiuj je napisal/-a:... 6Mw porabi hiša sedaj, dodam še TČ cca 4Mw in ostane mi še 2 Mw, če pa slučajno prekoračim 1 Mw ni panike ker me bo stal 50 eur, važno da nič ne šenkam...

Če je bil pod Mw mišljen MW, potem si res velik porabnik. Ne verjamem, da sem kdaj v hiši v nekem trenutku "vlekel" več kot 10kW. Ali lahko malce razložiš kaj natanko si mislil? Predvidevam sicer, da si mislil MWh, vendar v tem primeru moraš povedati tudi obdobje (v enem mesecu, v enem letu, ...).
wskiuj
Uporabniški avatar
wskiuj
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 27
Kraj: Ljubljana
Avto: HYUNDAI IONIQ priključni hibrid
33
26

Re: Ioniq plug-in

OdgovorNapisal/-a wskiuj » 05 Jul 2018, 22:09

darjan je napisal/-a:Volt/ampera ne.

Meni se je v tem avtu vklopil ICE samo na vsake 6 tednov, ko se zažene prisilno.



to se sliši najbolj spodbudno, kajti dnevne ture bom imel samo cca 50 km
Uporabniški avatar
wskiuj
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 27
Kraj: Ljubljana
Avto: HYUNDAI IONIQ priključni hibrid
33
26

Re: Ioniq plug-in

OdgovorNapisal/-a wskiuj » 05 Jul 2018, 22:22

uncle_sam je napisal/-a:Sedaj sem pogledal in vidim, da je kar huda razlika v ceni med omenjenima..!

razlika v ceni praktično ni, ko dobiš vrnjeno subvencijo, sta oba cca 30000 eur.
talker2

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na