Primerjava porab

Razprave o vsem, kar se tiče električnih vozil, pa ne sodi v nobeno drdugo kategorijo
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1325
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh
681
329

Re: Primerjava porab

OdgovorNapisal/-a pirpy » 13 Jun 2018, 00:30

hehe zoe je bil q in predvidevam da se je polnil z šuko kjer ima izkoristek pri polnenju malo čez 60 % :)
Ni ravno realen podatek ker q verzija pač ni za šuko in jo moraš polnit vsaj z 7 kw.
Če pa si ga polnil z 7 kw pa je nekaj narobe z tvojim avtom.
CRF
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 418
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
206
100

Re: Primerjava porab

OdgovorNapisal/-a N75 » 13 Jun 2018, 06:14

Polnjenje je bilo 3-fazno 25A, od 91% do 100% .
CRF
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3045
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
1590
1892

Re: Primerjava porab

OdgovorNapisal/-a CRF » 13 Jun 2018, 07:27

N75 je napisal/-a:Vozil sem Zoe, Eco način, brez gretja/hlajenja odprte šipe, omejitev/tempomat v klancu na 50km/h.
Še nekaj podatkov kar izpiše avto.


Aha, torej je bil to nek konkreten klanec... in spust si začel z 90% SOC? Potem je pa jasno da ni moglo regenerirat večine energije.
crunchy, pirpy
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
crunchy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 684
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
466
443

Re: Primerjava porab

OdgovorNapisal/-a crunchy » 13 Jun 2018, 07:51

CRF je napisal/-a:Aha, torej je bil to nek konkreten klanec... in spust si začel z 90% SOC? Potem je pa jasno da ni moglo regenerirat večine energije.

Ja, prav to sem se spraševal kje so omejitve glede regeneracije glede na SOC pri različnih EV vozilih. Pri Leafu 2 nisem pričakoval, da bo regeneracija sploh delovala zaradi precej polnega akumulatorja (baterije). Predvidevam, da bi bil bolj realen test, če bi vozila polnil (in dopolnil) do trenutka, ko gre SOC iz npr. 79% na 80%.
By the way, če je polnil iz 91% na 100%, potem je bilo na vrhu hriba manj kot 91%, morda 85%?
CRF
crunchy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 684
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
466
443

Re: Primerjava porab

OdgovorNapisal/-a crunchy » 13 Jun 2018, 08:01

mitjap je napisal/-a:Če se nisem kje zatipkal pride da se ne izenači. Če pri hitrosti vožnje 50km/h piha 30km/h v smeri vožnje (v eno smer proti smeri vožnje) potem je isto kot če bi vozil v obe smeri 58km/h.

Malo pozen odgovor, pa vendar... Seveda se ne izenači, ker je poraba odvisna od kvadrata hitrosti. Izenačilo bi se samo, če bi bila linearna odvisnost (poraba sorazmerna hitrosti), vendar to seveda ne velja. Pri vetru je povprečna poraba (vožnja v obe smeri!) vedno višja od porabe v brezvetrju.
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 418
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
206
100

Re: Primerjava porab

OdgovorNapisal/-a N75 » 13 Jun 2018, 10:19

Na vrhu 88%, cilj 91% . Je že enkrat napisano pri podatkih.
crunchy
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3045
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
1590
1892

Re: Primerjava porab

OdgovorNapisal/-a CRF » 14 Jun 2018, 07:26

Saj potem je OK rezultat... ampak pač pri takih specifičnih pogojih (kot vedno) in avti se pri različnih pogojih obnašajo zelo različno... Tako da je težko uporabno informacijo iz tega dobit.
matija
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na