Hyundai Ioniq - predstavitev
Re: Hyundai Ioniq
Take vrednosti pa jaz niti v sanjah ne dosežem. To se da doseči v pokrajini, kjer je ravnina in da si premikajoča se ovira.
Če se motim, me pa prosim podučite.
Če se motim, me pa prosim podučite.
Re: Hyundai Ioniq
Kolikor sem razbral je bilo vozilo del kolesarskega dogodka in je vozil z/pred/zanjimi ... torej ni bil ovira, več kot 40 kmh pa tudi ni šlo.
Dobra fora za pokazat kako gre avto.
V realnem svetu je pa res ovira.
Dobra fora za pokazat kako gre avto.
V realnem svetu je pa res ovira.
Re: Hyundai Ioniq
Realna "poraba" na mojem IONIQU ta vikend:
- Kamnik - Dajla, AC 130 kjer je dovoljeno, sicer manj, magistralke po omejitvah = 12,9kWh/100km, poprečna hitrost cca 80km/h (potreboval sem 1 uro in 55 min za 165km)
- Dajla - Kamnik, sem pričakoval višjo porabo (zaradi dviga) a je bila zaradi večje gneče še malo nižja = 12,8kWh/100km sem pa porabil precej več časa 2 uri in 50 min. torej nižja poraba zaradi precej manjše poprečne hitrosti.
Na poti na morje in potem nazaj sem startal s polno baterijo in mi je ostalo še 40km.
Žal pa nimam foto dokumentacije.
- Kamnik - Dajla, AC 130 kjer je dovoljeno, sicer manj, magistralke po omejitvah = 12,9kWh/100km, poprečna hitrost cca 80km/h (potreboval sem 1 uro in 55 min za 165km)
- Dajla - Kamnik, sem pričakoval višjo porabo (zaradi dviga) a je bila zaradi večje gneče še malo nižja = 12,8kWh/100km sem pa porabil precej več časa 2 uri in 50 min. torej nižja poraba zaradi precej manjše poprečne hitrosti.
Na poti na morje in potem nazaj sem startal s polno baterijo in mi je ostalo še 40km.
Žal pa nimam foto dokumentacije.
Re: Hyundai Ioniq
Ioniq 2018 bo imel 200mile+ dometa.
http://www.myelectriccarforums.com/hyun ... e-in-2018/
počakam na tega
http://www.myelectriccarforums.com/hyun ... e-in-2018/
počakam na tega
Re: Hyundai Ioniq
Hmm, tale novica je iz 2016mitjap napisal/-a:Ioniq 2018 bo imel 200mile+ dometa.
http://www.myelectriccarforums.com/hyun ... e-in-2018/
počakam na tega
Re: Hyundai Ioniq
Že s tem modelom lahko v 24-urah prevozimo zavidljivo razdaljo - rekord je 2105,6km
https://www.goingelectric.de/forum/hyun ... 27214.html
Odličen dosežek.
https://www.goingelectric.de/forum/hyun ... 27214.html
Odličen dosežek.
Re: Hyundai Ioniq
Zanimiv clanek http://pushevs.com/2017/10/20/hyundai-i ... -underway/ predvsem tisti del o ceni baterije..
Re: Hyundai Ioniq
Kak pa je vir za ta podatek o ceni baterije? Ker to pomeni nekje 145$/kWh kar je izredno dobro.
Re: Hyundai Ioniq
Kaj pomenijo ta hitra polnjenja za baterije? Do katere hitrosti polnjenja ni bistvenih vplivov na baterije?robertto napisal/-a:Kia Soul pa bo vlekla vseh 100kW
Re: Hyundai Ioniq
Odvisno od velikosti baterije.... Do 2C je načeloma vse OK. Seveda pod pogojem da je baterija na primerni temperaturi.Dzun Tao napisal/-a:Kaj pomenijo ta hitra polnjenja za baterije? Do katere hitrosti polnjenja ni bistvenih vplivov na baterije?robertto napisal/-a:Kia Soul pa bo vlekla vseh 100kW
Re: Hyundai Ioniq
Dvakratni nazivni tok baterije za katerega je narejena. Po moči nekako kapaciteta brez "h" 22kWh = 1C = 22kW
Naj me pa kdo popravi če sem slučajno kaj zamešal... 100Ah baterija ima 1C tok enak 100A. Te naše baterija se pa bolj merijo v kWh, amapk mislim da se princip prenese.
Naj me pa kdo popravi če sem slučajno kaj zamešal... 100Ah baterija ima 1C tok enak 100A. Te naše baterija se pa bolj merijo v kWh, amapk mislim da se princip prenese.
Re: Hyundai Ioniq
Če sem prav razumel baterija, ki ima kapaciteto 25kWh načeloma ni problema, če se polni s 50kW in tako dalje glede na kapaciteto.
Re: Hyundai Ioniq
Načeloma BMS skrbi za življensko dobo baterije (hitrost polnjenja in temperatura) - vsaj pri Ioniqu je tako in se ne rabite prevreč obremenjevat s tem ker jo hladi, ko je to potrebno, da je stanje kar se da optimalno... Bo pa seveda čas pokazal.
Re: Hyundai Ioniq
Tako nekako, ampak kot sem napisal zgoraj! Temperatura igra glavno vlogo.... pri 20 stopinjah lahko 50kW, pri 40, pa nikakor!DGJ napisal/-a:Če sem prav razumel baterija, ki ima kapaciteto 25kWh načeloma ni problema, če se polni s 50kW in tako dalje glede na kapaciteto.
In kot je Robinhood napisal, načeloma za vse to skrbi BMS....Razen če želi kdo še extra pazit na baterijo. Potem lahko pazi da ne polni ko je vroča, ko je mrzla, ko je polna....
Re: Hyundai Ioniq
To funkcijo bi pa jaz imel v IONIQ-u - https://youtu.be/te6VqldjTT8?t=1185 (CREEP)
To mi je ena od pomanjkljivosti, ki jo ima BMW i3 odlično rešeno - avto se pač ustavlja in se sam ustavi ter stoji. IONIQ se vede kot klasični avtomatik in leze stalno naprej. Moraš pritisniti zavoro da se popolnoma ustaviš, sicer ima AUTO HOLD a še vedno ga je potrebno z zavoro povsem ustaviti.
To mi je ena od pomanjkljivosti, ki jo ima BMW i3 odlično rešeno - avto se pač ustavlja in se sam ustavi ter stoji. IONIQ se vede kot klasični avtomatik in leze stalno naprej. Moraš pritisniti zavoro da se popolnoma ustaviš, sicer ima AUTO HOLD a še vedno ga je potrebno z zavoro povsem ustaviti.
Re: Hyundai Ioniq
Se strinjam. Lahko bi imel še več...npr. avtomatski preklop iz zasenčenih luči v dolge in obratno.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek