Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovori
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6403

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a DGJ »

robertto napisal/-a:DGJ
Če si v Ljubljani se ni težko organizirati glede brezplačnega polnjenja. Rad bi te videl kako bi se organiziral v Zgornje Savinjski dolini, ki so v celi dolini samo 3 polnilnice in to sta 2 v Logarski dolini in 1 v Nazarju.
@robertto
V LJ je res veliko polnilnic a sem poslovno po celotni SLO in od tega še verjetno najmanj v LJ. Razen ko grem iz pisarne proti domu in grem mimo LJ ter si tako organiziram kakšen sestanek (ker mi je spotoma) in potem tam polnim, ker avto pač stoji.
Tako sem se navadil, da če avto stoji in je v bližini polnilnica ga pač priklopim. Je pa res to v LJ malo lažje kot v Zg. Savinjski dolini.
Vse je odvisno od lokacij vožnje in organizacije.

Ker pa sem sam iz Kamnika lahko rečem, da je v naši občini do nedavnega bila samo ena prava polnilnica, pa še ta (pra)stara . Zdaj so postavili še 2 v Komendi, ki mi nista na roko in na poti tako da nisem prav nič na boljšem glede tega.

A se stanje na splošno izboljšuje in je polnilnic vedno več po SLO.
robertto, Bsheep, matija
Bsheep
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 553
Kraj: Ig
Avto: Kia Soul EV
385
217

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a Bsheep »

DGJ tudi jaz se polnem samo na javnih polnilnicah po Lj. in merkator siska ali Lidl ali kdaj pa kdaj v sluzbi. Od 17.novembra 2016 sem naredil 25.000km in sem se polnil samo 4X doma... In polnilnice rastejo ko gobe po dezju...

In glede problema kot ga imas ti v Kamniku z polnilnico ga imam jaz v Domzalah ker je samo v PH in se to je samo 1 uro zastojn...
robertto, DGJ, Robinhood
Uporabniški avatar
Luka
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 156
Kraj: Litija
Avto: vw e-up! 2017
119
326

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a Luka »

robertto napisal/-a:DGJ
Če si v Ljubljani se ni težko organizirati glede brezplačnega polnjenja. Rad bi te videl kako bi se organiziral v Zgornje Savinjski dolini, ki so v celi dolini samo 3 polnilnice in to sta 2 v Logarski dolini in 1 v Nazarju.
Koliko sta sigurni tisti v Logarski? Se lahko zanesem nanju? Bi šel z Upom na izlet ampak če ne bo delala bomo morali tam prespat da se bomo nafilal za nazaj.
Uporabniški avatar
robertto
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1294
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV+ZOE Z.E.50LIFE
1253
1157

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a robertto »

Ena moja izkušnja s polnilnico v Logarski dolini. Z ženo sva šla na izlet v Logarsko dolino s Twizyjem. Ko sva prispela, avto priklopim na polnilnico, ta ni delala. Sva šla v hotel Plesnik kjer je receptorka poklicala fanta, ki je delal v TICu. Počakala sva cca pol ure, da je fant vklopil je polnilnico in dan je bil rešen. Polnilnica je pa od Meteona. Po moje greš brez skrbi v Logarsko dolino na izlet, se pa lahko še za vsak slučaj pozanimam in mogoče bi se dalo celo zrihtat telefonsko od osebe, ki se ukvarja s polnilnico. Drugo polnilnico v Robanovem kotu pa ne poznam.
Luka, Robinhood, DGJ
Uporabniški avatar
Damijan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1239
Kraj: West Gorenjska
Avto: malo mešano ;)
989
1509

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a Damijan »

V Logarski dolini deluje zanesljiva polnilnica od Metrona,
priporočam še obisk turistične kmetije Gradišnik - http://www.gradisnik.si
https://api.plugshare.com/view/location/86007
kjer imajo "lokalno" elektriko iz 100kW hidroelektrarne
Luka
Soul EV believer
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6403

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a DGJ »

PETROL je dobil novega SKRAJNO RAZOČARANEGA (ne)uporabnika.

Med enim svojih potovanj sem se ustavil na BS TEPANJE in ker nisem potreboval polnjenja sem se priklopil na AC, da med postankom za kavo pač "dotočim" nekaj malega, če je že avto pri miru. Po moji logiki (ker se bo avto polnil z manj kot 22kW) je to pri PETROLU brezplačno (paket OSNOVNI).
Glej ga zlomka, včeraj dobim račun za 4,60 EUR za 23 min polnjenja. Naj omenim, da je bilo ob tem prenešenega vsega 2,573 kWh.
Odpišem Petrolu, da naj račun stornirajo, ker se je avto polnil z manj kot 22kW.
Navajam njihov odgovor (dobesedno):
Spoštovani,

obveščamo vas da se storitev polnjenja obračuna glede na največjo razpoložljivo moč polnilnega priključka polnilnice oziroma električne vtičnice polnilnice.
* Cena polnjenja se obračuna za vsako začeto minuto in glede na največjo razpoložljivo moč polnilnega priključka polnilnice oziroma električne vtičnice polnilnice.
V vašem primeru gre za koriščenje polnilnega priključka z močjo 43 kW, za katero je redni cenik 0,20 € na minuto polnjenja.

Hvala za razumevanje in lep pozdrav,
Tina Leskovšek


Verjetno ta informacija za marsikoga od vas ni nova, zame je. Sem pač preslabo prebral pogoje.

Najbolj me pa preseneča to, da si PETROL sploh UPA zaračunati 4,60 EUR za 2,573kW!!!
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6403

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Aja... moja poraba v EUR za vožnjo se je od včeraj zaradi PETROLA-a ( ) za 50% povečala.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5971

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a CRF »

Ja, je res. To je jasno napisano v njihovih pogojih.
In po drugi strani enako velja za DC polnjenje... Tudi tam plačaš enako tudi če polniš le s par kW.

Ampak to seveda ne spremeni dejstva da je takšno polnjenje hudo drago.
DGJ
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 831
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
488
267

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a N75 »

Če veliko potuješ je včasih polnjenje kar drago.

Porabim 15 do 20EUR/mesec domače elektrike pa do 5EUR za plačljive polnilnice, zame osebno ki malo potujem drobiž.
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6403

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Saj ne gre toliko za zneske, ki so res majhni ampak za princip. Ni ravno "vzpodbujanje" elektromobilnosti tako kot to dela Petrol.
mitjap
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 845
Avto: C-Zero, Kona 64
611
311

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a mitjap »

To je tako ko plačas storitev polnjenja ne električne energine.
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 609
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
806
430

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a robert »

DGJ napisal/-a:Saj ne gre toliko za zneske, ki so res majhni ampak za princip. Ni ravno "vzpodbujanje" elektromobilnosti tako kot to dela Petrol.
Če bi Petrol ne računal zato, ker si porabil toliko malo energije, bi bilo ravno obratno.
Moje mnenje je, da to računanje je ravno spodbuda za elektromobilnost.

dej poglej z drugega kota.
možen scenarij
Ti si hotel zastonj polnenje na AC priključku na avto cesti.
Na poti v domov iz Gradza pa se je/bi v Tepanjah ustavil npr Drejchi s svojim 43kW ZOE.
On se lahko polni SAMO na AC in je (bi) moral čakati 1:25 ure, da bi se ti lepo počasi napolnil.
Tvoj avto pa bi se lahko zelo hitro napolnil na DC priključku.
Na tej postaji v Tepanjah, je namreč namen polnilne postaje predvsem za tranzitne uporabnike.

Po tem kar berem na tem forumu, so nekateri razočarani, ker so in še bodo Polnilne Postaje zavzeli Hibridi ki polnejo z 3,6kW na uro, ko pa enako naredijo nekomu drugemu nap. lastnikom ZOE, je pa use narobe.

Dam prav Petrolu, da zaračunava po največji moči tam, kjer so tudi druge opcije, prevdem DC postaje.
Ne dam pa prav tam kjer jih ni... no sedaj še ne zaračunavajo, samo bo pa nenavadno, ko boš na 22kW PP, porabljal samo 6,6kW, obračunali pa bodo polno.

Že nekaj časa trolam, da je strategija PPostaj napačna in ni treba, da so povsod 50kW in pa 22kW... Rabimo tudi 7kW, 3,6kW in pa tudi 2,2kW... pa vedno izpadem kot nek čudak, saj več je ponavadi bolje.
Drejchi, DGJ
Desty
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 89
Kraj: Trbovlje
74
374

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a Desty »

Točno to, Petrolov sistem zaračunavanja odganja prav tiste uporabnike, ki bi se priklopili in zasedli polnilno postajo za pol dneva (če bi se računovalo po kW).
matija
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a matija »

Shell bo s 01.01.2018 zaracunaval 0.55€/kWh, kar je precej drazje kot Petrolovih 0.20€/min. Je pa minutni interval bistveno boljsi, da stimulira ljudi k odhodu pri vrhu baterije in zagotavlja da je platforma za polnjenje na voljo ostalim. Skratka, 2x thumbs up za Petrol.
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6403

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a DGJ »

No, če bi Petrol obračunaval po kWh bi jaz v tem primeru plačal samo 1,42 EUR kar mi je precej bolj logično.
Tako, da lahko demantiram trditev, da bo Shell obračunaval dražje. Predvsem bo bolj pošteno.

Nikakor se pa ne morem strinjati s sistemom PETROLA, ki energijo zaračunava na minute. Vsi pa vemo, da so se naši EV-ji zmožni polniti z različnimi hitrostmi.
Predstavljajte si, da bi polnjenje ICE-jev zaračunavali na čas, torej po tem kako veliko luknjo imajo avti in posledično kako hitro lahko spraviš 50l fosilnega goriva v rezervoar.
Jaz mislim, da to nikakor ne bi spravili v neko logično razlago. Je tako?
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a matija »

DGJ: ce obracunavas samo na kWh, bo nekdo mirno na Kozini priklopil na CCS pri 90% ter sel za 1h na pizzo. Napolnil bo za 2€, vmes pa bomo recimo stirje EV cakali da se sprazni. Na slabsem bodo vsi cakajoci, ker se jim bo trgalo ko se na CCS polni nekdo z 6A pri koncu baterije (99% > 100%). Na slabsem bo tudi petrol, ker bo v 1h zasluzil 2€, namesto od petih ljudi po nekaj €.

Minutni sistem sam poskrbi, da ljudje polnijo le toliko, kolikor ie za njihov EV smiselno. Pazi, to prihaja iz ust lastnika C-Zero, ki po 50% polni le se z 30kW in po 65% le se z 20kW. Pa ti procenti niso vse skupaj nic, nad 8kWh se nisem natankal se mi zdi na DC. Minute letijo, polni pa vedno pocasneje. A verjemi raje imam frej polnilnico, kot zabasano z junaki ki tam balansirajo celice, ker skoraj nic ne stane zaradi kWh modela obracuna.

Kako vemo da bi se to dogajalo? Mercator siska ...

Ogromno te debate je bilo ze v temi javnih polnilnic.
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6403

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Matija se strinjam s tabo. Ta trenutek je to problem. Ko bo polnilnic dovolj, pa to ne bo več težava, ker se boš pač priklopil na drugo.
Nikakor se pa ne morem strinjat, da je zaračunavanje po času namesto po prenešeni energiji pošteno in logično.

Tako kot marsikje je težava v ljudeh in njihovem obnašanju (bontonu), ki se kaže tudi v primeru zaparkiranih polnilnic za več ur ali cel dan.
To je pa treba reševati na druge načine.
matija
mitjap
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 845
Avto: C-Zero, Kona 64
611
311

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a mitjap »

Mogoče je dober primer Tesla Supercharger. Imajo po 10 polnilnih mest in je vedno nekje prosto pa je za velik delež uporabnikov brezplačno polnjenje (če ne za vse?). Plačaš le "parkirnino" če pustiš avto tam ko je že poln.
matija
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a matija »

thumbsup.jpg
thumbsup.jpg (1.71 KiB) Pogledano 7363 krat
Uporabniški avatar
Drejchi
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 533
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE
312
26

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a Drejchi »

mitjap napisal/-a:Mogoče je dober primer Tesla Supercharger. Imajo po 10 polnilnih mest in je vedno nekje prosto pa je za velik delež uporabnikov brezplačno polnjenje (če ne za vse?). Plačaš le "parkirnino" če pustiš avto tam ko je že poln.
Morda pri nas, ne pa tudi drugje in časovna omejitev je bila uvedena ravno zaradi "gneče" na nekaterih Kalifornijskih in Nizozemskih (Taxi) SC. Časovna omejitev je edina, ki zagotavlja da so avtomobili na polnilnici le toliko časa, kolikor je potrebno.
matija
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Ioniq”