Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Ravno nasprotno. Po 10 letih avto ne bo vreden skoraj nič, torej bo cel odpisan. Pa pustimo to.
Moje dolgoletne izkušnje s Toyotinimi hibridi so takšne, da reč sicer dela zelo zanesljivo, vsako popravilo je pa odtehtano v zlatu.
Moj komentar se je predvsem nanašal na nakladanje ob nakupu, češ, da ni velikih servisov, ker ni jermenov, dolga življenjska doba zavor itd. Praksa pa kaže, da so namesto treh jermenov, tri vodne črpalke, ki so pri 2. generaciji puščale, zadnje zav. ploščice sicer res držijo dolgo, a kaj, ko moraš menjati diske in čeljusti, ker povsem zarjavijo.
Za dofilanje klime rabiš posebno napravo, zaradi drugega olja, garancija te veže na uradni servis, ko bi že zdavnaj menjal olje pod kozolcem itd, itd..
Moje dolgoletne izkušnje s Toyotinimi hibridi so takšne, da reč sicer dela zelo zanesljivo, vsako popravilo je pa odtehtano v zlatu.
Moj komentar se je predvsem nanašal na nakladanje ob nakupu, češ, da ni velikih servisov, ker ni jermenov, dolga življenjska doba zavor itd. Praksa pa kaže, da so namesto treh jermenov, tri vodne črpalke, ki so pri 2. generaciji puščale, zadnje zav. ploščice sicer res držijo dolgo, a kaj, ko moraš menjati diske in čeljusti, ker povsem zarjavijo.
Za dofilanje klime rabiš posebno napravo, zaradi drugega olja, garancija te veže na uradni servis, ko bi že zdavnaj menjal olje pod kozolcem itd, itd..
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
@stane Jaz sicer nimam izkušenj s Toyotinimi hibridi, ker je ta moj prvi. Ga pa imam sedaj 3 mesece in skrbno beležim stroške in porabo zato lahko sedaj približno izračunam prihranek pri energentih na letnem nivoju glede na moj prejšnji diesel avto. Mislim, da spodnja tabela govori sama zase in da je 8000 EUR prihranka iz naslova goriva v 10 letih odlično. Bolje bi bilo lahko edino še s čistim EV vozilom.
Glede predvidenih stroškov in opravil pri rednih servisih sem sedaj preveril in naj bi bili identični modelu CH-R hibrid – oba avtomobila imata enak bencinski motor in podoben hibridni sklop. Ker za mojega ni posebej objavljeno so spodaj podatki za 10 letno vzdrževanje modela CH-R, ki se ga lahko uporabi tudi za moj avto:
Jaz osebno sem trenutno zelo zadovoljen z avtomobilom in zgornjimi podatki. Kaj bom lahko povedal po 10 letih seveda ne vem. Je pa tudi res, da je moj avto sedaj 4 generacija Priusa, oz. 2 generacija Prius plug-ina. In tehnologija napreduje iz generacije v generacijo. Upam, da tudi kvaliteta
Glede predvidenih stroškov in opravil pri rednih servisih sem sedaj preveril in naj bi bili identični modelu CH-R hibrid – oba avtomobila imata enak bencinski motor in podoben hibridni sklop. Ker za mojega ni posebej objavljeno so spodaj podatki za 10 letno vzdrževanje modela CH-R, ki se ga lahko uporabi tudi za moj avto:
Jaz osebno sem trenutno zelo zadovoljen z avtomobilom in zgornjimi podatki. Kaj bom lahko povedal po 10 letih seveda ne vem. Je pa tudi res, da je moj avto sedaj 4 generacija Priusa, oz. 2 generacija Prius plug-ina. In tehnologija napreduje iz generacije v generacijo. Upam, da tudi kvaliteta
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Na podlagi 3 mesecev sklepati karkoli je verjetno malo mimo, kajne. Javne polnilice zagotovo ne bodo zastonj še naslednjih 10 let, avto je v štartu vsaj 6.-7.000€ dražji od po prostornosti in zmogljivosti primerljive konkurence itd.
Kar se prakse tiče, sem ti jo opisal iz prakse 300.000+ km, ti pa kar verjemi prospektu.
Kar se kvalitete tiče, je bila serija 2 kakovostno špica, pri seriji 3 se je že šparalo in ima več pomanjkljivosti, o 4ki in 1ki pa ne morem soditi.
Kar se prakse tiče, sem ti jo opisal iz prakse 300.000+ km, ti pa kar verjemi prospektu.
Kar se kvalitete tiče, je bila serija 2 kakovostno špica, pri seriji 3 se je že šparalo in ima več pomanjkljivosti, o 4ki in 1ki pa ne morem soditi.
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Preden @stane odgovori naj še napišem kakšne so bile moje želje/zahteve v začetku tega leta, ko sem izbiral najbolj ustrezen avto zame. Načeloma sem želel čisti EV vendar so bile zraven še naslednje želje:FSP napisal/-a:Stane, ker avto bi pa ti kupil?
- Dobra EV izkušnja pri vožnji – mirna, tiha vožnja z dobrim motornim navorom (neprecenljivo )
- Čim cenejše dnevne vožnje v službo in po opravkih v Ljubljani
- Neobremenjenost z EV dosegom in logistiko postankov za električno polnjenje ko moram občasno na daljše vožnje (nekaj 100 km v tujino)
- Avto mora biti varčen in zanesljiv s čim manjšimi stroški vzdrževanja
- Avto je edini avto v družini. Mora biti normalne velikosti za 3 člansko družino za vse potrebe
- Avto mora imeti čim več sodobne tehnologije
- Avto mora imeti čim več asistenčnih sistemov za varno vožnjo
- Za ustrezen avto sem pripravljen dati okoli 30.000 EUR
Torej nisem gledal izključno na denar ampak na vse zgoraj napisano. Če bi gledal samo na denar bi si kupil Dacio
No, kdo bo odgovoril kateri avto bi se po vašem mnenju najbolj približal zgoraj napisanemu februarja 2017, ko sem ga izbiral?
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Ne bom ravno odgovoril, kateri avto bi se najbolj približal napisanemu, ampak definitivno je Toyota Prius PHEV pri vrhu, če ne na vrhu. Navsezadnje vsak izbira po svojih potrebah in zmožnostih. Glede na izkušnje z avtomobili, ki sem jih imel redni in izredni servisi stanejo več kot le tisto kar in "za kar" kar je po servisni knjigi predpisano. Ampak to je pri vseh; pri ICE, pri PHEV in pri EV. In tega se ne da vnaprej napovedati. Saj prve tri, štiri, pet let (odvisno od prevoženih kilometrov) ponavadi ni skoraj nič, potem se pa začne in to vzamemo v zakup z lastništvom avtomobila. In z nobenim avtom ne prišparaš (glede na kaj?), vedno je to strošek.
Po 10ih letih je za nazaj lahko biti pameten za naprej pa težko.
Po 10ih letih je za nazaj lahko biti pameten za naprej pa težko.
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
A mora biti nov?
Ker vsemu temu ustreza tudi nekaj let stara Opel Ampera. Le pri ceni se zatakne, Ampera je cenejša
Ker vsemu temu ustreza tudi nekaj let stara Opel Ampera. Le pri ceni se zatakne, Ampera je cenejša
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
.
Zadnjič spremenil DGJ, dne 28 Sep 2017, 09:09, skupaj popravljeno 2 krat.
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
@talker2talker2 napisal/-a:Preden @stane odgovori naj še napišem kakšne so bile moje želje/zahteve v začetku tega leta, ko sem izbiral najbolj ustrezen avto zame. Načeloma sem želel čisti EV vendar so bile zraven še naslednje želje:FSP napisal/-a:Stane, ker avto bi pa ti kupil?
- Dobra EV izkušnja pri vožnji – mirna, tiha vožnja z dobrim motornim navorom (neprecenljivo )
- Čim cenejše dnevne vožnje v službo in po opravkih v Ljubljani
- Neobremenjenost z EV dosegom in logistiko postankov za električno polnjenje ko moram občasno na daljše vožnje (nekaj 100 km v tujino)
- Avto mora biti varčen in zanesljiv s čim manjšimi stroški vzdrževanja
- Avto je edini avto v družini. Mora biti normalne velikosti za 3 člansko družino za vse potrebe
- Avto mora imeti čim več sodobne tehnologije
- Avto mora imeti čim več asistenčnih sistemov za varno vožnjo
- Za ustrezen avto sem pripravljen dati okoli 30.000 EUR
Torej nisem gledal izključno na denar ampak na vse zgoraj napisano. Če bi gledal samo na denar bi si kupil Dacio
No, kdo bo odgovoril kateri avto bi se po vašem mnenju najbolj približal zgoraj napisanemu februarja 2017, ko sem ga izbiral?
Sem skoraj popolnoma enako razmišljal, ko sem se odločal. Izbral sem EV.
Bo zanimivo izmenjati izkušnje na daljša obdobja in bova lahko primerjala.
Mene pa je vseeno na koncu prepričalo moje razmišljanje, da je hybrid pač "nekaj vmes", jaz sem pa hotel "biti ali ne biti"... in zdaj sem!
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Kaj bi jaz kupil? Nič.
Moja plan je, da z obstoječim hibridom počakam na avtonomna vozila čez kakšnih 10 let in se potem znebim lastništva vsaj enega avtomobila.
Če se mi plan ne izide, bom flikal z nečim za 5.000 -10.000€. 5 vrat, čez 120 KM in avtomatski menjalnik je mus, za ostalo mi je +/- vseeno.
Tudi sicer so bile moje pripombe usmerjene zgolj v stroške servisiranja, ki pač niso taki kot je naslikano v prospektih.
In če bi bilo Priusov na cestah pri nas toliko kot v ZDA, bi se zelo verjetno spet odločil zanjo.
Moja plan je, da z obstoječim hibridom počakam na avtonomna vozila čez kakšnih 10 let in se potem znebim lastništva vsaj enega avtomobila.
Če se mi plan ne izide, bom flikal z nečim za 5.000 -10.000€. 5 vrat, čez 120 KM in avtomatski menjalnik je mus, za ostalo mi je +/- vseeno.
Tudi sicer so bile moje pripombe usmerjene zgolj v stroške servisiranja, ki pač niso taki kot je naslikano v prospektih.
In če bi bilo Priusov na cestah pri nas toliko kot v ZDA, bi se zelo verjetno spet odločil zanjo.
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Prihaja tudi športna različica Prius Plug-in
http://www.plugincars.com/toyota%E2%80% ... 33236.html
[youtube]https://youtu.be/nGmv4rVrDWo[/youtube]
Sicer mi zgleda cool vendar ne vam kakšen smisel ima delati tak avto s športnim izgledom, ker v osnovi je daleč od športnega avta
http://www.plugincars.com/toyota%E2%80% ... 33236.html
[youtube]https://youtu.be/nGmv4rVrDWo[/youtube]
Sicer mi zgleda cool vendar ne vam kakšen smisel ima delati tak avto s športnim izgledom, ker v osnovi je daleč od športnega avta
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Na spletni strani Toyote sem našel cenik rednega vzdrževanja RAV4 hibrid za 10 let
(http://www.toyotaadria.com/si/pdf/cenik-servis-RAV4.pdf)
in prvi letni servis bi morala biti cena nižja (!), kot sem jo plačal.
Odgovor zaposlenega na Toyoti BTC po pogovoru s serviserjem:
mi vsako leto menjamo filter klime, ker se drugače nabere prah in umazanija in posledično pride do slabega vonja
Seveda je spodaj tudi drobni tisk
(http://www.toyotaadria.com/si/pdf/cenik-servis-RAV4.pdf)
in prvi letni servis bi morala biti cena nižja (!), kot sem jo plačal.
Odgovor zaposlenega na Toyoti BTC po pogovoru s serviserjem:
mi vsako leto menjamo filter klime, ker se drugače nabere prah in umazanija in posledično pride do slabega vonja
Seveda je spodaj tudi drobni tisk
- Priponke
-
- rav4hibrid_10let.png (138.31 KiB) Pogledano 13439 krat
-
- toyota_disclaimer.png
- (17.07 KiB) �e ni bilo prene�eno
Soul EV believer
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
No, to.
Potem ti vlijejo neko tekočino za čiščenje sistema vbrizga za 20€, ker Toyota to zahteva, ker imamo menda usran bencin.
O testu zavor in amortizerjev pri 15.000, 30.000, 45.000km si lahko vsak misli svoje.
Filter zraka motorja bodo menjali vsaj 2x bolj pogosto: "Gospod, to je treba menjat, tista navodila so samo okvirna".
Svečke so mi uturili na 60.000km itd, itd...
Potem ti vlijejo neko tekočino za čiščenje sistema vbrizga za 20€, ker Toyota to zahteva, ker imamo menda usran bencin.
O testu zavor in amortizerjev pri 15.000, 30.000, 45.000km si lahko vsak misli svoje.
Filter zraka motorja bodo menjali vsaj 2x bolj pogosto: "Gospod, to je treba menjat, tista navodila so samo okvirna".
Svečke so mi uturili na 60.000km itd, itd...
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Zaradi vsega naštetega mi je EV toliko bolj všeč. Za tist parkrat na leto ko rabim 300km+ se lahko s katerimkoli prijatlom zmenim za menjavo avta.stane napisal/-a:No, to.
Potem ti vlijejo neko tekočino za čiščenje sistema vbrizga za 20€, ker Toyota to zahteva, ker imamo menda usran bencin.
O testu zavor in amortizerjev pri 15.000, 30.000, 45.000km si lahko vsak misli svoje.
Filter zraka motorja bodo menjali vsaj 2x bolj pogosto: "Gospod, to je treba menjat, tista navodila so samo okvirna".
Svečke so mi uturili na 60.000km itd, itd...
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
stane in Damijan hvala za deljenje izkušenj in informacij. Torej, pred vsakim servisom bom zahteval spisek nameravanih opravil in menjav ter pripadajoč predračun.
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Ni ga čez komot. Roomba 581 čisti prtljažnik. In ga tudi zelo dobro očisti
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Malenkost.
Predvsem ti priporočam, da slediš kakšnemu ameriškemu Prius forumu, kjer boš lahko sproti sledil morebitnim hibam in konstrukcijskim napakam.
Na Toyotinem servisnem nalogu imaš vsaj 30-40 različnih servisnih opravil, a kaj, ko servis izvede poba s še otroškim podpisom in našponanim urnikom.
Posebej zadnje zavore so se pri hibridih izkazale za problematične v smislu, da vse skupaj rado zarjavi zaradi premajhne uporabe. Kontrola bi zato morala biti delovno intenzivnejša - pregled gibljivosti zavornih valjčkov in vodil ter ustrezno podmazovanje, ne le vizuelna kontrola.
Predvsem ti priporočam, da slediš kakšnemu ameriškemu Prius forumu, kjer boš lahko sproti sledil morebitnim hibam in konstrukcijskim napakam.
Na Toyotinem servisnem nalogu imaš vsaj 30-40 različnih servisnih opravil, a kaj, ko servis izvede poba s še otroškim podpisom in našponanim urnikom.
Posebej zadnje zavore so se pri hibridih izkazale za problematične v smislu, da vse skupaj rado zarjavi zaradi premajhne uporabe. Kontrola bi zato morala biti delovno intenzivnejša - pregled gibljivosti zavornih valjčkov in vodil ter ustrezno podmazovanje, ne le vizuelna kontrola.
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Med krompirjevimi počitnicami smo se malo potepali in prevozili preko 1000 km. Pot nas je vodila: Ljubljana – Seiersberg (A) – Wiener Neustadt (A)- Dunaj (A) – Seiersberg (A) – Lenti (HU) – Lendava – Ljubljana. Avto se je odlično obnesel. Ustavljali smo se na cca. 2 uri vožnje. Povsod kjer smo se ustavili v zgoraj omenjenih mestih sem z elektriko brezplačno napolnil baterijo in v Seiersbergu tudi bencin po 1.10 EUR/l. Skoraj celo pot je bila avtocesta tako, da je bil radarski tempomat nastavljen na 135 km/h. Vožnja je bila zelo udobna in ne utrujajoča predvsem zaradi radarskega tempomata, in nasploh dobrega avta
Povprečna poraba energentov je bila 14 kWh/100 km elektrike in 3.8 l/100 km bencina. Bili smo trije in polno naložen prtljažnik. Torej teža avtomobila preko 2t. Kar zadeva energente nas je celotna pot stala 42 EUR (bencin). Tako pot bi si upal opraviti tudi s čistim EV-jem vendar, če bi polnil na plačljivih DC polnilnicah v tujini ne vem, če bi me kaj ceneje prišlo kot s priključnim hibridom.
Povprečna poraba energentov je bila 14 kWh/100 km elektrike in 3.8 l/100 km bencina. Bili smo trije in polno naložen prtljažnik. Torej teža avtomobila preko 2t. Kar zadeva energente nas je celotna pot stala 42 EUR (bencin). Tako pot bi si upal opraviti tudi s čistim EV-jem vendar, če bi polnil na plačljivih DC polnilnicah v tujini ne vem, če bi me kaj ceneje prišlo kot s priključnim hibridom.
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
talker2 napisal/-a:Tako pot bi si upal opraviti tudi s čistim EV-jem vendar, če bi polnil na plačljivih DC polnilnicah v tujini ne vem, če bi me kaj ceneje prišlo kot s priključnim hibridom.
Na tej poti je precej zastonj DCjev.
Cela pot bi bila zastonj.
Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev
Zanima, me koliko časa se polni baterija toyte prius plug in na 22kwh polnilcu