Trenutno stanje javnih polnilnic
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
V Piranu vsak dan polnijo tisti mali golf avti, ki jih ima občina za svoje potrebe in težko prideš zraven, ali pa celo varovalko ven vrže.
Je bolje imeti kemperski vtikač.
Drugače je pa zastonj parkplac med polnjenjem.
Jaz sem polnil celo noč, zjutraj pridem je bila pa tema, varovalko ven vrglo.
Sem potem odšel v Portorož pred hotel napolnit.
Je bolje imeti kemperski vtikač.
Drugače je pa zastonj parkplac med polnjenjem.
Jaz sem polnil celo noč, zjutraj pridem je bila pa tema, varovalko ven vrglo.
Sem potem odšel v Portorož pred hotel napolnit.
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Pa ne komplicirajo? Jaz namreč vedno ko grem v Piran parkiram na njihovem parkirišču, ampak na prostoru za elektriko je vedno avto od kakšnega "prestižnega" gosta, seveda neelektričen. Ne znam si predstavljat, da bi prosili tega gosta, da avto odmakne zaradi nekoga, ki želi polniti ev in ni gost hotela.
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Obvestilo glede polnilnice v Kranjski Gori:
jutri, 19.8.2017 se bo v dopoldanskem času izvajala montaža zaščitne ograje...
jutri, 19.8.2017 se bo v dopoldanskem času izvajala montaža zaščitne ograje...
- Priponke
-
- ppKRG_obvestilo19avg2017.png (48.07 KiB) Pogledano 5617 krat
Soul EV believer
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Lastnike vozil ki parkirajo tam prosijo da pustiš ključ od vozila, da lahko potem premikajo po mili volji.Anja napisal/-a:Pa ne komplicirajo? Jaz namreč vedno ko grem v Piran parkiram na njihovem parkirišču, ampak na prostoru za elektriko je vedno avto od kakšnega "prestižnega" gosta, seveda neelektričen. Ne znam si predstavljat, da bi prosili tega gosta, da avto odmakne zaradi nekoga, ki želi polniti ev in ni gost hotela.
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Novost v Kranjski Gori - GEK poskrbel, da ne bo kdo "povozil" polnilnice ali elektro omarice...
Soul EV believer
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Ko sem prišel polnit tja, je receptor rekel "nobenega problema" in je premaknil, se mi zdi 3 avte, da sem jaz lahko priklopil .Anja napisal/-a:Pa ne komplicirajo? Jaz namreč vedno ko grem v Piran parkiram na njihovem parkirišču, ampak na prostoru za elektriko je vedno avto od kakšnega "prestižnega" gosta, seveda neelektričen. Ne znam si predstavljat, da bi prosili tega gosta, da avto odmakne zaradi nekoga, ki želi polniti ev in ni gost hotela.
Vse bilo top, na nivoju .
- instrukcije
- EV entuziast
- Prispevkov: 209
- Kraj: Ladja
- Avto: KIA Soul EV
-
275560
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
A si tkole mislil ?Damijan napisal/-a:Novost v Kranjski Gori - GEK poskrbel, da ne bo kdo "povozil" polnilnice ali elektro omarice...
Znanje je denar
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Evo, zdaj sem v Podnartu in dela samo šuko. Pri menekes se nič ne zgodi...
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Brskal sem po spletu za kakim pametnim POI za polnilnice in našel samo tega, morda komu pride prav. Nam ki vozimo VW nampreč navigacija kaže samo glavne DC čarčarje in nič drugega.
https://ev-charging.com/de/en/services/export
https://ev-charging.com/de/en/services/export
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Kako je s polnilnico v Merkator Šiški - a ne moreva dvapolnit na enkrat? ( seveda ne na isti kabel)
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Lahko polnita hkrati CCS in Type2, ali pa hkrati Chademo in Type2.Anja napisal/-a:Kako je s polnilnico v Merkator Šiški - a ne moreva dvapolnit na enkrat? ( seveda ne na isti kabel)
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Ne, oba sta DC. Vse hitre polnilnice zmorejo le en DC hkrati. Dva kabla sta na polnilnici zgolj samo zato, da je polnilnica skladna z obema velikima standardima ter da ga lahko uporabljajo vsa vozila.
Lahko pa polnis pri Mercatorju na Type2 (AC), ko/ce je DC zaseden. Sicer bo namesto s ~45kW polnilo s ~7kW. Je pa res da znajo i3-ji tu izkoristit do 11kW, Tesle do 16.5kW (starejsi modeli do 22kW) ter Zoe 22kW. To je v grobem to.
Na primer v Mariboru je polnilnica proizvajalca ABB, ki podpira le CHAdeMO standard, taksnih je se nekaj po Sloveniji. Na taksni Ioniq sploh ne more hitro polnit.
Lahko pa polnis pri Mercatorju na Type2 (AC), ko/ce je DC zaseden. Sicer bo namesto s ~45kW polnilo s ~7kW. Je pa res da znajo i3-ji tu izkoristit do 11kW, Tesle do 16.5kW (starejsi modeli do 22kW) ter Zoe 22kW. To je v grobem to.
Na primer v Mariboru je polnilnica proizvajalca ABB, ki podpira le CHAdeMO standard, taksnih je se nekaj po Sloveniji. Na taksni Ioniq sploh ne more hitro polnit.
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Akhm... najslabša zofka, to je moja Q210 zna na AC polniti z 43kW in res prosim če se ne propagira, da naj se DC FC avtomobili pač priklopijo na Type2 in polnijo z mizernimi 3kW. Tudi ICE avtomobile ne polnite preko slamce, a ne.matija napisal/-a:Sicer bo namesto s ~45kW polnilo s ~7kW. Je pa res da znajo i3-ji tu izkoristit do 11kW, Tesle do 16.5kW (starejsi modeli do 22kW) ter Zoe 22kW. To je v grobem to.
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Danes sem šel iz LJ v Štanjel in nazaj. Do Mercatorja v Šiški sem prišel s 16 km dometa. Polnil je Leaf, ki pa je ravno končal. Lastnik mi pove, da ne morem polnit na CCS dokler on polni, da pa komot z unim drugim kablom in da on navadno BMWje in golfe prosi, če lahko polnijo na, najbrž type2, da lahko on na chademo. Halo? Jest naj polnim z minimalno močjo zato, da njemu ni treba počakat pol ure, da končam?
Ko sem predzadnjič polnil v Mercatorju (pa zelo poredko) pridem po pol ure do avta in mi dva kekca razložita, da se je kar sam odklopil in je eden od njiju začel polnit. Ko mi bo naslednjič kakšen kekec tako zgodbo prodajal GA BOM OKOL KEPE. Jest sem bil v Mercatorju po nakupih, zastonjkarja sta pa polnila in čakala ob avtu, da se po šihtu zastonj odpeljeta domov.
Ko sem predzadnjič polnil v Mercatorju (pa zelo poredko) pridem po pol ure do avta in mi dva kekca razložita, da se je kar sam odklopil in je eden od njiju začel polnit. Ko mi bo naslednjič kakšen kekec tako zgodbo prodajal GA BOM OKOL KEPE. Jest sem bil v Mercatorju po nakupih, zastonjkarja sta pa polnila in čakala ob avtu, da se po šihtu zastonj odpeljeta domov.
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
To je pa Plug and Charge... Pride zraven tudi Unplug and PlugMyself
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Obeta se še večja veselica
Prihaja cela gora avtov z 3,6kW polnilci Type2 (Hybridi)
Nekaj novih EVjev.
In nihče nikogar ne opozori, da se tok (A) polnenja začne pri nekje okoli 80%polni bateriji zmanjševat.
V praksi to pomeni, da je vse polnenje nad 90% VELIKA izguba po času in zasedanju polnilnice.
In potem še, da bodo avti stali, ko bodo polni.
In še kaka aroganca.
Veselica bo!
Prihaja cela gora avtov z 3,6kW polnilci Type2 (Hybridi)
Nekaj novih EVjev.
In nihče nikogar ne opozori, da se tok (A) polnenja začne pri nekje okoli 80%polni bateriji zmanjševat.
V praksi to pomeni, da je vse polnenje nad 90% VELIKA izguba po času in zasedanju polnilnice.
In potem še, da bodo avti stali, ko bodo polni.
In še kaka aroganca.
Veselica bo!
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Zato je najboljš polnilnica doma za čez noč, na šihtu ter DCji kadar je nuja.
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Goran ja, problem ker je brezplacno ter ni vezano na RFID (ali kaj drugega) in lahko vsak prekine.
C-Zerota v Mercatorju grem umaknit ko konca po 20min na DC, zena pravi da pretiravam. Sicer hibrida pa ne ker polni pocasneje na AC. Moja prva praksa verjetno nobenega ne moti, druga pa bi lahko. Ampak dosti nimam za pomagat, avto je na strom in se polni ter polnilnico uporablja. Vse to se samo od sebe resi ce/ko se stvari obracunavajo. Na Petrolu se razne ideje same od sebe sfiltrirajo, ko clovek dobi racun - in prav je tako. Sicer pa sem bil na tej "kocljivi" polnilnici v Siski mislim da julija nazadnje.
Z vec EVji bo nestrinjanj med ljudmi vec, zal. Ko bo enkrat sirsa publika dojela da EV ni groza, ampak super bo odboj prodaje nenormalen. Ko pridem v kak Citypark ali kaj podobnega in vidim vso to kolicino pleha se vprasam kaj bo, ko jih bo recimo 1/4 na strom, huh.
Pa razni obcasni uporabniki, kot zadnjic avant2go i3, ki je v cityparku zaparkiral polnilnico in ni polnil pa sva potem imela "debato". Domace polnjenje je sploh najelegantneje, tekom danasnje noci sta se ponovno napolnila tako EV kot PHEV
C-Zerota v Mercatorju grem umaknit ko konca po 20min na DC, zena pravi da pretiravam. Sicer hibrida pa ne ker polni pocasneje na AC. Moja prva praksa verjetno nobenega ne moti, druga pa bi lahko. Ampak dosti nimam za pomagat, avto je na strom in se polni ter polnilnico uporablja. Vse to se samo od sebe resi ce/ko se stvari obracunavajo. Na Petrolu se razne ideje same od sebe sfiltrirajo, ko clovek dobi racun - in prav je tako. Sicer pa sem bil na tej "kocljivi" polnilnici v Siski mislim da julija nazadnje.
Z vec EVji bo nestrinjanj med ljudmi vec, zal. Ko bo enkrat sirsa publika dojela da EV ni groza, ampak super bo odboj prodaje nenormalen. Ko pridem v kak Citypark ali kaj podobnega in vidim vso to kolicino pleha se vprasam kaj bo, ko jih bo recimo 1/4 na strom, huh.
Pa razni obcasni uporabniki, kot zadnjic avant2go i3, ki je v cityparku zaparkiral polnilnico in ni polnil pa sva potem imela "debato". Domace polnjenje je sploh najelegantneje, tekom danasnje noci sta se ponovno napolnila tako EV kot PHEV