VW se pridružuje električni revoluciji.
VW se pridružuje električni revoluciji.
Do sedaj smo imeli pri VW občutek, da se v vezi z EV nekaj delajo, kot da nič ne delajo. Sedaj zgleda, da bo drugače.
http://insideevs.com/audi-president-dec ... evolution/
http://insideevs.com/audi-president-dec ... evolution/
Re: VW se pridružuje električni revoluciji.
VW narocil za 40 MILIJARD € baterij (skoraj toliko kot je vredna TESLA)
http://fortune.com/2018/05/03/vw-tesla- ... batteries/
http://fortune.com/2018/05/03/vw-tesla- ... batteries/
Re: VW se pridružuje električni revoluciji.
Bolj sigurno narociti zunaj, kot razvijat in proizvajat sam. Ponoven indic, da VW v elektrifikacijo se vedno ni stopil z obema nogama. Ce se karkoli obrne, precej lazje stvar prenehajo/ovrzejo, kot ce bi sami proizvajali stvari.
Ce narocijo se motorje ter elektroniko zunaj, bodo ze na nivoju GMa, kjer bi njihov avto lahko mirno poimenovali LG Bolt. LG namrec proizvaja polnilec, motor, elektroniko, baterijo in se kaj. GM doda pleh, plastiko in sestavi.
Verjetno pa so to naredili v izogim taksnim stvarem. Ioniq-a modelno leto 2018 se ne da vec narocit. Ni baterij:
https://insideevs.com/battery-shortage- ... -electric/
Ce narocijo se motorje ter elektroniko zunaj, bodo ze na nivoju GMa, kjer bi njihov avto lahko mirno poimenovali LG Bolt. LG namrec proizvaja polnilec, motor, elektroniko, baterijo in se kaj. GM doda pleh, plastiko in sestavi.
Verjetno pa so to naredili v izogim taksnim stvarem. Ioniq-a modelno leto 2018 se ne da vec narocit. Ni baterij:
https://insideevs.com/battery-shortage- ... -electric/
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951615
Re: VW se pridružuje električni revoluciji.
Kar smo seveda predvidevali.The problem with batteries for IONIQ Electric doesn’t lead us to believe the Kona Electric will be a volume car now either.
Re: VW se pridružuje električni revoluciji.
Prav želim si, da Tesla oz. Elon uspe rešiti vse nastale težave čimprej in začne proizvajati Model 3 v enormnih količinah ter tako zapre usta vsem "tradicionalnim" avtomobilskim proizvajalcem, ki gledajo na EV s posmehom zato jih izdajajo samo v butičnih količinah.
Re: VW se pridružuje električni revoluciji.
Za v okvir! To kar se sedaj dogaja glede povoraševanja in dobavljivosti je sramota za proizvajace EV!!!DGJ napisal/-a:Prav želim si, da Tesla oz. Elon uspe rešiti vse nastale težave čimprej in začne proizvajati Model 3 v enormnih količinah ter tako zapre usta vsem "tradicionalnim" avtomobilskim proizvajalcem, ki gledajo na EV s posmehom zato jih izdajajo samo v butičnih količinah.
Re: VW se pridružuje električni revoluciji.
Js tudi menim da je treba čim hitreje doseči večje proizvodne številke, ker posledica tega bo večje število EV-jev na cestah. To pa sproži efekt v javnosti v smislu: on ga že ima, pa on tudi.. očitno se to obnese, more bit dobra stvar..
In tako ne boste(zaenkrat) več samo eksoti na cestah in javnost bo to veliko bolje sprejela. Saj veste kako to gre v naših deželah, če ima sosed, rabim tudi jaz
Skratka več kot jih bo v čim krajšem času, bolje se nam piše
In tako ne boste(zaenkrat) več samo eksoti na cestah in javnost bo to veliko bolje sprejela. Saj veste kako to gre v naših deželah, če ima sosed, rabim tudi jaz
Skratka več kot jih bo v čim krajšem času, bolje se nam piše
Re: VW se pridružuje električni revoluciji.
Žal ni tako enostavnoDGJ napisal/-a:Prav želim si, da Tesla oz. Elon uspe rešiti vse nastale težave čimprej in začne proizvajati Model 3 v enormnih količinah ter tako zapre usta vsem "tradicionalnim" avtomobilskim proizvajalcem, ki gledajo na EV s posmehom zato jih izdajajo samo v butičnih količinah.
Re: VW se pridružuje električni revoluciji.
En zanimiv komentar glede "težav", ki to predstavi iz drugega zornega kota:
- Priponke
-
- production.JPG (44.68 KiB) Pogledano 10382 krat
Re: VW se pridružuje električni revoluciji.
Ja samo razlika je ta, da od GM-a se to pričakuje oz. ni neke škode za podjetje medtem, ko Tesla je s modelom S začela revolucijo in trg je pričakoval, da bo tudi s 3-ko tako vendar imajo težave že od samega začetka, ki pa se kažejo v veliki izgubi podjetja. Še največji problem je pa ta, da jim počasi zmanjkuje denarja novo "zadolževanje" bo pa dosti dražje glede na njihovo trenutno stanje.
Nujo pa potrebujejo svež kapital!
Nujo pa potrebujejo svež kapital!
Re: VW se pridružuje električni revoluciji.
Tezave so le v tem, da Musk blebeta v medije preoptimisticne stevilke. Iz stalisca proizvodnje so odlicni v primerjavi z vsemi ostalimi proizvajalci, ki so na trgu stoletje. Druge tezave so fiktivne. Pac dvig nivoja proizvodnje ne gre tako hitro kot si je CEO zamislil. Mediji radi pretiravajo ter pisejo "sokantne" novice. Tako kot danes ponovno, ModelS pri katastrofalnem trcenju zagorel. Dnevno zagori 500 ice vozil samo v ameriki ter zaradi tega umre ~100 ljudi pa se o tem ne pise. Za ICE vozila ze vemo da so kul — ali pac ? Jasno, naftni trg proizvede letno nad 5 trilionov prometa, ce se promilcek tega nameni za financiranje anti-EV novinarjev, se ne pozna nikjer.
Izguba je zaradi exponentne rasti, brez te nobeno podjetje ne raste s taksnim tempom. Zanimivo pa, da jih primerjajo z uveljavljenimi podjetji, ki so 100 let na trgu ter imajo miljarde na lagerju - pa se jim ne gre. Smo ravno videli, da je VW mirno odplacal 15 miliard za dieselgate, sedaj objavil investicijo dodatnih 50 v nakup baterij, denar ni ovira, niti profitabilnost, ce sedis na kupu denarja.
Tesla bi mirno bila profitabilna, ce bi ostala pri ModelS, margin imajo tako visji kot ostali po avtu. Samo potem tudi verjetno ne bi imeli na trgu teh EV ki jih imamo, ostali bi pri Leaf1, I-Miev oz sli naprej 10% ...
Ce pa gradis tovarne, razvijas, rastes ^3, postavljas mrezo polnilnic ki je ze zdaj vecja kot bo Ionity ipd cez 3 leta, pa plusa jasno ne more bit. Seveda pa delnicarji, ki iscejo kratkorocne profite, temu niso naklonjeni. Se manj vsi, ki jih financira naftni lobiji, imajo domaco nalogo prikazati vse kar je vezano z EV kot brca v temo.
Koliko denarja potrebujejo tako ne bomo ugotovili na tem forumu Sedaj se hvalijo da ga ne potrebujejo ter da bodo profitabilni v Q3, ce to drzi bo to ostalo verjetno le pri Q3 za dokaz moznosti. Naslednji kvartali pa bodo ponovno z vlaganjem v rast ter izgubo. No ja, ze Model3 sedaj nosi 0.5 miljarde mesecno. Spet nekaj kar ni ravno zanemarljivo.
Tudi ce jutri bankrotirajo, dovolj nemira na trgu battery storage & vozil so ze povzrocili, karavana bo sla naprej sedaj. Njihovo poslanstvo je opravljeno
Na domacem trgu (USA) so ze prehiteli v prodaji srednji luxury segment (C klasa, A4, bmw3), mediji pa nadaljujejo s praznimi clanki o "production ramp up issues"
Izguba je zaradi exponentne rasti, brez te nobeno podjetje ne raste s taksnim tempom. Zanimivo pa, da jih primerjajo z uveljavljenimi podjetji, ki so 100 let na trgu ter imajo miljarde na lagerju - pa se jim ne gre. Smo ravno videli, da je VW mirno odplacal 15 miliard za dieselgate, sedaj objavil investicijo dodatnih 50 v nakup baterij, denar ni ovira, niti profitabilnost, ce sedis na kupu denarja.
Tesla bi mirno bila profitabilna, ce bi ostala pri ModelS, margin imajo tako visji kot ostali po avtu. Samo potem tudi verjetno ne bi imeli na trgu teh EV ki jih imamo, ostali bi pri Leaf1, I-Miev oz sli naprej 10% ...
Ce pa gradis tovarne, razvijas, rastes ^3, postavljas mrezo polnilnic ki je ze zdaj vecja kot bo Ionity ipd cez 3 leta, pa plusa jasno ne more bit. Seveda pa delnicarji, ki iscejo kratkorocne profite, temu niso naklonjeni. Se manj vsi, ki jih financira naftni lobiji, imajo domaco nalogo prikazati vse kar je vezano z EV kot brca v temo.
Koliko denarja potrebujejo tako ne bomo ugotovili na tem forumu Sedaj se hvalijo da ga ne potrebujejo ter da bodo profitabilni v Q3, ce to drzi bo to ostalo verjetno le pri Q3 za dokaz moznosti. Naslednji kvartali pa bodo ponovno z vlaganjem v rast ter izgubo. No ja, ze Model3 sedaj nosi 0.5 miljarde mesecno. Spet nekaj kar ni ravno zanemarljivo.
Tudi ce jutri bankrotirajo, dovolj nemira na trgu battery storage & vozil so ze povzrocili, karavana bo sla naprej sedaj. Njihovo poslanstvo je opravljeno
Na domacem trgu (USA) so ze prehiteli v prodaji srednji luxury segment (C klasa, A4, bmw3), mediji pa nadaljujejo s praznimi clanki o "production ramp up issues"
Re: VW se pridružuje električni revoluciji.
Ni problem ker Musk blebeta, ampak problem je ker je to njegov poslovni model. Pač napove zadevo, nabere naročila, delnice grejo gor in umetno poveča vrednost podjejta.
Potem pa logično da pride do pompa, če se ne zgodijo izrečene besede. Kdaj je imel GM govorniške odre postavljene in kazal Bolta, ipd?
Potem pa logično da pride do pompa, če se ne zgodijo izrečene besede. Kdaj je imel GM govorniške odre postavljene in kazal Bolta, ipd?
Re: VW se pridružuje električni revoluciji.
sej bi imel tudi GM, če bi imel za kaj. Ampak narediti pomp za Boltadarjan napisal/-a:Ni problem ker Musk blebeta, ampak problem je ker je to njegov poslovni model. Pač napove zadevo, nabere naročila, delnice grejo gor in umetno poveča vrednost podjejta.
Potem pa logično da pride do pompa, če se ne zgodijo izrečene besede. Kdaj je imel GM govorniške odre postavljene in kazal Bolta, ipd?
Re: VW se pridružuje električni revoluciji.
Takšnega pompa še Jaguar ni naredil...
Pač tu so drugačni poslovni modeli v igri, zato muska toliko bolj bode v oči.
Pač tu so drugačni poslovni modeli v igri, zato muska toliko bolj bode v oči.
Re: VW se pridružuje električni revoluciji.
GM ne zeli promovirat niti prodajat Bolt-a, ker z vsakim (po tem kar sem pred casom bral) delajo z vsakim ~5000$ izgube. Jasno, ker prodajajo t.i. LG Bolt kot Chevy Bolt ... compliance car
Spet odvisno kaj jemljemo kot "pomp". Na glavnih car-showih Tesle sploh ni, kjer so vsi veliki. V marketing in oglasevanje niti ne vlagajo. Precej vecji pomp delajo pri proizvajalcu [vstavi sem cisto nakljucno znamko vozila]. Samo da prizgem POP TV letijo reklame "novi renault kadjar" "sedaj bmw 5 po akcijski ceni, le 3 vozila na zalogi" "najnovejsi polo tdi ze za ..." levo in desno, bla bla, who cares ...
Vecino kar naredijo je release izjav za javnost, twiter objave, interne predstavitve, delnicarski calli. Glede na to da so totalno neprisotni v medijih na lastno zeljo in da ne vlagajo v oglase, jim gre prodaja kar "ok". Sploh ce pogledam kako brutalno dragi so ti avtomobili izven USA (zacetni model po odbiti subvenciji 80.000€) sem skoraj brez besed. Popustov ni. Ko sem sel lani v mercedesov salon je za dober dan ponudil 15%, bmw se vec, ...
Spet odvisno kaj jemljemo kot "pomp". Na glavnih car-showih Tesle sploh ni, kjer so vsi veliki. V marketing in oglasevanje niti ne vlagajo. Precej vecji pomp delajo pri proizvajalcu [vstavi sem cisto nakljucno znamko vozila]. Samo da prizgem POP TV letijo reklame "novi renault kadjar" "sedaj bmw 5 po akcijski ceni, le 3 vozila na zalogi" "najnovejsi polo tdi ze za ..." levo in desno, bla bla, who cares ...
Vecino kar naredijo je release izjav za javnost, twiter objave, interne predstavitve, delnicarski calli. Glede na to da so totalno neprisotni v medijih na lastno zeljo in da ne vlagajo v oglase, jim gre prodaja kar "ok". Sploh ce pogledam kako brutalno dragi so ti avtomobili izven USA (zacetni model po odbiti subvenciji 80.000€) sem skoraj brez besed. Popustov ni. Ko sem sel lani v mercedesov salon je za dober dan ponudil 15%, bmw se vec, ...
Re: VW se pridružuje električni revoluciji.
Bolj sem mislil pomp v smislu najave modela, nabiranja prednaročil, prodaja pa šele čez nekaj let. Se ne spomni kdaj je nazadnje nek velik dealer to naredil?
Ali pa tista finta s tovornjakom, da ob trenutnih cenah baterij take prodajne cene niti ne bi mogel imeti in pač računajo na to, da bo čez 3 let toliko padla cena, da bo "šlo skozi".
Ali pa tista finta s tovornjakom, da ob trenutnih cenah baterij take prodajne cene niti ne bi mogel imeti in pač računajo na to, da bo čez 3 let toliko padla cena, da bo "šlo skozi".
Re: VW se pridružuje električni revoluciji.
Jaz se:darjan napisal/-a:Bolj sem mislil pomp v smislu najave modela, nabiranja prednaročil, prodaja pa šele čez nekaj let. Se ne spomni kdaj je nazadnje nek velik dealer to naredil?
- Volvo je to ze naredil za svoje nove avtke polestar
- Audi za e-tron
- Mercedes za EQC
Verjetno so se kaksni dodatni, toliko na hitro.
Ja, to je komentar enega izmed VPjev Mercedesa, da trenutna fizika tega ne omogoca. Je Musk komentiral, da skoda ker temu gospodu ocitno fizika ne gre prevec dobro. Podobna zgodba je tudi z baterijami, vecina proizvajalcev se trudi znizati vrednosti kobalta v bateriji pod 20%, napovedujejo 10% za leto 2020.darjan napisal/-a:Ali pa tista finta s tovornjakom, da ob trenutnih cenah baterij take prodajne cene niti ne bi mogel imeti in pač računajo na to, da bo čez 3 let toliko padla cena, da bo "šlo skozi".
Tesla ima taksne vrednosti ze sedaj v avtih ... saj bo, pocasi
So tudi razlagali da ni teoreticne moznosti tovornjaka polnit itd itd itd, a ni ravno ta teden Chargepoint predstavil 2MW polnilec za tovornjake in letala. Pri tehniki se je zelo pametno drzati nacela "never say never"
Je pa cisto statisticno in psiholosko normalno da je na milione nay-sayerjev. Ljudje se bojijo drasticnih sprememb in jih zavracajo na vse mozne nacine. Tako kot so ICE vozila pred 100 leti:
- kako se bodo pa tankali? Saj ni infrastrukture
- a ni nevarno vozit bencin v avtu okoli
- saj ni cest
Konji so super & jih poznamo...
Re: VW se pridružuje električni revoluciji.
Tole zgoraj sem zapisal v drugi temi. Mogoče, ampak res mogoče... predvsem pa upam, da je tole res in da bodo izglasovali na UO VW- https://siol.net/avtomoto/novice/odgovo ... rno-483110DGJ napisal/-a: Rad bi še za svojega življenja doživel dan, ko se bodo proizvajalci EV "grebli" za kupce z raznimi akcijami, popusti, bonitetami ipd.
"To bo dan kot ga še ni bilo..." je že pred leti rekel Šifrer.
Re: VW se pridružuje električni revoluciji.
B92, 16.11.2022
https://www.b92.net/automobili/vesti.ph ... id=2243484
VW već prodao 500.000 električnih automobila
Od 2020. kupcima sporučeno je pola miliona električnih Volkswagena ID serije.
Na putevima širom sveta se već nalazi 500.000 potpuno električnih Volkswagena iz ID porodice.
U ovu grupu vozila spadaju modeli ID.3, ID.4 i ID.5 (kao i ID.6 koji se prodaje samo u Kini).
I pored tržišnih poteškoća, koje su izazvali pandemija kovida i rat u Ukrajini, taj je cilj ostvaren godinu dana ranije od planiranog.
Volkswagen ovde ne staje i nastavlja sa svojom električnom ofanzivom. Do 2026. u prodaji bi trebalo da se nađe čak 10 potpuno novih električnih modela.
https://www.b92.net/automobili/vesti.ph ... id=2243484
VW već prodao 500.000 električnih automobila
Od 2020. kupcima sporučeno je pola miliona električnih Volkswagena ID serije.
Na putevima širom sveta se već nalazi 500.000 potpuno električnih Volkswagena iz ID porodice.
U ovu grupu vozila spadaju modeli ID.3, ID.4 i ID.5 (kao i ID.6 koji se prodaje samo u Kini).
I pored tržišnih poteškoća, koje su izazvali pandemija kovida i rat u Ukrajini, taj je cilj ostvaren godinu dana ranije od planiranog.
Volkswagen ovde ne staje i nastavlja sa svojom električnom ofanzivom. Do 2026. u prodaji bi trebalo da se nađe čak 10 potpuno novih električnih modela.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek