Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

O tem kako polnite svoj EV doma
Odgovori
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 831
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
488
267

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

Odgovor Napisal/-a N75 »

pirpy napisal/-a:Kolikor vem ti q90 sploh ne omogoča počasnejšega 3f polnjenja kot 11kw
Minimalni nastavljen tok ki še polni je 13A, dejanski malo pod 12A, ne rabim počasnejšega polnjenja.
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 831
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
488
267

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

Odgovor Napisal/-a N75 »

lovroh napisal/-a:Pozdravljeni

Sem sveže pečen uporabnik e-Golf 2015. Ker nisem ravno električar po poklicu upam, da sledeče vprašanje ni preveč neumno:

Ker se lahko e-Golf 2015 polni z največ 3,6 kW bi ga želel s temi 3,6kW polniti trifazno in sicer tako, da bi bila vsaka faza obremenejna le z 6A. V mislih sem imel tole mobilno postajo [PC05] TYPE2/CEE (3X16A, 3-PHASE) od Pečjaka:

http://eauto.si/metron-shop/?product=ne ... -case-test

Glede na zapisano v navodilih na strani 11:

http://eauto.si/metron-shop/wp-content/ ... nual-1.pdf

lahko naroči nastaviš polnjenje s 6A = cca 3,6kW.

Varovalke imam sicer 3x20A, vendar bi želel, da so vse enakomerno obremenjene. Ker imam 3F vtičnico v garaži se mi zdi to najbolj "varna" rešitev.

Glede na to da e-Golf 2015 tudi na javnih polnilnica 22kW, (ki naj bi bile 3x32A) polni le z max. 3,6kW bi po moji logiki to moralo funkcionirati. ... razen če takrat vleče samo iz ene faze 16A????

Vprašanje je torej: ali bo to sploh funkcioniralo, oziroma zakaj ne bo?



Hvala za odgovor.

Lp
Stari e-golf ima enofazni polnilec, iz ene faze vleče 16 A iz ostalih dveh 0 .

Doma polni na 16A, edino kar lahko narediš, da porabnike malo prerazporediš po fazah.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7863

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

Odgovor Napisal/-a matija »

@Robert: v teslinini polnilnici imam notri vrtilni pin, ki omogoca nastavljanje od 5A do 32A. Ce jo nastavis na 5A bo to ali 3x5A ali 2x5A ali 1x5A, skratka zelo fajn. Avto ne rabi moznosti nastavljanja polnilne moci (kot ga ima npr Tesla, BMW) ampak samo Type2 kabel preko katerega bo vzel nastavljeni max iz polnilnice.

@timo: je Matej iz tega foruma testno pri meni priklopil gor svojega Ioniqa. Polni OK.
robert
timo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 265
Kraj: Logatec
Avto: Hyundai Kona 3f 64 -2021
425
1665

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

Odgovor Napisal/-a timo »

Super! Če na glas razmišljam- "pumpa" je univerzalna, "gorivo" tudi!
S tem postaja svoboda izbora smeri vožnje večja!
mkonci, matija
Kona 64 50kkm prej IONIQ 28kWh - 218kkm, SE 33kW, Smart&Simple 3F CRF
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7863

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

Odgovor Napisal/-a matija »

Takole zgelda montirano, lepo ozka in se da pritrdit na steber.
Priponke
Photo 20-07-2017, 17 49 05.jpg
CRF, timo, Luka, Desty
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6372
Avto: Kona in Zoe
4910
5945

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

Odgovor Napisal/-a CRF »

Lepo. Konkretna debelina kabla.
Kako pa to da si se odločil za trifazno?
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7863

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

Odgovor Napisal/-a matija »

Ker sem potegnil 5x4mm^2 kabel ze lani, ko planiral trifazno polnilnico da sem future-proof. Sem prelen, da bi cez nekaj let ce bo avto podpiral trifazno, vse skupaj menjaval

Pa se cenovno je stvar na nivoju enofaznih polnilnic drugih proizvajalcev, skoraj ni smiselno delat kaj drugega.

Na L1 pa sem povezal ravno tisto fazo ki je skoraj prosta in namenjena polnjenju.
CRF, timo, Damijan, Desty
Uporabniški avatar
mkonci
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 595
Kraj: dolenjska
Avto: E-golf 2017 + Passat
733
749

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

Odgovor Napisal/-a mkonci »

@matija a se da z njo nastavljat zakasnitev ali povezat z kako aplikacijo da spremlas kako moc oz kaj podobnega?
Ker cena je res "ugodna". Koliko pa je dolg kabel?
timo
Uporabniški avatar
Drejchi
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 533
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE
312
26

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

Odgovor Napisal/-a Drejchi »

Ta polnilnica ni "connected" in to je tudi edini minus. Je pa tako ugodna, da tudi mene mika. Samo še trofazni priklop si morm do garaže potegnt.
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1875
Avto: V vsakem primeru EV
1770
1658

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

Odgovor Napisal/-a Matej »

@mkonci, za Teslino polnilnico, ki jo ima Matija obstajate dve dolžini kabla. Ena je 2,5 m in druga 7,5 m. Jaz pričakujem v kratkem tako z 7,5 m .
mkonci
Uporabniški avatar
mkonci
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 595
Kraj: dolenjska
Avto: E-golf 2017 + Passat
733
749

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

Odgovor Napisal/-a mkonci »

Ce oz ko se bom odlocil bom tudi jaz dolgi kabel vzel. Kaka pa je razlika v ceni?
A je potrebno tako prej narocit da se ne vozim brez veze v Graz
Uporabniški avatar
Drejchi
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 533
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE
312
26

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

Odgovor Napisal/-a Drejchi »

to tudi mene zanima...
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7863

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

Odgovor Napisal/-a matija »

V soboto se je oglasil Drejchi s Q90 Zoe.

Zacetek testnega polnjenja je bil s ~36% SoC, pustila sva nekje nekje 10min, polnilna moc je bila ves cas konstantna. CanZE je izpisoval 11kW trifazno (verjetno stevilka ki kaze neto moc v avtu), obremenitev po fazi pa malenkost vec - 19A (verjetno bruto pred izgubami). Polnilnica je omejena z internim dip switchem na 3x20A, kabli 4mm^2 ker je razdalja kablov 22 metrov.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6372
Avto: Kona in Zoe
4910
5945

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

Odgovor Napisal/-a CRF »

matija napisal/-a:Drejchi s Q90
210 verjetno... ?
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7863

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

Odgovor Napisal/-a matija »

lapsus, ja Q210
Uporabniški avatar
Drejchi
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 533
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE
312
26

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

Odgovor Napisal/-a Drejchi »

Q210 ja. Najslabši EV

CanZE je kazal tam med 11,7 in 11. Je šlo kar hitro in sedaj me resno matra, da bi še jaz nabavil. Pa sploh ne rabim

Pri 19A po fazi in pri 25A glavnih varovalkah bi morda lahko celo skozi prišel z 11kW polnjenjem (ponoč, ko nič drugega ne nuca štroma), kar je poln avto v dobrih dveh urah. Ni slabo...
CRF, matija, Desty
timo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 265
Kraj: Logatec
Avto: Hyundai Kona 3f 64 -2021
425
1665

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

Odgovor Napisal/-a timo »

matija napisal/-a:@Robert: v teslinini polnilnici imam notri vrtilni pin, ki omogoca nastavljanje od 5A do 32A. Ce jo nastavis na 5A bo to ali 3x5A ali 2x5A ali 1x5A, skratka zelo fajn. Avto ne rabi moznosti nastavljanja polnilne moci (kot ga ima npr Tesla, BMW) ampak samo Type2 kabel preko katerega bo vzel nastavljeni max iz polnilnice.

@timo: je Matej iz tega foruma testno pri meni priklopil gor svojega Ioniqa. Polni OK.
Ali sta morala za Ionica kaj spreminjat amperažo polnenja, ali je jemal po eni fazi kot kar maximalno(16 ali 32A)?
Kona 64 50kkm prej IONIQ 28kWh - 218kkm, SE 33kW, Smart&Simple 3F CRF
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7863

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

Odgovor Napisal/-a matija »

V polnilnici sem z vrtecim PINom ob montazi nastavil max 20A, avto vzame max mozni tok, ki ga sam podpira in ki ga polnilnica dovoli - ocitno je bil to 1A manj (varnostno).

Polnilnica podpira tudi nizje nastavitve, vse do 5A po fazi.
timo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 265
Kraj: Logatec
Avto: Hyundai Kona 3f 64 -2021
425
1665

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

Odgovor Napisal/-a timo »

matija napisal/-a:V polnilnici sem z vrtecim PINom ob montazi nastavil max 20A, avto vzame max mozni tok, ki ga sam podpira in ki ga polnilnica dovoli - ocitno je bil to 1A manj (varnostno).

Polnilnica podpira tudi nizje nastavitve, vse do 5A po fazi.
Bi lahko potem ugotovili " popolnoma avtomatsko" limitrano le z inštalacijo-tokom navzgor! Tesla je top izbor!!
Kona 64 50kkm prej IONIQ 28kWh - 218kkm, SE 33kW, Smart&Simple 3F CRF
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 831
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
488
267

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

Odgovor Napisal/-a N75 »

Še ena zanimiva polnilnica, uporabna kot prenosna ali fiksna
https://go-e.co/en/
timo
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Domače polnilnice (wallbox)”