Vpoklici
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2310
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922217
Re: Vpoklici
Kaj?? Nobenega komentarja na to? Res? To je ena od najbolj presenetljivih novic zame. Nizek SOC povzroča trajne spremembe notranje upornosti, posledice visokega SOCa pa so reverzibilne.MarinKona napisal/-a:Toda, pri tako nizkem SOC baterije, je nevarnost skokovite TRAJNE spremembe notranje upornosti oz. njeno bistveno povečanje. Proces je ireverzibilen (ne da se ga odpraviti) in verjetnost tega dogodka se povečuje s stanjem SOC < 20%. ... Posledično ste ob dobro vozniško izkušnjo, baterije se bolj grejejo pri vožnji ter trajno zmanjšana kapaciteta baterije.
Gledano na visok SOC baterije (denimo 100%) je smiseln pred samo daljšo pot(tudi zaradi kalibracije-enkrat na mesec) in NE ZA daljši čas parkiranja. Namreč, pri takem stanju se dogaja ti. "plating" oz. nabiranje litija na negativnih elektrodah celic s čem se posledično izgublja litij kot tak oz. se mu reče "wasted Lithium".
Ponovno imate kot posledico zmanjšano kapaciteto baterije.
...
Pozitivna reč je pa to, da je proces reverzibilen oz. se nabrani litij lahko povrne nazaj v sistem in sicer tako, da se avto pusti parkiran na mrzlem in pri SOC med 35-40%. Zakaj je tako, še raziskujejo...
No, za informacijo, NASA ko pošilja plovila v vesolje, med potovanjem vzdržuje SOC na Li baterijah naprav na SOC=35% .
Glede na to, da prvič slišim za to, še posebej za reverzibilnost, lepo prosim, če lahko date spletno povezavo na izvor teh informacij. Z največjim zanimanjem bom to prebral.
Re: Vpoklici
Mama vpoklicev - konec prodaje električnih Kon na domačem trgu:
Hyundai to end domestic sales of Kona EVs after recalls - reports
vir https://in.reuters.com/article/us-hyund ... NKBN28S0F3
EV je ja čist simpl narest, sam baterijo in motor zmontiraš ...
Hyundai to end domestic sales of Kona EVs after recalls - reports
vir https://in.reuters.com/article/us-hyund ... NKBN28S0F3
EV je ja čist simpl narest, sam baterijo in motor zmontiraš ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Vpoklici
Ne ravno verjet vsega, kar cajtengi pišejo kot razloge.
Tudi za vpoklic baterij je pisalo cel kup dramatičnih neumnosti, na koncu pa 99,99% Kon potrebuje le firmware update brez opaznih razlik za 99,9% kupcev. Pa tudi Kona EV 2021 prihaja na evropske ceste.
Drugače je pa pred vrati novi Ioniq in tukaj bo sigurno znotraj bajte prekirvanje med modeli in kot sem napisal par mesecev nazaj, posledično Kona EV dolgoletne prihodnosti nima več. Čez 2 leti se trenutnemu modelu itak ugaša standardni avtomobilski življenjski cikel 6 let od predstavitve (bencinske).
Nova Hyundai EV platforma pa v marsičem deplasira Teslino, če le ne bodo dolga leta mečkali z njo.
Tudi za vpoklic baterij je pisalo cel kup dramatičnih neumnosti, na koncu pa 99,99% Kon potrebuje le firmware update brez opaznih razlik za 99,9% kupcev. Pa tudi Kona EV 2021 prihaja na evropske ceste.
Drugače je pa pred vrati novi Ioniq in tukaj bo sigurno znotraj bajte prekirvanje med modeli in kot sem napisal par mesecev nazaj, posledično Kona EV dolgoletne prihodnosti nima več. Čez 2 leti se trenutnemu modelu itak ugaša standardni avtomobilski življenjski cikel 6 let od predstavitve (bencinske).
Nova Hyundai EV platforma pa v marsičem deplasira Teslino, če le ne bodo dolga leta mečkali z njo.
Re: Vpoklici
V čem pa platforma deplasira neko drugo, daj kakšne primere, me res zanima, v čem je prednost za kupca.
Sam sem mislil, da je platforma bolj stvar proizvajalca, da si optimizira masovno proizvodnjo in s tem stroške. Dokler se kam ne zakištaš in moraš kaj popravljat uporabnik v bistvu ne ve kaj ima.
Sam sem mislil, da je platforma bolj stvar proizvajalca, da si optimizira masovno proizvodnjo in s tem stroške. Dokler se kam ne zakištaš in moraš kaj popravljat uporabnik v bistvu ne ve kaj ima.
Re: Vpoklici
Tale Reuter se mi zdi kar kredibilen, tako da imam pisanje za verjetno možnost. Kolikor pišejo ga bodo "ugasnili" le doma, za drugam so ocenili da je rentabilno nadaljevati in odpravljati morebitne težave. EV Kona mi je sicer všečna, ampak hudo dolge prihodnosti ji glede na zasnovo ne bi pripisoval - v tem imajo njeni nasprotniki kar prav. Je kup avtomobilov, ki so jih ugasnili v zadnjih letih pri vseh znamkah, pa še več jih bo. Cena napredka je za entuziaste vedno največja na žalost.Ogo napisal/-a:Ne ravno verjet vsega, kar cajtengi pišejo kot razloge.
Re: Vpoklici
Reuters je samo povzemal lokalni tabloidni medij.
Hyundai ima drugače letos desetine vpoklicev. 90% na avtih na dinozavrov sok.
Hyundai ima drugače letos desetine vpoklicev. 90% na avtih na dinozavrov sok.
Re: Vpoklici
Platforma ni samo kos pleha.Gasper napisal/-a:V čem pa platforma deplasira neko drugo, daj kakšne primere, me res zanima, v čem je prednost za kupca.
Sam sem mislil, da je platforma bolj stvar proizvajalca, da si optimizira masovno proizvodnjo in s tem stroške. Dokler se kam ne zakištaš in moraš kaj popravljat uporabnik v bistvu ne ve kaj ima.
Je set tehnologij, na katerih se bodo gradili modeli naslednjih 5 let.
Npr 800 V baterija in hitro 350 kW polnjenje, integriran elektromotor - zobniški prenos / reduktor - inverter s 70% manjšo skupno prostornino od sedanje s kapacitetami do 600 kW moči na kolesa, možnost dvosmernega "polnjenja", integriran 110/230 V AC inverter moči 3,5 kW za "camping", oz "piknik" način, oz. napajanje bajte v primeru elektro izpadov ...
Re: Vpoklici
To je lepo slišati, ampak govoriš o nečem kar še ni v proizvodnji, tako da kar lepo ustavi konje in bomo sodili potem ko bo kakšen model dejansko na voljo in ga bo na kose razstavil kakšen YouTube influencer, malo za šalo malo za res.
Hyundai ima nadpovprečne probleme s požari na ICE, tako da primerjat ICE in EV Hyundai ni ravno na mestu.
Hyundai ima nadpovprečne probleme s požari na ICE, tako da primerjat ICE in EV Hyundai ni ravno na mestu.
Re: Vpoklici
Vsi proizvajalci ICE imajo blazne težave s požari.Gasper napisal/-a:To je lepo slišati, ampak govoriš o nečem kar še ni v proizvodnji, tako da kar lepo ustavi konje in bomo sodili potem ko bo kakšen model dejansko na voljo in ga bo na kose razstavil kakšen YouTube influencer, malo za šalo malo za res.
Hyundai ima nadpovprečne probleme s požari na ICE, tako da primerjat ICE in EV Hyundai ni ravno na mestu.
Re: Vpoklici
3,5kW za bajto je pa bolj za kakšno barako na drva. Jaz želim za bajto peak 15kW.Ogo napisal/-a:Platforma ni samo kos pleha.Gasper napisal/-a:V čem pa platforma deplasira neko drugo, daj kakšne primere, me res zanima, v čem je prednost za kupca.
Sam sem mislil, da je platforma bolj stvar proizvajalca, da si optimizira masovno proizvodnjo in s tem stroške. Dokler se kam ne zakištaš in moraš kaj popravljat uporabnik v bistvu ne ve kaj ima.
Je set tehnologij, na katerih se bodo gradili modeli naslednjih 5 let.
Npr 800 V baterija in hitro 350 kW polnjenje, integriran elektromotor - zobniški prenos / reduktor - inverter s 70% manjšo skupno prostornino od sedanje s kapacitetami do 600 kW moči na kolesa, možnost dvosmernega "polnjenja", integriran 110/230 V AC inverter moči 3,5 kW za "camping", oz "piknik" način, oz. napajanje bajte v primeru elektro izpadov ...
Re: Vpoklici
Od updata BMS dalje mi cca 30min pred koncem zniža polnjenje na manj kot 1kW kar traja cca 10min potem dvigne nazaj na polno. Ne glede na to ali polnim baterijo na 90% ali na 100%. Zdaj pa ne vem ali je to zaradi updata avta ali pa polnilnice ker sem to storil po neumnosti istočasno. Polnjenje poteka AC 3F.
Re: Vpoklici
To sem jaz opazil včeraj. Nastavljeno polnjenje na 90% pa mi je pri 82% iz 4,6 kW padlo na 0,9 kW tudi nekje za 10 minut potem je naraslo nazaj na 4,6 kW.
Re: Vpoklici
Sem šel pogledat loge. To je od updata BMS dalje. Zgleda zbalansira celice potem pa polni dalje.Nemelk napisal/-a:To sem jaz opazil včeraj. Nastavljeno polnjenje na 90% pa mi je pri 82% iz 4,6 kW padlo na 0,9 kW tudi nekje za 10 minut potem je naraslo nazaj na 4,6 kW.
Re: Vpoklici
Prosim javi kako je, ko boš polnil na 80%. Možno je, da je bilo nad 80% težava pa so šli spreminjat logiko.Nemelk napisal/-a:Trenutno polnim na 70%, trenutno je na 68% in tega padca še ni bilo.