Hyundai Ioniq - predstavitev
Re: Hyundai Ioniq
Baje so senzorji vgrajeni v avto.
Razen tega, da v enem šusu ne prideš do Minhna, je očitno trenutno Top avto.
[youtube]https://youtu.be/I0bMRAmFRdM[/youtube]
Razen tega, da v enem šusu ne prideš do Minhna, je očitno trenutno Top avto.
[youtube]https://youtu.be/I0bMRAmFRdM[/youtube]
Re: Hyundai Ioniq
Za tiste, ki smo manjkali v Ženevi
https://www.hyundai.news/eu/models/hyun ... otor-show/
https://www.hyundai.news/eu/models/hyun ... otor-show/
Soul EV believer
Re: Hyundai Ioniq
Haha to je prevec k v tem obdobju bo prslo se tok avtov da se lhk premislis! To max 1 mesec ...
Re: Hyundai Ioniq
Pozdravljeni.
Sem/bom nov lastnik EV. Naročen Hyundai IONIQ Electric.
Res bo treba kar malo počakati ampak mislim, da je vredno.
Sem/bom nov lastnik EV. Naročen Hyundai IONIQ Electric.
Res bo treba kar malo počakati ampak mislim, da je vredno.
Re: Hyundai Ioniq
Pozdravljen na forumu DGJ.
Odlično, že drugi Ioniq, pa še meseci preden bodo sploh v dobavljivi! Bomo imeli vse informacije o uporabi iz prve roke ko končno prispejo.
Odlično, že drugi Ioniq, pa še meseci preden bodo sploh v dobavljivi! Bomo imeli vse informacije o uporabi iz prve roke ko končno prispejo.
Re: Hyundai Ioniq
Vozil Ioniq Electric pred tednom dni, po spominu na hitro:
- izredno zanimiv avto, glede na ceno na trgu v primerjavi z ostalimi EV trenutno best-buy brez pretiranega razmisljanja
- napolnil na 80% pri Mercatorju, zal Type2-Type2 kabla nimam & mudilo se je da se je dalo kaj od avta videt, dobil sem ga za popoldan+vecer, zjutraj vrnil. Naslednji so bili baje novinarji Volan.
- polnjenje DC iz 24% na 86% trajalo 27min kar pomeni polnjenje s povprecno mocjo 44kW do 86% SoC, fascinantno... Polnjenje do slabih 80% preden se zacne tapering torej za podaljsano kavo (~20min), na 100kW polnilnicah (ki jih pri nas se ni) pa espresso ... Pri slabih 80% je domet 160km torej se udobno potovati z razdaljami 150km med polnilnicami
- zadaj se sedeti ne da pri mojih 173cm, ce res prihaja v 2018 model s 4cm dvignjenim delom strehe zadaj bo verjetno pravilno, v salonu se nimajo informacij o tem. Niti ne o 2018 modelu z vecjo baterijo. Pravijo da ponavadi zvedo stvari zadnji, za mediji.
- prtljaznik zelo velik, odprtina prtljaznika super, dvigne se tudi steklo. Zelo uporaben.
- notranjost v primerjavi s konkurenco podobna, bistveno boljsa kot pri Zoe, precej slabsa kot pri ICE vozilih za tak denar, kar je razumljivo
- kolicina opreme na nivoju. Ko se pelje tole je nakup lepo opremljene Zoe 40kW Intens (ali Life z nekaj dodatki)- ki stane enako manj zanimiv, ce ne premaga edina prednost baterija
- odvisno od zahtev lastnika, ampak je lahko tudi prvi avto
- izredno zanimiv avto, glede na ceno na trgu v primerjavi z ostalimi EV trenutno best-buy brez pretiranega razmisljanja
- napolnil na 80% pri Mercatorju, zal Type2-Type2 kabla nimam & mudilo se je da se je dalo kaj od avta videt, dobil sem ga za popoldan+vecer, zjutraj vrnil. Naslednji so bili baje novinarji Volan.
- polnjenje DC iz 24% na 86% trajalo 27min kar pomeni polnjenje s povprecno mocjo 44kW do 86% SoC, fascinantno... Polnjenje do slabih 80% preden se zacne tapering torej za podaljsano kavo (~20min), na 100kW polnilnicah (ki jih pri nas se ni) pa espresso ... Pri slabih 80% je domet 160km torej se udobno potovati z razdaljami 150km med polnilnicami
- zadaj se sedeti ne da pri mojih 173cm, ce res prihaja v 2018 model s 4cm dvignjenim delom strehe zadaj bo verjetno pravilno, v salonu se nimajo informacij o tem. Niti ne o 2018 modelu z vecjo baterijo. Pravijo da ponavadi zvedo stvari zadnji, za mediji.
- prtljaznik zelo velik, odprtina prtljaznika super, dvigne se tudi steklo. Zelo uporaben.
- notranjost v primerjavi s konkurenco podobna, bistveno boljsa kot pri Zoe, precej slabsa kot pri ICE vozilih za tak denar, kar je razumljivo
- kolicina opreme na nivoju. Ko se pelje tole je nakup lepo opremljene Zoe 40kW Intens (ali Life z nekaj dodatki)- ki stane enako manj zanimiv, ce ne premaga edina prednost baterija
- odvisno od zahtev lastnika, ampak je lahko tudi prvi avto
Re: Hyundai Ioniq
Sem tudi jaz spraševal za test, približno isti odgovor... So mi ponudli Hybrida za vikend pa sem rekel da me ne zanima
Bi mogu uprašat kdo tolk testira ta avto, zdaj je že par mescev pri nas, tko da novinarji so verjetno zaključli več al manj, drugač pa pri nas ni glih vrsta ljudi ki jih dejansko zanima Hyundai za 35k€ ali se motim?
Bi mogu uprašat kdo tolk testira ta avto, zdaj je že par mescev pri nas, tko da novinarji so verjetno zaključli več al manj, drugač pa pri nas ni glih vrsta ljudi ki jih dejansko zanima Hyundai za 35k€ ali se motim?
Re: Hyundai Ioniq
Da malce obudimo še tole temo
V petek smo imeli "EV havba party" v Mercatorju Šiška, na kupu smo bili Hyundai Ioniq electric iz Nemčije in kar štiri Kie Soul EV.
Prijazen nemški par (iz Bad Segeberga) je prepotoval Nemčijo, Avstrijo, Hrvaško vse do Vodic ter nazaj na poti domov na sever, edini strošek s polnjenjem je bil v Avstriji, in še to le 9€. Navdušeno sta iz lastnih izkušenj opisovala pot, velik domet in udobno vožnjo...
Ioniq me je ponovno navdušil, ker po končanem DC polnjenju vozilo samodejno ODKLENE CCS Type2 Combov tikač
(za razliko od BMW i3, VW eGolf ipd.).
Avtor fotografije je DeLonghi, skupaj z Robertom so si še pred Jožetovim in mojim prihodom privoščili EV kavico...
V petek smo imeli "EV havba party" v Mercatorju Šiška, na kupu smo bili Hyundai Ioniq electric iz Nemčije in kar štiri Kie Soul EV.
Prijazen nemški par (iz Bad Segeberga) je prepotoval Nemčijo, Avstrijo, Hrvaško vse do Vodic ter nazaj na poti domov na sever, edini strošek s polnjenjem je bil v Avstriji, in še to le 9€. Navdušeno sta iz lastnih izkušenj opisovala pot, velik domet in udobno vožnjo...
Ioniq me je ponovno navdušil, ker po končanem DC polnjenju vozilo samodejno ODKLENE CCS Type2 Combov tikač
(za razliko od BMW i3, VW eGolf ipd.).
Avtor fotografije je DeLonghi, skupaj z Robertom so si še pred Jožetovim in mojim prihodom privoščili EV kavico...
Soul EV believer
Re: Hyundai Ioniq
Imam eno vprašanje glede range estimatorja... a je samo moj tako skeptičen oz ne vem na podlagi česa mi daje tako nizko oceno trenutnega dosega. Trenutno sem naredil samo 370 km ampak imam porabo okoli 10kwh/100km.
Zmoti me to, da zjutraj ko se vsedem in je baterija polna mi pokaže doseg okoli 220 km. In bi rekel ok jo bo sčasoma dvignil če bom lepo vozil ampak jo ne . Sem mislil ja ni valda kej narobe z baterijo... Gremo testirat. Resetiral sem Drive info za voznika na začetku dneva in se šel vozit.
Z 57% baterije sem naredil 168,9km 9,6kwh/100km - baterija je bila 100% polna ko sem štartal se je lepo počasi filal na vtičnici čez noč sem 2x preveril preden sem štartal. Resetiran je bil tudi števc kjer kaže porabo kw/km. Skratka moja računica bi bila da bi lahko ob porabi 9,6kwh/100km naredil z preostnalih 43% - solidnih 12 KWh v tanku vsaj še 125 km. Drekač mi je kazal 96km dosega. Ok sem rekel mogoče bo pa bolj radodaren s kilometri če ga nahranim in sem šel točit ione na hitri polnilnici na Petrolu na Barju. Skočil na WC en hiter kofe in pogovor z ženo pa sem bil ob 18 minut svojega življenja in baterijo nacedil na 92% preveril doseg in je bil na dobrih 200 km ob porabi 9,6kwh/100km in dobrimi 25,5kilowati v tanku bi moral prevoziti vsaj 268 km...
Zdej kolikor vidim z baterijo ni nič narobe - dejansko naredim toliko kilometrov kot računam na po peš...ampak kaj temu avtku dogaja da je tak negativist ko imam pa tako nežno nogco?
Zmoti me to, da zjutraj ko se vsedem in je baterija polna mi pokaže doseg okoli 220 km. In bi rekel ok jo bo sčasoma dvignil če bom lepo vozil ampak jo ne . Sem mislil ja ni valda kej narobe z baterijo... Gremo testirat. Resetiral sem Drive info za voznika na začetku dneva in se šel vozit.
Z 57% baterije sem naredil 168,9km 9,6kwh/100km - baterija je bila 100% polna ko sem štartal se je lepo počasi filal na vtičnici čez noč sem 2x preveril preden sem štartal. Resetiran je bil tudi števc kjer kaže porabo kw/km. Skratka moja računica bi bila da bi lahko ob porabi 9,6kwh/100km naredil z preostnalih 43% - solidnih 12 KWh v tanku vsaj še 125 km. Drekač mi je kazal 96km dosega. Ok sem rekel mogoče bo pa bolj radodaren s kilometri če ga nahranim in sem šel točit ione na hitri polnilnici na Petrolu na Barju. Skočil na WC en hiter kofe in pogovor z ženo pa sem bil ob 18 minut svojega življenja in baterijo nacedil na 92% preveril doseg in je bil na dobrih 200 km ob porabi 9,6kwh/100km in dobrimi 25,5kilowati v tanku bi moral prevoziti vsaj 268 km...
Zdej kolikor vidim z baterijo ni nič narobe - dejansko naredim toliko kilometrov kot računam na po peš...ampak kaj temu avtku dogaja da je tak negativist ko imam pa tako nežno nogco?
Re: Hyundai Ioniq
Tko ti povem , realni doseg Ioniqa je 180km in ti ostane rezerve se 30km. Lahko bos kdaj prlezu na 200km pa ti bo ostal se 30km... Kot ti je napisu pri polni bateriji 100% doseg 220km sam pri 220km je konec 0% , to pomen da si naredu okol 190km pa ti je ostal se 30km fore do 220km.
Tale Kia/Hyundai racunalnik je res v nulo natancen in tocno tok ti napise kokr bos res lahko naredu.
Je pa tut res da ti range racuna po prejsnih voznjah , tko da ce si ga prej tiscal ti bo manj napisal ali obratno.
Se bos kmal nehal obremenjevat z tem... Vazno da je da prides tja kamor hocs pridt...
Tale Kia/Hyundai racunalnik je res v nulo natancen in tocno tok ti napise kokr bos res lahko naredu.
Je pa tut res da ti range racuna po prejsnih voznjah , tko da ce si ga prej tiscal ti bo manj napisal ali obratno.
Se bos kmal nehal obremenjevat z tem... Vazno da je da prides tja kamor hocs pridt...
Re: Hyundai Ioniq
Aja se to probaj enkrat narest brez umesnega polnjenja kok nardis da bos vedu kaj zmore. Pa mislim da bo kar tam tam kot sem ti jaz napisal. Tele hitre polnilnice ala Petrol. To je 0.2eur na min. Res da je 20min samo 4 eur , sam se to nabere v 30dneh... in nakoncu bo 30 eur ali vec racun za petrol verjetno kar vec. Z tem nic nenardis , grobo 100km za 4 eur to je ze Clio 1.5dci rang ... PETROL je predrag...
Jaz sem z svojo Kia Soul EV v pol leta samo enkrat sprobal brez umesnega polnjena sem naredu 161km in je ostal se 30km . Pri 25% imam nastiman opozorilo ali rezerva.
Jaz sem z svojo Kia Soul EV v pol leta samo enkrat sprobal brez umesnega polnjena sem naredu 161km in je ostal se 30km . Pri 25% imam nastiman opozorilo ali rezerva.
Re: Hyundai Ioniq
Kakorkoli obrneš računica ne gre skupaj - kilometrov sem naredil več kot jih je računalnik prevideval v štartu zjutraj.
Z 53% sem naredil 168km potem bi moral po tvojem narediti s preostalimi 47% samo 52 km in konec ko pridem na 220km ki jih je ocenil v štartu...
Ne gre skupaj če je računalo tako natančno. Sem pa gledal po GPSju na telefonu in razdalja je prava zato sem tudi šel na test...
Je pa zanimivo to, da kot sem omenil razdalja po gpsju na telefonu klapa s prevoženo razdaljo na računalniku je pa bilo hecno ker je računalnik na drugem delu kjer ima estimator kilometer razvlekel enkrat na 2kilometra enkrat pa kazal prav - skratka goljufal je .
Avto sem dobil s 14 prevoženimi kilometri...
Predvideval bi, da če ima avto 28kw baterijo in imam povprečno porabo 9,6 kwh/100km in če vozim recimo par 10 kilometrov, da bo računalnik predvideval da bom naredil s takim načinom vožnje +-280 km ne pa 220. V volvu ko sem imel povprečno porabo 7litrov mi je preostanek dosega računal na povprečno porabo na 100km in količino preostalega goriva v tanku.
Če sem resetiral povp porabo se je razdalja ustrezno spremenila.
Kar se Petrola tiče sem ti napisal na drugi temi ... se strinjam v točki da je PETROL predrag - ampak se ne vozim v Cliotu in cena prevoženega kilometra ni enaka.
Kako misliš da če filam na Petrolu nič ne naredim? Seveda naredim - nafilam baterijo ko pač potrebujem drugače ga polnim doma... to je bilo pač testno. Ko bom šel pa po sestankih bom pa seveda uporabljal hitre polnilnice kjer bom lahko...ko bom v penziji bom imel čas filat kje drgje
Bom jutri vprašal še na pooblaščencu če se jim sanja če je kje kaka nastavitev... bom povprašal še na angl.forumu kjer je več Ioniq uporabnikov...
Z 53% sem naredil 168km potem bi moral po tvojem narediti s preostalimi 47% samo 52 km in konec ko pridem na 220km ki jih je ocenil v štartu...
Ne gre skupaj če je računalo tako natančno. Sem pa gledal po GPSju na telefonu in razdalja je prava zato sem tudi šel na test...
Je pa zanimivo to, da kot sem omenil razdalja po gpsju na telefonu klapa s prevoženo razdaljo na računalniku je pa bilo hecno ker je računalnik na drugem delu kjer ima estimator kilometer razvlekel enkrat na 2kilometra enkrat pa kazal prav - skratka goljufal je .
Avto sem dobil s 14 prevoženimi kilometri...
Predvideval bi, da če ima avto 28kw baterijo in imam povprečno porabo 9,6 kwh/100km in če vozim recimo par 10 kilometrov, da bo računalnik predvideval da bom naredil s takim načinom vožnje +-280 km ne pa 220. V volvu ko sem imel povprečno porabo 7litrov mi je preostanek dosega računal na povprečno porabo na 100km in količino preostalega goriva v tanku.
Če sem resetiral povp porabo se je razdalja ustrezno spremenila.
Kar se Petrola tiče sem ti napisal na drugi temi ... se strinjam v točki da je PETROL predrag - ampak se ne vozim v Cliotu in cena prevoženega kilometra ni enaka.
Kako misliš da če filam na Petrolu nič ne naredim? Seveda naredim - nafilam baterijo ko pač potrebujem drugače ga polnim doma... to je bilo pač testno. Ko bom šel pa po sestankih bom pa seveda uporabljal hitre polnilnice kjer bom lahko...ko bom v penziji bom imel čas filat kje drgje
Bom jutri vprašal še na pooblaščencu če se jim sanja če je kje kaka nastavitev... bom povprašal še na angl.forumu kjer je več Ioniq uporabnikov...
Re: Hyundai Ioniq
Ioniq na youtube imas nekje rekord 280km ni vozu vec kot 80kmh....
Glej tezko bos vidu vec kot 220km tko je sprijazni se. Ce imas porabo na 100km 10kw je za 200km 20kw potem pa se 5kw za 50km in imas skupaj 250km sam to je extrem , tistih 3kw da bo 28kw je rezerva z 0% lahko nardis se ene 15km ...ravna cesta skos max 70kmh. Ti se pa vozis mesano, avtocesta,klanec,... Cist ok ti racuna...nc narobe...
Glede Petrola bos mogce kaj kasnej razumel. Jaz osebno rajsi ce kam grem izberem zastojn voznjo do cilja kot pa da dam petrolu denar.
Z vozilom na elektriko se ti zivljenje opocasni , nikamor se ti vec nemudi zivljenski stil je drugacen...
Glej tezko bos vidu vec kot 220km tko je sprijazni se. Ce imas porabo na 100km 10kw je za 200km 20kw potem pa se 5kw za 50km in imas skupaj 250km sam to je extrem , tistih 3kw da bo 28kw je rezerva z 0% lahko nardis se ene 15km ...ravna cesta skos max 70kmh. Ti se pa vozis mesano, avtocesta,klanec,... Cist ok ti racuna...nc narobe...
Glede Petrola bos mogce kaj kasnej razumel. Jaz osebno rajsi ce kam grem izberem zastojn voznjo do cilja kot pa da dam petrolu denar.
Z vozilom na elektriko se ti zivljenje opocasni , nikamor se ti vec nemudi zivljenski stil je drugacen...
Re: Hyundai Ioniq
Ok se pač ne strinjava imava drugačen pogled na zadevo.
Če je še kdo, ki razume kaj sprašujem kar na dan z besedo. Hvala!
Če je še kdo, ki razume kaj sprašujem kar na dan z besedo. Hvala!
Re: Hyundai Ioniq
Ti dam en primer ker tocno vem kaj govoris.
Vracal sem se iz Italije iz Lignana. Tam sem napolnil na 100%. Od tam sem se vozil skos po stari cesti do Sistjane do tja je grobih 100km. Naredu sem 100km ranga sem imel pa se okol 115km to pomen da bi naredu 215km je tako? Potem pri Sistjani na ac in proti Sezani , na ac tempomat na 100km in je zacel pocas pozirat range...Sezana mimo...se prklopis na primorko gor klanec Nanos se bl pozirat , nakonc sm se ustavu na Ravbarkomandi nujno komi prlezu na hitro polnilnico. Iz Lignana IT do ravbarkomande sem pokuru 77% baterije...
Hocm ti povedat tista tvoja voznja 168km je bila tak rezim, potem se ti lahko vse obrne. Enkrat probi vozt naprej od teh 168km z enakim rezimom pa da vidmo tvojo racunico z lahkoto 280km, tezko ker pogoji niso skos enaki. Racunalnik dobro ve...
To je to od mene...
Vracal sem se iz Italije iz Lignana. Tam sem napolnil na 100%. Od tam sem se vozil skos po stari cesti do Sistjane do tja je grobih 100km. Naredu sem 100km ranga sem imel pa se okol 115km to pomen da bi naredu 215km je tako? Potem pri Sistjani na ac in proti Sezani , na ac tempomat na 100km in je zacel pocas pozirat range...Sezana mimo...se prklopis na primorko gor klanec Nanos se bl pozirat , nakonc sm se ustavu na Ravbarkomandi nujno komi prlezu na hitro polnilnico. Iz Lignana IT do ravbarkomande sem pokuru 77% baterije...
Hocm ti povedat tista tvoja voznja 168km je bila tak rezim, potem se ti lahko vse obrne. Enkrat probi vozt naprej od teh 168km z enakim rezimom pa da vidmo tvojo racunico z lahkoto 280km, tezko ker pogoji niso skos enaki. Racunalnik dobro ve...
To je to od mene...
Re: Hyundai Ioniq
Da ti odgovorim na 53% 168km z tem rezimom naprej preostalih 47% bos naredu slabih 100km zato pa probaj brez da filas umes in porocaj...
Re: Hyundai Ioniq
53% je bilo od doma do Prebolda in nazaj v Lj do pisarne potem pa še mestna vožnja sodelavca odpeljat na servis po avto in potem nazaj na AC na polnilnico - klanci gor dol avtocesta tempomat na 100 in mešano na žaru tudi po mestu.
Da bi naredil s prvimi 50% več kor recimo z drugimi 50% je neumnost ker to ni tank kot v ICE avtu ko je omejen na obliko in večinoma z zgornjo polovico narediš več kot s spodnjo. Pač razlika mi je smešna... Da bo pa računalnik v naprej pričakoval da bom vozil ne vem kako če pa ima povprečno porabo ki jo preračunava z malim zamikom je za lase privlečeno.
Rekord s tem avtom ni 280km ampak 365km
https://www.youtube.com/watch?v=Dnl3k0DnIic
Da bi naredil s prvimi 50% več kor recimo z drugimi 50% je neumnost ker to ni tank kot v ICE avtu ko je omejen na obliko in večinoma z zgornjo polovico narediš več kot s spodnjo. Pač razlika mi je smešna... Da bo pa računalnik v naprej pričakoval da bom vozil ne vem kako če pa ima povprečno porabo ki jo preračunava z malim zamikom je za lase privlečeno.
Rekord s tem avtom ni 280km ampak 365km
https://www.youtube.com/watch?v=Dnl3k0DnIic
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek