Renault ZOE 41 kWh
Re: Renault ZOE 41 kWh
Nič avtoceste, spust in vzpon po ovinkasti cesti, je pa res da vozim hitreje kot bencinarja.pirpy napisal/-a:Koliko odstotkov avtoceste je v teh 17kWh/100 km ?
Re: Renault ZOE 41 kWh
Ker meni, odkar mi je lanska vinjeta potekla, avo kaže 12.9 kWh/100 km pa nikoli ne varčujem, res pa je, da se žena veliko vozi.
Re: Renault ZOE 41 kWh
@N75
Ali se lahko na novo zoe vgradi vlečna kljuka ali strešni nosilci ?
Kako piše v homologaciji?
Ali se lahko na novo zoe vgradi vlečna kljuka ali strešni nosilci ?
Kako piše v homologaciji?
Re: Renault ZOE 41 kWh
@Pirpy - kolikor je meni znano proizvajalci vl.kljuk ne proizvajajo vl. kljuke za ta vozila... vem ker se bavim s kljukami in sem preverjal za električarje,če je sploh kaka EU certificirana za ta manjše ev...
Ljudje delajo samovgradnje ampak pri nas to ni legit... samo to je pa druga zgodba. Če pa je kje kaka potem je čisto na novo. Je pa tudi vprašanje kaj uvoznik v Slo vpiše v homologacijo ob uvozu... tako, da smo imeli situacijo za vlečno kljuko za Hyudai i10 - obstaja in paše, vendar pri nas ni možna vgradnja ker ob takih in drugačnih pogojih vozilo z določenim pogonskim sklopom presega deklarirane emisije in uvoznik ne vpiše v homologacijo pa si mrzel...
Za strešni prtljažnik pa nea vem Good luck!
Ljudje delajo samovgradnje ampak pri nas to ni legit... samo to je pa druga zgodba. Če pa je kje kaka potem je čisto na novo. Je pa tudi vprašanje kaj uvoznik v Slo vpiše v homologacijo ob uvozu... tako, da smo imeli situacijo za vlečno kljuko za Hyudai i10 - obstaja in paše, vendar pri nas ni možna vgradnja ker ob takih in drugačnih pogojih vozilo z določenim pogonskim sklopom presega deklarirane emisije in uvoznik ne vpiše v homologacijo pa si mrzel...
Za strešni prtljažnik pa nea vem Good luck!
Re: Renault ZOE 41 kWh
Šeško mi je povedal, da mi naredi kljukjo za Zoe samo ne more je homologirati ker eni iz MB dajejo to homologacijo in ne gre skozi, če proizvajalec napiše ne.
Čeprav to ni logično, Če ti certificiran mehanik za kljuke garantira, da ti kljuka nebo odpadla kaj pa ima renault s tem ?
Lahko samo reče, da nebo avta popravu če se kaj pokvari. Za našo zakonodajo pa bi moral certificiran mehanik biti dovolj.
Čeprav to ni logično, Če ti certificiran mehanik za kljuke garantira, da ti kljuka nebo odpadla kaj pa ima renault s tem ?
Lahko samo reče, da nebo avta popravu če se kaj pokvari. Za našo zakonodajo pa bi moral certificiran mehanik biti dovolj.
Re: Renault ZOE 41 kWh
@Pirpy
Tako kot ti je Šeško rekel. Naredi ti tipsko kljuko ampak je ne moreš homologirati. Konec zgodbe. V Mariboru RTI dela atestiranje za nove tipe kljuk se pravi v tvojem primeru za ZOE in stane tam okol 2,5k €. Do tukaj vse ok.
Problem je, ker v homologacijskem kartonu uvoznik oz. distributer kdorkoli je že ni vpisal vrednosti za vlečno napravo. Se pravi če te ustavi policaj in kjub temu da imapš potrdilo o strokovni vgradnji, ki ti ga izda bodisi Šeško ali kateri drugi mehanik ki ima prijavljeno dejavnost in kljub temu da imaš montirano A-testirano vlečno napravo te lahko zahakla in kaznuje. Še večja štala je pa pri kaki prometni nesreči če se zataknejo v to se lahko zgodi, da ti zavarovalnica ne krije stroškov nesreče potem je pa žur...
Potem je tukaj še tehnični pregled,kjer se lahko zgodi, da po 5ih letih ne bo šel avto čez tehničnega ker ima vgrajeno kljuko. Predelava ki ni vpisana v homologacijski karton...
Skratka butasta zakonodaja. Po drugi strani lahko pa tvegaš. Za Šeškota vem, da ti bo montiral kljuko ampak boš moral podpisati dokument, da si seznanjen s situacijo in da oni ne bodo nič krivi za karkoli... To ti bo dal vsak pameten monter
Tako kot ti je Šeško rekel. Naredi ti tipsko kljuko ampak je ne moreš homologirati. Konec zgodbe. V Mariboru RTI dela atestiranje za nove tipe kljuk se pravi v tvojem primeru za ZOE in stane tam okol 2,5k €. Do tukaj vse ok.
Problem je, ker v homologacijskem kartonu uvoznik oz. distributer kdorkoli je že ni vpisal vrednosti za vlečno napravo. Se pravi če te ustavi policaj in kjub temu da imapš potrdilo o strokovni vgradnji, ki ti ga izda bodisi Šeško ali kateri drugi mehanik ki ima prijavljeno dejavnost in kljub temu da imaš montirano A-testirano vlečno napravo te lahko zahakla in kaznuje. Še večja štala je pa pri kaki prometni nesreči če se zataknejo v to se lahko zgodi, da ti zavarovalnica ne krije stroškov nesreče potem je pa žur...
Potem je tukaj še tehnični pregled,kjer se lahko zgodi, da po 5ih letih ne bo šel avto čez tehničnega ker ima vgrajeno kljuko. Predelava ki ni vpisana v homologacijski karton...
Skratka butasta zakonodaja. Po drugi strani lahko pa tvegaš. Za Šeškota vem, da ti bo montiral kljuko ampak boš moral podpisati dokument, da si seznanjen s situacijo in da oni ne bodo nič krivi za karkoli... To ti bo dal vsak pameten monter
Re: Renault ZOE 41 kWh
Bomo pa nelegalno vozili prikolico, problem je tudi če nastane okvara na motorju, regulatorju ali bateriji, prikolica vse skupaj bolj obremeni.
Re: Renault ZOE 41 kWh
Vse skupaj najbolj trpi na AC pri max hitrosti, mislim, da z prikolico nikoli ne boš vozil z AC hitrostjo Če boš montiral kljuko, greva skupaj k Šeškotu, jo bom še jaz.
Re: Renault ZOE 41 kWh
Trenutno malo vozim tovorno prikolico, velikokrat kar kamion naročim. Za vleko počitniške prikolice ki je sicer nimam, pa je mal nepraktično polnit na polnilni postaji.
Trenutno ne bi montiral kljuke, koliko pa pride kljuka s montažo, lahko bo kaj cenejše, če se nas več odloči za kljuko.
Trenutno ne bi montiral kljuke, koliko pa pride kljuka s montažo, lahko bo kaj cenejše, če se nas več odloči za kljuko.
Re: Renault ZOE 41 kWh
Kar pogrešam v Zoe je
1. Prikaz napolnjenosti baterije v %, doseg v km je neuporaben
2. Prikaz moči polnjenja, ko priklopiš na polnilnico ne veš ali 22kW, ali 11kW, ali manj
3.Prikaz tlaka v gumah, če že ima TPMS naj kaže tudi tlak
CanZe imam, zanima me neka rešitev stalno priklopljeno na OBD, ali je najenostavneje nosilec za telefon, še en dodatni Android telefon stalno v avtu in bt OBD vmesnik.
Kako imajo pa ostali EV to rešeno za te 3 točke ?
1. Prikaz napolnjenosti baterije v %, doseg v km je neuporaben
2. Prikaz moči polnjenja, ko priklopiš na polnilnico ne veš ali 22kW, ali 11kW, ali manj
3.Prikaz tlaka v gumah, če že ima TPMS naj kaže tudi tlak
CanZe imam, zanima me neka rešitev stalno priklopljeno na OBD, ali je najenostavneje nosilec za telefon, še en dodatni Android telefon stalno v avtu in bt OBD vmesnik.
Kako imajo pa ostali EV to rešeno za te 3 točke ?
Re: Renault ZOE 41 kWh
IONIQ EV:
1. Da, ima oboje - https://cleantechnica.com/files/2017/02 ... screen.jpg oziroma https://cdn.thewirecutter.com/wp-conten ... owres-.jpg
2. Ne, Drugače pa ni veliko možnosti. Če je šuko, potem je 2,3kW ali manj, Na javnih polnilnicah je max 6,6kW in na DC do 75kW - https://www.youtube.com/watch?v=wb3gJ8fWW5g
3. Da ima prikaz tlaka - http://oi66.tinypic.com/2060w0w.jpg
Slike so z neta.
1. Da, ima oboje - https://cleantechnica.com/files/2017/02 ... screen.jpg oziroma https://cdn.thewirecutter.com/wp-conten ... owres-.jpg
2. Ne, Drugače pa ni veliko možnosti. Če je šuko, potem je 2,3kW ali manj, Na javnih polnilnicah je max 6,6kW in na DC do 75kW - https://www.youtube.com/watch?v=wb3gJ8fWW5g
3. Da ima prikaz tlaka - http://oi66.tinypic.com/2060w0w.jpg
Slike so z neta.
Re: Renault ZOE 41 kWh
Volt/Ampera gen1
1. Ima grafični prikaz, vsaka črtica je približno 1kWh in je dokaj natančno
2. Deluje preko appa, v avtu tega direktno ni videt, edino če si človek preračuna glede na "kdaj bo napolnjeno"
3. Prikazuje
1. Ima grafični prikaz, vsaka črtica je približno 1kWh in je dokaj natančno
2. Deluje preko appa, v avtu tega direktno ni videt, edino če si človek preračuna glede na "kdaj bo napolnjeno"
3. Prikazuje
Re: Renault ZOE 41 kWh
tale prikaz polnjenja tudi mene moti,in vedno gledam can ze, vendar pa mi novi telefon ne dela tako dobro kot stari in včasi traja par minut da se poveže.
Kaj so razmišljali programerji , enostavno bi prikazovali kw kot pri vklopljenem avtu.
Velik minus jim dam za to.
Kaj so razmišljali programerji , enostavno bi prikazovali kw kot pri vklopljenem avtu.
Velik minus jim dam za to.
Re: Renault ZOE 41 kWh
Kakšna je praktična uporabnost prikaza moči polnjenja razen tega, da si približno izračunaš kdaj bo avto napolnjen?
Meni to pokaže avto sam, ko se priklopi, recimo napiše 25 min ipd.
Meni to pokaže avto sam, ko se priklopi, recimo napiše 25 min ipd.
Re: Renault ZOE 41 kWh
Priklopiš na polnilnico, ki ne veš kakšne moči je, je razlika ali ti polni 3kW ali 20kW, če pokaže manj kot 8kW, predstaviš na kakšno močnejšo v bližini.DGJ napisal/-a:Kakšna je praktična uporabnost prikaza moči polnjenja razen tega, da si približno izračunaš kdaj bo avto napolnjen?
Meni to pokaže avto sam, ko se priklopi, recimo napiše 25 min ipd.
Tudi namesto prikaza dosega bi bil bolj uporaben, stanje v %, npr. za Zoe pokaže 15% to je za 30 km, kaj ti pomaga prikaz dosega 35km, v klanec narediš samo 20km, še vedno moraš preračunavati.
Zoe prikaže v % tako da zakleneš avto in nato odkleneš, mogoče je še kakšna finta razen CanZe .
Re: Renault ZOE 41 kWh
@N75 se strinjam, to je uporabno a ravno tako kot, če ti avto napiše od 50% do napolnjenosti recimo 2 uri 15 minut... potem veš, da je moč prava (6,6kW), sicer pač iščeš drugo, močnejšo polnilnico. Jaz prikaza moči ob tem, da mi napiše čas do napolnjenosti ne pogrešam.
Strinjam pa se, da mora biti vsaj eden od teh dveh podatkov jasno prikazan ob priklopu avta na polnilnico sicer res ne veš pri čem si.
Strinjam pa se, da mora biti vsaj eden od teh dveh podatkov jasno prikazan ob priklopu avta na polnilnico sicer res ne veš pri čem si.
Re: Renault ZOE 41 kWh
To je podobno vprašanje kot zakaj bi nekdo raje videl baterijo v % namesto dometa. Kaj pa veš, različni ljudje, različne željeDGJ napisal/-a:Kakšna je praktična uporabnost prikaza moči polnjenja razen tega, da si približno izračunaš kdaj bo avto napolnjen?
Meni to pokaže avto sam, ko se priklopi, recimo napiše 25 min ipd.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek