Rabljena vozila
Re: Rabljena vozila
Pač težko je dobiti rabljeno vozilo katero ima vse kar hočeš moraš sprejeti, da nekaterih stvari nima
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Rabljena vozila
Vsaka stvar je vredna točno toliko za kolikor se prodajalec in kupec uspeta dogovoriti.
Re: Rabljena vozila
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... o%20vozilo
Ga je šel kdo pogledat?
Prodajalec deluje sumljivo oz. v opisu je imel možnost lizinga/financiranja preko avto hiše in je kasneje to odstranil iz opisa.
Ga je šel kdo pogledat?
Prodajalec deluje sumljivo oz. v opisu je imel možnost lizinga/financiranja preko avto hiše in je kasneje to odstranil iz opisa.
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Rabljena vozila
Jaz sem po nekaj dneh, ko je bil oglas na avto. net dobil sms, da v kolikor morebitni kupec potrebuje lizing, da ga lahko uredijo oni. Verjetno je tudi on dobil kaj takega in je pač dal v oglas. Mogoče pa kakšnega kupca to pritegne k nakupu...
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2163
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: Rabljena vozila
Jaz sem tudi svoj stari avto dal pri kolegu, ki prodaja rabljene. Uredijo lahko kredite in lizinge.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Rabljena vozila
Ne mislim prodajati.
Za e-Up (2018) imam že sedaj v planu menjati baterijo za zmogljivejšo, ki jo vgrajujejo v aktualni model.
Baterijo bom menjal pred potekom obdobja, v katerem namerava VW zagotavljati rezervne dele za e-Up.
Po treh letih in 40.000km je degradacija minimalna, sicer pa servis poskrbi za “odklepanje” razervnih kapacitet baterije, ki bo s tem načinom brez težav preživela garancijsko obdobje.
Za iD.3 enako. Že sedaj ob nakupu načrtujem, da bom zamenjal baterijo, saj pričakujem hiter razvoj tehnologije v naslednjih 8 letih do poteka garancijskega obdobja za baterijo.
Sicer pa velja za vse VW, da ni potrebno menjati celotne baterije. Možno je menjati posamezne module, ki imajo lahko drugačno kemijo in celo drugačno napetost, pa vozilo deluje brez posebnosti. Skratka VW že sedaj ve, da se bo tehnologija izboljšala in se niso vezali na eno kemijo in eno napetost.
Za e-Up (2018) imam že sedaj v planu menjati baterijo za zmogljivejšo, ki jo vgrajujejo v aktualni model.
Baterijo bom menjal pred potekom obdobja, v katerem namerava VW zagotavljati rezervne dele za e-Up.
Po treh letih in 40.000km je degradacija minimalna, sicer pa servis poskrbi za “odklepanje” razervnih kapacitet baterije, ki bo s tem načinom brez težav preživela garancijsko obdobje.
Za iD.3 enako. Že sedaj ob nakupu načrtujem, da bom zamenjal baterijo, saj pričakujem hiter razvoj tehnologije v naslednjih 8 letih do poteka garancijskega obdobja za baterijo.
Sicer pa velja za vse VW, da ni potrebno menjati celotne baterije. Možno je menjati posamezne module, ki imajo lahko drugačno kemijo in celo drugačno napetost, pa vozilo deluje brez posebnosti. Skratka VW že sedaj ve, da se bo tehnologija izboljšala in se niso vezali na eno kemijo in eno napetost.
Re: Rabljena vozila
Pri baterijah ne računat samo na zamenjavo posamičnih modulov, da bo to kakšna dolgoročna rešitev za kake večje težave.
Izkušnje do sedaj kažejo, da ko je par modulov slabih, so tudi drugi praviloma blizu temu stanju. Torej morda se podaljša lajf za par mesecev do leto dni, potem je pa spet problem z baterijo.
Glede logike menjave baterije, bo pa seveda ključno, če bodo proizvajalci sploh zainteresirani za to, da bodo kaj ponudili, saj raje preferirajo prodajo novega avta, kot pa da delajo nov baterijski sklop z novimi baterijskimi tehnologijami za 10 let star model vozila.
Bodo pa za kaj takega definitivno zainteresirani neodvisni proizvajalci nadomestnih delov. Sploh za EVje, ki so se prodali v dovolj visokih količinah, da jih je tudi 10 let kasneje dovolj na cestah, da se kaj takega splača.
Npr, za model Priusa, ki se že 12 let ne proizvaja - Generacija 2, je na voljo tudi ne-originalna zamenjava baterije za pol cene Toyotine, pa ravno tako z 5 letno 100 tisoč milj garancijo. Je pa to bil najbolj prodajan model Priusa in posledično se da z njim služit tudi desetletje po tem, ko je zadnji šel iz proizvodne linije.
Izkušnje do sedaj kažejo, da ko je par modulov slabih, so tudi drugi praviloma blizu temu stanju. Torej morda se podaljša lajf za par mesecev do leto dni, potem je pa spet problem z baterijo.
Glede logike menjave baterije, bo pa seveda ključno, če bodo proizvajalci sploh zainteresirani za to, da bodo kaj ponudili, saj raje preferirajo prodajo novega avta, kot pa da delajo nov baterijski sklop z novimi baterijskimi tehnologijami za 10 let star model vozila.
Bodo pa za kaj takega definitivno zainteresirani neodvisni proizvajalci nadomestnih delov. Sploh za EVje, ki so se prodali v dovolj visokih količinah, da jih je tudi 10 let kasneje dovolj na cestah, da se kaj takega splača.
Npr, za model Priusa, ki se že 12 let ne proizvaja - Generacija 2, je na voljo tudi ne-originalna zamenjava baterije za pol cene Toyotine, pa ravno tako z 5 letno 100 tisoč milj garancijo. Je pa to bil najbolj prodajan model Priusa in posledično se da z njim služit tudi desetletje po tem, ko je zadnji šel iz proizvodne linije.
Re: Rabljena vozila
Ko bo več EVjev, bo tudi več proizvajalcev, ki bodo zainteresirani za izdelavo baterij za njih in menjavo po garancijskem roku.
Re: Rabljena vozila
Cene baterij padajo, ko jih bomo potrebovali bodo poceni.
Primer je že sedaj za i3 modul 94Ah stane ~2200€, modul 120Ah je ~1800€.
i3 ima 8 modulov.
Primer je že sedaj za i3 modul 94Ah stane ~2200€, modul 120Ah je ~1800€.
i3 ima 8 modulov.
Re: Rabljena vozila
Včeraj sem si ogledal prispevek Bjørna o trgu rabljenih EV na Norveškem. Zanimive cene.
Za hiter preračun samo odbijete eno ničlo pri ceni v norveških kronah in dobite približno ceno v EUR.
https://youtu.be/ddM2O4bpJxs
Za hiter preračun samo odbijete eno ničlo pri ceni v norveških kronah in dobite približno ceno v EUR.
https://youtu.be/ddM2O4bpJxs
Re: Rabljena vozila
Jap njihove cene so kar nižje, se pozna da je večji trg pa ma folk denar za nove ...
Re: Rabljena vozila
Mislim, da oni ne plačujejo davka na EV. Od tu velika razlika. Sploh pri dražjih vozilih se to pozna.aob01 napisal/-a:Uh, konkretno nižje cene ...
Re: Rabljena vozila
Kako je cena sestavljena ni pomembno. Zneski so konkretno nižji in to kaže na realne cene razvitega trga rabljenih vozil.
Re: Rabljena vozila
Slak je končno dojel,da je 28000€ za 2018 eGolfa preveč sedaj je 19000€
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Rabljena vozila
Na mobile.de je trenutno osem trojk letnik 2018 .. najcenejša 37k, večina nekaj nad 40k, med njimi tudi nekaj tasladkih LR RWD ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Rabljena vozila
čaki a ni sedaj nova SR+ v sloveniji tam 39000€ z subvencijo?
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Rabljena vozila
Razen enega, so imeli, glede na km, vsi parkirane avte v garaži?warpedone napisal/-a:letnik 2018 so vse LR, ena je MR.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear ... lse&vc=Car
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek