Chevrolet Bolt / Ampera-e
Re: Chevrolet Bolt / Ampera-e
Znana prodajna cena v Nemčiji: AMPERA-E 1 od € 39.330,00 ali FIRST EDITION od € 44.060,00 (polna cena, brez subvencije).
V ZDA izhodišča cena 37.500 $ dalje (34.500 €v + sales tax).
Zdaj pa počakat do julija in dokončne predstavitve Modela 3 in nato potencialno še septembra Leaf 2.
V ZDA izhodišča cena 37.500 $ dalje (34.500 €v + sales tax).
Zdaj pa počakat do julija in dokončne predstavitve Modela 3 in nato potencialno še septembra Leaf 2.
Re: Chevrolet Bolt / Ampera-e
Je možno, da je EV brez navigacije? hmm
https://www.youtube.com/watch?v=d57UmDNYOuc
https://www.youtube.com/watch?v=d57UmDNYOuc
Re: Chevrolet Bolt / Ampera-e
Ja, je možno. In jaz bi jo res pogrešal, ker zaenkrat je uporaba Android auto ali Carplay še prenerodna.Simon napisal/-a:Je možno, da je EV brez navigacije? hmm
Re: Chevrolet Bolt / Ampera-e
Ce se ne motim je Bjőrn omenil da je navi v korejscini ter je zato niso uporabili, ker jo niso razumeli.
44k za verjetno OK opremljenega je pa kar huda cena, sploh za avto ki je majhen oz. spada v "clio class". Konkurenca vsaj glede razreda/velikosti avtomobila to sploh ne more bit prihajajocim leaf2/model3 ali trenutnim ostalim srednje velikim avtomobilom: e-golf/ioniq/leaf1.
S taksno ceno v EU se bo prodajal enako kot se prodaja v USA — Chevrolet ima polna skladisca Boltov, tako da so jih zaceli ze discountat. Ce se ne motim jih je na cestah ~3500 od zacetka prodaje.
44k za verjetno OK opremljenega je pa kar huda cena, sploh za avto ki je majhen oz. spada v "clio class". Konkurenca vsaj glede razreda/velikosti avtomobila to sploh ne more bit prihajajocim leaf2/model3 ali trenutnim ostalim srednje velikim avtomobilom: e-golf/ioniq/leaf1.
S taksno ceno v EU se bo prodajal enako kot se prodaja v USA — Chevrolet ima polna skladisca Boltov, tako da so jih zaceli ze discountat. Ce se ne motim jih je na cestah ~3500 od zacetka prodaje.
Re: Chevrolet Bolt / Ampera-e
44k za 60kW se sicer sliši v tem trenutku odličen price/performance, ampak večini vsakodnevnih voznikov bo zadostovala 1/2 baterije pri cenejših EV, ki so že na trgu in razliko v ceni uporabila za mnogo let polnjenja...
Soul EV believer
Re: Chevrolet Bolt / Ampera-e
Poglej še enkrat na 3:50 - Bjørn Nyland pravi there is NO navigation - glas pomoje prihaja iz navigacije od telefona.matija napisal/-a:Ce se ne motim je Bjőrn omenil da je navi v korejscini ter je zato niso uporabili, ker jo niso razumeli.
Re: Chevrolet Bolt / Ampera-e
Tocno to, danes sem slisal v nekem vlogu da (ocitno ima GM vpogled v statistike vseh vozil), da povprecen Bolt naredi dnevno 53 milj oz 85 kilometrov. Kar spet potrjuje teorijo da "100mile car" zadostuje za 95% ljudi oz. njihovim dnevnim potrebam. Za daljsa potovanja pa imajo DC. Je pa tako, da ljudje imamo radi rezervo in pa bullet-proof infrastrukturo - kar pa danasnja DC mrezna v nasih koncih enostavno se ni. Sem ze naletel na nedelujoce DC polnilnice ali zaparkirane, dometa 10km, od cilja pa sem bil 100km.Damijan napisal/-a:44k za 60kW se sicer sliši v tem trenutku odličen price/performance, ampak večini vsakodnevnih voznikov bo zadostovala 1/2 baterije pri cenejših EV, ki so že na trgu in razliko v ceni uporabila za mnogo let polnjenja...
Re: Chevrolet Bolt / Ampera-e
Simon... Mislim da res nima navigacije. Inzinerji so razvil sistem da imas meni na lcdju od telefona. Adroid ali apple tehnologija ko ti prezrcali vse v avto.... Tako da mislim da ima ampera e\ bolt samo podatke o ev sistemu vse ostalo je iz telefona...
Re: Chevrolet Bolt / Ampera-e
Torej moraš imeti še posebej telefon na nosilcu, da imaš pregled nad navigacijo na telefonu? Tole se mi res ne zdi napredek, medtem, ko imajo najnovejši ICE avti navigacijo med digitalnimi merilniki in niti ne na lcd-ju desno ob volanu.Bsheep napisal/-a:Simon... Mislim da res nima navigacije. Inzinerji so razvil sistem da imas meni na lcdju od telefona. Adroid ali apple tehnologija ko ti prezrcali vse v avto.... Tako da mislim da ima ampera e\ bolt samo podatke o ev sistemu vse ostalo je iz telefona...
Re: Chevrolet Bolt / Ampera-e
Simon... Nenene iz telefona imas mirror image na displayu od avta... Telefon imas v zepu. Enako kot pri meni v kia soul EV.... Samo da ampera e inzinerji so se posvetili temu se veliko bolj logicno... Soul ev ima svoj system...
Par besed rajs v anglescini napisem ker nevem kako ti naj v slo
Par besed rajs v anglescini napisem ker nevem kako ti naj v slo
Re: Chevrolet Bolt / Ampera-e
Bsheep govori o:
Google Android Auto
https://www.android.com/auto/
in
Apple CarPlay
https://www.apple.com/ios/carplay/
Čeprav v osnovi bi bilo vseeno lepo, da bi avtomobil imel tudi vgrajeno navigacijo (vsaj z doplačilom)...
Google Android Auto
https://www.android.com/auto/
in
Apple CarPlay
https://www.apple.com/ios/carplay/
Čeprav v osnovi bi bilo vseeno lepo, da bi avtomobil imel tudi vgrajeno navigacijo (vsaj z doplačilom)...
Soul EV believer
Re: Chevrolet Bolt / Ampera-e
Težko je imet telefon v žepu, glede na to da ga moraš imet povezanega z avtom prek kabla
Re: Chevrolet Bolt / Ampera-e
Prva generacija app res dela preko USB kabla, naprej bi naj delalo "po zraku" - Hyundai Ioniq ima že v osnovi brezžično polnjenje, ki odpravlja potrebo po kablih
Soul EV believer
Re: Chevrolet Bolt / Ampera-e
OK, razumem, ampak to potem pomeni, da porabljaš prenos podatkov in kjer ni signala zadeva ne dela?Bsheep napisal/-a:Simon... Nenene iz telefona imas mirror image na displayu od avta... Telefon imas v zepu. Enako kot pri meni v kia soul EV.... Samo da ampera e inzinerji so se posvetili temu se veliko bolj logicno... Soul ev ima svoj system...
Par besed rajs v anglescini napisem ker nevem kako ti naj v slo
Re: Chevrolet Bolt / Ampera-e
Že nekaj časa imaš možnost prenesti področja in potem deluje tudi brez prenosa podatkov.
Prednost online pa je stanje prometnih informacij in zastojev, ki v Sloveniji preko RDS po mnogih letih še vedno ni podprto v vgrajenih navigacijah... Upajmo da bodo to podprli vsaj z DAB+
Prednost online pa je stanje prometnih informacij in zastojev, ki v Sloveniji preko RDS po mnogih letih še vedno ni podprto v vgrajenih navigacijah... Upajmo da bodo to podprli vsaj z DAB+
Soul EV believer
Re: Chevrolet Bolt / Ampera-e
"Prednost" telefonske navigacije je tudi ta, da te Google ali Apple lepo sledita in potem vsem ostalim pošilja informacijo o zastojih. To je lepo vidno, če v Google Maps vklopiš Promet. Ti podatki so dobljeni iz vseh telefonov, ki furajo ali androida ali pa imajo vžgan njihov app.
Verjetno je za proizvajalca avta, to veliko ceneje, kot plačevati licenco za mape, npr. Nokia Here hoče samo za updejt čez 100usd, na telefonu je pa free.
Zaenkrat je prenos podatkov za marsikoga še problem, sploh za Slovence, ko gremo v tujino, ampak pomoje gre razvoj v to smer. Jaz mojga Garmina že nekaj let nisem prižgal.
Verjetno je za proizvajalca avta, to veliko ceneje, kot plačevati licenco za mape, npr. Nokia Here hoče samo za updejt čez 100usd, na telefonu je pa free.
Zaenkrat je prenos podatkov za marsikoga še problem, sploh za Slovence, ko gremo v tujino, ampak pomoje gre razvoj v to smer. Jaz mojga Garmina že nekaj let nisem prižgal.
Re: Chevrolet Bolt / Ampera-e
Tesla že od štarta uporablja Google Maps, pa se nihče ne pritožuje, da če mobilnega signala ni, potem tudi map ni.Simon napisal/-a:OK, razumem, ampak to potem pomeni, da porabljaš prenos podatkov in kjer ni signala zadeva ne dela?
Re: Chevrolet Bolt / Ampera-e
Kakšen Clio class neki.matija napisal/-a: 44k za verjetno OK opremljenega je pa kar huda cena, sploh za avto ki je majhen oz. spada v "clio class".
Prostornost notranjosti je razreda C-Max.
Re: Chevrolet Bolt / Ampera-e
AndY1 napisal/-a:Kakšen Clio class neki.matija napisal/-a: 44k za verjetno OK opremljenega je pa kar huda cena, sploh za avto ki je majhen oz. spada v "clio class".
Prostornost notranjosti je razreda C-Max.
Hehe