Zbirka vprašanj in odgovorov
Re: Zbirka vprašanj in odgovorov
Kaj bi moral naresti, da bi v soseski dobili električno polnilnico? Gre za ljubljanski BS3.
Re: Zbirka vprašanj in odgovorov
Odvisno od tega, kdo želiš da jo postavi, vzdržuje, trži...
Če bi jo rad postavil sam/blok, potem verjetno le soglasje sostanovalcev in odvisno od izvedbe mogoče kakšno mini gradbeno dovoljenje.
Če pa bi rad, da jo postavi kdo drug, je pa najbolje nasloviti čim več ponudnikov. Če veš za dobro/poceni lokacijo, se s predlogom vsekakor obrni na Petrol, Elektro Ljubljana, mogoče kakšne manjše firme, ki bi jim reklama prav prišla... In MOL, Jankovič se je že večkrat hvalil z novimi polnilnicami in čistejšim zrakom v LJ.
Če bi jo rad postavil sam/blok, potem verjetno le soglasje sostanovalcev in odvisno od izvedbe mogoče kakšno mini gradbeno dovoljenje.
Če pa bi rad, da jo postavi kdo drug, je pa najbolje nasloviti čim več ponudnikov. Če veš za dobro/poceni lokacijo, se s predlogom vsekakor obrni na Petrol, Elektro Ljubljana, mogoče kakšne manjše firme, ki bi jim reklama prav prišla... In MOL, Jankovič se je že večkrat hvalil z novimi polnilnicami in čistejšim zrakom v LJ.
Re: Zbirka vprašanj in odgovorov
Zanima me, ali velja EKO subvencija tudi na rabljena vozila, oziroma ali velja, če na primer pripeljem rabljen EV iz Nemčije in ga potem registriram pri nas. Ali tako dobim subvencijo ali ne?
Lp
Lp
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 286
- Kraj: marost
- Avto: generator
-
6115
Re: Zbirka vprašanj in odgovorov
Za rabljene EV ni subvencije, lahko pa dobiš EKO kredit.Elektro napisal/-a:Zanima me, ali velja EKO subvencija tudi na rabljena vozila, oziroma ali velja, če na primer pripeljem rabljen EV iz Nemčije in ga potem registriram pri nas. Ali tako dobim subvencijo ali ne?
Lp
Re: Zbirka vprašanj in odgovorov
Pozdravljeni,
se opravicujem za mirebitna '' neumna'' vprasanja ampak noben mi ni znal tocno odgovoriti.. sem nova lastnica BMW i3.
Zanima me kaj se zgodi ko ostanes na cesti brez bsterije?
ali vse neha delati , tudi 4 smerokazi ??? zanima me predvsem zaradi varnosti??
hvala za odgovor
Masha
se opravicujem za mirebitna '' neumna'' vprasanja ampak noben mi ni znal tocno odgovoriti.. sem nova lastnica BMW i3.
Zanima me kaj se zgodi ko ostanes na cesti brez bsterije?
ali vse neha delati , tudi 4 smerokazi ??? zanima me predvsem zaradi varnosti??
hvala za odgovor
Masha
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951614
Re: Zbirka vprašanj in odgovorov
Najprej opozarja lucka kot pri navadnem avtu, da bo zmanjkalo energije , potem se vklopi eko počasen način(polžji).
Ko pa se avto povsem ustavi pa je 12 V baterija še vedno napolnjena (kot pri navadnem avtu, če ti zmanjka bencina zato smerokazi, luči, radio... dela normalno naprej.
Ko pa se avto povsem ustavi pa je 12 V baterija še vedno napolnjena (kot pri navadnem avtu, če ti zmanjka bencina zato smerokazi, luči, radio... dela normalno naprej.
Re: Zbirka vprašanj in odgovorov
Aja...se to vprasanje imam, ali je bolje vedno sprazniti baterijo skoraj do konca, preden jo polnite? ali jo kar dopoljnjujete vsak dan ali dva ...???
Re: Zbirka vprašanj in odgovorov
Baterijo uporabljaj, kot ti najbolj odgovarja.
Baterija je moderne kemije in nima spominskega efekta.
Baterija ima tako ali tako BMS (battery manegment system), ki sam poskrbi, da se ne more spraznit do čite NULE.
Tako, da polni tako, da nimaš slabega občutka, glede dometa. Navadno vsi zaženejo paniko, ko pade pod 25%, greš pa komot še nižje. Nima pa nobenega smisla pustiti na 25% zvečer in naslednji dan porabit 20% (recimo da planiraš naslednji it do lokalne pizzerije).
Baterija je moderne kemije in nima spominskega efekta.
Baterija ima tako ali tako BMS (battery manegment system), ki sam poskrbi, da se ne more spraznit do čite NULE.
Tako, da polni tako, da nimaš slabega občutka, glede dometa. Navadno vsi zaženejo paniko, ko pade pod 25%, greš pa komot še nižje. Nima pa nobenega smisla pustiti na 25% zvečer in naslednji dan porabit 20% (recimo da planiraš naslednji it do lokalne pizzerije).
Re: Zbirka vprašanj in odgovorov
Jest imam kabel za filanje kar skoz vštekan v garaži. Ko avto zvečer zapeljem v garažo ga priklopim, če je treba al pa ne.masha napisal/-a:Aja...se to vprasanje imam, ali je bolje vedno sprazniti baterijo skoraj do konca, preden jo polnite? ali jo kar dopoljnjujete vsak dan ali dva ...???
Re: Zbirka vprašanj in odgovorov
Akumulatorji v današnjih EVjih imajo, kot je že Robert napisal, BMS, ki poskrbi, da naj jih ne bi mogli uničiti.masha napisal/-a:Aja...se to vprasanje imam, ali je bolje vedno sprazniti baterijo skoraj do konca, preden jo polnite? ali jo kar dopoljnjujete vsak dan ali dva ...???
Vseeno je priporočljivo, da ne spraznimo baterije "v nulo" in ga potem praznega za več dni parkiramo, posebej ne pozimi.
In tudi obratno, ni priporočljivo napolniti na 100% in pustiti potem več dni avta na soncu.
Baterija se s tem sicer ne bo takoj pokvarila, vsekakor pa se bo prej začela starati.
Za litij-ionske akumulatorje je najbolje, da so ves čas nekje med 25 in 80%,
tako da jaz takrat, ko ne rabim več, polnim našega Soula do 80% - kolegi me zafrkavajo, da nam bo aku zdržal 100 let.
Upam, da bo res - življenjska doba li-ion aku naj bi bila kar 45 (!) let.
Več na: http://batteryuniversity.com/learn/arti ... _batteries
Soul EV believer
Re: Zbirka vprašanj in odgovorov
Je pa zanimivo, da imaš za čist vsako stvar navodila, bmw pa za uporabo baterije nima nobenih navodil. Torej polni kakor ti paše.
Re: Zbirka vprašanj in odgovorov
Damijan je informatik in informatiki pred uporabo vedno preberejo navodila, če navodil ni jih najdejo na internetu ....
Re: Zbirka vprašanj in odgovorov
Pozdravljeni!
Iscem informacije o nakupu elektricnega avta na podjetje in povsod je malo razmetano sem in tja.
Mi lahko kdo pomaga kako naj predstavim nasi racunovodkinji.
Gre za primer Tesle model 3 LR za 50.000.
Ce sem prav zastopil ni vstopnega ddv se pravi pride avto cca 40k, nato sta dve subvencije ena za 4500 in druga za 2000 kar znese potem 33500. Na to vrednost se lahko potem dobi se olajsavo v visini 40%, kar bi pomenilo da bi bila koncna cena za avto nekaj cez 20.000€?
Sem se kje zelo ustel ali ta matematika nekako drzi?
Hvala za odgovore in lep pozdrav!
Iscem informacije o nakupu elektricnega avta na podjetje in povsod je malo razmetano sem in tja.
Mi lahko kdo pomaga kako naj predstavim nasi racunovodkinji.
Gre za primer Tesle model 3 LR za 50.000.
Ce sem prav zastopil ni vstopnega ddv se pravi pride avto cca 40k, nato sta dve subvencije ena za 4500 in druga za 2000 kar znese potem 33500. Na to vrednost se lahko potem dobi se olajsavo v visini 40%, kar bi pomenilo da bi bila koncna cena za avto nekaj cez 20.000€?
Sem se kje zelo ustel ali ta matematika nekako drzi?
Hvala za odgovore in lep pozdrav!
Re: Zbirka vprašanj in odgovorov
Naj me kdo popravi, ampak podjetje si lahko odšteje le vstopni DDV (ne pripada pa mu potem še subvencija - ta je za fizične osebe).
Kje si pa "olajšave 40 %" našel?!
Kje si pa "olajšave 40 %" našel?!
Re: Zbirka vprašanj in odgovorov
Olajšava samo znižuje davčno osnovo pri obračunu ddpo, nima to veze s ceno, ki jo boš plačal za avto.
Re: Zbirka vprašanj in odgovorov
Ha ha ha, dobro si me v smeh spravil s svojimi izračuni
Če bi bilo po moje: Grilca za finančnega ministra
Sicer pa - na kratko, kot podjetje si lahko odbijaš vstopni DDV tako od avta kot ostalih stroškov (gume, vzdrževanje, polnjenje...)
Vendar - če bo avto tudi v zasebni uporabi, bo zanj boniteta sicer 0% (trenutno še), bo pa treba voditi evidenco kilometrov in za zasebno prevožene obracunati DDV (na osnovi vrednosti kilometrine).
Na subvencije ne računaj, kot že navedeno so le za fizične osebe.
Olajšava 40% pa je olajšava na davek na dobiček... kar po domače pomeni, da največ kar lahko 'profitiraš', je trenutno 19% od 40% od 40k€; seveda le, če ima podjetje konec leta dovolj dobička, za katerega še nima dovolj drugih olajšav.
Pa še to - če moraš ti tole razlagati računovodkinji in ne obratno... jo čimprej zamenjaj
Če bi bilo po moje: Grilca za finančnega ministra
Sicer pa - na kratko, kot podjetje si lahko odbijaš vstopni DDV tako od avta kot ostalih stroškov (gume, vzdrževanje, polnjenje...)
Vendar - če bo avto tudi v zasebni uporabi, bo zanj boniteta sicer 0% (trenutno še), bo pa treba voditi evidenco kilometrov in za zasebno prevožene obracunati DDV (na osnovi vrednosti kilometrine).
Na subvencije ne računaj, kot že navedeno so le za fizične osebe.
Olajšava 40% pa je olajšava na davek na dobiček... kar po domače pomeni, da največ kar lahko 'profitiraš', je trenutno 19% od 40% od 40k€; seveda le, če ima podjetje konec leta dovolj dobička, za katerega še nima dovolj drugih olajšav.
Pa še to - če moraš ti tole razlagati računovodkinji in ne obratno... jo čimprej zamenjaj
Re: Zbirka vprašanj in odgovorov
Eh, pol ne bo nic iz tega.
Ravno zato sem najprej vprasal tukaj, da se ne "obrukam" v pisarni.
Ravno zato sem najprej vprasal tukaj, da se ne "obrukam" v pisarni.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 45 Odgovori
- 1880 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a mire9755