Zgodba Bjørna Nylanda

Prostor za debato o vsem kar ni nujno povezano z električnimi vozili
Odgovori
technic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2231
1173
395

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

Odgovor Napisal/-a technic »

bjorn.png
bjorn.png (177.27 KiB) Pogledano 6010 krat
DGJ, EVH, CRF, Nejccc, Damijan
Uporabniški avatar
prgrmr
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 819
Kraj: Dragomelj
Avto: i3, Y
605
566

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

Odgovor Napisal/-a prgrmr »

To je bilo pa hitro DC polnjenje, povprečna moč je bila kar 11,6 kW.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6552
Avto: Kona 64_2018
3492
595

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Mal slabš kot pri lidlu al pa zavod zadihaj
prgrmr, GM
technic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2231
1173
395

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

Odgovor Napisal/-a technic »

"ok then .. i just watched a guy in Thailand unlock his car in Norway & enabled his pal to drive it .. mind blown"

[youtube]https://youtu.be/uVbL7bGnL-U[/youtube]
matija, DGJ
technic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2231
1173
395

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

Odgovor Napisal/-a technic »

Če slučajno kakšen novinar bere ta forum...
Watch and learn: 11 dni, čez 4000 km in 3 ure videov na YT...
[youtube]https://youtu.be/aYVXJI-TvJg[/youtube]
Uporabniški avatar
Stromcek
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 953
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
2689
1163

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

Odgovor Napisal/-a Stromcek »

TB: It's 40 kilos. Almost like my wifey... Without VAT...

Tole mi bo pa še prav prišlo
matija
aob01
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2064
Kraj: Metlika
Avto: C3
739
2

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

Odgovor Napisal/-a aob01 »

technic napisal/-a:Če slučajno kakšen novinar bere ta forum...
Watch and learn: 11 dni, čez 4000 km in 3 ure videov na YT...
[youtube]https://youtu.be/aYVXJI-TvJg[/youtube]
Problem je, ker te nihče ni pripravljen plačati za ves ta čas. Been there, done that. Sicer z tehnično opremo, a vseeno, na koncu smo bili glede na porabljen čas plačani manj, kot čistilke. Take stvari lahko delaš, če si tisti 1%, ki mu celo uspe nekaj zaslužiti na YT oziroma če imaš nekaj, kar ti prinaša dovolj denarja in ti še vseeno ostane dovolj časa za druge reči.
Argo
Uporabniški avatar
Stromcek
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 953
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
2689
1163

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

Odgovor Napisal/-a Stromcek »

aob01 napisal/-a:
Problem je, ker te nihče ni pripravljen plačati za ves ta čas. Been there, done that...
Vsak poklic in delo, ki ga opravljaš z dušo in srcem, brez pogledovanja na uro in množenja z urno postavko, vsaj od začetka ne povrne vložka po nekih administrativno določenih tarifah iz nekega drugega časa. Kar povprašajmo uspešne podjetnike, startupovce, itjevce, svetovno priznane novinarje, fotografe... Kake so bile njihove tarife na začetku, če bi takratni zaslužek podelili z vložkom časa?
Ampak... Ko se pa začne vračati, pa tudi nima ravno socialne kapice. Kaj č'mo, tak'le mamo
Sem prepričan, da Bjorn tudi že lepe zaslužke mlati in mu jih privoščim
I am there, I am doing that
Matej, DGJ, kt57, FV-EV, technic
aob01
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2064
Kraj: Metlika
Avto: C3
739
2

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

Odgovor Napisal/-a aob01 »

Ja, razlika je, če delaš za tako majhen trg, kjer nihče noče več kupovati tiskanih medijev ne glede na to, ali pišeš vrhunsko ali pisunsko. Moraš ven, pa da te upoštevajo, pravočasno pošljejo stvari na test ... pri nas je to konkretno težje.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5357
3483

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

Odgovor Napisal/-a warpedone »

>> kjer nihče noče več kupovati tiskanih medijev ne glede na to, ali pišeš vrhunsko ali pisunsko.

Vzrok temu so seveda kače in visoka trava, ne/kvaliteta njihovega (preteklega) dela nima nič zraven.
Vrhunski članek se je mogoče najdu tu in tam kakšen, spomnem se pa nobenega. Pisunskih se tudi ne spomnem, spomnem se le prebavnih težav ki me zagrabijo vsakič, ko se spozabim in se spravim brat karkoli 'novinarskega'.

So pač lastni grobarji. Solz mi je pa zmanjkalo ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
lovec1990
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 792
Kraj: Komenda
Avto: ID.3 City
215
305

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

Odgovor Napisal/-a lovec1990 »

Kar rad njegove posnetke gledam, ker kljub temu, da zgleda da mu je Tesla najbolj vseč je še vedno objektiven do drugih EV.
Samo nevem zakaj ga toliko moti Start Engine tipka od eGolf-a
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2159
Kraj: Ljubljana/Vipava
Avto: Model 3 LR AWD
1257
1044

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

Odgovor Napisal/-a Vodokotlic »

Če greš iz Tesle v eGolfa ti takoj klikne, da je to ena stvar odveč in je nepotrebna v BEV. Saj ID.3 ga verjetno ne bo imel.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1877
Avto: V vsakem primeru EV
1771
1659

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

Odgovor Napisal/-a Matej »

Kaj šele, če ima eGolf ključ...
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5357
3483

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Vodokotlic napisal/-a:Če greš iz Tesle v eGolfa ti takoj klikne, da je to ena stvar odveč in je nepotrebna v BEV. Saj ID.3 ga verjetno ne bo imel.
No soup for you!
"Press the starter button located on the steering column, at which there is some distant telltale whirring of electronic devices, then twist the gearlever."
https://www.autocar.co.uk/car-review/vo ... 020-review
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
technic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2231
1173
395

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

Odgovor Napisal/-a technic »

Če že vsi drugi berejo rumene novice na dopustu...
Bjorn dodaja plug-in segment...
bjorn.png
bjorn.png (44.79 KiB) Pogledano 4694 krat
Blindek
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 298
Kraj: Ljutomer
Avto: Enyaq iV
118
186

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

Odgovor Napisal/-a Blindek »

Samo tolko, pri ID.3 ni potrebno pritisnit gumb ampak daš samo v D in že pelješ.

Ma pa Bjorn trenutno na testu eno kitajsko čudo, ki sploh ne deluje slabo
lovec1990
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 792
Kraj: Komenda
Avto: ID.3 City
215
305

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

Odgovor Napisal/-a lovec1990 »

Blindek napisal/-a:Samo tolko, pri ID.3 ni potrebno pritisnit gumb ampak daš samo v D in že pelješ.

Ma pa Bjorn trenutno na testu eno kitajsko čudo, ki sploh ne deluje slabo
Nope ID.3 ima Start/Stop gumb
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Blindek
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 298
Kraj: Ljutomer
Avto: Enyaq iV
118
186

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

Odgovor Napisal/-a Blindek »

Ga ima ja, ampak ga ne rabiš. Videl v več videjih da posebaj omenijo da ga ni potrebno pritisnit
lovec1990
lovec1990
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 792
Kraj: Komenda
Avto: ID.3 City
215
305

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

Odgovor Napisal/-a lovec1990 »

There is still a start button, but it is not needed. Because the ID.3 senses when the driver's seat is occupied and the key is on board. Then all you have to do is tap the brakes and engage the drive to set the car in motion
Blindek, CRF, DGJ, BogyX
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
lovec1990
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 792
Kraj: Komenda
Avto: ID.3 City
215
305

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

Odgovor Napisal/-a lovec1990 »

Edino kar me malo moti pri Bjorn-u da so kdajkrat njegove dirke kjer primerja dva električna avtomobila malo pristranske
Argo
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Odgovori

Vrni se na “Vse kar ni EV”