Mislim, da to, kar opisuješ, ni isto kot jaz zaznavam. Mogoče so hrvaške kone res brez tega problema?Franci napisal/-a:Ja sem bral vaše komentarje - ja recimo, da rečemo temu cukanje - oz. jaz bi dejal malo pozna zaznava padca hitrosti in nenadno pospeševanje, do s tempomatom nastavljene hitrosti (to se pojavi takrat, ko imamo npr. nastavljeno hitrost na 50 km za naselja, med naselji pa pospešimo do 90, spustimo plin pred naslednjim naseljem in ko hitrost zadosti pade pospeši malo bolj sunkovito, enako je na AC, če vozim 110 s tempomatom, ujamem kamion, ga prehitim z nožnim pospeševanjem do 130 km/h in po vrnitvi na vozni pas spustim stopalka - ja takrat malo cukne - oz malo pozno zazna da imamo nastavljeno hitrost 110 km/h.
Če pa počasi spuščam stopalko za plin, pa to cukanje lahko znižaš na minimum.
Če imaš možnost, nastavi tempomat na 100 km/h na AC, potem pa pohodi stopalko in se, pritiskajoč jo, vozi recimo 110 km/h nekaj časa. Jaz ves ta čas (ne samo ob prehodu, kot ti opisuješ) zaznavam cukanje oziroma valujoče pojemanje moči (avto bi rad šel nazaj na 100 km/h, pa ne more, ker držim "gas" in vozim 110, zato spet pospeši itd.).
Skratka, ne gre za to, da bi samo enkrat cuknilo, ampak se to dogaja bolj ali manj blago vsako sekundo ali dve (zato "jahanje", "rodeo" ipd. prispodobe).