rabljen c-zero
Re: rabljen c-zero
Tole realno bremza ze precej hitreje kot pri 80%, prav linearno pada
Pri kaksnih 45% SOC upade moc polnjenja recimo za ~1/3, pri 60% SOC ze kar za ~1/2.
S polno mocjo polni ~5min.
Pri kaksnih 45% SOC upade moc polnjenja recimo za ~1/3, pri 60% SOC ze kar za ~1/2.
S polno mocjo polni ~5min.
Re: rabljen c-zero
glej napetost baterije, ko baterija doseže maximalno napetost se mora moč zmanjšati.
Re: rabljen c-zero
Dobrih 10.000 prevozenih kilometrov od lastnistva je mimo, vse po starem, vse spila.
Hkrati presegel mejnik 30.000km. Vse BP.
Hkrati presegel mejnik 30.000km. Vse BP.
Re: rabljen c-zero
Vceraj sva se odpravila iz Ljubljane v Ikeo v Klagenfurt s C-Zerom. Ob odhodu lepo vreme, delno soncno Malo nad Trzicem zacne precej mocno sneziti:
Pred nami zaprejo prelaz zaradi nesrece na avstrijski strani. Pravijo 30-45min za pocakat, ok ...
Sam klanec je baterijo kar zmatral, domet je hitro padal. Na vrhu Ljubelja je avto kazal 13km dometa taksne voznje v klanec navzgor. Do Kelagovega QC je bilo 25km ter klanec navzdol, tako da problemov nisem pricakoval. Vseeno zaradi planiranega daljsega postanka in udobja vprasam avstrijske carinike za polnjenje. Se jim je zdelo celo zanimivo in prijazno ponudijo Schuko
Po 1.5h cakanja zvem da so obe nesreci uredili, ampak prelaz ostaja zaprt in se odpravimo nazaj v Ljubljano.
Pred nami zaprejo prelaz zaradi nesrece na avstrijski strani. Pravijo 30-45min za pocakat, ok ...
Sam klanec je baterijo kar zmatral, domet je hitro padal. Na vrhu Ljubelja je avto kazal 13km dometa taksne voznje v klanec navzgor. Do Kelagovega QC je bilo 25km ter klanec navzdol, tako da problemov nisem pricakoval. Vseeno zaradi planiranega daljsega postanka in udobja vprasam avstrijske carinike za polnjenje. Se jim je zdelo celo zanimivo in prijazno ponudijo Schuko
Po 1.5h cakanja zvem da so obe nesreci uredili, ampak prelaz ostaja zaprt in se odpravimo nazaj v Ljubljano.
Re: rabljen c-zero
Prisli so pravi poletni dnevi pa smo sli na morje testno s tem mestnim malckom. Pot do Novigrada je bila 162km. Ce opisem po spominu na kratko pot nazaj, ki je bolj zahtevna zaradi 300m visje koncne nadmorske visine:
- start Novigrad 100% SoC
- voznja max 100km/h po avtocesti, klanci nic pocasneje, vecji del poti je brez avtoceste, je pa tu konkreten vzpon
- malo pred Kozino opazim da je ostalo prevec dometa (20km+), pred polnjenjem zato zadnjih 8-9km vozimo malo hitreje — 120km/h. C-Zero polni s polno mocjo le do <35% baterije, zato je pametno prit na QC s prazno baterijo. Potem zacne zvezno zmanjsevati: 35kW, 30kW, 25kW, 20kW, ... Mislim da na Kozini priklopim z ~10km dometa.
- polnjenje Kozina 12min, odpeljem mislim da z 78% SoC
- polnjenje Lom 10min, odpeljem mislim da z okoli 75% SoC
- v Domzale prispemo z okoli 1/3 SoC
2 x 162km torej ni neka tezava, ce imas cas za pocasno voznjo ter polnjenje dobrih 20min. To ob prejsnji nedeljski gneci na AC niti ni bila ovira
super kalkulator: http://www.goingelectric.de/stromtankst ... tenplaner/
- start Novigrad 100% SoC
- voznja max 100km/h po avtocesti, klanci nic pocasneje, vecji del poti je brez avtoceste, je pa tu konkreten vzpon
- malo pred Kozino opazim da je ostalo prevec dometa (20km+), pred polnjenjem zato zadnjih 8-9km vozimo malo hitreje — 120km/h. C-Zero polni s polno mocjo le do <35% baterije, zato je pametno prit na QC s prazno baterijo. Potem zacne zvezno zmanjsevati: 35kW, 30kW, 25kW, 20kW, ... Mislim da na Kozini priklopim z ~10km dometa.
- polnjenje Kozina 12min, odpeljem mislim da z 78% SoC
- polnjenje Lom 10min, odpeljem mislim da z okoli 75% SoC
- v Domzale prispemo z okoli 1/3 SoC
2 x 162km torej ni neka tezava, ce imas cas za pocasno voznjo ter polnjenje dobrih 20min. To ob prejsnji nedeljski gneci na AC niti ni bila ovira
super kalkulator: http://www.goingelectric.de/stromtankst ... tenplaner/
Re: rabljen c-zero
Pri tej poti opazim precej zvezno rast temperature baterije. V novigradu startamo s 25° od tu dalje skozi celo pot temperatura raste, presezem 30°. Pri prvem QC polnjenju na Kozini avto vklopi klimo ter usmeri hladen zrak v baterijo. Navkljub QC polnjenju je na koncu polnjenja baterija 2° hladnejsa.
Med voznjo gre stvar na slabse, na Lom pridem s 37° baterijo, po polnjenju je imela mislim da 35°. Ura je bila ze pozna, zunaj temno a temperatura celotno pot raste. Ne pomaga kar berem po forumih, da bi usmeril zrak v noge in bi ta hladil baterijo. V noge ze malo zebe ker je zunaj temperatura ze precej padla, baterija pa se kar vre. Ob prihodu domov mislim da je imela 39.2°. Ne glede na to da je bil zunanji zrak ze precej hladen ter sonce ze zdavnaj zaslo.
Baterija je dobro zaprta in se dejansko med voznjo samo kuha. Odpravim se na dalje branje po forumih kjer ugotovim da C-Zero zelo slabo "ugotavlja" kdaj bo preusmeril zrak v baterijo med voznjo, ce sem iskren ga med najino voznjo ni nikoli pa smo bili skoraj na 40°, kar je za te baterijske celice izredno slabo. Odgovarja jim taksna temperatura kot cloveku.
Na tujem forumu najdem super resitev, zelo enostavna predelava, kjer se iz avta odmontira aktuator katerega krmili C-Zero — s tem med DC polnjenjem usmeri hladen zrak v baterijo.
aktuator: Odstrani se ga z dvemi vijaki ter odklopom konektorja s kabli. S tem dobimo mehansko kontrolo nad tem ali bo sel zrak v baterijo ali v noge potnikov. S tem se da z reguliranjem mesta pihanja zraka dolocati kdaj bomo hladili (ali greli) baterijo. Ce se npr. izbere 50% noge 50% kabina, gre polovica mrzlega zraka v baterijo. Lahko tudi 25%, 75% ali 100%. Odvisno od zelje.
zrak v baterijo: zrak v noge potnikov:
Danes naredim zelo kratek test. Pri krajsi voznji baterija doseze 27.3°C kjer testno usmerim hladen zrak v baterijo. Malenkost za tem se dvakrat mocno pospesim — nuja v prometu Temperatura naraste se na 27.°C kar sicer ni vidno na sliki. Naprej vozim normalno.
V roku 10 minut temperatura pade iz 27.4°C na 26.6°C — skoraj stopinja. V baterijo sem imel usmerjenih 75% zraka ter 25% v kabino.
Med voznjo gre stvar na slabse, na Lom pridem s 37° baterijo, po polnjenju je imela mislim da 35°. Ura je bila ze pozna, zunaj temno a temperatura celotno pot raste. Ne pomaga kar berem po forumih, da bi usmeril zrak v noge in bi ta hladil baterijo. V noge ze malo zebe ker je zunaj temperatura ze precej padla, baterija pa se kar vre. Ob prihodu domov mislim da je imela 39.2°. Ne glede na to da je bil zunanji zrak ze precej hladen ter sonce ze zdavnaj zaslo.
Baterija je dobro zaprta in se dejansko med voznjo samo kuha. Odpravim se na dalje branje po forumih kjer ugotovim da C-Zero zelo slabo "ugotavlja" kdaj bo preusmeril zrak v baterijo med voznjo, ce sem iskren ga med najino voznjo ni nikoli pa smo bili skoraj na 40°, kar je za te baterijske celice izredno slabo. Odgovarja jim taksna temperatura kot cloveku.
Na tujem forumu najdem super resitev, zelo enostavna predelava, kjer se iz avta odmontira aktuator katerega krmili C-Zero — s tem med DC polnjenjem usmeri hladen zrak v baterijo.
aktuator: Odstrani se ga z dvemi vijaki ter odklopom konektorja s kabli. S tem dobimo mehansko kontrolo nad tem ali bo sel zrak v baterijo ali v noge potnikov. S tem se da z reguliranjem mesta pihanja zraka dolocati kdaj bomo hladili (ali greli) baterijo. Ce se npr. izbere 50% noge 50% kabina, gre polovica mrzlega zraka v baterijo. Lahko tudi 25%, 75% ali 100%. Odvisno od zelje.
zrak v baterijo: zrak v noge potnikov:
Danes naredim zelo kratek test. Pri krajsi voznji baterija doseze 27.3°C kjer testno usmerim hladen zrak v baterijo. Malenkost za tem se dvakrat mocno pospesim — nuja v prometu Temperatura naraste se na 27.°C kar sicer ni vidno na sliki. Naprej vozim normalno.
V roku 10 minut temperatura pade iz 27.4°C na 26.6°C — skoraj stopinja. V baterijo sem imel usmerjenih 75% zraka ter 25% v kabino.
Re: rabljen c-zero
Slabih 7 mesecev je preteklo in narejenih 14.000km. Za daljse relacije pa se vedno zal dizel, 16kWh ni pretirano velika baterija.
Nic tezav, posebno novega, razen da zadnje dni vecinoma laufa klima s 50/50 ali 75/25 v prid usmeritve v baterijo. Klima se vedno dovolj mocna da je za potnike prijetno.
Danasnji postanek na pivu zame in polnjenju za CZera ob HSE me spomni na leto 2012 ko sem prvic vozil FullElectric avto, tocno tega zraven na sliki
Nic tezav, posebno novega, razen da zadnje dni vecinoma laufa klima s 50/50 ali 75/25 v prid usmeritve v baterijo. Klima se vedno dovolj mocna da je za potnike prijetno.
Danasnji postanek na pivu zame in polnjenju za CZera ob HSE me spomni na leto 2012 ko sem prvic vozil FullElectric avto, tocno tega zraven na sliki
Re: rabljen c-zero
Po 10.5 mesecih prevozenih 20.000km, se vedno brez tezav. Kmalu bo redni servis na 40.000km, moram se najt enega primernega. Eden od posegov je tudi uravnavanje BMS s stanjem baterije, kar pomeni spraznit ter napolnit nazaj do konca. Praznjenje, pri 10% SoC se prizge spodaj levo zelva (videl prvic):
Pri 8% SoC omeji uporabo gretja ter klime. Napetost 314V se vedno dobra za tako nizek SoC:
Pri 1% SoC se avto izklopi:
Najnizja napetost v celici #65 (ki je vedno najnizja pri teh avtomobilih) znasa 2.860V, kar je se vedno nad 2.750V kar je minimum za zdravje celic:
Na tak nacin se potem BMS skalibrira med polnjenjem do 100%, podoben poseg naredijo tudi na servisu.
Po polnjenju cez ~5.5h so bile vse celice popolnoma izravnane, slike pa zal nimam.
Pri 8% SoC omeji uporabo gretja ter klime. Napetost 314V se vedno dobra za tako nizek SoC:
Pri 1% SoC se avto izklopi:
Najnizja napetost v celici #65 (ki je vedno najnizja pri teh avtomobilih) znasa 2.860V, kar je se vedno nad 2.750V kar je minimum za zdravje celic:
Na tak nacin se potem BMS skalibrira med polnjenjem do 100%, podoben poseg naredijo tudi na servisu.
Po polnjenju cez ~5.5h so bile vse celice popolnoma izravnane, slike pa zal nimam.
Re: rabljen c-zero
Dve zanimivi poti v zadnjem tednu s startom iz okolice Ljubljane, ki sta za tak mestni avtomobilcek z mini baterijo na meji:
A) Mokronog. Pot v eno smer je 70km, 85% avtoceste in hitre ceste. Voznja slabih 100km/h po AC. V vsako smer precej brez tezav, ostalo se 20km dometa ter v eno smer tudi malo gretja.
B) Kranjska Gora. Pot v eno smer 85km. 60% avtoceste in voznja slabih 100km/h. Smer proti gorenjski problem, sem nekako pozabil da je vzpona 500m oz. nekje dodatnih 3.5kWh. Na 3/4 poti opazim da ne bo slo, vmes nic pametnih moznosti polnjenja (CZero ima 14.5A enofazni polnilec). Pri Gozd Martuljku range estimator zakljuci in spremeni 1km v 0km dometa oz. narise ---
Prizge se zelva, ki omeji klimo,gretje ter pospeske. Po 4 prevozenih km ter porabljenih se 4.5% baterije je cilj tu. Ocitno bi slo se dodatne 4km glede na preostali SoC, preden bi se avto dejansko izklopil.
Bravo Kranjska gora za super polnilnico. Parkirisce cisto prazno, ocitno tudi parkirna mesta niso zanimiva (blizu lokalov in ostalih storitev). Polnjenje na Type2 je delovalo BP na max zmogljivosti. Kar je recimo igra na sreco pri Etrelovih popnilnicah.
Pot nazaj ki ima 500m spusta cisto drugacna, ostalo se 22km dometa.
Voznja po mestu gre sicer bp nad 100km, avtoceste pa kar zmatrajo.
A) Mokronog. Pot v eno smer je 70km, 85% avtoceste in hitre ceste. Voznja slabih 100km/h po AC. V vsako smer precej brez tezav, ostalo se 20km dometa ter v eno smer tudi malo gretja.
B) Kranjska Gora. Pot v eno smer 85km. 60% avtoceste in voznja slabih 100km/h. Smer proti gorenjski problem, sem nekako pozabil da je vzpona 500m oz. nekje dodatnih 3.5kWh. Na 3/4 poti opazim da ne bo slo, vmes nic pametnih moznosti polnjenja (CZero ima 14.5A enofazni polnilec). Pri Gozd Martuljku range estimator zakljuci in spremeni 1km v 0km dometa oz. narise ---
Prizge se zelva, ki omeji klimo,gretje ter pospeske. Po 4 prevozenih km ter porabljenih se 4.5% baterije je cilj tu. Ocitno bi slo se dodatne 4km glede na preostali SoC, preden bi se avto dejansko izklopil.
Bravo Kranjska gora za super polnilnico. Parkirisce cisto prazno, ocitno tudi parkirna mesta niso zanimiva (blizu lokalov in ostalih storitev). Polnjenje na Type2 je delovalo BP na max zmogljivosti. Kar je recimo igra na sreco pri Etrelovih popnilnicah.
Pot nazaj ki ima 500m spusta cisto drugacna, ostalo se 22km dometa.
Voznja po mestu gre sicer bp nad 100km, avtoceste pa kar zmatrajo.
Re: rabljen c-zero
Tam je Damijan organiziral Type2 vtičnico, elektroniko je vgradil Metron (Pečjak) in je enaka, kot v njihovih polnilnih kablih. Do sedaj je vedno delovala BP.
Imam občutek, da je to najpreprostejša izvedba, ki vedno deluje!
Imam občutek, da je to najpreprostejša izvedba, ki vedno deluje!
Re: rabljen c-zero
@robert: ja super je tista tamle v KG. Vec taksnih.
No pa smo nasli nov servis za redni letni poseg. Prva ponudba od servisa A je bila 360€, naslednja od servisa B nekje 140€-160€, tretjo pa sem dobil po priporocilu clana DEVS v Grosupljem. Poznajo te avtomobile in jih servisirajo, so tudi pooblasceni. Servis je bil opravljen za dobrih 30€. Redni letni pregled, razdrli so tudi zadnje zavore in jih scistili (bobnaste) ter ponastavili, ker so zaradi malo obrabe obcasno v dezju pri hitrosti pod 5km/h blokirale. Filter sem zamenjal kar sam — vzame dobro eno minuto, ce delas prvic ter res pocasi. Postopek prikazan na: https://www.youtube.com/watch?v=Q-NPRARoXPY
Cez par tednov bo avto eno leto pri hisi in kot kaze bo v tem letu prevozenih 22.000km, ni slabo za taksno lupinco
Servis priporocam tudi ostalim lastnikom teh avtomobilov (maila ne berejo): http://saloni.citroen.si/jerovsek
p.s.: ce se kdo zanima za nakup kaj taksnega, imam od zelo dobrega vira belega CZero s 6.000 prevozenimi km.
No pa smo nasli nov servis za redni letni poseg. Prva ponudba od servisa A je bila 360€, naslednja od servisa B nekje 140€-160€, tretjo pa sem dobil po priporocilu clana DEVS v Grosupljem. Poznajo te avtomobile in jih servisirajo, so tudi pooblasceni. Servis je bil opravljen za dobrih 30€. Redni letni pregled, razdrli so tudi zadnje zavore in jih scistili (bobnaste) ter ponastavili, ker so zaradi malo obrabe obcasno v dezju pri hitrosti pod 5km/h blokirale. Filter sem zamenjal kar sam — vzame dobro eno minuto, ce delas prvic ter res pocasi. Postopek prikazan na: https://www.youtube.com/watch?v=Q-NPRARoXPY
Cez par tednov bo avto eno leto pri hisi in kot kaze bo v tem letu prevozenih 22.000km, ni slabo za taksno lupinco
Servis priporocam tudi ostalim lastnikom teh avtomobilov (maila ne berejo): http://saloni.citroen.si/jerovsek
p.s.: ce se kdo zanima za nakup kaj taksnega, imam od zelo dobrega vira belega CZero s 6.000 prevozenimi km.
Re: rabljen c-zero
Jaz sem filter kupil nov, ko sem videl "starega" pa mi je bilo ze malo zal. Ko sem ga posesal je izgledal identicen novemu. Verjetno ce bi ga se opral s kärcherjem in posusil na soncu bi bilo to verjetno dovolj. Morda pa cez cas filte izgubi kaksno karakteristiko, naj bi imel ogljene delce za ciscenje zraka. Sicer pa je avto tako slabo izoliran (verjetno nic), da nima vpliva kvaliteta filtra. Ce je v zunanjem zraku kaksna neprijetna vonjava, to pride v kabino tudi mimo filtra ...
p.s.: k ceni servisa zgoraj sem pozabil pristeti ceno filtra, torej 55€ na 40.000km.
p.s.: k ceni servisa zgoraj sem pozabil pristeti ceno filtra, torej 55€ na 40.000km.
Re: rabljen c-zero
Filter se da dobiti že od 8,5 do 28 EUR:
https://www.kfzteile24.de/ersatzteile-v ... typnr=5241
https://www.kfzteile24.de/ersatzteile-v ... typnr=5241
Soul EV believer
Re: rabljen c-zero
matija ali si pogledal če ima tvoj c-zero tudi možnost različnih moči "regen-a"
http://kwsaki.blogspot.si/2015/09/more- ... -zero.html
http://kwsaki.blogspot.si/2015/09/more- ... -zero.html
Re: rabljen c-zero
Ima, del sem ze kupil Sem pa cakal na del v mitsubishi servisu ~1.5 meseca. A pri tem mrazu mi ni za montirat ter casa se ni bilo.
Re: rabljen c-zero
Pri novejših modelih ni več možno nastavljati regen. Mogoče bi lahko z kakšno diagnostično opremo odklenil to možnost.
Re: rabljen c-zero
Danes premontiral menjalnik, nekaj brusenja in vrtanj, rezultat pa taksen kot prikazuje spodnja slika prej/potem. Sedaj je mozno med voznjo spreminjati moc regeneracije, kot pri Ioniqu s flapsi. Malenkost lepse tudi izpade vse skupaj, ker je material matte namesto gloss.
Nek slovak je testiral pojemek v kW ko je pri 80km/h spustil gas in dobil priblizno taksne stevilke:
- D = 20kW regen
- B = 25kW regen
- C = 14kW regen
Torej nekje ~30% vec ali manj, glede na default D mode. So pa pojemki lahko tudi mocnejsi, do sedaj sem z D opazil tudi do 40kW ampak morajo biti hitrosti visje.
Nek slovak je testiral pojemek v kW ko je pri 80km/h spustil gas in dobil priblizno taksne stevilke:
- D = 20kW regen
- B = 25kW regen
- C = 14kW regen
Torej nekje ~30% vec ali manj, glede na default D mode. So pa pojemki lahko tudi mocnejsi, do sedaj sem z D opazil tudi do 40kW ampak morajo biti hitrosti visje.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 11 Odgovori
- 2117 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Hanzi