jasmin napisal/-a:lambda je tako odpovedala, ni to razlog za nižji doseg. jaz še vedno mislim da je problem "nizka temperatura".
Imamo garancijo, tako da se bo že kaj uveljavljalo, če ne bo ok
Nekaj časa je avto stal, če bi to imelo kak vpliv na baterijo.
mi je pa všeč kombinacija obeh motorjev skupaj... res lepo potegne avto.
Odvisno koliko časa je avto stal in s kakšno stopnjo napolnjenosti baterije je stal.
Če je stal dosti časa s prazno baterijo ni dobro.
Low battery alert si lahko vklopis na ConnectedDruve portalu, jaz imam vklopljeno. Ce avto pustis na res nizkem SoC ter zacne lezt v rezervo, naj bi javil.
matija napisal/-a:Low battery alert si lahko vklopis na ConnectedDruve portalu, jaz imam vklopljeno. Ce avto pustis na res nizkem SoC ter zacne lezt v rezervo, naj bi javil.
Se nisem prakticiral, verjetno deluje
Če je stal pri avtohiši več časa se ni nobeden sekiral za nizek SoC.
Sem v par mesecih odkar iščemo model S po svetu doživel da je pri dilerju stala z 0 km dometa in so jo z boosterjem na 12V oživljali, da so slikali števec...
alfy napisal/-a:
Sem v par mesecih odkar iščemo model S po svetu doživel da je pri dilerju stala z 0 km dometa in so jo z boosterjem na 12V oživljali, da so slikali števec...
Nakup rabljenih EV bo ravno zaradi tega težavnejši od ICE za povprečnega kupca. Verjetno se lastništvo ne bo tako veliko menjalo v prihodnje, pa še carsharing je tu in samovozeči taksiji bodo prišli slej kot prej.
Sicer sem prosil prodajalca (uradni bmw servis) za izpis stanja baterije pa mi ni znal povedat.pravi da jim samo pokaze stanje ok ali ni ok.. kar sicer ne verjamem.
Bom vutrajal da naredijo se en test da bom mirno spal
jasmin napisal/-a:Sicer sem prosil prodajalca (uradni bmw servis) za izpis stanja baterije pa mi ni znal povedat.pravi da jim samo pokaze stanje ok ali ni ok.. kar sicer ne verjamem.
Bom vutrajal da naredijo se en test da bom mirno spal
Kar zna vecina prodajalcev oz dealerjev, je izpis tega kar ima shranjen BMS. To ni vredno pol P mrzle vode. Naredit mora en poln cikel praznjenja, potem polnjenje do 100% ter nato kontrolirano praznjenje ter merit koliko dobijo ven iz baterije. Poseg ki zahteva natancnost, cas, idr. Skratka ne kar bi naredil nek servis za manj kot tromestno stevilko... oz. kar bi znali.
225xe se bo prodajal julija, vse deluje super, menjal ga bo manjsi avto. Ima nov original polnilec tretje generacije (prva crkuje) in novo baterijo za SOS sistem (prvotne so odpovedovale na veliko). Servisi so zakupljeni za 5 let, torej se 2 leti po prodaji (avto je julij 2017). Ima remote app funkcije, tudi gretje/hlajenje, za okoli 9000€ dodatne opreme & preventivno menjano olje motorja na 1500km. Kilometrov ima okoli 55.000, od tega jih je bencinski motor naredil le 20.000. Skratka, skoraj kot nov. Nikoli tiscan mrzel, gre pa zadovoljivo s svojimi 224HP. Zavarovanje se placa le za bencinski del - 136HP, brez upostevanja tretjega 14HP elektromotorja in drugega 88HP.
Toliko na hitro, ce se kdo spogleduje s taksnim avtom, onenjeni je v 1A stanju. Cena? Se prehitro, kar bo julija trzna vrednost...
Cena je vedno stvar trga ne glede na to kaj kupec pričakuje. Če te avto zanima ga kontaktiraj preko sporočila in se tam pogajaj ne pa, da tukaj pametuješ koliko je avto vreden in po kakšni ceni ga dobiš v Nemčiji. Ko boš šel 100krat v Nemčijo po avto boš videl, da cena ni vse prav tako pa do 20% off je prej izjema kot pravilo.
Na koncu je cena vedno rezultat med ponudbo in povpraševanjem v odbobju ko želiš določen izdelek prodati, zato pa je Matija napisal, da je za določitev cene še prezgodaj.
Glede na trenutne razmere v svetu imam občutek, da bo tudi vrednost valut padla in zna se zgoditi, da bodo vsaj nekatere dobrine izražene v EUR postale dražje.