Polnjenje iz kandelabrov
Polnjenje iz kandelabrov
Zanimivo, praktično, ampak verjetno tudi zaparkirano?
https://insideevs.com/news/405122/uk-co ... -charging/
https://insideevs.com/news/405122/uk-co ... -charging/
Re: Polnjenje iz kandelabrov
Če je tega veliiiiiko, potem zaparkiranost ni več tak problem.
Re: Polnjenje iz kandelabrov
Super
Aja, pa ni lepša slovenska beseda ulična svetilka, ne pa nemška spačenka?
Aja, pa ni lepša slovenska beseda ulična svetilka, ne pa nemška spačenka?
Re: Polnjenje iz kandelabrov
Polniš iz droga, ne iz svetilke same.
In zanimivo, da SSKJ nima besede nič zaznamovane (da bi bila npr. pogovorna), Pravopis pa pravi, da ni lepa: https://fran.si/iskanje?Query=kandelaber
In zanimivo, da SSKJ nima besede nič zaznamovane (da bi bila npr. pogovorna), Pravopis pa pravi, da ni lepa: https://fran.si/iskanje?Query=kandelaber
Re: Polnjenje iz kandelabrov
Poreklo ni nemško, ampak latinskoTavelk napisal/-a: Aja, pa ni lepša slovenska beseda ulična svetilka, ne pa nemška spačenka?
Ergo - niso za vsako spačenko Nemci kriviprgrmr napisal/-a: Pravopis pa pravi, da ni lepa...
-
- EV specialist
- Prispevkov: 570
- Kraj: Ljubljana
- Avto: Kia Soul EV
-
495711
Re: Polnjenje iz kandelabrov
No ideja z združitvijo javne razsvetljave in uličnega polnjenja je super, ker se infrastruktura ne podvaja. En količek/steber, en kabel (večji presek seveda),... Kako je pa z izvedbo obračuna pa je druga zgodba...
1. SE 2010, TČ 2006, 1. EV 2018, 2. SE 2020, 2. EV 2022
Re: Polnjenje iz kandelabrov
Marsikje je infrastruktura s kabli že dovolj, saj so kabli z rezervami bili narejeni za stare požrešne žarnice, zdaj pa so na njih nameščene LED svetilke s precej nižjo porabo.
Meni so razlagali, da bi pri nas na vsaki svetilki lahko polnil avto enofazno z 10A, ampak naj o tem kdo, ki je bolj strokovnjak, kaj več pove.
Obračun pa v času uvajanja "pametnih mest" ne bi smel biti problem. Vsaka vtičnica je omrežena in povezana na centralno omrežje upravljalca. Naprej pa poznamo; aplikacija, lahko bi to povezali celo na obstoječe parkomate, kjer bi plačal parking in polnjenje, s čimerkoli, itd...
Meni so razlagali, da bi pri nas na vsaki svetilki lahko polnil avto enofazno z 10A, ampak naj o tem kdo, ki je bolj strokovnjak, kaj več pove.
Obračun pa v času uvajanja "pametnih mest" ne bi smel biti problem. Vsaka vtičnica je omrežena in povezana na centralno omrežje upravljalca. Naprej pa poznamo; aplikacija, lahko bi to povezali celo na obstoječe parkomate, kjer bi plačal parking in polnjenje, s čimerkoli, itd...
Re: Polnjenje iz kandelabrov
Meni je pa zanimiva vlečna naprava namesto kljuka. Če ne drugega je manj tipkanjaTavelk napisal/-a:Super
Aja, pa ni lepša slovenska beseda ulična svetilka, ne pa nemška spačenka?
Re: Polnjenje iz kandelabrov
10A enofazno. Pa saj to je smešno. Zakaj bi sploh imel pol avto če je večji del dneva priheftan na lampo.
Re: Polnjenje iz kandelabrov
Večji del avtov, ki so v mestih parkirani pod "kandelabri", ne naredi več kot 15.000 km letno; veliko večino teh za mestne vožnje v službo, trgovino, taksiranje otrok, maksimalno 30-50 km na dan.Argo napisal/-a:10A enofazno. Pa saj to je smešno. Zakaj bi sploh imel pol avto če je večji del dneva priheftan na lampo.
Tak avto vsaj 10 ur stoji pod "kandelabrom", to pomeni neto napolnjenih 20kWh. Porabi pa jih največ 10 na dan.
To je namenjeno stanovalcem blokov in naselij brez garaž ter kot dopolnilo in ne kot nadomestilo polnilnicam, kot so sedaj...
Če želimo večji razmah elektromobilnosti, moramo omogočiti tako uporabo čim širšemu krogu voznikov.
Nimajo vsi hiš, SE na strehi in 3x25A priključkov v garaži
Re: Polnjenje iz kandelabrov
Zakaj dat 30k € za avto katerega skoraj ne bi uporabljal?Stromcek napisal/-a:Večji del avtov, ki so v mestih parkirani pod "kandelabri", ne naredi več kot 15.000 km letno; veliko večino teh za mestne vožnje v službo, trgovino, taksiranje otrok, maksimalno 30-50 km na dan.Argo napisal/-a:10A enofazno. Pa saj to je smešno. Zakaj bi sploh imel pol avto če je večji del dneva priheftan na lampo.
Tak avto vsaj 10 ur stoji pod "kandelabrom", to pomeni neto napolnjenih 20kWh. Porabi pa jih največ 10 na dan.
To je namenjeno stanovalcem blokov in naselij brez garaž ter kot dopolnilo in ne kot nadomestilo polnilnicam, kot so sedaj...
Če želimo večji razmah elektromobilnosti, moramo omogočiti tako uporabo čim širšemu krogu voznikov.
Nimajo vsi hiš, SE na strehi in 3x25A priključkov v garaži
Re: Polnjenje iz kandelabrov
Se strinjam, da je simpatična in uporabna rešitev in bi jo bilo smiselno ob načrtovanju sanacij ulic in ulične razsvetljave osvojit.
Argo, menim, da ne moremo gledati samo iz danes na jutri, ko so res še EV dražji kot primerljivi ICE, vsaj iz vidika če z njimi ne vozimo, a postopoma se bo trend spremenil in ko bodo postali EV cenovno primerljivi ICE bo prepozno načrtovanje, kje bodo lahko vsi tisti iz blokov napolnili svoje EV-je.
Argo, menim, da ne moremo gledati samo iz danes na jutri, ko so res še EV dražji kot primerljivi ICE, vsaj iz vidika če z njimi ne vozimo, a postopoma se bo trend spremenil in ko bodo postali EV cenovno primerljivi ICE bo prepozno načrtovanje, kje bodo lahko vsi tisti iz blokov napolnili svoje EV-je.
-
- EV specialist
- Prispevkov: 570
- Kraj: Ljubljana
- Avto: Kia Soul EV
-
495711
Re: Polnjenje iz kandelabrov
Saj imaš tudi za 12.000 EV vozila. In to nova...ne rabiš tako visokega standarda za vožnjo po mestu.Argo napisal/-a:Zakaj dat 30k € za avto katerega skoraj ne bi uporabljal?Stromcek napisal/-a:Večji del avtov, ki so v mestih parkirani pod "kandelabri", ne naredi več kot 15.000 km letno; veliko večino teh za mestne vožnje v službo, trgovino, taksiranje otrok, maksimalno 30-50 km na dan.Argo napisal/-a:10A enofazno. Pa saj to je smešno. Zakaj bi sploh imel pol avto če je večji del dneva priheftan na lampo.
Tak avto vsaj 10 ur stoji pod "kandelabrom", to pomeni neto napolnjenih 20kWh. Porabi pa jih največ 10 na dan.
To je namenjeno stanovalcem blokov in naselij brez garaž ter kot dopolnilo in ne kot nadomestilo polnilnicam, kot so sedaj...
Če želimo večji razmah elektromobilnosti, moramo omogočiti tako uporabo čim širšemu krogu voznikov.
Nimajo vsi hiš, SE na strehi in 3x25A priključkov v garaži
1. SE 2010, TČ 2006, 1. EV 2018, 2. SE 2020, 2. EV 2022
Re: Polnjenje iz kandelabrov
Doma polnim z 10A ponoči, v službi pa 0-25A-CRF ali 32A-Metron!Argo napisal/-a:10A enofazno. Pa saj to je smešno. Zakaj bi sploh imel pol avto če je večji del dneva priheftan na lampo.
Letno 60.000km, časa za nafilat dovolj.
Če si prirediš urnik sebi, se da!
Baterija je samo 28kWh. lp
Kona 64 50kkm prej IONIQ 28kWh - 218kkm, SE 33kW, Smart&Simple 3F CRF
Re: Polnjenje iz kandelabrov
Ponoči si doma vsaj 8 ur, in delaš vsaj 8 ur. Če nisi taxist in/ali žigolo je večino časa avto takrat na enem mestu.Argo napisal/-a:10A enofazno. Pa saj to je smešno. Zakaj bi sploh imel pol avto če je večji del dneva priheftan na lampo.
Koliko kwh lahko v 16 urah "posrkaš" z 10A @ 240V ?
Re: Polnjenje iz kandelabrov
Je to resno vprašanje ali preizkus znanja fizike?darjan napisal/-a:Koliko kwh lahko v 16 urah "posrkaš" z 10A @ 240V ?
16 h × 10 A × 240 V = 38,4 kWh
Re: Polnjenje iz kandelabrov
Odgovor je pravilen, pomoje je blo vprašanje napačno in tebe darjan bolj zanima koliko lahko napolniš kar pa je drugo, saj so vmes še izgube polnilca. Skratka v 16h napolniš dovolj
Re: Polnjenje iz kandelabrov
Ne, vprašanje je letelo na OP, ki je dokaj zaničevalno pokazal odnos do tega, da imaš avto "cel dan na lampi". Jaz sem mu samo pokazal, da je to dovolj za 200-300 električnih kilometrov. Torej - Dovolj.
Pa četudi se polni samo na 10A.
Pa četudi se polni samo na 10A.
Re: Polnjenje iz kandelabrov
Statisticno so avtomobili ~95% casa parkirani, kar je nekaj kar bo avtonomna voznja s pridom pomalicala - z rezultati v naso korist seveda.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek