Kona EV 2020
Re: Kona EV 2020
Mah, res se neumno počutim, posebej glede na to, da sem celo šel preverjati zadevo. Me zanima, koliko bodo na koncu res stale te menjave in kako mi jo bodo upravičili... Sem pisal hiši, kjer sem kupil avto.
Re: Kona EV 2020
Za informacijo pa še nekaj porab pri avtomobilu.
Te relacije po 100 kilometrov so praviloma med Koroško in Ljubljano (in obratno), kar pomeni, da je bila slaba polovica (recimo 45 kilometrov) po regionalnih cestah, dobra polovica (55 kilometrov) pa po avtocesti (relacija 89km na primer ni Koroška-Ljubljana). Pri AC to vključuje počasnejšo vožnjo po tunelih, kar zavzame kar občuten del vožnje, drugače pa vožnjo po predpisih, nekje okrog 135km/h. Enkrat sem slučajno slikal vožnjo samo do avtoceste iz Koroške, in je bila poraba 14.5 kWh, zunaj pa štiri stopinje; nekaj podobnega, kot omenjena 89km relacija. Iz Ljubljane proti Koroški (107km) ne grem po isti poti kot v obratni smeri (100km).
Redkeje vozim v prometnih konicah, tako da lahko peljem z normalno hitrostjo, ne vozim pa bistveno drugače, kot sem prej. Drugače normalno vklopljeno gretje kabine, gretje volana in sedeža, poslušanje zvoka iz telefona, zimske gume in kar še spada takšnega zraven...
V bistvu sem mislil, da imam malce višjo porabo.
Te relacije po 100 kilometrov so praviloma med Koroško in Ljubljano (in obratno), kar pomeni, da je bila slaba polovica (recimo 45 kilometrov) po regionalnih cestah, dobra polovica (55 kilometrov) pa po avtocesti (relacija 89km na primer ni Koroška-Ljubljana). Pri AC to vključuje počasnejšo vožnjo po tunelih, kar zavzame kar občuten del vožnje, drugače pa vožnjo po predpisih, nekje okrog 135km/h. Enkrat sem slučajno slikal vožnjo samo do avtoceste iz Koroške, in je bila poraba 14.5 kWh, zunaj pa štiri stopinje; nekaj podobnega, kot omenjena 89km relacija. Iz Ljubljane proti Koroški (107km) ne grem po isti poti kot v obratni smeri (100km).
Redkeje vozim v prometnih konicah, tako da lahko peljem z normalno hitrostjo, ne vozim pa bistveno drugače, kot sem prej. Drugače normalno vklopljeno gretje kabine, gretje volana in sedeža, poslušanje zvoka iz telefona, zimske gume in kar še spada takšnega zraven...
V bistvu sem mislil, da imam malce višjo porabo.
Zadnjič spremenil jernejpro, dne 29 Feb 2020, 21:08, skupaj popravljeno 3 krat.
Re: Kona EV 2020
Jaz imam povprečno porabo med 21,5 in 25 kWh/100km. Je pa cca 180km, od tega 30km po regionalki, 150km po AC. Na AC nastavljen tempomat na 130km/h za celih 150km avtoceste.
Re: Kona EV 2020
Super za pozimi, čeprav bi neke zime, razen kakšnega jutra
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Kona EV 2020
V bistvu vedno štartam ob 4h in se vračam če je sreča tam nekje okrog 20h. Tako da so temperature okrog 0st kar stalnica.edi-b napisal/-a:Super za pozimi, čeprav bi neke zime, razen kakšnega jutra
Re: Kona EV 2020
Jaz sem pozimi nekje vmes med vama, večinoma tudi avtocesta na 135km/h in se gibljem pod 20kWh/100km, ure pa vse možno in tudi s tem temperature v dnevu. Poleti pa pridem pod 15kWh/100km, ostalo pa vmes, pa zelo odvisno ali vozim maks po omejitvah ali pa mi kdaj zapaše zaradi utrujenosti ali kar tako počasneje okoli 100km/h tudi ko pridem iz tunelov.
Re: Kona EV 2020
Danes sem imel porabo 12,7 kWh samo po regionalkah 50-70km/h redko do 90km/h. Se pozna razlika napram 130 km/h na AC.
Re: Kona EV 2020
To ves čas ljudem govorim, da lahko s Kono naredim 800km poleti na regionalkah s 60km/h s klimo in muziko.... ves čas, pa mi nočejo verjeti, ker vsi primerjajo le avtocestne domete, ki so za pol manjši (130km/h je poraba točno dvokratnik kot pri 65km/h)Argo napisal/-a:Danes sem imel porabo 12,7 kWh samo po regionalkah 50-70km/h redko do 90km/h. Se pozna razlika napram 130 km/h na AC.
Re: Kona EV 2020
Danes zvečer sem slučajno opazil, da na sprednji maski sveti lučka - ne bi najbrž niti opazil, če ne bi bila tema, sem pa opazil prvič kaj takšnega.
Kakšna ideja, zakaj se je prižgala? Avto je sedaj zaradi očitnih razlogov kar nekaj časa stal in če se prav spomnim iz navodil, se ta lučka prižge, ko je v delovanju visokonapetostna baterija, torej predvidevam, da je polnila zraven akumulator, ki se je očitno v enem tednu malo spraznil? Je to normalno ali nenavadno?
Kakšna ideja, zakaj se je prižgala? Avto je sedaj zaradi očitnih razlogov kar nekaj časa stal in če se prav spomnim iz navodil, se ta lučka prižge, ko je v delovanju visokonapetostna baterija, torej predvidevam, da je polnila zraven akumulator, ki se je očitno v enem tednu malo spraznil? Je to normalno ali nenavadno?
Re: Kona EV 2020
Do sedaj nisem spremljal Kone... Berem o povečanem dosegu 8%.
Lastniki, koliko lahko s Kono prevoziš po naših AC, če ga ne šparaš z 80% in z 100% polnjenjem?
Lastniki, koliko lahko s Kono prevoziš po naših AC, če ga ne šparaš z 80% in z 100% polnjenjem?
Re: Kona EV 2020
Z 100% polnjenjem cca 300-320km. Puni gas non stop cca 200km.quadslo napisal/-a:Do sedaj nisem spremljal Kone... Berem o povečanem dosegu 8%.
Lastniki, koliko lahko s Kono prevoziš po naših AC, če ga ne šparaš z 80% in z 100% polnjenjem?
Re: Kona EV 2020
quadslo napisal/-a:Do sedaj nisem spremljal Kone... Berem o povečanem dosegu 8%.
Razlog zakaj
The WLTP rating is now 484 km (301 miles) - about 35 km or almost 8% more than previously in the European version produced in South Korea, which was rated at 449 km (279 miles).
The press release explained that Kona Electric from Czechia is equipped with new, very efficient Michelin Primacy 4 tires, but that would not explain how the car gained 8% (unless previous tires were borrowed from a tractor).
According to the latest media reports, Hyundai conducted "a handful of underbody revisions to help reduce mechanical drag and friction with the road surface".
"Unspecified chassis alterations and new Michelin low rolling resistance tyres have been brought in, to increase the officially quoted WLTP range from 279 miles to 301 miles. The battery pack remains unchanged, as does the car’s 201bhp output and charging rates."
Kaj pomeni Puni gas? 160km/h+?
OVE, OVE, OVE
Re: Kona EV 2020
177-178 na pisti in ne na cestirgornik napisal/-a:quadslo napisal/-a:Do sedaj nisem spremljal Kone... Berem o povečanem dosegu 8%.
Razlog zakaj
The WLTP rating is now 484 km (301 miles) - about 35 km or almost 8% more than previously in the European version produced in South Korea, which was rated at 449 km (279 miles).
The press release explained that Kona Electric from Czechia is equipped with new, very efficient Michelin Primacy 4 tires, but that would not explain how the car gained 8% (unless previous tires were borrowed from a tractor).
According to the latest media reports, Hyundai conducted "a handful of underbody revisions to help reduce mechanical drag and friction with the road surface".
"Unspecified chassis alterations and new Michelin low rolling resistance tyres have been brought in, to increase the officially quoted WLTP range from 279 miles to 301 miles. The battery pack remains unchanged, as does the car’s 201bhp output and charging rates."
Kaj pomeni Puni gas? 160km/h+?
Re: Kona EV 2020
Realno po naših AC podnevi, ko je promet in po omejitvah pozimi pod nulo 250km, poleti pa 300km ali največ do 350km. Izven AC pa z lahkoto tudi preko 400km.
Če pa voziš počasneje pa temu primerno pada poraba in se veča doseg do nekje 850km dosega (čeprav je to že pravo mučenje v optimalni vožnji tam okoli 60km/h).
Sem ravno včeraj imel krajšo vožnjo 45km (po obvoznici le nekaj km ostalo pa večinoma v naselju) in je bila poraba 110W/km, če to pomnožiš s 64-70kWh baterijo bi naredil 600km, pa nisem nič šparal, le AC ni bilo skoraj nič in zato nizke hitrosti.
Kot pri vsaki zadevi je vedno najprej potreba pogledati kaj imaš v tanku/bateriji, nato pa so dosegi predvsem odvisni od načina vožnje in letnega časa.
Če pa voziš počasneje pa temu primerno pada poraba in se veča doseg do nekje 850km dosega (čeprav je to že pravo mučenje v optimalni vožnji tam okoli 60km/h).
Sem ravno včeraj imel krajšo vožnjo 45km (po obvoznici le nekaj km ostalo pa večinoma v naselju) in je bila poraba 110W/km, če to pomnožiš s 64-70kWh baterijo bi naredil 600km, pa nisem nič šparal, le AC ni bilo skoraj nič in zato nizke hitrosti.
Kot pri vsaki zadevi je vedno najprej potreba pogledati kaj imaš v tanku/bateriji, nato pa so dosegi predvsem odvisni od načina vožnje in letnega časa.
Re: Kona EV 2020
830 km je dosegel Bjorn s kono med "hypermilingom" na zaprtem dirkališču pri stalni hitrosti okrog 40 km/h.FV-EV napisal/-a: Če pa voziš počasneje pa temu primerno pada poraba in se veča doseg do nekje 850km dosega (čeprav je to že pravo mučenje v optimalni vožnji tam okoli 60km/h).
[youtube]https://youtu.be/wAan04PPH3s[/youtube]
Re: Kona EV 2020
Mislim, da ima kar prav, ko pravi, da bi z optimalno vožnjo v idelanih razmerah na dirkališču lahko naredil celo 1.000km. Moj test v realnih razmerah po stranskih cestah med LJ-MB in Tuhinj-Trojane dokazujejo, da je tak domet čisto realen pri hitrostih pod 70km/h na običajnih cestah s klimo in vsem konfortom: viewtopic.php?f=36&t=2479&p=38456&hilit ... 2Fh#p38456SimonZed napisal/-a:830 km je dosegel Bjorn s kono med "hypermilingom" na zaprtem dirkališču pri stalni hitrosti okrog 40 km/h.FV-EV napisal/-a: Če pa voziš počasneje pa temu primerno pada poraba in se veča doseg do nekje 850km dosega (čeprav je to že pravo mučenje v optimalni vožnji tam okoli 60km/h).
[youtube]https://youtu.be/wAan04PPH3s[/youtube]
Re: Kona EV 2020
To je konstantna hitrost brez zaviranja in pospeševanja, kaj pa če voziš po mestu 40-60 km/h, pa ustavljanja pred semaforji (nekaj izgub je, vsega ne rekuperira), koliko bi bil domet v podobnih pogojih?
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek