Vožnja pod lediščem

Kia Soul EV
Uporabniški avatar
maruti
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 15
Kraj: kamnica
Avto: Kia soul ev
12
1

Vožnja pod lediščem

OdgovorNapisal/-a maruti » 08 Jan 2017, 15:32

Danes sem se probal peljati od doma (rošpoh 153/b) do Hotel Bellevue na pohorju. Začel sem pri 100% baterije in pri -7 stopin. Vožnja je trajala 49 min, razdalja pa je bila 32km. Višinska razlika pa je 266m (rošpoh) Bellevue 1042m, porabo pa sem nekje 40% baterije. Kakšne pa mate vi izkušnje na mrazu?
Priponke
IMG_20170108_100043.jpg
IMG_20170108_100035.jpg
IMG_20170108_090952.jpg
IMG_20170108_090945.jpg
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2890
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
1443
1773

Re: Vožnja pod lediščem

OdgovorNapisal/-a CRF » 08 Jan 2017, 15:47

Slabe (Zoe) Renault Zoe blog - Stran 18 - EVSVET.eu
Poraba pa solidna, dobrih 20kWh/100km.
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 587
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
763
424

Re: Vožnja pod lediščem

OdgovorNapisal/-a robert » 11 Jan 2017, 09:26

te dni sem imel priliko stestirat obnašanje baterije pod lediščem.
Če je zunaj mraz in štartaš z mrzlo baterijo, je poraba kar precejšnja... na avtocesti 20-22kWh
Če je zunaj mraz in štartraš s toplo baterijo pa je poraba med 15 do 17kWh
Oboje podobni pogoji -6C, hitrost okoli 100km/h, vožnja po avtocesti, relatina ravnina (stalno gor dol - bavarska).
Nekaj odsekov sem vozil tudi okoli 120km/h, pa se ni poznalo na porabi???, če sem poskrbel za gretje, če ne pa ful!
Baterijo pa sem ogrel tako, da sem med polnenjem DC imel prižgano notranje gretje na 24C, 2x sem pozabil vklopit to gretje in takrat je bila poraba velika. Vsakič je bil štart takoj po polnenju.
Tole je čist impirično, če pa to drži teoretično pa naj kdo drug pove.
Dzun Tao, Jernej
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1290
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh
659
318

Re: Vožnja pod lediščem

OdgovorNapisal/-a pirpy » 11 Jan 2017, 09:36

Kako si lahko z notranjim gretjem ogrel baterijo ? Ali imaš podatek o temperaturi baterije?
Jaz imam porabo te dni 22 kw/100km na navadnih cestah.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2890
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
1443
1773

Re: Vožnja pod lediščem

OdgovorNapisal/-a CRF » 11 Jan 2017, 09:41

C-Zero in podobni grejejo/hladijo baterijo z notranjim zrakom. Novejši avtomobili pa ne vem če...
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
Uporabniški avatar
Drejchi
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 518
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE
288
25

Re: Vožnja pod lediščem

OdgovorNapisal/-a Drejchi » 11 Jan 2017, 09:44

če je hitro DC polnjenje ni ogrelo, kako jo bo malce toplejši zrak v kabini?
CRF
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1520
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
1029
1943

Re: Vožnja pod lediščem

OdgovorNapisal/-a matija » 11 Jan 2017, 11:47

Vse vpliva na domet pozimi, tudi temperartura motorja. To je dokazal v enem izmed testov Bjőrn, kjer je avto predgrel (vkljucno z baterijo na 17°C) ter imel v eno smer (hladen motor) visjo porabo kot na poti nazaj (topel motor). Razlik v nadmorski visini ni bilo.

Pri teh temperaturah (npr danes -16°C) se kar pozna. CZero je slabo izoliran, zato pri taksni temperaturi tudi sam grelec slabse greje. Poraba danes v sluzbo je bila ce se ne motim malo nad 20kWh/100km z gretjem na full. Range s polno baterijo je 60km (vecino avtocesta, 95-100km/h).

Ce bi z energijo varceval (manj gretja) ali vozil bolj po mestu bi naredil 75km.
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 947
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
692
927

Re: Vožnja pod lediščem

OdgovorNapisal/-a Damijan » 11 Jan 2017, 13:02

Drejchi je napisal/-a:če je hitro DC polnjenje ni ogrelo, kako jo bo malce toplejši zrak v kabini?


BCCS poskrbi za najugodnejše pogoje.

Kia Soul EV pri DC polnjenju vedno vklopi zajem zraka izpod prednjih sedežev,
poleti ohlajen klimatiziran zrak ugodno vpliva na daljšo življenjsko dobo,
pozimi zagotovo obratno pomaga dodatno gretje - poleg samega segrevanja pri višjem toku polnjenja (in poleg vgrajenega opcijskega grelca v akumulatorju, ki se vklopi pri nižjih temperaturah).

več: Winter is Coming- - Page 3 - Kia Soul EV Forum
ixi
Soul EV believer ;)
Goran
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 370
Kraj: Ljubljana
Avto: i3
206
11

Re: Vožnja pod lediščem

OdgovorNapisal/-a Goran » 11 Jan 2017, 16:51

Skratka pozimi se ne moremo hvaliti. Danes bi naredil cca 130 km po mestu, malo obvoznice .... Kar se tiče predgretja ... sem ga zjutraj segrel, določim mu čas odhoda in baje začne tlako že 3 ure prej ..... sam kaj ko se potem peljem 7 km in avto stoji 1 uro in se vse skupaj ohladi. Če pa ni na štromu pa baterij baje ne ogreva, samo kabino. Tudi ne vem kdaj in kako uporablja toplotno črpalko. Ampak dnevno imam dovolj 100 km dosega, tako, da mi zaenkrat vse skupaj zadošča. Itak mam raje poletje, odkar imam pa štromarja pa še toliko bolj :)
Jernej
Prispevkov: 7
Kraj: Gornji Grad
Avto: Kia soul ev
15
26

Re: Vožnja pod lediščem

OdgovorNapisal/-a Jernej » 11 Jan 2017, 21:18

Tudi moja izkusnja....
Do danes ponoci sem ga vedno polnil v garazi na cca 18 stopinj.... danes sem ga pustil zunaj in polnil....
V garazi mi napolne 139 na pogoje ki jih ima...zunaj mi je napolnil 112 km....
Sem opazil da mi sedaj ko je mrzlo...(danes zjutraj v gornjem gradu -16 stopinj) veliko vec porablja za isto pot in maj polne na isti poti....
Peljem se vsak dan iz gg v ljubljano preko prelaza crnivec n.v. 902... in ko se spuscam.proti kamniku mi sedaj ranga ne napolne ampak mi ga pusti na prbl. isti km kot sem ga imel na vrhu prelaza neglede na to da sem prevozil cca 16 km.... v toplejsih razmerah mi ga napolne se za ene 7-8 km in prevozim 16 km...
Ja te razmere nam niso naklonjene...ampak tudi klasicnim avtomobilom niso...ne vzge..porabi vec...ipd....
Ne glede na vse...
sem se vedno izjemno zadovoljen z nakupom....in vse ustreza mojim potrebam mobilnosti :))))
Full sem vesel da mi ni treba vec tankat...to mi je bila vedno muka....
Kia soul sluzi svojem namenu.... :)
matija, pirpy, Mifar, robert, CRF, Damijan, mitjap
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 587
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
763
424

Re: Vožnja pod lediščem

OdgovorNapisal/-a robert » 12 Jan 2017, 04:26

pirpy je napisal/-a:Kako si lahko z notranjim gretjem ogrel baterijo ? Ali imaš podatek o temperaturi baterije?
Jaz imam porabo te dni 22 kw/100km na navadnih cestah.

Nažalost podatka o temperaturi nimam.
Soul ima v kufru en ventilator, ki se pri polnenju vžge in vleče zrak iz kabine skozi baterijo.
Očitno manjka ravno to! Ker je bila razlika kar občutna, če sem med polnenjem imel prižgano gretje.
Ko se vrnem v slo, bom na poti še bolj pozoren.
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 947
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
692
927

Re: Vožnja pod lediščem

OdgovorNapisal/-a Damijan » 12 Jan 2017, 09:34

Na tej shemi je viden prikaz hlajenja/gretja pri Kia Soul EV.

vir: KIA Soul EV vs. Nissan LEAF: An Owner--8217-s Comparison --8211- Driving Solar
Priponke
KiaSoulEV_battery_cooling.png
Soul EV believer ;)
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1520
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
1029
1943

Re: Vožnja pod lediščem

OdgovorNapisal/-a matija » 14 Jan 2017, 11:32

Full heater, svez sneg ~20cm, nespluzene ceste in ... zadnji pogon :) Kratka medosna, ogromno navora za to tezo, avto je izredno vodljiv. Domet <50km od tega polovica avtoceste.

snih.jpg
pirpy, CRF, Damijan, mitjap, Jernej, robert
Uporabniški avatar
AndY1
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 206
Kraj: Domžale
Avto: 2012 Opel Ampera
180
53

Re: Vožnja pod lediščem

OdgovorNapisal/-a AndY1 » 23 Jan 2017, 09:57

CRF je napisal/-a:C-Zero in podobni grejejo/hladijo baterijo z notranjim zrakom. Novejši avtomobili pa ne vem če...


Ampera/Volt1 je že davnega leta 2010 imela gretje/hlajenje baterije preko hladilne tekočine in 1.8kW grelca za ogrevanje baterije in isto klima napravo, ki je tudi za kabino, s kateri hladi tekočino za baterijo.
Klima naprava lahko hkrati hladi kabino in hladi tekočino za baterije.
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 947
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
692
927

Re: Vožnja pod lediščem

OdgovorNapisal/-a Damijan » 27 Jan 2017, 08:34

Bjorn testira ;)
Soul EV believer ;)
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1290
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh
659
318

Re: Vožnja pod lediščem

OdgovorNapisal/-a pirpy » 27 Jan 2017, 17:50

Škoda da niso enaki pogoji kot pri zoe (20 stopinj nižje)
CRF
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 947
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
692
927

Re: Vožnja pod lediščem

OdgovorNapisal/-a Damijan » 27 Jan 2017, 22:51

Zanimiva je npr. 32 minuta, ko prijazno odstopi CHAdeMO lastniku Leafa, ker je sam že preko 80% (ko upada tok DC polnjenja) in priklopi na 6,6kW AC...
Caring is Sharing - točno o tem sem že pisal, kako novodobni lastniki EV še ne razumejo ali nočejo razumeti, da na "hitri" pp ni potrebno niti prijazno vztrajati do 100%... :bang:
Soul EV believer ;)
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 947
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
692
927

Re: Vožnja pod lediščem

OdgovorNapisal/-a Damijan » 28 Jan 2017, 12:20

Sem se zatipkal ;)
Priponke
SharingisCaring.jpg
Simon
Soul EV believer ;)

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na