Porsche Mission E - Taycan
Re: Porsche Mission E - Taycan
Re: Porsche Mission E - Taycan
Če slučajno kdo kupuje mestni avto...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... 0Turbo%20S
"Who am I to judge?"
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... 0Turbo%20S
"Who am I to judge?"
Re: Porsche Mission E - Taycan
Zgornja slika zgleda, kot da se trudijo prikazat kako je taycan boljši ker njegov EPA dosežek bol smrdi?
Pomeni, da ima obupno visoko standby porabo.
"Končno" en EV kjer je stop-n-go v koloni v cestnem zastoju dejansko lahko problem?
EV, ki ima pri 120km/h več dosega kot pri 50km/h?
LOL
Pomeni, da ima obupno visoko standby porabo.
"Končno" en EV kjer je stop-n-go v koloni v cestnem zastoju dejansko lahko problem?
EV, ki ima pri 120km/h več dosega kot pri 50km/h?
LOL
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Porsche Mission E - Taycan
Če ima dve prestavi je možno, da naredi pri 120 km/h več kot pri 90 km/h, če pri 120 že menja v višjo prestavo. Mogoče ideja o dveh prestavah ni najbolj zmotna, tudi Pečjak je kolikor vem (vsaj včasih) zelo zagovarjal prestave.
Je pa za tiste ki 80% prevozijo po regionalkah to bolj ali manj nepomembno, za tiste ki pa 80% po AC bi pa bil to dober način za podaljšat doseg. Ampak tu je spet dodatna teža menjalnika, trenje, kaj se bolj izplača?
Je pa za tiste ki 80% prevozijo po regionalkah to bolj ali manj nepomembno, za tiste ki pa 80% po AC bi pa bil to dober način za podaljšat doseg. Ampak tu je spet dodatna teža menjalnika, trenje, kaj se bolj izplača?
Re: Porsche Mission E - Taycan
Ce imas dva motorja in 4wd, je pa ja bolj enostavno dat razlicno prestavno razmerje spredaj in zadaj, pa pri krizarjenju uporabljati tisti motor, ki je ucinkovitejsi. Pri tiscanju je sicer treba uporabljat oba oz. izbirat glede na oprijem in lego na cesti, tako da ucinkovitost pade, ampak tega je majhen del poti.
Re: Porsche Mission E - Taycan
Dobra ideja, tesla ma neki različna motorja ampak razmerje je pa nekako enako? Naj me kdo popravi, ideja ni slaba drugač.
Re: Porsche Mission E - Taycan
Menjalnik v Taycanu ... me zanima kako je, ali pa bo, z vzdrževanjem le tega.
Re: Porsche Mission E - Taycan
S and X: Reduction gear ratio- Large motor 9.73 to 1, Small motor 9.34:1DeCoRawr napisal/-a:Dobra ideja, tesla ma neki različna motorja ampak razmerje je pa nekako enako? Naj me kdo popravi, ideja ni slaba drugač.
https://teslatap.com/undocumented/
Re: Porsche Mission E - Taycan
Porsche Taycan nuca mehansko berglo da performanse spravi blizu tesline elektronike...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Porsche Mission E - Taycan
Mja štekam to, samo ideja ni slaba tudi za naslednje tesline EV-je da maš dva motorja z res različnimi razmerji.
Re: Porsche Mission E - Taycan
Kar se tiče pogona, je po moje prihodnost tisto, kar počnejo na Teslovi 30 v LJ...
Re: Porsche Mission E - Taycan
>> Mja štekam to, samo ideja ni slaba tudi za naslednje tesline EV-je da maš dva motorja z res različnimi razmerji.
To ni slaba/dobra ideja ampak no-brainer.
Če bi porsche imel dost dobro elektroniko, se nebi matrali z menjalnikom ...
Enako se nebi matral z novo "optimizirano" baterijo, če bi ta 'začetna' bila dost dobra: https://www.teslarati.com/porsche-tayca ... ter-range/
To ni slaba/dobra ideja ampak no-brainer.
Če bi porsche imel dost dobro elektroniko, se nebi matrali z menjalnikom ...
Enako se nebi matral z novo "optimizirano" baterijo, če bi ta 'začetna' bila dost dobra: https://www.teslarati.com/porsche-tayca ... ter-range/
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Porsche Mission E - Taycan
Taycan prve prestave sploh ne uporablja, dokler se ne vklopi nek sporten nacin ali pa launch mode. Samo tako jo zacne uporabljat, in sicer do 100km/h. Sicer pa je druga the way to go.
Pristop ni napacen, razne lastne predelave (npr Marjanov punto) tako ali tako ohranijo prestave, on jih je imel pac 5, kar je ze bilo v puntu. Pomaga pri efektivnosti.
Tesla to resuje z motorji, ki so razlicno efektivni. Vendar jim od Model3 dalje to nekako ne uspeva, ne poznam podrobnosti zakaj. Zlahka pa to opazimo s tem, da ima AWD avto nizji domet kot RWD (ko je LR se obstajal). Mi je se neznanka.
Servis 2-gang menjalnika pri Taycanu ? Ja itak da ne bo ugodno, ze avtek je hitro 250k.
Edino skoda, zelo skoda, da ga vlacijo po zobeh gor in dol v primerjavah s Teslo Model S in 3, namesto da bi ga z RS6, M5 CS, 760Li V12, E65S AMG, idr. Cilj tega avta bi moral bit pokazat ljudstvu, da so njihovi fosilni dinozavri passe tako tehnolosko, kot po vozni dinamiki, kot po ceni (nakup+vzdrzevanje), kot za zdravje, kot se marsikaj.
Ampak je bila enaka zgodba pri I-Pace, ki so ga primerjali neprestano z razred vecjim Model X (kot bi X3 primerjal s Q7), namesto s fosilnimi brati.
Pristop ni napacen, razne lastne predelave (npr Marjanov punto) tako ali tako ohranijo prestave, on jih je imel pac 5, kar je ze bilo v puntu. Pomaga pri efektivnosti.
Tesla to resuje z motorji, ki so razlicno efektivni. Vendar jim od Model3 dalje to nekako ne uspeva, ne poznam podrobnosti zakaj. Zlahka pa to opazimo s tem, da ima AWD avto nizji domet kot RWD (ko je LR se obstajal). Mi je se neznanka.
Servis 2-gang menjalnika pri Taycanu ? Ja itak da ne bo ugodno, ze avtek je hitro 250k.
Edino skoda, zelo skoda, da ga vlacijo po zobeh gor in dol v primerjavah s Teslo Model S in 3, namesto da bi ga z RS6, M5 CS, 760Li V12, E65S AMG, idr. Cilj tega avta bi moral bit pokazat ljudstvu, da so njihovi fosilni dinozavri passe tako tehnolosko, kot po vozni dinamiki, kot po ceni (nakup+vzdrzevanje), kot za zdravje, kot se marsikaj.
Ampak je bila enaka zgodba pri I-Pace, ki so ga primerjali neprestano z razred vecjim Model X (kot bi X3 primerjal s Q7), namesto s fosilnimi brati.
Re: Porsche Mission E - Taycan
Vsi ti avti imajo predobre (nepotrebne) performanse zato to sploh ni neki faktor. Imel sem možnost sedeti v taycanu. Svetlobna leta pred ostalimi po kvaliteti izdelave kabine. Tudi glede dušenja šumov. Boste videli ko se boste vsedli v njega. Brez veze nekaj šimfat. Avto je top. Če jih bodo prodali kolikor jih mislijo prodati, bodo zmagali. Saj nikoli niso imeli interesa prodati blazno število vozil. Bolje prodati avto s kvalitetnimi materiali kot pa eno zarjavelo kanto.
Nenazadnje pa imajo zagotovo več znanja kot mi forumaši. Verjetno ima celo en vajenec tam več znanja kot vsi skupaj tu na forumu.
admin: Spoštujte forumska pravila!
Nenazadnje pa imajo zagotovo več znanja kot mi forumaši. Verjetno ima celo en vajenec tam več znanja kot vsi skupaj tu na forumu.
admin: Spoštujte forumska pravila!
Re: Porsche Mission E - Taycan
Dvomim da ima en vajenec več znanja kot vsi skupaj, nemci so kot posamezniki kar tupi in sijejo v množicah. Dajte mi to razložit, Tycan je oh on sploh a ID3 mečkajo že 2 leti pa nebo taka kvaliteta.
Mogoče znajo naredit avto ki ful žre, a učinkovitega pa ne?
Mogoče znajo naredit avto ki ful žre, a učinkovitega pa ne?
Re: Porsche Mission E - Taycan
Kdor kupi VW pač ne kupuje avta da se bo fajn počutil, ampak ga kupi za na njivo.DeCoRawr napisal/-a:Dvomim da ima en vajenec več znanja kot vsi skupaj, nemci so kot posamezniki kar tupi in sijejo v množicah. Dajte mi to razložit, Tycan je oh on sploh a ID3 mečkajo že 2 leti pa nebo taka kvaliteta.
Mogoče znajo naredit avto ki ful žre, a učinkovitega pa ne?
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 4 Odgovori
- 343 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a torentino