mihagisan napisal/-a:Pozdravljeni, vsem, sem nov na forumu
V prostoru kjer bo avto je že trofazni vodnik. Na dan se bo vozilo nekje do 100 km.
Rad bi nekaj kar je enostavno za uporabo, ker nisem ne programer ne inžinir, pa da je varno, da mi ne skuri hiše ali pa avta ali pa celo koga ubije. Ali je sploh smiselno da kupujem polnilnico, glede na kilometre, ali bi bilo kar ok polniti na navadni vtičnici.
Hvala za odgovore
Pozdravljen, dobrodošel na forumu in na elektriki Ko te enkrat zgrabi, te ne spusti več
Glede na opisano ti podajam moj nasvet. Zaenkrat ne kompliciraj s polnilnico!
Naj ti usposobljen električar pregleda napeljavo in naj ti naredi enofazno vtičnico za priložen polnilec. Priklopi jo na fazo, kjer ni sušilca in toplotne, ki je verjetno enofazna, po možnosti naj ti da to vtičnico na svojo varovalko.
Potem pa lahko priložen polnilec kar lepo puščaš obešen na steni in ti ga nikamor ni treba pakirati. Vsako jutro boš imel avto poln.
Za rezervo na poti boš imel v avtu Type2-Type2 kabel za javne polnilnice, če kdaj "zagusti" in ni blizu CCSa.
Če pa boš začel ugotavljati, da ti je to premalo in da želiš hitrejše polnjenje ali boš dobil še drugi avto, pa si boš kasneje omislil polnilnico, glede na takratne potrebe. Boš lažje ocenil potrebe in koliko ti bo to takrat vredno.
Mogoče se s tem tukaj kdo ne strinja, ampak to je moja lastna zgodba EV začetkov z Nissan Leafom. Nato pa me je potegnila radovednost nadzora nad hišo, hitrejše polnjenje, pa še Tesla je bila na poti, in smo za doma zrihtali "Best in Class, by CRF"