V enem letu 50.000km in še kar gre
V enem letu 50.000km in še kar gre
Ni še minilo eno leto, drugega novebra bo leto naokoli, in smo že prebili 50.000 km.
Kako se drži avto? Zaenrat odlično.
No tja in sem se kaj pokvari. Naprimer origalni 10A polnilec so zamenjali, en vpoklic je bil, za volansko gred.
Takoj na začetku, je bil potreben upgrade DC/DC polnilca, neki je mali 12V akumulator zatajil, no tega so mi tudi potem zamenjali. To je to, se mi zdi.
Kako pa baterija? Sem šel preverit ... test pravi, da je na SOH na 95,4%
Neke resne degradacije ni opaziti. Kolega z Leafom pravi, da njemu kaže 1x 95% drugič 100%, odvisno če jo prej obremeni. Bomo videli.
DCjam se bolj malo, Petrolu nismo pustili niti 20€! Sem se ravno tako organiziral, da polnim doma do 20A, v službi na 32A, in odlična polnilnica je na Bledu 32A.
Avto se vozi mirno, brezstresno, pridem kamor želim.
Letos je bila najdaljša tura do Sarajava, vem o tem nisem še nič napisal. Nakratko...
Šli smo od Cerkelj na gorenjskem do Zagreba v enem kosu (4 osebe s prtljago), tam sem poiskal DC postajo pri MestniHiši, nažalost sta se ravno 2 tesli polnili in na srečo je zraven ENELova in je bilo vse po planu. To je bila zadnja polnilnica, nato pa 10 dni brez polnic. AVANTURA, še edina v bližini, je bilo treba izkoristiti! Kaj naj rečem, Bosanci so super, v vsaki gostilni kjer smo jedli, so dali šuko vtičnico, zvečer sem povsod lahko polnil. Samo 1x smo se malo dalj časa ustavili na 3x16A vtilnici na poti domov v Tomislavgradu in to na bencinski postaji , čez cesto je pa šoping center, tako da čas ni šel v nič.
Plan za vračanje je bil mimo Splita, no tam pa ni niče po mejlu pozitivno odgovoril, da lahko zvečer ponem, po treh poslanih mejlih, sem se odločil, da se vrnemo čez Knin, tam pa vse BP. Od Knina do Smiljana spet BP, od tam pa 200 km do Krka... No na srečo navzdol in po lokalnih cestah, Klimnem (Krk) je ostalo še 33 km dometa.
Pot je šla .... Cerklje-Zagreb-Gradiška-Laktaši-Banja Luka- Jajce - Travnik -Nova Bila- Visoko - Sarajevo-Konjic-Boračko Jezero-Blidinje- Tomislavgrad-Hrvaška - Knin - Gospić-Smiljan-Senj-Krk (Klimno)-Cerklje
Povsod sem ponoči polnil na 1x10A, na treh krajih sem imel kemperske vtičnice, pa sem vseeno polni z 10A.
Ja tale Kia Soul EV, se je prelevil iz predvidoma drugega v prvi avto in sedaj so želje, da se še "prvi" avto zamenja za enega od EVjev.. Katerega? To je pa danes še težje vprašanje od lanskega leta.
Kako se drži avto? Zaenrat odlično.
No tja in sem se kaj pokvari. Naprimer origalni 10A polnilec so zamenjali, en vpoklic je bil, za volansko gred.
Takoj na začetku, je bil potreben upgrade DC/DC polnilca, neki je mali 12V akumulator zatajil, no tega so mi tudi potem zamenjali. To je to, se mi zdi.
Kako pa baterija? Sem šel preverit ... test pravi, da je na SOH na 95,4%
Neke resne degradacije ni opaziti. Kolega z Leafom pravi, da njemu kaže 1x 95% drugič 100%, odvisno če jo prej obremeni. Bomo videli.
DCjam se bolj malo, Petrolu nismo pustili niti 20€! Sem se ravno tako organiziral, da polnim doma do 20A, v službi na 32A, in odlična polnilnica je na Bledu 32A.
Avto se vozi mirno, brezstresno, pridem kamor želim.
Letos je bila najdaljša tura do Sarajava, vem o tem nisem še nič napisal. Nakratko...
Šli smo od Cerkelj na gorenjskem do Zagreba v enem kosu (4 osebe s prtljago), tam sem poiskal DC postajo pri MestniHiši, nažalost sta se ravno 2 tesli polnili in na srečo je zraven ENELova in je bilo vse po planu. To je bila zadnja polnilnica, nato pa 10 dni brez polnic. AVANTURA, še edina v bližini, je bilo treba izkoristiti! Kaj naj rečem, Bosanci so super, v vsaki gostilni kjer smo jedli, so dali šuko vtičnico, zvečer sem povsod lahko polnil. Samo 1x smo se malo dalj časa ustavili na 3x16A vtilnici na poti domov v Tomislavgradu in to na bencinski postaji , čez cesto je pa šoping center, tako da čas ni šel v nič.
Plan za vračanje je bil mimo Splita, no tam pa ni niče po mejlu pozitivno odgovoril, da lahko zvečer ponem, po treh poslanih mejlih, sem se odločil, da se vrnemo čez Knin, tam pa vse BP. Od Knina do Smiljana spet BP, od tam pa 200 km do Krka... No na srečo navzdol in po lokalnih cestah, Klimnem (Krk) je ostalo še 33 km dometa.
Pot je šla .... Cerklje-Zagreb-Gradiška-Laktaši-Banja Luka- Jajce - Travnik -Nova Bila- Visoko - Sarajevo-Konjic-Boračko Jezero-Blidinje- Tomislavgrad-Hrvaška - Knin - Gospić-Smiljan-Senj-Krk (Klimno)-Cerklje
Povsod sem ponoči polnil na 1x10A, na treh krajih sem imel kemperske vtičnice, pa sem vseeno polni z 10A.
Ja tale Kia Soul EV, se je prelevil iz predvidoma drugega v prvi avto in sedaj so želje, da se še "prvi" avto zamenja za enega od EVjev.. Katerega? To je pa danes še težje vprašanje od lanskega leta.
Re: V enem letu 50.000km in še kar gre
SOH pri 50.000km je pa fantastičen! Jaz imam enakega pri 20.000km. Sicer je SOH precej težko oceniti brez pravilne meritve, ampak vseeno. Še najbolje se ga oceni pri vsakodnevni vožnji. Če pač ni opazit manjšega dosega, potem je baterija očitno kot nova
Re: V enem letu 50.000km in še kar gre
Iz tvojih ust v elektro božanstvo. Baterijo!
Meritev je bila na narejena s Kia računalnikom/tablico ...
Meritev je bila na narejena s Kia računalnikom/tablico ...
Re: V enem letu 50.000km in še kar gre
Čestitam za tako uspešno in neproblematično nabiranje kilometrov z EV Soulom. 50K km je v enem letu res izjemen rezultat. Očitno je koncept te Kije dejansko dorasel današnjemu načinu življenja in uporabe EV avtomobilov - še toliko bolj, če imaš takšno infrastrukturo glede oskrbe z elektriko, kot jo imaš ti. p.s. Kako je pa z garancijo na baterijo pri Kii, kako se ugotovi dejansko stanje oziroma odstopanje. Piše sicer, da je garancija tudi na baterijo 7-letna, a kaj to dejansko pomeni?
Re: V enem letu 50.000km in še kar gre
Piše, da je garancija 7 let ali 150.000 km. Kar zame očitno pomeni 3 let
Meni se dvno izide naredi okoli 170-180km.
Meni se dvno izide naredi okoli 170-180km.
Re: V enem letu 50.000km in še kar gre
Kako je pa recimo s podvozjem in ostalo klasično mehaniko pri tvojem Soulu EV? Verjetno bi morale vse te komponente zdržati dlje kot pri običajnem modelu, saj je obremenjenost manjša, pa tudi pogonski sklop je pri EV v smislu mehanike bolj enostaven.
Re: V enem letu 50.000km in še kar gre
Tole je pa pretežko vprašanje zame.
Teoretično imaš prav, kako bi pa to preveril, pa ne vem.
Teoretično imaš prav, kako bi pa to preveril, pa ne vem.
Re: V enem letu 50.000km in še kar gre
Think again. Soul EV je težji od ICE sorodnika in če niso kaj bistvenega delali na podvozju, potem bo to tu prej fuč.Brutus napisal/-a:Kako je pa recimo s podvozjem in ostalo klasično mehaniko pri tvojem Soulu EV? Verjetno bi morale vse te komponente zdržati dlje kot pri običajnem modelu, saj je obremenjenost manjša.
Re: V enem letu 50.000km in še kar gre
V tehničnih listih piše:Drejchi napisal/-a:Think again. Soul EV je težji od ICE sorodnika in če niso kaj bistvenega delali na podvozju, potem bo to tu prej fuč.Brutus napisal/-a:Kako je pa recimo s podvozjem in ostalo klasično mehaniko pri tvojem Soulu EV? Verjetno bi morale vse te komponente zdržati dlje kot pri običajnem modelu, saj je obremenjenost manjša.
SOUL EV Masa praznega vozila 1.490 kg
SOUL : bencin M/T: 1.287 – A/T: 1.320
dizel M/T: 1.383 A/T: 1.406
Neke strašne razlike v teži ni, od najtežjega dizla z avtomatskim menjalnikom, 84 kg. Ali pač?
Re: V enem letu 50.000km in še kar gre
od ročnega bencinarja pa ~250kg... To so trije odrasli ljudje ali napisano drugače, če se ti v tvojem pelješ sam, je to isto, kot bi se v bencinarju peljali štirje
A sigurno so vsaj vzmeti in blažilci trši. Ostalo je isto.
A sigurno so vsaj vzmeti in blažilci trši. Ostalo je isto.
Re: V enem letu 50.000km in še kar gre
Zavore so kar konkretne - gledam ceno športnih zavornih diskov od proizvajalca EBC. Kia Soul EV spada v razred SUV... http://www.ebczavore.si/osebna-in-suv-vozila/kia http://ebcbrakes.com/Assets/ecatalogues ... logue.html
Soul EV believer
Re: V enem letu 50.000km in še kar gre
Skoraj zagotovo so vzeli za osnovo avtomatski dizel, torej je pri EV obremenitev konstantno večja za 6%.
Se pa to verjetno hitro kompenzira z lepo vožnjo večine EV voznikov
Se pa to verjetno hitro kompenzira z lepo vožnjo večine EV voznikov
Re: V enem letu 50.000km in še kar gre
Potem sta pa najina podobno stara. Samo da jaz v drugem letu še ne bom prilezel do 50.000.
Re: V enem letu 50.000km in še kar gre
@Robert danes je 2 leti. Me prav zanima kako kaže.
Ste prišli na 100.000km?
Jaz imam sedaj IONIQ EV dobre 3 mesece (od 18.7.) in 13.500km... računam, da bom tudi nekje blizu 50.000 v enem letu.
Me veseli, da je sestrska KIA SOUL EV zelo vzdržljiva. Upam, da se bo moj vsaj tako dobro držal kot tvoj.
Še veliko srečnih in varnih kilometrov želim.
Ste prišli na 100.000km?
Jaz imam sedaj IONIQ EV dobre 3 mesece (od 18.7.) in 13.500km... računam, da bom tudi nekje blizu 50.000 v enem letu.
Me veseli, da je sestrska KIA SOUL EV zelo vzdržljiva. Upam, da se bo moj vsaj tako dobro držal kot tvoj.
Še veliko srečnih in varnih kilometrov želim.