i3 BEV
i3 BEV
Edit: admin, razcepljena tema, ki je zašla iz smeri.
Lepo, da imamo tukaj tudi lastnika i3, ki je odličen avto. Pač dražji in zato jih je manj. Prvega junaka s Teslo pa še čakamo Rivalstva med znamkami (in cenovnimi razredi) se pa pač tudi pri EVjih ne bomo mogli izognit.
Lepo, da imamo tukaj tudi lastnika i3, ki je odličen avto. Pač dražji in zato jih je manj. Prvega junaka s Teslo pa še čakamo Rivalstva med znamkami (in cenovnimi razredi) se pa pač tudi pri EVjih ne bomo mogli izognit.
Re: EV in avtodomi
Jaz pa sem do danes zivel v prepricanju da je osnovni model i3 tam nekje 36k, soul 35k in golf 35k I3 je drazji samo ce ga primerno opremis, potem pa doseze nekje 47k-49k. Takrat sem konfiguriral iz radovednosti se 60aH model, z novim so mogoce kaj spremenili pakete opreme.
Re: EV in avtodomi
Odvisno ali govoriš o ceni pred ali po popustu in subvenciji? Moj je bil 38 po popustu 2.500 s strani AA in po subvenciji. Je pa kar solidno opremljen.
Re: EV in avtodomi
Ja, no. Primerjat je treba primerljive avtomobile. Ne pa tako kot novinarji, ZOE intens in Clio brez vsega.
Re: EV in avtodomi
Ne. Ga ne rabim in kolikor berem ga res rabi par procentov ljudi. Pa še dražji je, ima manjši domet, težji, servisi .....
Re: EV in avtodomi
Ja, se strinjam z vsem. Pač , velik ljudem je všeč ker je neka dodatna varnost. Saj vsak laik ob elektriki najprej pomisli da bo nekje ostal s prazno baterijo.
Re: EV in avtodomi
Primerjal sem listprice vstopnih modelov pred popusti in subvencijami. Tvoj ima listprice potem 48k, torej pravilno opremljen
Ali imas ze novega z 11kW chargerjem ?
Ali imas ze novega z 11kW chargerjem ?
Re: EV in avtodomi
No jest mam osebni avto v glavnem za po LJ in okolici. Tu ni nobenega stresa. I3 imam dobra 2 meseca in pol pa sem danes opravil najdaljšo vožnjo, LJ-Izola-Lj ( pa še ene 25 km po obali). Nisem upal tvegati in sem gor in dol "tankal" na Kozini. Prvič 25 min, drugič 15. Dol grede sem imel na Kozini še 50 km dometa (štartal sem z ene 90% baterije), ne vem pa kako je s polnili mi postajami na obali, kakšne kartice potrebuješ, zato sem pač polnil na Kozini.
Nisem pa nič šparal. Dol sem vozil 130, nazaj 120, s klimo... No hotu sem povedat, da spadam med laike kakor praviš, ker bi bilo res zoprno, da nekje ostanem. Imam sicer 4x letno brezplačno šlep službo do najbližje polnilnice ali do doma, če je bližje ..... samo to bom koristil med božičem in novim letom ..... če bom preveč spil bom poklical šlep službo, da me dostavijo domov
Nisem pa nič šparal. Dol sem vozil 130, nazaj 120, s klimo... No hotu sem povedat, da spadam med laike kakor praviš, ker bi bilo res zoprno, da nekje ostanem. Imam sicer 4x letno brezplačno šlep službo do najbližje polnilnice ali do doma, če je bližje ..... samo to bom koristil med božičem in novim letom ..... če bom preveč spil bom poklical šlep službo, da me dostavijo domov
Re: EV in avtodomi
Nalozi si plugshare aplikacijo. Obala je vedno bolje pokrita. Ce imas novega z 11kW polnilcem bos napolnil precej elektrike ob kaksnem opravku v Izoli. Vecina novih postaj bo po zmogljivosti presegla tvoj polnilec. Mislim da z novim polnis ~75km/ura na javnih AC polnilnicah.
Re: EV in avtodomi
Res je ja. Na obali je kr vredu. Koper jih ima polno, Izola je brez kartice...
Kolk pa si imel porabo, s takšno vožnjo?
Kolk pa si imel porabo, s takšno vožnjo?
Re: EV in avtodomi
V Izoli je v plugshare samo ena in nič ne piše kako je z aktivacijo zato nisem tvegal. No zdaj sem prebral še komentarje in vidim, da je nekdo napisal, da je zaenkrat brez kartice. Pa tud na Kozini gre najbrž hitreje.
Poraba je bila pa okol 18. Ampak sem se vsaj 5 km peljal pod 10 km/h ker je bil zastoj.
Poraba je bila pa okol 18. Ampak sem se vsaj 5 km peljal pod 10 km/h ker je bil zastoj.
Re: EV in avtodomi
Goran, dobrodošel na forumu. Spet smo čist offtopic
Sam sem imel priložnost vozit i3 in je zelo poskočen...
Takrat še ni bilo hitrih CCS polnilnih;
nam iz prve roke zaupaš kako se polni - in sicer me zanima ali gre na DC do konca (100%) ali se prej izključi?
Pri Nissan Leaf smo ugotovili, da različne verzije polnijo do 94, nekatere do 100% - odvisno tudi s koliko % ga daš polnit,
Kia Soul EV polni vedno do 84% in nato lahko nadaljuješ do maks. 94% (če jih preveč ne čaka v vrsti)
Dejansko se na DC splača polnit do 77, max. 80% kasneje samo če nujno potrebuješ (ker tok upada - ti imaš to prednost, da ga lahko na koncu priklopiš kar na AC Type2 in se počasi polniš do 100% in ne zasedaš DC polnilca).
Hvala za odgovore, upam da nisem preveč zakompliciral
Sam sem imel priložnost vozit i3 in je zelo poskočen...
Takrat še ni bilo hitrih CCS polnilnih;
nam iz prve roke zaupaš kako se polni - in sicer me zanima ali gre na DC do konca (100%) ali se prej izključi?
Pri Nissan Leaf smo ugotovili, da različne verzije polnijo do 94, nekatere do 100% - odvisno tudi s koliko % ga daš polnit,
Kia Soul EV polni vedno do 84% in nato lahko nadaljuješ do maks. 94% (če jih preveč ne čaka v vrsti)
Dejansko se na DC splača polnit do 77, max. 80% kasneje samo če nujno potrebuješ (ker tok upada - ti imaš to prednost, da ga lahko na koncu priklopiš kar na AC Type2 in se počasi polniš do 100% in ne zasedaš DC polnilca).
Hvala za odgovore, upam da nisem preveč zakompliciral
Soul EV believer
Re: i3 BEV
Ja gre na 100% ampak samo pri mercatorju kadar gre moja v štacuno, drugače se mi zdi brez veze čakat na 100, če ne rabim.
Glede offtopic, naslov teme je EV in avtodomi. Sem poboldal "in", pa ne deluje.
Glede offtopic, naslov teme je EV in avtodomi. Sem poboldal "in", pa ne deluje.
Re: EV in avtodomi
Ker na AC pa itak noben na polni, al kako?Damijan napisal/-a: - ti imaš to prednost, da ga lahko na koncu priklopiš kar na AC Type2 in se počasi polniš do 100% in ne zasedaš DC polnilca)
Re: i3 BEV
Sem vedel da se bo oglasil kdo s 43kW AC polnilcem
Govoril sem teoretično - če nekdo čaka v vrsti za DC (torej oba avta na DC)... Leaf in ostali s type1 vtičnico rabimo še type1-type2 pretvornik in sploh nima smisla komplicirati
Govoril sem teoretično - če nekdo čaka v vrsti za DC (torej oba avta na DC)... Leaf in ostali s type1 vtičnico rabimo še type1-type2 pretvornik in sploh nima smisla komplicirati
Soul EV believer
Re: i3 BEV
In zakaj si potem napisal, kar si napisal?
Pa pusti teorijo, realnost je, da je pri nas zares na prodaj le en avto s Chademo in še ta se prodaja v butičnih številkah.
Pa pusti teorijo, realnost je, da je pri nas zares na prodaj le en avto s Chademo in še ta se prodaja v butičnih številkah.
Re: i3 BEV
Tukaj nebi smelo biti razlik. Polnlnica je polnilnica, pa če je 1kW ali pa 100kW. Nobene se ne zaseda po nepotrebnem. Če pa nekdo preklopi iz chademo na type2, zato da napolni kolikor rabi, jaz ne vidim problema.
Re: i3 BEV
Na cesti v Sloveniji je vozil z možnostjo polnitve na Chademo polnilnicah precej več kot se sliši izraz "butična številka". Evropa je prosti trg in če se kaj ne dobi v Sloveniji lahko kupiš tudi drugje. Novo ali rabljeno.Drejchi napisal/-a:In zakaj si potem napisal, kar si napisal?
Pa pusti teorijo, realnost je, da je pri nas zares na prodaj le en avto s Chademo in še ta se prodaja v butičnih številkah.
Stanje 30.9.2016. Registriranih 367 električnih vozil od tega 157 ima možnost Chademo polnitve. Se pravi skoraj 43% električnih vozil.
Še spisek:
51 x Leaf
40 x Tesla S (Chademo vmesnik)
29 x CZero
23 x iON
6 x Soul EV
5 x i-MiEV
3 x eNV200
Vir: http://www2.drobtinice.si/app/gw.dll/po ... gListInput
Re: i3 BEV
No, torej tako, kot sem napisal
pa hvala za link... nisem vedel kaj vse se vidi tudi o lastniku, ne samo o avtu
pa hvala za link... nisem vedel kaj vse se vidi tudi o lastniku, ne samo o avtu
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek