Redni servisi
Re: Redni servisi
Očitno so imeli različne dobavitelje, in so vgrajevali kar so pripeljali iz skladišča...
Re: Redni servisi
Drugi servis za mano. Zavorne tekočine niso menjali, ker se po njihovem menja, ko je avto star 2 leti, ne glede na kilometre. Ta kampanja, ko je bila na mojem avtu, baje da nič ne pušča.
Re: Redni servisi
Nastavitev intervala Kaj se bojo še spomnili.Taragula napisal/-a:Drugi servis za mano. Zavorne tekočine niso menjali, ker se po njihovem menja, ko je avto star 2 leti, ne glede na kilometre. Ta kampanja, ko je bila na mojem avtu, baje da nič ne pušča.
Re: Redni servisi
Vseeno za zamenjavo filtra in bežen pregled zavor zaračunajo kar dosti.
Na Hrvaškem sem navkljub temu, da so mi zamenjali tudi zavorno olje za drugi servis plačal le 93,22 EUR
Na Hrvaškem sem navkljub temu, da so mi zamenjali tudi zavorno olje za drugi servis plačal le 93,22 EUR
Re: Redni servisi
So morali nastaviti resetirat računalnik - za to so morali na usposabljanjeNemelk napisal/-a:Nastavitev intervala Kaj se bojo še spomnili.Taragula napisal/-a:Drugi servis za mano. Zavorne tekočine niso menjali, ker se po njihovem menja, ko je avto star 2 leti, ne glede na kilometre. Ta kampanja, ko je bila na mojem avtu, baje da nič ne pušča.
Re: Redni servisi
@Taragula kaj so tebi vse delali na 2. servisu... Ti voziš k AH Meško v MS, ne? Zanimivo.
Moj 2. servis je bil praktično enak prvemu (filter sem menjal sam, menjavo zavorne sem odklonil), tudi cena podobna, okol 40€.
A nastavitev intervala je zarad tega, ker so ti nastavili zamenjavo zavorne tekočine na 2 leti ne glede na kilometre? Ali kaj naj bi bilo tole?
Moj 2. servis je bil praktično enak prvemu (filter sem menjal sam, menjavo zavorne sem odklonil), tudi cena podobna, okol 40€.
A nastavitev intervala je zarad tega, ker so ti nastavili zamenjavo zavorne tekočine na 2 leti ne glede na kilometre? Ali kaj naj bi bilo tole?
Re: Redni servisi
Meško, ja. Kolikor sem razumel, je to ponastavitev na novih 15.000km. Mah karkoli je, je bedastoča.Vremenko napisal/-a:@Taragula kaj so tebi vse delali na 2. servisu... Ti voziš k AH Meško v MS, ne? Zanimivo.
Moj 2. servis je bil praktično enak prvemu (filter sem menjal sam, menjavo zavorne sem odklonil), tudi cena podobna, okol 40€.
A nastavitev intervala je zarad tega, ker so ti nastavili zamenjavo zavorne tekočine na 2 leti ne glede na kilometre? Ali kaj naj bi bilo tole?
Re: Redni servisi
Hehe, sicer pa je to druga verzija računa. Na prvem je bila zraven postavka ekološka taksa za odpadna olja.
Sem jih nežno opozoril, da menjava olja po moje ni bila potrebna. Jah, malo je zafarbal.
Sem jih nežno opozoril, da menjava olja po moje ni bila potrebna. Jah, malo je zafarbal.
Re: Redni servisi
Jaz bi pa prvo verzijo vzel in jo poslal na vse medije. Se ravno ubadam z uvoznikom Hyundai-em, kaj naj mu napišem na njegov pravniški odgovor v smislu: ko te.....kaj si pa kupil EV. Kot da jim je čisto vseeno za renome, pa ravno mi prvi EV kupci jim delamo največjo reklamo in bi nam vsaj servise lahko dali gratis prvih pet let.
-
- EV specialist
- Prispevkov: 570
- Kraj: Ljubljana
- Avto: Kia Soul EV
-
495711
Re: Redni servisi
Hej, to ni tako enostavno in samoumevno, pri nas so pozabili poresetiral interval, sedaj mi pa vsakič kljuva. Se nam ni dal nazaj za to, ampak mi, je že malo žal.Franci napisal/-a:So morali nastaviti resetirat računalnik - za to so morali na usposabljanjeNemelk napisal/-a:Nastavitev intervala Kaj se bojo še spomnili.Taragula napisal/-a:Drugi servis za mano. Zavorne tekočine niso menjali, ker se po njihovem menja, ko je avto star 2 leti, ne glede na kilometre. Ta kampanja, ko je bila na mojem avtu, baje da nič ne pušča.
1. SE 2010, TČ 2006, 1. EV 2018, 2. SE 2020, 2. EV 2022
Re: Redni servisi
Kaj pa so ti potem naredili za 40€?Vremenko napisal/-a:@Taragula kaj so tebi vse delali na 2. servisu... Ti voziš k AH Meško v MS, ne? Zanimivo.
Moj 2. servis je bil praktično enak prvemu (filter sem menjal sam, menjavo zavorne sem odklonil), tudi cena podobna, okol 40€.
A nastavitev intervala je zarad tega, ker so ti nastavili zamenjavo zavorne tekočine na 2 leti ne glede na kilometre? Ali kaj naj bi bilo tole?
Re: Redni servisi
Na vsakem avto, ki se je kdaj prodajal v Ameriki morajo proizvajalci omogočiti način nastavitve intervalov brez posebne opreme.
A kono navodila
https://m.youtube.com/watch?v=csREFAFYNR0
A kono navodila
https://m.youtube.com/watch?v=csREFAFYNR0
Re: Redni servisi
V manualu je opisan postopek nastavitve, ki je enak v trenutni generaciji Hyundai vozil. Meni ga je pokazal prodajalec ob prevzemu avta.
Re: Redni servisi
@CRF
ja isto kot prvič, pregled tekočin, podvozja, vijakov, šasije itd. + test zavor.
ja isto kot prvič, pregled tekočin, podvozja, vijakov, šasije itd. + test zavor.
Re: Redni servisi
Menjava zavornega olja na 30.000km očitno ni posebnost električarjev, tudi ICE avti imajo take intervale, pa še druge, tudi čudne, npr menjava jermena, prvič pri 105kkm, potem pa vsakih 210kkm. Se pravi, po 105k se lahko strga, potem pa 210k ne.
http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=13&id=4701
Za brezhibno delovanje Peugeota 208 narekuje tovarna servisni pregled vsakih 15.000 prevoženih kilometrov ali enkrat letno. Servisni pregledi vključujejo poleg rednih sistematičnih posegov tudi dodatne. Vsako leto bodo ob servisu zamenjali še filter potniškega prostora. Vsaki dve leti ali na vsakih 30.000 prevoženih kilometrov je potrebno zamenjati zavorno tekočino, zračni filter in vžigalne svečke. Po štirih letih čaka vozilo kontrola nastavitve žarometov, nato pa jo bodo na servisu izvedli vsaki dve leti. Po prevoženih 105.000 km ali najkasneje pri šestih letih bo potrebno zamenjati jermen krmiljenja ventilov in pogonski jermen dodatnih agregatov, nato pa ju bodo ponovno zamenjali vsakih 210.000 km ali vsakih 12 let. Po prevoženih 120.000 km ali najkasneje pri štirih letih bo potrebno preveriti PH hladilne tekočine, kontrola pa se bo nato izvajala ob vsakoletnem servisnem pregledu. Pri 165.000 km ali najkasneje pri starosti 10 let bo zamenjana hladilna tekočina. Vsakih 210.000 km ali vsakih 12 let bosta zamenjana komplet za krmiljenje ventilov in komplet pogonskega jermena dodatnih agregatov.
http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=13&id=4701
Za brezhibno delovanje Peugeota 208 narekuje tovarna servisni pregled vsakih 15.000 prevoženih kilometrov ali enkrat letno. Servisni pregledi vključujejo poleg rednih sistematičnih posegov tudi dodatne. Vsako leto bodo ob servisu zamenjali še filter potniškega prostora. Vsaki dve leti ali na vsakih 30.000 prevoženih kilometrov je potrebno zamenjati zavorno tekočino, zračni filter in vžigalne svečke. Po štirih letih čaka vozilo kontrola nastavitve žarometov, nato pa jo bodo na servisu izvedli vsaki dve leti. Po prevoženih 105.000 km ali najkasneje pri šestih letih bo potrebno zamenjati jermen krmiljenja ventilov in pogonski jermen dodatnih agregatov, nato pa ju bodo ponovno zamenjali vsakih 210.000 km ali vsakih 12 let. Po prevoženih 120.000 km ali najkasneje pri štirih letih bo potrebno preveriti PH hladilne tekočine, kontrola pa se bo nato izvajala ob vsakoletnem servisnem pregledu. Pri 165.000 km ali najkasneje pri starosti 10 let bo zamenjana hladilna tekočina. Vsakih 210.000 km ali vsakih 12 let bosta zamenjana komplet za krmiljenje ventilov in komplet pogonskega jermena dodatnih agregatov.
Re: Redni servisi
Lahko da so mislil takole: na 105, 315, 525...k se menja zobati jermen, na 210, 420...k pa cel "komplet za krmiljenje ventilov", kar vključuje zobati jermen in še kaj.
Re: Redni servisi
Po dobrih 45.000km tretji servis, test zavor, 38€