Dolquadslo napisal/-a:Mogoče veš koliko je porabe na gorenjski AC iz gorenjske proti LJ "po klancu dol" s klimo?
100km/h 14kWh/100km
120km/h 16kWh/100km
Gor
100km/h 20kWh/100km
120km/h 24kWh/100km
Dolquadslo napisal/-a:Mogoče veš koliko je porabe na gorenjski AC iz gorenjske proti LJ "po klancu dol" s klimo?
Polnjenje enofazno 32A ni priporočljivo, obremenjuješ omrežje s 32A nesimetrije.pirpy napisal/-a:Pa še zadnje čase polnim v službi na 22kw.
Mogoče bi bilo dobro, da naredim poseben kabel za polnjenje v službi in povežemo samo eno fazo, da se bo polnil z 7 kw
Kaj bi se zgodilo, če bi med polnjenjem Zoeja iz 3 faznega ugasnil drugo in tretjo fazo - bi to avto razumel kot napako ali bi polnil na eni fazi naprej?N75 napisal/-a:Polnjenje enofazno 32A ni priporočljivo, obremenjuješ omrežje s 32A nesimetrije.pirpy napisal/-a:Pa še zadnje čase polnim v službi na 22kw.
Mogoče bi bilo dobro, da naredim poseben kabel za polnjenje v službi in povežemo samo eno fazo, da se bo polnil z 7 kw
S kablom znižaš moč polnjenja:
1. stopnja: Zamenjaš upore na konektorju iz 32A(220ohm) na 20A(680ohm) (22kW --> 13.5kW)
2. stopnja: Prekineš L2 in L3 (13.5kW --> 4.5kW)
Ali ima ZOE kakšno možnost nastavitev omejiti tok, ali celo daljinsko nastavljat tok ?
Mislil sem na zaporedje faz, ker če bi jih dal obratno, naj ne bi delalo (primer: L3, L2, L1...)?pirpy napisal/-a:Ne to pa nima veze.
simetrija me tudi ne skrbi pri več 10 MW električnemu priključku firme
Zaporedje tehnično ne more biti pomembno, ker se faze med seboj v ničemer ne razlikujejo.Damijan napisal/-a: Mislil sem na zaporedje faz, ker če bi jih dal obratno, naj ne bi delalo (primer: L3, L2, L1...)?
Sem mislil, če si kaj probaval, koliko je Zoe občutljiv?
Jaz sem to razumel da lahko v tem obdobju spreminjaš "paket" in kilometre. Zna pa bit da bodo z veseljem spremenili tudi pogodbo. Sploh pri slovenskih cenah.Drejchi napisal/-a:Na predstavitvi avta pred letom in pol sem razumel, da prekineš lahko kadarkoli le prvega in zadnjega pol leta ne.