Potem so tudi glavne, 400-voltne baterije v resnici akumulatorji, ne?crunchy napisal/-a:Pa še nekaj, glede na to da stalno ponavljaš. Pravilno je akumulator.
Napake in težave
Re: Napake in težave
Re: Napake in težave
Ko 2. pritisneš start v Koni je avto prižgan in se napaja iz glavne baterije koliko jaz vem
@Prgrmr baterija=akumulator seveda.
@Prgrmr baterija=akumulator seveda.
Re: Napake in težave
Točno tako je kot sem napisal, hvala za popravek.
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Napake in težave
ko 2. pritisneš start brez zavore dela tudi ventilacija in opozorilo, da se bo spraznil 12V akumulator..., ne moreš pa se odpeljati, pogoj za to je zagon zavora+gumb start...
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Napake in težave
ledka na gumbu za gretje je vklopljena, bom poslušal ali se toplotna vklopi ali ne, me res zanima
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Napake in težave
V mojem primeru je problem nastal med čiščenjem. Če bi sam čistil, že nekaj časa vem za to hibo in bi vklopil z zavoro. Če se pa v avto vsede nekdo, ki tega ne ve, pa je problem hitro tukaj. Tipko start je moral pritisniti, saj je dvigoval in spuščal stekla med čiščenjem, zraven odpiral in zapiral vrata, večino časa so odprta in gori notranja lužka, pa na armaturki tudi kar nekaj stvari gori in v dobri uri dela je crknil 12Vaku. Če ima vključeno morda še ventilacijo, pa posluša radio... lahko crkne že v 15min. To se meni ne zdi normalno. V tem položaju bi morali delat le smerniki, pa ključavnice.....ostalo pa ne, če je kapaciteta tako mala.
Če bi mi crknil avto in bi na pomoč sredi ceste čakal 1h, tudi smerniki nebi več delali, kar je skregano z varnostjo.
Če bi mi crknil avto in bi na pomoč sredi ceste čakal 1h, tudi smerniki nebi več delali, kar je skregano z varnostjo.
Re: Napake in težave
Kako pa napolniš ta prazen 12V Akumulator? Pa ja ne da ga moraš priklopit na polnilec? Imaš polno baterijo 64 kWh Pa se ti sprazni 12v akumulator in kaj v tem primeru?
Re: Napake in težave
Če ti uspe EV še vžgati, se napolni sam, če ne pa ti ostane polnilec. Pri meni konkretno na polnilcuMarko007 napisal/-a:Kako pa napolniš ta prazen 12V Akumulator? Pa ja ne da ga moraš priklopit na polnilec? Imaš polno baterijo 64 kWh Pa se ti sprazni 12v akumulator in kaj v tem primeru?
Re: Napake in težave
To je bolano. Maš polno baterijo pa se ti lahko zgodi da ne moreš vžgati avta. Kaj ne zna črpat iz glavne baterije? Za vse to uporablja navaden 12V akumulator? Radio, ventilacija, stekla, luči? Čemu? Ne razumem?
To pomoje nekaj ni vredu.
To pomoje nekaj ni vredu.
Re: Napake in težave
V prvi stopnji vžiga brez zavore, vse dela le iz 12Vaku.!Marko007 napisal/-a:To je bolano. Maš polno baterijo pa se ti lahko zgodi da ne moreš vžgati avta. Kaj ne zna črpat iz glavne baterije? Za vse to uporablja navaden 12V akumulator? Radio, ventilacija, stekla, luči? Čemu? Ne razumem?
Če vklopiš skupaj s pritiskom zavore, tako kot za vožnjo, pa se napaja preko velike baterije.
Torej težava je le, če ne stisneš zavore ob vklopu, to je neke vrste sevisna stopnja v kateri avta ne moreš premakniti, ti pa delajo smerniki, luči, stekla....To kar potrebuješ, če crkne avto sredi ceste ali pa čistiš,....
Zadnjič spremenil FV-EV, dne 13 Nov 2019, 20:20, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Napake in težave
Mogoče zato, da je blo čim manj stroškov s predelavo obsoječega ICE sistema. Še dobro, da so sploh dodali Utility mode.Marko007 napisal/-a:Kaj ne zna črpat iz glavne baterije? Za vse to uporablja navaden 12V akumulator? Radio, ventilacija, stekla, luči? Čemu? Ne razumem?
Re: Napake in težave
Ja to bo to in v takih primerih je pa npr. Tesla razred zaseSimonZed napisal/-a:Mogoče zato, da je blo čim manj stroškov s predelavo obsoječega ICE sistema. Še dobro, da so sploh dodali Utility mode.Marko007 napisal/-a:Kaj ne zna črpat iz glavne baterije? Za vse to uporablja navaden 12V akumulator? Radio, ventilacija, stekla, luči? Čemu? Ne razumem?
Jaz bom dal uradno pritožbo na Hyundai in upam, da bo takih več, pa da vsaj SW popravijo, da dela v tej stopnji le najnujnejše.
Re: Napake in težave
Ko vklopiš v meniju Utility mode, se avto preklopi v posebni način, ko je parkiran in se vsi porabniki napajajo iz velike pogonske baterije in teh problemov ni (dokler se ne izprazni). Kot nekakšen "camp mode".
Zadnjič spremenil SimonZed, dne 13 Nov 2019, 20:24, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Napake in težave
Utility zmaga, ta teden zjutraj med 06 in 07 gretje na 22 st., hčerka pravi da še ni tako spala, včeraj je gsm ni zbudil in spala pol ure dlje, porabi cca 1% na uro, zunaj kakšnih 5 st.
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Napake in težave
To imaš pa v meniju eno opcijo, da si lahko npr. če spiš v avtu naštimaš gretje za celo noč, pa lučke ti v avtu delajo, pa radio, pa USB. Samo mal zakomplicirano ga je najti v meniju. Nekaj takega kot je pri Tesli: Dog modeMarko007 napisal/-a:Utility mode?
Re: Napake in težave
Skratka obstaja rešitev, samo ni tako elegantna, ker je treba klikniti v meniju... Če samo vžgeš avto brez zavore, pa se zgodba hitro konča. Če to veš, ni panike.
Re: Napake in težave
In 12V aku se ne sprazni...
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Napake in težave
Res je nelogično.... ampak nekaj mora bit v ozadju... VSI imajo tako... Tudi Tesla. Baje naj bi bil Model Y prvi brez 12V accu.... bomo videli.Marko007 napisal/-a:To je bolano. Maš polno baterijo pa se ti lahko zgodi da ne moreš vžgati avta. Kaj ne zna črpat iz glavne baterije? Za vse to uporablja navaden 12V akumulator? Radio, ventilacija, stekla, luči? Čemu? Ne razumem?
To pomoje nekaj ni vredu.