Vpisana homologirana moč
Vpisana homologirana moč
Se malo zadnji mesec dopisujem z Agencijo za promet na temo različno vpisanih moči, kot npr.: eni tipi EV imajo 30min moč, drugi maksimalna moč, tretji menda deklarirana moč od proizvajalca...
So mi sedaj končno priznali, da se zavedajo tega problema in delajo na tem, da to uskladijo. Kdor prvi zasledi kaj novega naj tule sporoči.
Upam, da še letos
So mi sedaj končno priznali, da se zavedajo tega problema in delajo na tem, da to uskladijo. Kdor prvi zasledi kaj novega naj tule sporoči.
Upam, da še letos
Re: Vpisana homologirana moč
Lahko prosim predlagaš naj ne odkrivajo tople vode in naj rajši prekopirajo od Avstrijcev.FV-EV napisal/-a:Se malo zadnji mesec dopisujem z Agencijo za promet na temo različno vpisanih moči, kot npr.: eni tipi EV imajo 30min moč, drugi maksimalna moč, tretji menda deklarirana moč od proizvajalca...
So mi sedaj končno priznali, da se zavedajo tega problema in delajo na tem, da to uskladijo. Kdor prvi zasledi kaj novega naj tule sporoči.
Upam, da še letos
Re: Vpisana homologirana moč
Ima kdo primerjavo moči med SLO in A?
Ali so razlike še kje drugje kot pri Tesli?
Ali so razlike še kje drugje kot pri Tesli?
Re: Vpisana homologirana moč
Primer: CZero se zavaruje po maksimalni moci, i3 po nominalni nizji recimo.
Pa tudi avstrijci niso vsemogocni, recimo na dolocenih odsekih kjer je omejitev 100km/h lahko EVji peljejo 130km/h, ampak le avstrijci. Posledicno ze prejemajo prijave iz drugih drzav, zaradi geodiskriminacije.
Kako so avstrijci resili tole glede moci EVjev ?
Pa tudi avstrijci niso vsemogocni, recimo na dolocenih odsekih kjer je omejitev 100km/h lahko EVji peljejo 130km/h, ampak le avstrijci. Posledicno ze prejemajo prijave iz drugih drzav, zaradi geodiskriminacije.
Kako so avstrijci resili tole glede moci EVjev ?
Re: SR+
Se bo tudi v prometno vpisala večja moč motorja? Ker je drugačna kot v homologaciji, gre v bistvu za tuning (programsko predelavo). Samo še vprašanje časa, kdaj bo zakonodajalec to zavohal.Pa konji gredo na ~320HP, kot da je bilo zdaj premalo
Re: SR+
Mogoče pa je na nivoju EU to že urejeno in v nasprotnem primeru Tesla ne bi počela tega (tako kot zaradi zakonodaje ni priklica v EU). Vsekakor zanimive nove situacije, ko se osnovne tehnične lastnosti avtomobila spremenijo kar čez noč.SimonZed napisal/-a:Se bo tudi v prometno vpisala večja moč motorja? Ker je drugačna kot v homologaciji, gre v bistvu za tuning (programsko predelavo). Samo še vprašanje časa, kdaj bo zakonodajalec to zavohal.
Re: SR+
Vsakič ko kdo začne s tem, se spomnim na veljavno homologacijo VW (audi, seat, škoda, porsche, mercedes, ...) dizlov kjer je kristalno jasno, da homologacija ni veljavna pa vseeno ... nikome ništa.SimonZed napisal/-a:Se bo tudi v prometno vpisala večja moč motorja? Ker je drugačna kot v homologaciji, gre v bistvu za tuning (programsko predelavo). Samo še vprašanje časa, kdaj bo zakonodajalec to zavohal.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: SR+
Še vedno pa ni rešeno enotno vpisovanje moči za vse modele. So mi pred meseci na Agenciji zatrjevali, da pripravljajo poenotenje za ostoječe in prihodnje, pa še vedno nič.
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2166
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: SR+
Kje sploh pogledati za moč? Oz kaj povedati zavarovalniškem agentu koliko kW? Recimo dual motor?
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: SR+
Afaik se dviga peak power, tesle pa so homo/reg po nominal power motorja, tako da spremembe niso potrebne. Enako ima na primer i3.
@vodokotlic: agentu povej 65kW, oz ce se mu bo dalo premaknit prst bo do tega prisel sam, brez da jamra da tega avta ni v sistemu. Enako je za AWD.
@vodokotlic: agentu povej 65kW, oz ce se mu bo dalo premaknit prst bo do tega prisel sam, brez da jamra da tega avta ni v sistemu. Enako je za AWD.
Re: SR+
Tesla s 300KM ma vpisano 65 kW, moj fičko pa 83 kW
Klikni in naroči svojo Teslo. https://www.tesla.com/referral/gaper58022
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2166
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: SR+
Sem bil z njim in sva skupaj gledala. Imel je čez Sava in Alianse ali kaj že. Model 3 ni bil vpisan. sem pa mu rekel okoli 60kW. Mi je rekel, da mi verjame in da lahko vpiše karkoli
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: SR+
Tako je, tudi tiste ki bodo naslednji patch imele preko 820HP.
Hja, nas CZero pa je imel vpisano MAX moc, tu je se malo texasa, eni tako drugi drugace.
Potem, nas BMW ima 224HP, pa je elektromotorja kar 0kW, to pa je šala^2. Zavarovan je kot 100kW, kar iztisne ICE pogon.
Tistih 65kW ki jih da elektromotor se zavaruje po 0kW, tistih 14kW ki jih da drug elektromotor na menjalniku pa tudi po 0kW. To je se “boljse” kot tesle, go figure ?
Ne smemo pozabit tudi da pri BEV ni izgub na prenosu, menjalniku, kardanu, ... skratka 10-15% ki jih ICE izgubi od motorja do koles. Seveda se zavaruje po moci na motorju. Tu je se ena prednost BEV vozil, tudi tistih zavarovanih po max moci.
Hja, nas CZero pa je imel vpisano MAX moc, tu je se malo texasa, eni tako drugi drugace.
Potem, nas BMW ima 224HP, pa je elektromotorja kar 0kW, to pa je šala^2. Zavarovan je kot 100kW, kar iztisne ICE pogon.
Tistih 65kW ki jih da elektromotor se zavaruje po 0kW, tistih 14kW ki jih da drug elektromotor na menjalniku pa tudi po 0kW. To je se “boljse” kot tesle, go figure ?
Ne smemo pozabit tudi da pri BEV ni izgub na prenosu, menjalniku, kardanu, ... skratka 10-15% ki jih ICE izgubi od motorja do koles. Seveda se zavaruje po moci na motorju. Tu je se ena prednost BEV vozil, tudi tistih zavarovanih po max moci.
Re: SR+
Js mam vpisan 100kW ... kam se lahk pritožm?GM napisal/-a:Tesla s 300KM ma vpisano 65 kW, moj fičko pa 83 kW
Po TeslaFi sodeč, se je update na 36.1 ustavu - danes samo 6 novih, pa še ti zjutraj: https://teslafi.com/firmware/
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: SR+
Nevem kje si ti dobil ta info da EV nima izgub na prenosu. Nima menjalnika ampak vselej ima diferencial in polosovine tko da nekaj (malega) izgub je. Dokler bojo zobniki v EV bojo izgube. Edin način da nebi bilo izgub je motor direkt na kolesu...matija napisal/-a: Ne smemo pozabit tudi da pri BEV ni izgub na prenosu, menjalniku, kardanu, ... skratka 10-15% ki jih ICE izgubi od motorja do koles. Seveda se zavaruje po moci na motorju. Tu je se ena prednost BEV vozil, tudi tistih zavarovanih po max moci.
To kje pa proizvajalec meri moč ali na motorju ali na kolesih je pa drugo.
Re: Vpisana homologirana moč
Izgube na paru zobnikov so pod 1%, za ležaje nimam cife ampak če ma ice pogon 15% izgub.jih ima ev reduktor pod 5 al pa je neki zelo narobe.
5% je 3x lažje zanemarit kot 15...
5% je 3x lažje zanemarit kot 15...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Vpisana homologirana moč
Sej izgub je res malo na EV sam tega pa še zmeraj ni za zanemarit. Problem je da ICE testirajo moč brez alternatorjev, klim in vsega tega samo plain motor in zato je razlika tolk velika.
Re: Vpisana homologirana moč
Ja... moč na gredi, še oljno pumpo včasih odkuplajo.
Zato se za te cifre bol mal sekiram... na konc štejejo sekunde za delta v.
Zato se za te cifre bol mal sekiram... na konc štejejo sekunde za delta v.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi