OTA zmanjšanje dosega

Odgovori
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

OTA zmanjšanje dosega

Odgovor Napisal/-a CRF »

Uff, če bi bil tole kak drug proizvajalec bi bil hud #OTAGate Če čez noč izgubiš 5kWh pa ni kar tako.

[youtube]https://youtu.be/QTOaDolXJXU[/youtube]
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3483

Re: OTA zmanjšanje kapacitete

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Če ...
Kolikor vem iz avta niso pobral celic, ergo jih je notr točno enako kot prej.
Kaj pa računalnik piše ... naj verjame, kdor želi.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: OTA zmanjšanje dosega

Odgovor Napisal/-a matija »

@warpedone: ne gre samo zato kaj pise racunalnik, dejanska uporabna kapaciteta naj bi bila nizja, torej avto prevozi (po starem rated km) podobno kot so to naredili za stare S85 ter s tem zascitili baterije pred nadaljno vecjo degradacijo. 5kWh od 75kWh (trenutno uporabne) je precej.

Ce je res softwaresko zmanjsana uporabna kapaciteta, bo to sigurno rezultiralo v pritisku, ki bo dosegel/prinesel tudi odgovore. Zanimivo, da naj bi tudi znizali rated porabo avta ter tako skrili kaksen je dejanski upad. Cez teden ali dva bo ze vse jasno.

Ta upad 5kWh pomeni da bi rated kilometers sel iz 499km na 465km. A ker so spremenili rated porabo, se ta prikazuje kot 483km. Vizualno zgleda manj, avto pa naj bi s tem dejansko po EPA prevozil 35km manj.

To bi pomenilo da je iz 80.5kWh bruto baterije na voljo 69.5kWh. Za 01.11.2019 bomo ze vedeli zakaj je bilo to narejeno, ce namenoma bodo sigurno znani razlogi, ce pomotoma bo ze odpravljeno. Ni za delat panike vnaprej, ampak ker jo ljudje bodo, bodo tudi izsilili odgovore
CRF, DGJ, evid, Vremenko
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: OTA zmanjšanje dosega

Odgovor Napisal/-a CRF »

Ni "če" če narediš manj kilometrov. Baterija je pa ostala enaka ja To je pa res.
Vremenko
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1877
Avto: V vsakem primeru EV
1771
1659

Re: OTA zmanjšanje dosega

Odgovor Napisal/-a Matej »

Če je kaj na tem, ali bo tudi SR+ deležna tega ali samo LR?
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3483

Re: OTA zmanjšanje dosega

Odgovor Napisal/-a warpedone »

>> ne gre samo zato kaj pise racunalnik, dejanska uporabna kapaciteta naj bi bila nizja,

En sam velik BS... kolk točn maš kapacitete veš samo če avto nafilaš do točke ko neha polnit in nato laboratorijsko kontrolirano furaš do točke samoizklopa.

Vse ostalo je nabijanje.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: OTA zmanjšanje dosega

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Tudi Hyundai se je slučajno "zmotil" pri izračunu WLTP, ki se je uporabljal za oglaševanje Kone EV in smo na koncu pristali pri skoraj 50 km manj, baterija je seveda ostala enake kapacitete.

Mogoče so pri Tesli "pozabili" zakleniti spodnji buffer baterije (oz. so ga premalo) pred WLTP/EPA preizkušanjem, zdaj so se pa spomnili in želeli po tihem ukrepati... Ampak jim je Bjorn prekrižal načrte.

Ah, teorije zarote...
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: OTA zmanjšanje dosega

Odgovor Napisal/-a matija »

Matej napisal/-a:Če je kaj na tem, ali bo tudi SR+ deležna tega ali samo LR?
Osebno nisem opazil nicesar. Avto sem nadgradil v preteklih tednih 2x. Eden je bil major na 10.0, naslendji pa manjsi update verjetno bugfix. V rated kilometrih ni razlike, polnjenje do 90% je se vedno ~340km.

Sem pa tudi prvic napolnil avto do 100% kjer je pokazal 376 dometa, medtem ko je rated 240 milj prevedeno v 384km. Ampak ker je sel avto prvic na 100%, nimam reference s cim primerjat.

Polnilnica je takrat pokazala, da se je v avto preteklo 49.2kWh, s tem da sem polnil od 8% do 100%, kar pomeni da bi za 100% porabil 53kWh. Bruto baterija je 54.75kWh, neto pa slabih 50kWh. Iz tega ne vidim, da bi bilo na voljo manj kapacitete.

V dometu pa po pravici povedano nekih razlik ne vidim, ker avto pac vozim in ne kalkuliram vsake voznje, koliko elektronov je slo in koliko je vzel kak klanec. Odvisno od dneva, hitrosti se gibljejo med 140km/h in 190km/h - seveda na privat testni stezi, ki jo imam ...
pirpy, DGJ, warpedone, instrukcije, CRF
Uporabniški avatar
context
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 580
Kraj: Maribor
Avto: TM3 SR+
1199
606

Re: OTA zmanjšanje dosega

Odgovor Napisal/-a context »

matija napisal/-a:polnjenje do 90% je se vedno ~340km.
Mojih 90% je 333 km
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: OTA zmanjšanje dosega

Odgovor Napisal/-a matija »

Ne sekiraj se, danes je bilo pri meni 338. Te cifre varirajo, ce ga 2x-3x spraznis in napolnis do 100% se zbalansira BMS in pokaze max ali blizu. Kakega pametnega ucinka pa razen tega ni.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: OTA zmanjšanje dosega

Odgovor Napisal/-a CRF »

Po mojem so vaši toliko mlajši da imajo povečan buffer že od začetka.
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: OTA zmanjšanje dosega

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Zgleda, da se je Bjorn malce prenaglil v prejšnjem videu. V današnjem že govori o precej manjši razliki 1-2 kWh.
https://youtu.be/X-VmiNXBKwY?t=765
ixi
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 89
Kraj: MB
Avto: CVT
48
558

Re: OTA zmanjšanje dosega

Odgovor Napisal/-a ixi »

Mimogre... lahko ta OTA tudi "preskočiš" (ignoriraš)?
Kot npr.pri iOS ko sem zavrnil 13.0 in potem naložil 13.1? Se to da ali ne moreš zavrniti update?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: OTA zmanjšanje dosega

Odgovor Napisal/-a CRF »

SimonZed napisal/-a:Zgleda, da se je Bjorn malce prenaglil v prejšnjem videu. V današnjem že govori o precej manjši razliki 1-2 kWh.
https://youtu.be/X-VmiNXBKwY?t=765
Jaz sem razumel da je 3% vidne izgube, 5% pa skupne. Ker so zmanjšali konstanto porabe.
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: OTA zmanjšanje dosega

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Če klikneš na povezavo, ti odpre video na točki, ko Bjorn dobesedno reče, kar sem napisal zgoraj (da je najprej obtožil Teslo, da je skrila 5 kWh, po dodatnem testiranju pa meni, da je razlika precej manjša, najbrž 1 do 2 kWh).
CRF, warpedone
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: OTA zmanjšanje dosega

Odgovor Napisal/-a CRF »

Eh to pa nihče ne bo pogrešal
Nejccc
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3483

Re: OTA zmanjšanje dosega

Odgovor Napisal/-a warpedone »

>> Jaz sem razumel da je 3% vidne izgube, 5% pa skupne. Ker so zmanjšali konstanto porabe.

In 'izguba' je samo v prikazani manjši št. na displayu.
Med vožnjo je porabu praktično enako kWh.

Kako že pravijo? Nothingburger..
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: OTA zmanjšanje dosega

Odgovor Napisal/-a matija »

ixi napisal/-a:Mimogre... lahko ta OTA tudi "preskočiš" (ignoriraš)?
Kot npr.pri iOS ko sem zavrnil 13.0 in potem naložil 13.1? Se to da ali ne moreš zavrniti update?
Seveda, enako kot na telefonu. Ampak s 13.1 si dobil vse kar je prinesel tudi 13.0 pri avtu je enako.
Odgovori

Vrni se na “Model 3”