SR+
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2163
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: SR+
No če je tesla snemala boš videl kako sem svoji gocoril evo ta je ziher od Matije. Moja je veselo ploskala in upa da bo decembra narocilo padlo
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: SR+
Bom pogledal, trenutno ni casaVodokotlic napisal/-a:No če je tesla snemala boš videl kako sem svoji gocoril evo ta je ziher od Matije. Moja je veselo ploskala in upa da bo decembra narocilo padlo
Ravno danes je bil izpeljan postopek prenosa vozila s strani uvoznika name, tako da ... cestitke za odlocitev, ce so kaksne moje informacije o tesli koristile, se priporocam za uporabo linka za narocilo: https://www.tesla.com/de_AT/referral/matija92788
Tako obe strani dobita nekaj brezplacnega polnjenja
Re: SR+
Sem preletel posnetke ampak res na hitro, na vseh sta samo tale dva ... ekipa sa đipa. Nobeden ne deluje kot ženska
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2163
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: SR+
Hmmm celo grozno mi je to gledati. Ena sumljivca. Sem bil mogoče prehiter ker sem predvideval da snema
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: SR+
Sem kasneje se enkrat prescrollal, videl moskega in zensko na sprednji kameri, a sta sla le mimo
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2163
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: SR+
Če sta bila debela potem je to to
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: SR+
Nekaj podatkov iz vcerajsnje voznje Graz => LJ. Hitrosti so bile med 110km/h in 140km/h, kolikor je bila prosta cesta.
Sicer celotna pot vceraj je bila: novo mesto, ljubljana, graz, domzale. Naredili smo 450km, vecinoma je bila voznja po tempomatu med 120km/h in 140km/h po avtocesti. Povprecna hitrost je bila jasno nizja zaradi nekaj mestne voznje in tunelov / gnece.
Razmisljanja kje bos polnil dejansko ni. Skocili smo tudi v Ikeo, kjer polnjenja ni bilo (Smatricsu ne dam pol evra na minuto in ne vem zakaj bi, ce imamo na poti 2x hitrejsi in 2x cenejsi SC, AC polnilnic v Ikea Graz nimajo).
V Grazu smo vmes napolnili na SC, medtem ko smo cakali da pripravijo robo (tepihi & stresni prtljazni nosilci). Najprej smo fasali sharan stall, kjer smo dobili 21kW ostanka, ko se je prvi avto umaknil je sla hitrost na 100kW ter tam ostala do slabe polovice SoC. Pred service centrom so namrec le 4 superchargerji. Nekaj kilometrov stran pa jih je 12, vecina prostih.
Plan je bil polnit manj, a se je zavleklo na Tesli, imajo nenormalno guzvo, so najbolj vzhodni service center. Ce se nam ne bi tam zavleklo, je bil plan napolnit na poti nazaj v Mariboru za kaksnih 10 minut.
Pred SC v Grazu so avtomobili zunaj so bili parkirani povsod, enega prostora ni bilo. Tablice: slovenske, hrvaske, madzarske, poljske, avstrijske, slovaske in ena celo ukrajinska. Avte jim vozijo tudi iz azije z ladjo in potem s kamionom sem... komaj cakajo nove SC na poljskem in ceskem. V sloveniji pravijo da bo cez 1-1.5 leta tudi service center. Tisto o 400 avtih v drzavi kot prereq jim ni poznano.
Ko smo odhajali se je parkirisce malenkost spraznilo. No, videli smo tudi Roadsterja gen1. Video:
https://we.tl/t-3szCVeCx5O
p.s.: mogoce kdo ve, kje in kdaj vidim racun za supercharging? Je bilo prvic. Moralo bi bit nekje 9-10€. V avtu pod zadnje polnjenje ne kaze nicesar. Na tesla accoun in in mobile app tudi nic.
Sicer celotna pot vceraj je bila: novo mesto, ljubljana, graz, domzale. Naredili smo 450km, vecinoma je bila voznja po tempomatu med 120km/h in 140km/h po avtocesti. Povprecna hitrost je bila jasno nizja zaradi nekaj mestne voznje in tunelov / gnece.
Razmisljanja kje bos polnil dejansko ni. Skocili smo tudi v Ikeo, kjer polnjenja ni bilo (Smatricsu ne dam pol evra na minuto in ne vem zakaj bi, ce imamo na poti 2x hitrejsi in 2x cenejsi SC, AC polnilnic v Ikea Graz nimajo).
V Grazu smo vmes napolnili na SC, medtem ko smo cakali da pripravijo robo (tepihi & stresni prtljazni nosilci). Najprej smo fasali sharan stall, kjer smo dobili 21kW ostanka, ko se je prvi avto umaknil je sla hitrost na 100kW ter tam ostala do slabe polovice SoC. Pred service centrom so namrec le 4 superchargerji. Nekaj kilometrov stran pa jih je 12, vecina prostih.
Plan je bil polnit manj, a se je zavleklo na Tesli, imajo nenormalno guzvo, so najbolj vzhodni service center. Ce se nam ne bi tam zavleklo, je bil plan napolnit na poti nazaj v Mariboru za kaksnih 10 minut.
Pred SC v Grazu so avtomobili zunaj so bili parkirani povsod, enega prostora ni bilo. Tablice: slovenske, hrvaske, madzarske, poljske, avstrijske, slovaske in ena celo ukrajinska. Avte jim vozijo tudi iz azije z ladjo in potem s kamionom sem... komaj cakajo nove SC na poljskem in ceskem. V sloveniji pravijo da bo cez 1-1.5 leta tudi service center. Tisto o 400 avtih v drzavi kot prereq jim ni poznano.
Ko smo odhajali se je parkirisce malenkost spraznilo. No, videli smo tudi Roadsterja gen1. Video:
https://we.tl/t-3szCVeCx5O
p.s.: mogoce kdo ve, kje in kdaj vidim racun za supercharging? Je bilo prvic. Moralo bi bit nekje 9-10€. V avtu pod zadnje polnjenje ne kaze nicesar. Na tesla accoun in in mobile app tudi nic.
Re: SR+
Pri meni se pojavi kak dan po polnjenju v Tesla accountu, pod zavihkom History.matija napisal/-a: p.s.: mogoce kdo ve, kje in kdaj vidim racun za supercharging? Je bilo prvic. Moralo bi bit nekje 9-10€. V avtu pod zadnje polnjenje ne kaze nicesar. Na tesla accoun in in mobile app tudi nic.
Je pa res, da dokler sem koristil "free miles", računov nisem videl...
Re: SR+
Dzun Tao napisal/-a:Res hudo zgleda. Kaj pa ta hrup nad 120 km/h ki ga omenjajo, ga zaznaš? Je moteč? Razmišljaš o kakih kitih? Ali je vse stvar subjektivne ocene?
No, v nedeljo sem ta gumijast kit za znizevanje zracnega hrupa namontiral. Pri 130km/h ni bilo nobene razlike. Pri 160km/h tudi ne. Cez minutko sem nekaj zaslisal in ugotovil kaj je bil ta zvok, vse skupaj je odletelo ven iz utorov, tako da ga sedaj nimam vec, ker seveda nisem ustavil na avtocesti in sel iskat to stvar po prehitevalnem pasu ...matija napisal/-a:Poznam ja, slisi se veter pri 150km/h. Se pa tudi pri nasem bmwju. Nekega bistvenega odmika nisem zaznal. Sigurno pa bo kak EQC mnogo tisji.
Kupil sem tisto gumo, je doma nekje dobra 2 tedna a se nisem nasel casa za montazo.
Razlika v glasnosti po samodejni demontazi spet ni bila opazna. To je bilo sploh super za primerjat prej-potem, ker sem lahko primerjal v enakih pogojih, med voznjo.
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2163
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: SR+
O si me nasmejal zdaj
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: SR+
Kateri ključek/kartico uporabljaš za sentry?matija napisal/-a:Sem preletel posnetke ampak res na hitro, na vseh sta samo tale dva ... ekipa sa đipa. Nobeden ne deluje kot ženska
Jaz sem en navaden Lexarjev ključek (2.0, 64 gb) formatirala, pa uspem pogledat s sentry viewerjem samo posnetke “na poti” (za katere nisem še ugotovila, kdo jih vklopi, morda hčerka kaj šari). Dejanskih sentry posnetkov pa mi be odpre oz. že v avtu javlja, da je prepočasen ključek
https://ts.la/jasna16185 1.500 km free supercharging
Re: SR+
Kupi si kvaliteten ključek z veliko rewrite ciklov. Ali pa kot so že nekje omenili da si kupiš SD kartico endurance za kamere in imaš potem adater. Na karticah lepo piše class, medtem ko na ključkih je tista hitrost bolj tako tako.
Re: SR+
Kljukči so namenjeni prenašanju robe posledično je optimizacija v velikost in ne v št. prepisovanj.
SD kartice so namenjene mal drugačnemu režimu delovanja in posledično zdržijo več prepisovanj in višje hitrosti, imajo pa zato pri isti ceni manj kapacitete.
Splošno priporočilo je USB-SD adapter in highendurance SD kartica.
SD kartice so namenjene mal drugačnemu režimu delovanja in posledično zdržijo več prepisovanj in višje hitrosti, imajo pa zato pri isti ceni manj kapacitete.
Splošno priporočilo je USB-SD adapter in highendurance SD kartica.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: SR+
Do sedaj sem imel nekega SanDisk 64GB, je deloval super. Pomembna je hitrost pisanja. Pomembno je tudi, da ko kljucek vzames ven iz avta, pred tem drzis nekaj sekund na ikono dashcam, dokler ne zagledas efekta kot da bi padel kamen v jezero. Po tem se rdeca ikona spremeni v sivo, kar pomeni da je usb odmountan ter se ga lahko vzame ven, brez bojazni da bodo posnetki corrupted.Jaja napisal/-a:Kateri ključek/kartico uporabljaš za sentry?matija napisal/-a:Sem preletel posnetke ampak res na hitro, na vseh sta samo tale dva ... ekipa sa đipa. Nobeden ne deluje kot ženska
Jaz sem en navaden Lexarjev ključek (2.0, 64 gb) formatirala, pa uspem pogledat s sentry viewerjem samo posnetke “na poti” (za katere nisem še ugotovila, kdo jih vklopi, morda hčerka kaj šari). Dejanskih sentry posnetkov pa mi be odpre oz. že v avtu javlja, da je prepočasen ključek
Sedaj pa imam iXpand 128GB, ki ima poleg USB tudi Lightning adapter. Kar pomeni, da lahko ob prihodu v avto kljucek vtaknem v iPhone ter uporabim aplikacijo SentryView, ki zna on-the-fly predvajat vse 4 posnetke (dashcam, sentrymode) v oknih eden zraven drugega. Pregledovanje je tako zelo hitro, saj se hkrati predvajajo vsi 4 posnetki, odpade tudi nosenje kljucka domov, priziganje laptopa, ...
Ni pa tak kljucek poceni. Pri nas so izredno dragi, jaz sem vzel na kitajskem, je bilo 30€.
http://ixpand.com/
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2315
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922218
Re: SR+
Malce kontradiktorno glede velikosti, kaj ne?warpedone napisal/-a:Kljukči so namenjeni prenašanju robe posledično je optimizacija v velikost in ne v št. prepisovanj....
Povprečni ključki vzamejo dosti več prostora od micro SD ali SD kartic. Nikoli pa nisem videl tako majhnega ključka po prostornini, kot je mikro SD kartica. Menim, da je to res tudi v primeru, če odštejemo volumen "kontaktnega dela" USB ključka.