Leaf to Home
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 286
- Kraj: marost
- Avto: generator
-
6115
Leaf to Home
Že malo starejša zadeva, vendar še hudo aktualna. Žal se ta dvosmerni pretvornik dobi samo na Japonskem. Polnilec so razvili za pomoč pri naravnih nesrečah. Dvosmerni inverter bi bil dobrodošel tudi pri nas, v primeru žledoloma.
http://www.redferret.net/?p=44743
Ima kdo kakšne veze na Japonskem?
http://www.redferret.net/?p=44743
Ima kdo kakšne veze na Japonskem?
- Priponke
-
- Leaf to Home
- nissanleaftohome1.jpg (141.25 KiB) Pogledano 11330 krat
Re: Leaf to Home
To je tudi ena od stvari ki bi morale bit samoumevne, pa je po nekem čudežu, nihče ne ponuja!!! V tem času je v EV branži res veliko prostora za mala podjetja da razvijejo in ponudijo svoje rešitve.
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 286
- Kraj: marost
- Avto: generator
-
6115
Re: Leaf to Home
Mogoče za nas uporabnike, je to res samoumevna zadeva, za proizvajalce pa bi bila nočna mora. Recimo avto ima garancijo na baterijo od 5-8 let oziroma 100-160 kkm. Z redno uporabo tega pretvornika, bi po vsej verjetnosti baterija izgubila mejno vrednost za zamenjavo v garancijskem roku. To je verjetno glavni problem, da zadeva ni komercialno dosegljiva.
Re: Leaf to Home
To je res ja. Lahko, bi pa garancijo vezali na število ciklov, posameznih polnjenj ali kaj podobnega. Saj dobro vedo kako se obnašajo baterije, in kaj jim krajša življenje.
Bi pa s tem še mal zakomplicirali življenje za navadnega uporabnika in verjetno jim to v tem trenutku res ni v interesu.
Bi pa s tem še mal zakomplicirali življenje za navadnega uporabnika in verjetno jim to v tem trenutku res ni v interesu.
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 286
- Kraj: marost
- Avto: generator
-
6115
Re: Leaf to Home
Kot si že sam ugotovil, bi proizvajalci sami sebi delali škodo, kar jim sigurno ni v interesu. Cikluse pa lahko že sedaj spremljam s Spyom. Prav tako fotovoltaika deluje čez dan, temperature so 30 +, to je smrt za baterije, ki niso prisilno hlajene. Škoda da Nssan ne gre v smer prisilno hlajenih baterij, s tem bi rešili vsaj ta problem.
Re: Leaf to Home
Namesto tekočinskega hlajenja je Nissan izbral drugo pot. Šli so v razvoj baterij, ki brez posledic delujejo v cca 15°C višjem temperaturnem območju. Od lanskega aprila se v vsa Nissanova vozila že vgrajujejo te baterije.
Nissan se na področju "vehicle-to-grid" V2G kar precej prizadeva, bo pa verjetno treba počakat tudi na boljše, bolj zmagljive baterije.
https://chargedevs.com/newswire/nissan- ... 2g-system/
Nissan se na področju "vehicle-to-grid" V2G kar precej prizadeva, bo pa verjetno treba počakat tudi na boljše, bolj zmagljive baterije.
https://chargedevs.com/newswire/nissan- ... 2g-system/
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 286
- Kraj: marost
- Avto: generator
-
6115
Re: Leaf to Home
Do sedaj so se veliko bolje izkazale tekočinsko hlajene baterije. To je preverjeno, Nissan pa zopet nekaj preizkuša na uporabnikih. Bomo videli kako se bo s temi novimi baterijami.
Re: Leaf to Home
Sistem omenjen zgoraj, ki sta ga razvila Nissan in Endesa, naj bi promovirali tudi v Evropi, z namenom, da se v končni fazi ponudi tudi na trgu. The Mobility House v Nemčiji tak sistem V2G že testira.
[/center]
[/center]
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 286
- Kraj: marost
- Avto: generator
-
6115
Re: Leaf to Home
Super, da se dela nekaj v to smer. Upam samo, da bo cena dosegljiva za širok krog uporabnikov in subvencionirana s strani eko sklada. Edini problem je zopet vezan na znamko. Če recimo prodaš in vzameš drugo znamko avta, verjetno ne bo delovalo. Pri takih dragih in dolgoročnih nakupih, bi morali sprejeti standard, da bo delovalo pri vseh EV in ne samo pri Nissanu.
Re: Leaf to Home
Leaf to Home v izboljšani verziji http://www.e8energy.de/portfolio-item/diva/ ampak pustimo zdaj ceno. Obstaja sicer še nekaj takšnih rešitev.elektromobilni napisal/-a:Super, da se dela nekaj v to smer. Upam samo, da bo cena dosegljiva za širok krog uporabnikov in subvencionirana s strani eko sklada. Edini problem je zopet vezan na znamko. Če recimo prodaš in vzameš drugo znamko avta, verjetno ne bo delovalo. Pri takih dragih in dolgoročnih nakupih, bi morali sprejeti standard, da bo delovalo pri vseh EV in ne samo pri Nissanu.
V2G
Na letošnjem COP 21 v Parizu sta Nissan in Enel predstavila V2G ( Vehicle to Grid):
http://nissaninsider.co.uk/nissan-and-e ... id-trials/
http://nissaninsider.co.uk/nissan-and-e ... id-trials/
Re: V2G
Odlična zamisel. Pa sem študiral, da bi si za doma agregat kupu, če je kdaj daljši električni mrk, ampak samo zato da bo če bo mi je mal škoda denarja. To pa je odlična rešitev za vse lastnike EV-jev. Si pa ne delam iluzij, da bo ta zadeva V2G poceni...
Re: Leaf to Home
Kaj pa inverter npr 600W za mislim da okoli 80€ ?
Gre iz 12V vzigalnika, ampak 12v alumukator se napaja iz glavne baterije kolikor vem.
Vprasanje ali tudi pri ugasnjenem avtu?
Negativne posledice na 12v akumukator?
Gre iz 12V vzigalnika, ampak 12v alumukator se napaja iz glavne baterije kolikor vem.
Vprasanje ali tudi pri ugasnjenem avtu?
Negativne posledice na 12v akumukator?
Re: Leaf to Home
12V akumulator ima že v osnovi "težko" delo pri EV, posebej če vozila na uporabljamo vsakodnevno.matija napisal/-a:Kaj pa inverter npr 600W za mislim da okoli 80€ ?
Gre iz 12V vzigalnika, ampak 12v alumukator se napaja iz glavne baterije kolikor vem.
Vprasanje ali tudi pri ugasnjenem avtu?
Negativne posledice na 12v akumukator?
12V akumulator se polni iz "glavne" baterije z DC-DC pretvornikom, ta naj bi se vklopil vsakih nekaj dni in ga dopolnil.
Če avtomobila nimamo prižganega (ready), računalnik in vsa elektronika hitro praznita običajno samo 45Ah svinčevi akumulator, ki ni namenjen globokemu izpraznjenju (kot npr. pri solarni tehniki in avtodomovih).
Več o težavah Leafov:
http://www.mynissanleaf.com/viewtopic.php?t=12448
http://daveinolywa.blogspot.si/2013/01/ ... -weve.html
http://www.torquenews.com/1075/how-avoi ... -long-trip
Izboljšava bi bila zamenjava s kakovostnejšim akumulatorjem
(npr. Optima Yellow - http://www.optimabatteries.nl/upl_files ... 0R3,7L.pdf http://www.optimabatteries.nl/products_detail.php?id=16)
ali še bolje Li-Ionskim z BMS.
Soul EV believer
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30941613
Re: Leaf to Home
Na 12 V dobiš tistih nekaj W ja ampak to ni primerljivo z leaf to home.
Nova Zoe bi morala imeti ccs .Mogoče bi stalo 500 € več toda izplačalo bi se.
Ne vem kaj razmišljajo , pa zakaj clia dobiš takoj zoe-ja pa čakaš 3-6 mesecev ,pa iz istega traka prideta .Kot da namerno zavirajo ev.
Nova Zoe bi morala imeti ccs .Mogoče bi stalo 500 € več toda izplačalo bi se.
Ne vem kaj razmišljajo , pa zakaj clia dobiš takoj zoe-ja pa čakaš 3-6 mesecev ,pa iz istega traka prideta .Kot da namerno zavirajo ev.
Re: Leaf to Home
Kaj pa vem, Hyundaia, Citroena, in Suzukija po naročilu sem vse čakal okrog 3 mesece. Mogoče kakšen teden manj kot Zoe.
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 286
- Kraj: marost
- Avto: generator
-
6115
Re: Leaf to Home
Verjetno je premalo naročil in čakajo, da se nabere zadostno število. Ne upajo delati "na zalogo"pirpy napisal/-a: Ne vem kaj razmišljajo , pa zakaj clia dobiš takoj zoe-ja pa čakaš 3-6 mesecev ,pa iz istega traka prideta .Kot da namerno zavirajo ev.
Re: Leaf to Home
Al pa proizvodnja, ki je bila dimenzionirana bol pesimistično, ne dohaja povpraševanja.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek