Pregled ponudbe novih EV, 11.9.2019
Pregled ponudbe novih EV, 11.9.2019
Prva dva poskusa pregleda nista uspela zaradi obupno gnilih podatkov o dosegu po 'standardu' WLTP.
Sem obupal, vrgu WLTP na gnoj in uporabu ameriški EPA combined preračunan v kilometre.
Za grobo orientacijo sm dopisal kapaciteto baterije.
Po naraščajočem dosegu po EPA v km:
Smart Forfour, 18 kWh : 28.862,00 €, 95 km
Nissan e-NV200, 40 kWh : 44.164,00 €, 196 km
Hyundai Ioniq Impression, 28 kWh : 35.000,00 €, 202 km
Volkswagen eGolf, 32 kWh : 41.318,00 €, 204 km
Nissan Leaf,40 kWh : 35.490,00 €, 245 km
BMW i3 120 Ah, 38 kWh : 41.250,00 €, 249 km
Renault Zoe, R90 Life, 40 kWh : 32.790,00 €, 250 km
Hyundai Kona EV, Style, 39 kWh : 35.800,00 €, 266 km
Audi e-Tron 55, 95 kWh : 83.000,00 €, 328 km
Jaguar i-Pace EV400 AWD S, 90 kWh : 79.962,00 €, 377 km
Tesla Model 3 SR+, 55 kWh : 53.000,00 €, 384 km
Hyundai Kona EV, Premium, 64 kWh : 43.100,00 €, 421 km
Tesla Model 3 LR AWD, 75 kWh : 61.200,00 €, 496 km
Tesla Model 3 LR Performance, 75 kWh : 65.300,00 €, 496 km
Tesla Model 3 LR RWD, 75 kWh : 55.971,00 €, 520 km
Po naraščajoči ceni:
Smart Forfour, 18 kWh : 28.862,00 €, 95 km
Renault Zoe, R90 Life, 40 kWh : 32.790,00 €, 250 km
Hyundai Ioniq Impression, 28 kWh : 35.000,00 €, 202 km
Nissan Leaf,40 kWh : 35.490,00 €, 245 km
Hyundai Kona EV, Style,39 kWh : 35.800,00 €, 266 km
BMW i3 120 Ah, 38 kWh : 41.250,00 €, 249 km
Volkswagen eGolf, 32 kWh : 41.318,00 €, 204 km
Hyundai Kona EV, Premium,64 kWh : 43.100,00 €, 421 km
Nissan e-NV200, 40 kWh : 44.164,00 €, 196 km
Tesla Model 3 SR+, 55 kWh : 53.000,00 €, 384 km
Tesla Model 3 LR RWD, 75 kWh : 55.971,00 €, 520 km
Tesla Model 3 LR AWD, 75 kWh : 61.200,00 €, 496 km
Tesla Model 3 LR Performance, 75 kWh : 65.300,00 €, 496 km
Jaguar i-Pace EV400 AWD S, 90 kWh : 79.962,00 €, 377 km
Audi e-Tron 55, 95 kWh : 83.000,00 €, 328 km
Sem obupal, vrgu WLTP na gnoj in uporabu ameriški EPA combined preračunan v kilometre.
Za grobo orientacijo sm dopisal kapaciteto baterije.
Po naraščajočem dosegu po EPA v km:
Smart Forfour, 18 kWh : 28.862,00 €, 95 km
Nissan e-NV200, 40 kWh : 44.164,00 €, 196 km
Hyundai Ioniq Impression, 28 kWh : 35.000,00 €, 202 km
Volkswagen eGolf, 32 kWh : 41.318,00 €, 204 km
Nissan Leaf,40 kWh : 35.490,00 €, 245 km
BMW i3 120 Ah, 38 kWh : 41.250,00 €, 249 km
Renault Zoe, R90 Life, 40 kWh : 32.790,00 €, 250 km
Hyundai Kona EV, Style, 39 kWh : 35.800,00 €, 266 km
Audi e-Tron 55, 95 kWh : 83.000,00 €, 328 km
Jaguar i-Pace EV400 AWD S, 90 kWh : 79.962,00 €, 377 km
Tesla Model 3 SR+, 55 kWh : 53.000,00 €, 384 km
Hyundai Kona EV, Premium, 64 kWh : 43.100,00 €, 421 km
Tesla Model 3 LR AWD, 75 kWh : 61.200,00 €, 496 km
Tesla Model 3 LR Performance, 75 kWh : 65.300,00 €, 496 km
Tesla Model 3 LR RWD, 75 kWh : 55.971,00 €, 520 km
Po naraščajoči ceni:
Smart Forfour, 18 kWh : 28.862,00 €, 95 km
Renault Zoe, R90 Life, 40 kWh : 32.790,00 €, 250 km
Hyundai Ioniq Impression, 28 kWh : 35.000,00 €, 202 km
Nissan Leaf,40 kWh : 35.490,00 €, 245 km
Hyundai Kona EV, Style,39 kWh : 35.800,00 €, 266 km
BMW i3 120 Ah, 38 kWh : 41.250,00 €, 249 km
Volkswagen eGolf, 32 kWh : 41.318,00 €, 204 km
Hyundai Kona EV, Premium,64 kWh : 43.100,00 €, 421 km
Nissan e-NV200, 40 kWh : 44.164,00 €, 196 km
Tesla Model 3 SR+, 55 kWh : 53.000,00 €, 384 km
Tesla Model 3 LR RWD, 75 kWh : 55.971,00 €, 520 km
Tesla Model 3 LR AWD, 75 kWh : 61.200,00 €, 496 km
Tesla Model 3 LR Performance, 75 kWh : 65.300,00 €, 496 km
Jaguar i-Pace EV400 AWD S, 90 kWh : 79.962,00 €, 377 km
Audi e-Tron 55, 95 kWh : 83.000,00 €, 328 km
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Pregled ponudbe novih EV, 11.9.2019
Meni povsem pričakovano. Po tej lestvici se v grafu vidi, da se v primeru cena/domet najbolje odrežeta Tesla3 in Kona64, najslabše pa eTron in iPace. Ko bosta nekoč notri še Corsa in ID3 bo slika še jasnejša in izbira lažja novim kupcem in pohvalno za trud
Sicer pa vsem to ne pomeni največ in tudi vsi se ne bodo strinjali s kakšno opremo....
Sicer pa vsem to ne pomeni največ in tudi vsi se ne bodo strinjali s kakšno opremo....
Zadnjič spremenil FV-EV, dne 11 Sep 2019, 21:37, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Pregled ponudbe novih EV, 11.9.2019
Yup, EPA je way to go.
Brw, pri SR+ navajas bruto (realno je 54.75kWh), pri LR AWD pa netto 75kWh. Bruto je 80.5kWh. Izenaci oboje na iste vrednosti.
Glede na ostale avte je verjetno stevilka za primerjavo v tej tabeli - bruto. Pa pri eGolfu je le ta 35.8kWh.
Pa pohvale za sestavo seznama.
Brw, pri SR+ navajas bruto (realno je 54.75kWh), pri LR AWD pa netto 75kWh. Bruto je 80.5kWh. Izenaci oboje na iste vrednosti.
Glede na ostale avte je verjetno stevilka za primerjavo v tej tabeli - bruto. Pa pri eGolfu je le ta 35.8kWh.
Pa pohvale za sestavo seznama.
Re: Pregled ponudbe novih EV, 11.9.2019
SR + bruto = 62, neto =55, primerjave so neto
Zadnjič spremenil Marko007, dne 11 Sep 2019, 22:36, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Pregled ponudbe novih EV, 11.9.2019
Na kratko: neMarko007 napisal/-a:SR + bruto = 62, neto =55
Na dolgo pa takole:
- Priponke
-
- 2C0B2F6C-89EF-400C-9A62-56AB8B6864AF.gif (14.8 KiB) Pogledano 5874 krat
Zadnjič spremenil matija, dne 11 Sep 2019, 22:38, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Pregled ponudbe novih EV, 11.9.2019
Vidim sedaj da so primerjave pomesane, definitivno pa niso neto kot navajas:
- leaf2 ima neto dobrih 36, ne 40
- ètron ima neto dobrih 83, ne 95
- leaf2 ima neto dobrih 36, ne 40
- ètron ima neto dobrih 83, ne 95
Re: Pregled ponudbe novih EV, 11.9.2019
Namenoma sm reku, da so kapacitete le za grobo orientacijo, ker prvič načini izračuna neto kWh niso nujno primerljivi, kot drugo pa vsi proizvajalci sploh ne povejo kolk je bruto, nekateri pa ne povejo kolk je neto.
Preostane le, da se kapaciteto baterije le navrže zraven kot kurioziteta, bistvo je doseg v EPA.
Lahko bi dodal še učinkovitost, i.e. EPA poraba na km, ampak to je spet uporabno le če vemo še hitrost filanja na avtu dosegljivih načinih filanja etc, hitro zopet postane vse skup nepregledno in seveda polno manjkajočih podatkov.
Na konuc ni namen delat enciklopedijo ampak stvari postavit na enak imenovalec vsaj iz dveh glavnih vidikov - cena pri nas, kolikortoliko 'realen' doseg. Ja, tut EPA je optimist, ampak od vseh drugih še najmanjši, pa za vse sm najdu podatke.
Preostane le, da se kapaciteto baterije le navrže zraven kot kurioziteta, bistvo je doseg v EPA.
Lahko bi dodal še učinkovitost, i.e. EPA poraba na km, ampak to je spet uporabno le če vemo še hitrost filanja na avtu dosegljivih načinih filanja etc, hitro zopet postane vse skup nepregledno in seveda polno manjkajočih podatkov.
Na konuc ni namen delat enciklopedijo ampak stvari postavit na enak imenovalec vsaj iz dveh glavnih vidikov - cena pri nas, kolikortoliko 'realen' doseg. Ja, tut EPA je optimist, ampak od vseh drugih še najmanjši, pa za vse sm najdu podatke.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Pregled ponudbe novih EV, 11.9.2019
Potem mogoce kar odstrani kWh kapacitete, da ne zbodejo v oci hruske/jabolka. EPA domet je res dober pokazatelj.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2315
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922218
Re: Pregled ponudbe novih EV, 11.9.2019
Za Leafa sem netto vedno računal 38.5 kWh. Seveda, ko je nov in še ni degradiral.matija napisal/-a:Vidim sedaj da so primerjave pomesane, definitivno pa niso neto kot navajas:
- leaf2 ima neto dobrih 36, ne 40
Re: Pregled ponudbe novih EV, 11.9.2019
Po eni strani si dodal avte ki se prodajajo v Sloveniji, potem pa še Teslo zraven Če greš v to smer bi lahko dodal še C-Zero iz Avstrije, Bi bil marsikje na prvem mestu. Pa še VW e-up bi lahko bil gor.
A naredimo Google preglednico pa se lahko tam ureja?
Sicer pa super primerjava. Hvala za trud.
A naredimo Google preglednico pa se lahko tam ureja?
Sicer pa super primerjava. Hvala za trud.
Re: Pregled ponudbe novih EV, 11.9.2019
Ja, google spreadsheet bo naslednji korak.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Pregled ponudbe novih EV, 11.9.2019
Super.
Še malo pa bo perfektno.
Bi pa predlagal še tole:
- primerjava izključno EPA doseg* in cena** -> tabela izključno v smislu razmerja med ceno in dosegom; se pravi CENA/DOSEG= EUR/KM
(primer: CENA 50.000 Eur; doseg 400 kM= 125Eur/km)
* EPA doseg:
- EPA doseg za avtomobile, ki imajo uradni podatek za EPA
- WLTP doseg * 0,87 = "cca EPA"
**Cena:
- Najnižja možna cena (cena osnovnega modela) v Sloveniji
- Najnižja možna cena (cena osnovnega modela) v Evropi (EU)(npr: če je Nem cenejši kot v AVt se vzame cena iz Nem)
Primerja se samo najnižja cena za km dosega. Oprema je drugotnega pomena. Primerjanje cen avtomobilov z podobno opremo je realno nemogoče.
Pri avtomobilih, ki imajo dve ali več različnih kapacitet bateriji se v preglednico vneseta oba modela.
Dodajo se lahko tudi avtomobili ko so "v prihodu" in imajo že znane cena (z vključeno baterijo) za vsaj en EU trg in znane WLTP dosege. Tu mislim predvsem na novi Zoe, e208, eCorsa, ID.3,...
NPR:
ID.3 1st: 40.000 / (420*0,87) = 110 Eur/km
ID.3 "normal": 30.000 / (330*0,87) = 106 Eur/km
Ti rezultati se nato pojavijo v tabeli. Nižja kot je vrednost, boljše je.
Zelo zaželjeno bi bilo, da se navede tudi vir informaciji, ki naj bo uradna stran izdelovalca (v kolikor je to le mogoče).
Ker je to precej zahtevno delo za enega uporabnika, predlagam, da se javijo še ostali uporabniki foruma in za določen avto ali zbrskajo uradne podatke.
Jaz se javim za holzvagn, se pravi za e-UP, e-Golf, ID.3
Še malo pa bo perfektno.
Bi pa predlagal še tole:
- primerjava izključno EPA doseg* in cena** -> tabela izključno v smislu razmerja med ceno in dosegom; se pravi CENA/DOSEG= EUR/KM
(primer: CENA 50.000 Eur; doseg 400 kM= 125Eur/km)
* EPA doseg:
- EPA doseg za avtomobile, ki imajo uradni podatek za EPA
- WLTP doseg * 0,87 = "cca EPA"
**Cena:
- Najnižja možna cena (cena osnovnega modela) v Sloveniji
- Najnižja možna cena (cena osnovnega modela) v Evropi (EU)(npr: če je Nem cenejši kot v AVt se vzame cena iz Nem)
Primerja se samo najnižja cena za km dosega. Oprema je drugotnega pomena. Primerjanje cen avtomobilov z podobno opremo je realno nemogoče.
Pri avtomobilih, ki imajo dve ali več različnih kapacitet bateriji se v preglednico vneseta oba modela.
Dodajo se lahko tudi avtomobili ko so "v prihodu" in imajo že znane cena (z vključeno baterijo) za vsaj en EU trg in znane WLTP dosege. Tu mislim predvsem na novi Zoe, e208, eCorsa, ID.3,...
NPR:
ID.3 1st: 40.000 / (420*0,87) = 110 Eur/km
ID.3 "normal": 30.000 / (330*0,87) = 106 Eur/km
Ti rezultati se nato pojavijo v tabeli. Nižja kot je vrednost, boljše je.
Zelo zaželjeno bi bilo, da se navede tudi vir informaciji, ki naj bo uradna stran izdelovalca (v kolikor je to le mogoče).
Ker je to precej zahtevno delo za enega uporabnika, predlagam, da se javijo še ostali uporabniki foruma in za določen avto ali zbrskajo uradne podatke.
Jaz se javim za holzvagn, se pravi za e-UP, e-Golf, ID.3
Re: Pregled ponudbe novih EV, 11.9.2019
Mislim, da je tole najprimernejši model za primerjat, bi pa dal tiste EV ki so šele v prihodu s kakšno zvezdico?
Morda predviden termin, čeprav v praksi se to potem zavleče za par mesecev?
Morda predviden termin, čeprav v praksi se to potem zavleče za par mesecev?
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2315
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922218
Re: Pregled ponudbe novih EV, 11.9.2019
Ko sem pred časom nekaj računal vem, da so se mi tudi moje številke nekje izšle pri 38.5 kWh pri novem vozilu (SOH = blizu 100%).matija napisal/-a:Vidim sedaj da so primerjave pomesane, definitivno pa niso neto kot navajas:
- leaf2 ima neto dobrih 36, ne 40
https://www.hybridcars.com/how-well-mig ... hevy-bolt/
https://www.mynissanleaf.com/viewtopic. ... 64#p557706
Tudi LeafSpy računa kot "usable" 500 GIDS * 77,5 Wh/GID = 38,75 kWh.
Morda je nekdo računal samo obseg, ki je na voljo od 0% do 100% prikaza SOC-a na števcu, vendar je uporabne energije več (nekje okrog 8%). Predlagam vpis 38 kWh.
Nissan ima nastavljeno dejansko premajhno razliko med bruto in neto energijo akumulatorja (vem iz izkušenj).
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2315
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922218
Re: Pregled ponudbe novih EV, 11.9.2019
Ta je pa dobra. EUR na kilometer? Če bi bil proizvajalec bi dal v vozilo največjo možno baterijo in bi zmagal. 64 kWh Kona proizvajalca zagotovo ne stane okrog* 1.6x več od 40 kWh Kone.lovroh napisal/-a:ID.3 1st: 40.000 / (420*0,87) = 110 Eur/km
ID.3 "normal": 30.000 / (330*0,87) = 106 Eur/km
Ti rezultati se nato pojavijo v tabeli. Nižja kot je vrednost, boljše je.
Prav tako nihče ne bi kupil 64 kWh Kone, če bi stala 1.6 krat več od 40 kWh Kone. Po moje neuporabno za enega od glavnih kiterijev pri nakupu, je pa zanimiv podatek.
*64 kWh Kona ne naredi 1.6 x več kilometrov, ampak malce manj zaradi večje teže.
Re: Pregled ponudbe novih EV, 11.9.2019
Popravljam svoj predlog. Pa izvedbi primerjav sem ugotovil, da faktor 0,87 ni najbolj primeren za WLTP/EPA.lovroh napisal/-a:
* EPA doseg:
- EPA doseg za avtomobile, ki imajo uradni podatek za EPA
- WLTP doseg * 0,87 = "cca EPA"
Večina avtomobilov srednjega velikostnega razreda (Kona, Ioniq, M3...) ima faktor cca 0,92
Torej:
"cca EPA" = WLTP * 0,92
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek