Corsa e pod 20.000€
Re: Corsa e
Zima -10 je redek primer, morda kakšen dan v letu, pa še takrat ni nujno, da se boš vozil ponoči, ko je dejansko tako mrzlo....
Avta se ne kupuje na mejne primere, pač pa na 90-95% vsakodnevnih potreb, ostalo pa, če pride preko tega poštukaš oziroma se prilagodiš. Tudi verig nimaš na kolesu celo leto, če bo slučajno padalo, pač pa si takrat vzameš pol ure časa več za montažo. Ali pa od doma ne hodiš vsak dan tri ure prej z rezervo, če bo slučajno danes pač nesreča in boš stal v koloni, pač kdaj zamudiš na sestanek ali službo in tega bo bistveno več, kot pa da bo zunaj -10
Avta se ne kupuje na mejne primere, pač pa na 90-95% vsakodnevnih potreb, ostalo pa, če pride preko tega poštukaš oziroma se prilagodiš. Tudi verig nimaš na kolesu celo leto, če bo slučajno padalo, pač pa si takrat vzameš pol ure časa več za montažo. Ali pa od doma ne hodiš vsak dan tri ure prej z rezervo, če bo slučajno danes pač nesreča in boš stal v koloni, pač kdaj zamudiš na sestanek ali službo in tega bo bistveno več, kot pa da bo zunaj -10
Re: Corsa e
Hyundai priporoča polnjenje do 100 % (najmanj) enkrat mesečno (seveda to ni realnih 100 % ampak okrog 96,5-97 %).Marko007 napisal/-a:... pa nikoli polnjenje na 100%, ker drugače bo čez nekaj let avto neuporaben...
Navodila za Kono EV napisal/-a:If the high voltage battery charge amount is below 20%, you can keep the high voltage battery performance in optimal condition if you charge the high voltage battery to 100%.(Once a month or more is recommended.)
Re: Corsa e
Turnus. Vsekakor bo mrzlo. štartam 4:30 in pridem domov 19:30. Ni zamujanja v službo. Bolniki pač morajo biti oskrbljeni. Jaz računam samo na mejne primere. Računam da bo s kono 64 šlo skozi.FV-EV napisal/-a:Zima -10 je redek primer, morda kakšen dan v letu, pa še takrat ni nujno, da se boš vozil ponoči, ko je dejansko tako mrzlo....
Avta se ne kupuje na mejne primere, pač pa na 90-95% vsakodnevnih potreb, ostalo pa, če pride preko tega poštukaš oziroma se prilagodiš. Tudi verig nimaš na kolesu celo leto, če bo slučajno padalo, pač pa si takrat vzameš pol ure časa več za montažo. Ali pa od doma ne hodiš vsak dan tri ure prej z rezervo, če bo slučajno danes pač nesreča in boš stal v koloni, pač kdaj zamudiš na sestanek ali službo in tega bo bistveno več, kot pa da bo zunaj -10
Re: Corsa e
Ok, potem te razumem, samo pol si ti sam mejni primer Ni pa to neko splošno merilo za večinoMarko007 napisal/-a:Turnus. Vsekakor bo mrzlo. štartam 4:30 in pridem domov 19:30. Ni zamujanja v službo. Bolniki pač morajo biti oskrbljeni. Jaz računam samo na mejne primere. Računam da bo s kono 64 šlo skozi.FV-EV napisal/-a:Zima -10 je redek primer, morda kakšen dan v letu, pa še takrat ni nujno, da se boš vozil ponoči, ko je dejansko tako mrzlo....
Avta se ne kupuje na mejne primere, pač pa na 90-95% vsakodnevnih potreb, ostalo pa, če pride preko tega poštukaš oziroma se prilagodiš. Tudi verig nimaš na kolesu celo leto, če bo slučajno padalo, pač pa si takrat vzameš pol ure časa več za montažo. Ali pa od doma ne hodiš vsak dan tri ure prej z rezervo, če bo slučajno danes pač nesreča in boš stal v koloni, pač kdaj zamudiš na sestanek ali službo in tega bo bistveno več, kot pa da bo zunaj -10
Re: Corsa e
Bom pa dodobra stestiral avto. pretežno pa ljudje delajo dnevno cca 50km. Za kar pa je praktično vsaka baterija sprejemljiva.
Re: Corsa e
e-Corsa:
47.5 kWh *
Useable Battery
290 km *
Real Range
16.4 kWh/100km *
Efficiency
47.5 kWh *
Useable Battery
290 km *
Real Range
16.4 kWh/100km *
Efficiency
Re: Corsa e
Mislim, da. Cena osnovnega modela bo okoli 30.000 minus subvencija 22.500, bo res zanimiv za velik del voznikov, ampak to je 1ed, kdaj in kaj bo pol....
Re: Corsa e
Kot sem rekel. 100km do službe je zame OGROMNO. Ugibam ampak povprečna pot Slovenca do službe je bližje 30km.Marko007 napisal/-a:CRF napisal/-a:Moraš imeti kar hudo daleč do službe da rabiš 50kWh baterijo
Z veseljem dam 5.000€ manj za 25kWh baterijo.
Kolikor spremljam je dolgoročno za 200km dnevne poti pretežno po AC, 50kWh že premajhna. Je treba upoštevat gretje pozimi pa degradacijo, pa nikoli polnjenje na 100%, ker drugače bo čez nekaj let avto neuporaben. Minimum za 200km dnevne poti najmanj 64kWh, še bolje več, če ne misliš imeti pozimi v kabini 0c in se cjazit po AC 90km/h.
Glede rezerve se pa strinjam. Dnevni kilometri * 1.5, WLTP dosega.
Re: Corsa e
Ni malo takšnih. Poznam jih kar nekaj 100 ljudi. Zajeten del Štajercev ali hodi delat v Avstrijo ali pa v Ljubljano. Potrebno je dati informacije tudi takšnim, ne samo takšnim ki imajo službo pred nosom in bi se lahko vozili s kolesom ali javnimi prevoznimi sredstvi. Konec koncev se računica z nakupom EV izide če delaš veliko kilometrov.
ni nobene potrebe po diskusiji ali je kapaciteta EV dovolj za pot do službe oddaljene nekaj km, ker je vsaka dovolj. Je pa zanimiva izbira EV za resnično dnevne migrante, zato bi bilo dobro, da tisti ki že imate EV date realne informacije o porabi, dosegu, brez nekega šparanja baterije in jajcanja pod 130km/h po AC. Če človek dela dnevno veliko km do službe bo hotel pot opraviti čimprej, kar pomeni vožnjo vsaj 130km/h, pogosto tudi preko. Pa brez zamere to je realnost tukaj na Štajerskem.
ni nobene potrebe po diskusiji ali je kapaciteta EV dovolj za pot do službe oddaljene nekaj km, ker je vsaka dovolj. Je pa zanimiva izbira EV za resnično dnevne migrante, zato bi bilo dobro, da tisti ki že imate EV date realne informacije o porabi, dosegu, brez nekega šparanja baterije in jajcanja pod 130km/h po AC. Če človek dela dnevno veliko km do službe bo hotel pot opraviti čimprej, kar pomeni vožnjo vsaj 130km/h, pogosto tudi preko. Pa brez zamere to je realnost tukaj na Štajerskem.
Re: Corsa e
Zdaj pa ti meni povej kje in kdaj se lahko po štajerski AC od Celja do Ljubljane in obratno več kot 130 km/h?? V soboto ponoči? Med delavniki se s hitrostmi 130 km/h, kaj šele več, samo nabijaš v kolono.
Re: Corsa e
Jaz se dnavno vozil z Leafom 67km v eno smer. Če ga napolnim na 100% v službi lahko v vseh razmerah pridem domov in naslednji dan v službo. Pozimi porabim nekje do 80%, sedaj okoli 65% za obe smeri. realno gledano to ni vožnja 130km/h, ker čeprav sem skozi na levem pasu gre zjutraj enih 80 povprečno, popoldne pa mogoče na celi poti 100km/h povprečno (gledano AC ki je imam nekje 60km v eno smer).
Realno je kapasitete Leafa nekje dobrih 32kW (mogoče ima kdo natančenjši podatek sem pa polnil ta teden od 3% do 100 z 38.2kWh (podatek polnilnice v službi ne uradnega števca)).
Če želiš prit domov in imaš 100km v eno smer do službe bi imel z Leafom problem. Drugače sama kapaciteta baterije ni dovolj dober podatek - potrebuješ še učinkovitost celotnega avtomobila v korelaciji z hitrostjo, nekaj pa se da kompenzirat s počasnejšo vožnjo.
Realno je kapasitete Leafa nekje dobrih 32kW (mogoče ima kdo natančenjši podatek sem pa polnil ta teden od 3% do 100 z 38.2kWh (podatek polnilnice v službi ne uradnega števca)).
Če želiš prit domov in imaš 100km v eno smer do službe bi imel z Leafom problem. Drugače sama kapaciteta baterije ni dovolj dober podatek - potrebuješ še učinkovitost celotnega avtomobila v korelaciji z hitrostjo, nekaj pa se da kompenzirat s počasnejšo vožnjo.
Re: Corsa e
Poglej nekaj postov višje kdaj se eni vozimo v službo.Matej napisal/-a:Zdaj pa ti meni povej kje in kdaj se lahko po štajerski AC od Celja do Ljubljane in obratno več kot 130 km/h?? V soboto ponoči? Med delavniki se s hitrostmi 130 km/h, kaj šele več, samo nabijaš v kolono.
Re: Corsa e
Kakorkoli Debate je o Corsi e hkrati konkurenčna avtu Peugeot 208 e Cena bo sigurno tam tam.
Oblika in dizanj meni gre bolj v prid Peugeotu.
Cena pa če bo pod 20 000Eur bo avto imel veliko potencialnih kupcev.
Realno pa dokler ni cenika je lahko samo ugibanje močno dvomim da se bo prodajal po taki ceni. "Tresla se je gora rodila se je miš"
Oblika in dizanj meni gre bolj v prid Peugeotu.
Cena pa če bo pod 20 000Eur bo avto imel veliko potencialnih kupcev.
Realno pa dokler ni cenika je lahko samo ugibanje močno dvomim da se bo prodajal po taki ceni. "Tresla se je gora rodila se je miš"
Re: Corsa e
Če bo cena pod 20k se bo avto splačal tudi tistim, ki ne delajo veliko kilometrov na leto. In še bolj splačal tistim ki jih delajo veliko. Skratka avti ki imajo tako ceno so že bolj ljudski E avti. In posledično silijo druge h nižanju cen...
Re: Corsa e
OT ... iz tega WLTPja zopet kuhajo lepo smrdečo meglo ... obstajajo trije WLTP cikli: City, Highway in Combined.
In koti napišejo "doseg po WLTP do" seveda vzamejo najboljšo cifro izmed njih, tipično je to City.
S tem se vračajo nazaj na NEDC nebuloze.
Nekaj vode drži 'combined', še nekaj več pa Highway, ampak oboje je precej nižje od City in se z temi ciframi ne sramotijo po nepotrebnem...
In koti napišejo "doseg po WLTP do" seveda vzamejo najboljšo cifro izmed njih, tipično je to City.
S tem se vračajo nazaj na NEDC nebuloze.
Nekaj vode drži 'combined', še nekaj več pa Highway, ampak oboje je precej nižje od City in se z temi ciframi ne sramotijo po nepotrebnem...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Corsa e
Moj primer:
Letno jih bo verjetno okoli 40kkm, večinoma po AC, hitrost odvisna od razpoloženja in prometne situacije (včasih stisnem tudi 150km/h), večinoma pa 135km/h ali po omejitvah. Vožnja po celi SLO, največkrat LJ-MS ali kaj podobnega, sam s polnim prtljažnikom orodja (včasih podrtimi sedeži). Poleti naredim doseg povprečno 450km, pozimi nisem imel veliko voženj, bo pa okvirno do 25% nižji domet.
To velja za Kono64, za druge si lahko vsak približno izračuna sam. Poznam kar nekaj primerov in bi pripomnil, da ima Hyundai precej varčne Emotorje v primerjavi z nekaterimi drugimi, tako da dvomim, da bi Corsa dosegala takšen izkoristek in si bi vzel še vsaj 10% rezerve pri izračunu za nakup Corse.
Letno jih bo verjetno okoli 40kkm, večinoma po AC, hitrost odvisna od razpoloženja in prometne situacije (včasih stisnem tudi 150km/h), večinoma pa 135km/h ali po omejitvah. Vožnja po celi SLO, največkrat LJ-MS ali kaj podobnega, sam s polnim prtljažnikom orodja (včasih podrtimi sedeži). Poleti naredim doseg povprečno 450km, pozimi nisem imel veliko voženj, bo pa okvirno do 25% nižji domet.
To velja za Kono64, za druge si lahko vsak približno izračuna sam. Poznam kar nekaj primerov in bi pripomnil, da ima Hyundai precej varčne Emotorje v primerjavi z nekaterimi drugimi, tako da dvomim, da bi Corsa dosegala takšen izkoristek in si bi vzel še vsaj 10% rezerve pri izračunu za nakup Corse.
Re: Corsa e
Preberi moje poste v splosni temi o Koni, z njo sem veckrat sel na 160km relacijo v vrocini 34°C s klimo na full vecino poti in nisem vozil za kamioni. Je 39 varianta.Marko007 napisal/-a:Ni malo takšnih. Poznam jih kar nekaj 100 ljudi. Zajeten del Štajercev ali hodi delat v Avstrijo ali pa v Ljubljano. Potrebno je dati informacije tudi takšnim, ne samo takšnim ki imajo službo pred nosom in bi se lahko vozili s kolesom ali javnimi prevoznimi sredstvi. Konec koncev se računica z nakupom EV izide če delaš veliko kilometrov.
ni nobene potrebe po diskusiji ali je kapaciteta EV dovolj za pot do službe oddaljene nekaj km, ker je vsaka dovolj. Je pa zanimiva izbira EV za resnično dnevne migrante, zato bi bilo dobro, da tisti ki že imate EV date realne informacije o porabi, dosegu, brez nekega šparanja baterije in jajcanja pod 130km/h po AC. Če človek dela dnevno veliko km do službe bo hotel pot opraviti čimprej, kar pomeni vožnjo vsaj 130km/h, pogosto tudi preko. Pa brez zamere to je realnost tukaj na Štajerskem.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 95 Odgovori
- 2243 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a TeodorOrtl
-
- 25 Odgovori
- 5101 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Blacksmith
-
- 110 Odgovori
- 6188 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Veseljak123
-
- 16 Odgovori
- 2603 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Kaktus