Ioniq 2020 FL

Odgovori
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5306
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6164
4035

Re: Ioniq 2020

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

technic napisal/-a:Bjorn razkriva #chargegate
ioniq.png
Bo bolj podoben Leafu kot pa Koni
vitro
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 177
Kraj: Dobrova
Avto: Ioniq fl
118
125

Re: Ioniq 2020

Odgovor Napisal/-a vitro »

[youtube]https://youtu.be/GsWq_YrbDhs[/youtube]

A zna kaksen sedanji lastnik ioniqa oceniti, koliko se bo v vsakodnevnih razmerah v nasih krajih to manj zmogljivo polnjenje poznalo? Koliko je sploh teh hitrih ponilnic z vec kot 50 kW? Razumem, ko gres na dppust, ali pa ko delas 1000 km range test, je to velik drawback...
Na domaci polnilnici naj ne bi bilo slabo, ker je mocnejsi charger.
Uporabniški avatar
evpolnilnice
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 756
Avto: KIA eNiro 64kWh, citroen e-jumpy, kangoo e-tech
575
405

Re: Ioniq 2020

Odgovor Napisal/-a evpolnilnice »

Tole je katastrofa, vsaj do 50kW bi moral filati, ker ni tako velika baterija bi bilo to čist OK. Stari mislim, da polni z max nekje 70kW, če to omogoča polnilnica.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Ioniq 2020

Odgovor Napisal/-a CRF »

Hitrih polnilnic je nekaj, ampak jih skoraj da ne boš uporabljal ker so drage in ne bo potrebe. Počasni polnilec je nekaj malega močnejši, kar se pa tudi ne bo poznalo ker doma skoraj nihče nima 32A varovalk.
timo
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1892
Avto: V vsakem primeru EV
1781
1661

Re: Ioniq 2020

Odgovor Napisal/-a Matej »

Za 80% lastnikov bo tudi novi model ok. Še meni, pa delam 40kkm letno in zelo malo sem na DCjih.
timo
vitro
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 177
Kraj: Dobrova
Avto: Ioniq fl
118
125

Re: Ioniq 2020

Odgovor Napisal/-a vitro »

Ali ima kona 39 kWh tudi tak slab rezultat? Baterijo naj bi "vzeli" od te kone.
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Ioniq 2020

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Ja, Kona 39 kWh se polni počasneje od 64 kWh različice, to je bilo razvidno že iz kataloga.
vitro
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 177
Kraj: Dobrova
Avto: Ioniq fl
118
125

Re: Ioniq 2020

Odgovor Napisal/-a vitro »

Mislil sem na to, ali so preformance kone 39 podobne novemu ioniqu. Ali pa ima ioniq slabše performace od kone 39. In če da, razmišljam, da se da z nadgradnjo firmware-a kasneje kaj izboljšati...
magic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 414
Avto: Hyundai IONIQ EV
334
370

Re: Ioniq 2020

Odgovor Napisal/-a magic »

Mislim, da ima baterija novega ioniqa manjšo voltažo in se tukaj z nadgradnjo ne bo dalo kaj spremeniti. Če se motim me prosim popravite.
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Ioniq 2020

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Tudi jaz mislim, da ne gre za napako, ampak.je tako "by design".
Uporabniški avatar
Nejccc
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1020
Kraj: Horjul
Avto: Ioniq EV 28 kWh, e-Niro 64kWh
1243
2402

Re: Ioniq 2020

Odgovor Napisal/-a Nejccc »

Napetost je nižja, res je. Je pa tudi res, da bi lahko omogočili, da se avto polni z večjim tokom, tako bi moč polnjenja povečali.
Me zanima, kako močan regen ima novi Ioniq. Skoči še vedno na 88 kW ali ne?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Ioniq 2020

Odgovor Napisal/-a CRF »

Vprašanje če. Očitno res hudo varujejo baterijo.

Edini razlog ki ga najdem je da so ugotovili da se starim Ioniqom hudo manjša kapaciteta. Ker jih za majhno kapaciteto, res dobro mučijo s hitrim polnjenjem.

Je pa zanimivo da to delajo vsi. Nova Zoe se je polnila počasneje kot stara, Leaf tudi, sedaj pa še Ioniq... Nekje mora biti en dober razlog.
SimonZed, crunchy
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5306
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6164
4035

Re: Ioniq 2020

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Ja to je res morda problem pri EV z malimi baterijami. Ti so prisiljeni polnit velikokrat na DC v tranzitu in očitno hitro polnjenje bolj negativno vpliva na baterijo, kot to priznajo proizvajalci. Nekako upam, da nam z večjo baterijo in še posebno, če polnimo doma na AC, ne bomo imeli vešjih problemov čez 10 let oziroma pri 500kkm.

Tu bi bil zanimiv kakšen podatek, kaj se dogaja npr. s Teslo, ki jih lastniki veliko polnijo na SC, sploh, ker imajo free nekaj štroma?
Zanimivo bi bilo najti tudi primerjavo med različnimi proizvajalci baterij na to temo.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Ioniq 2020

Odgovor Napisal/-a CRF »

Tudi Teslam seveda ne paše polnjenje na SC, zato so jim pa omejili število polnjenj, preden zmanjšajo max moč.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8338
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5397
3528

Re: Ioniq 2020

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Znaš napisat kej več detajlov, katera baterija, kakšno št. polnjenj sproži omejitev, koliko se zniža max moč polnjenja?
Hvala.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Ioniq 2020

Odgovor Napisal/-a CRF »

Na S in X z manjšimi baterijami se je po 50 do 100 polnjenjih omejila moč na 90kW.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8338
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5397
3528

Re: Ioniq 2020

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Eno filanje male baterije zadošča za kakih ~350 km, recimo da filaš polovico na SCjih... se pravi limit useka po prevoženih 35 k km do 70 k km. Če maš SCje le za desetino poti, je to po 300.000 km

Manjše baterije imajo nove max moč nekaj malega čez 100kW, znižanje na 90kW pomeni cca 10% nižji peak, ki na končnem času filanja pomeni mogoče 5% več.

Tolk, da je jasno kolk podobno je to ...
DGJ
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Ioniq 2020

Odgovor Napisal/-a CRF »

Nisem hud poznavalec, ampak Bjorn je jamral da se mu je moč na obeh avtih iz 125kW znižala na 90kW. Kar je..... občutno.
vitro
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 177
Kraj: Dobrova
Avto: Ioniq fl
118
125

Re: Ioniq 2020

Odgovor Napisal/-a vitro »

FV-EV napisal/-a:Ja to je res morda problem pri EV z malimi baterijami. Ti so prisiljeni polnit velikokrat na DC v tranzitu in očitno hitro polnjenje bolj negativno vpliva na baterijo, kot to priznajo proizvajalci. Nekako upam, da nam z večjo baterijo in še posebno, če polnimo doma na AC, ne bomo imeli vešjih problemov čez 10 let oziroma pri 500kkm.
V navodilih za ioniqa (trenutna generacija) tudi piše, da naj ne bi prevečkrat polnil na hitrih polnilnicah, ker prepogosta uporaba slabo dene bateriji.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4582
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7876

Re: Ioniq 2020

Odgovor Napisal/-a matija »

Niso znizevali moci polnjenja avtom z manjsimi baterijami. To je vezano na kemijo baterije. Npr S85 ne dozivi zmanjsevanja, S90 pa. Itd, primerov je vec.

Zanimivi so testi z Leaf1, kjer so 50.000km eno skupino polnili izkljucno z AC, drugo izkljucno z DC. Na koncu je bila razlika degradacije za 1% ce se ne motim. Vse skup nic.

Se nekaj info o tem kdaj in kako tesla niza max polnilno moc na 75D, 90D. To je uraden odziv Tesle:
E32AAADA-3FFF-4A14-AD61-D67D193450ED.jpeg
Sem pa o tem ze pisal na ta forum pred 3 mesci, v tistem postu je vec detajlov.
warpedone, CRF, DGJ
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Ioniq”