Porsche Mission E - Taycan
Re: Porsche Mission E - Taycan
"Le" 450 km WLTP pri 93.4 kWh bateriji in 0.22 koeficientu upora mi ne gre čisto skupaj, še posebej pri 800 voltih kjer so izgube teoretično manjše kot pri konkurenci, ki ima povečini 400 voltne sisteme.
Je tudi veliko dražji kot so napovedovali, da bo, ampak Porsche ima itak nasploh nabite cene in jim vseeno uspe prodat veliko avtov. Vseeno je lepo videt, da so Nemci končno vstopili v trg športnih električnih avtov. Več kot je konkurence, hitrejši bo razvoj in ceneje jih bomo lahko kupovali
Je tudi veliko dražji kot so napovedovali, da bo, ampak Porsche ima itak nasploh nabite cene in jim vseeno uspe prodat veliko avtov. Vseeno je lepo videt, da so Nemci končno vstopili v trg športnih električnih avtov. Več kot je konkurence, hitrejši bo razvoj in ceneje jih bomo lahko kupovali
Re: Porsche Mission E - Taycan
Se že govori, da so zasloni v Taycanu ... lagasti i.e. med dotikom in odzivom je zaznaven časovni zamik.
Hecna je tut cena ... ko greš naročt fašeš kup 'obveznih opcij', ki niso brezplačne.
Hecna je tut cena ... ko greš naročt fašeš kup 'obveznih opcij', ki niso brezplačne.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Porsche Mission E - Taycan
Po koraku nazaj se človek vpraša tut kaj točno so profitiral z menjalnikom ... max hitrost je vseeno nižja kot pri P100D, pospešek je vseeno 'občutno' slabši.
Očitno je porschejeva elektronika tolk zelo slabša od tesline, da so nucal mehansko berglo (menjalnik) da so prišli mal bliže.
Tudi učinkovitost je precej v buli.
Se veselim nemških testov tega avta na autobanu in njihove kisle face, ko ne bo stvar prišla niti 200km daleč. Pa tolk so mel za pljuvat po teslinem dosegu na autobahnu.
Očitno je porschejeva elektronika tolk zelo slabša od tesline, da so nucal mehansko berglo (menjalnik) da so prišli mal bliže.
Tudi učinkovitost je precej v buli.
Se veselim nemških testov tega avta na autobanu in njihove kisle face, ko ne bo stvar prišla niti 200km daleč. Pa tolk so mel za pljuvat po teslinem dosegu na autobahnu.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Porsche Mission E - Taycan
Z dobrim menjalnikom naj bi izboljšal učinkovitost EV do 18%... Enkrat prebral....
Re: Porsche Mission E - Taycan
Čist odvisno od učinkovitosti inverterja/motorja.
Če je učinkovitost sistema konstantna i.e. neodvisna od vrtljajev motorja (frekvence) potem mehanski menjalnik nima česa izboljšat, dodal bo le nekaj mehanskih izgub.
Če pa je učinkovitost pri visokih/nizkih vrtljajih drugačna kot pri srednjih, lahko z menjalnikom obrate motorja prestavljaš iz manj v bolj učinkovit režim delovanja.
Kolk je profita, je odvisno od razlike v učinkovitosti pri različnih vrtljajih.
V tem primeru vse skup zgleda 'bogo'.
Če je učinkovitost sistema konstantna i.e. neodvisna od vrtljajev motorja (frekvence) potem mehanski menjalnik nima česa izboljšat, dodal bo le nekaj mehanskih izgub.
Če pa je učinkovitost pri visokih/nizkih vrtljajih drugačna kot pri srednjih, lahko z menjalnikom obrate motorja prestavljaš iz manj v bolj učinkovit režim delovanja.
Kolk je profita, je odvisno od razlike v učinkovitosti pri različnih vrtljajih.
V tem primeru vse skup zgleda 'bogo'.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Porsche Mission E - Taycan
Res je. Nisem expert za motorje, ampak predvidevam da imajo vsi motorji pri različnih obratih različen izkoristek... Ta del naj bi se pač z menjalnikom pokril.
Pri Taycanu res ne kaže najboljše z izkoristkom. Mogoče zaradi overinžiniringa...
Pri Taycanu res ne kaže najboljše z izkoristkom. Mogoče zaradi overinžiniringa...
Re: Porsche Mission E - Taycan
Če misliš bejbe haklat, potem je Porš logična izbiraMarko007 napisal/-a:To so samo performance. Kaj pa prestige?
Za vse ostale je tu Tesla
Re: Porsche Mission E - Taycan
Porsche gre lepo "počez", kot se zagre za športni avto. 70% moči zadaj, Model S se tu ne more primerjat. Pravtako ne moreš primerjat Panamere s kakim A8 itd. To sta 2 drugačna razred EVjev. Vsak ima svoj namen
Tako da bodo Tesla loverji takoj spljuvali avto glede na podatke ba papirju. Po Autobahnu mora it pa dobro saj je narejen za nemce
Tako da bodo Tesla loverji takoj spljuvali avto glede na podatke ba papirju. Po Autobahnu mora it pa dobro saj je narejen za nemce
- Hitch-Hiker
- EV entuziast
- Prispevkov: 325
- Avto: Ioniq, Rav4
-
337188
Re: Porsche Mission E - Taycan
Saj tud navadn pors ne gre dalec ce gre hitr pa dobr, je treba kaj kmal na pumpo.warpedone napisal/-a:Dobro že, kej daleč pa ne.
Re: Porsche Mission E - Taycan
Porsche ima svoj krog kupcev, katerim je ta oblika in, zato je super, da so izdelali tudi tak EV, saj si pač lastnika športnih vozil težko predstavljaš v eni KONI, pa naj ima tudi 150 kW.
Zakaj bi plačevali samo mi razvoj, ki hočemo biti med zgodnejšimi e-vozniki.
Meni je avto všeč, a za moje potrebe in zmožnosti bo KONA EV še vedno dobra izbira.
Zakaj bi plačevali samo mi razvoj, ki hočemo biti med zgodnejšimi e-vozniki.
Meni je avto všeč, a za moje potrebe in zmožnosti bo KONA EV še vedno dobra izbira.
Re: Porsche Mission E - Taycan
Imel sem to čast, da sem lahko (darilo brata) za nekaj ur vozil Porsche GT3. Dokler ga nisem pognal malo bolj a še vedno v mejah normale se mi ni niti sanjalo kako dobro se lahko pelje športni avto. Sem prepričan, da tudi E-Taycan ne odstopa od njihovih standardov.
Pri takem avtu je doseg, hitrost polnjenja in ostalo kar mi "vsakodnevni uporabniki EV-jev" občutimo, ko se vozimo od A do B, skoraj brez pomena. Tistih nekaj minut, ko od avta zahtevaš malo več, odtehta vse. Ostane ti širok nasmeh na obrazu in kocine pokonci vsakič, ko se spomniš na tako izkušnjo. Govorim zase.
Pri takem avtu je doseg, hitrost polnjenja in ostalo kar mi "vsakodnevni uporabniki EV-jev" občutimo, ko se vozimo od A do B, skoraj brez pomena. Tistih nekaj minut, ko od avta zahtevaš malo več, odtehta vse. Ostane ti širok nasmeh na obrazu in kocine pokonci vsakič, ko se spomniš na tako izkušnjo. Govorim zase.
Re: Porsche Mission E - Taycan
To verjamem, pa misliš, da se po enem letu nebi naveličal teh kocin pokonci in bi ti začel takrat najedat manjši doseg?
Re: Porsche Mission E - Taycan
Ne, ker če si bom kdaj tak EV lastil, bo to samo za dušo.FV-EV napisal/-a:To verjamem, pa misliš, da se po enem letu nebi naveličal teh kocin pokonci in bi ti začel takrat najedat manjši doseg?
Kot recimo cestni motor, ko se nisem nikoli spraševal o porabi, stroških ipd.
Re: Porsche Mission E - Taycan
Če v tem uživaš super, ti privoščim da si kdaj kaj takega kupiš. Meni je avto bolj nujno zlo od točke A-B, zato bi se gotovo naveličal, najbolj uživam v dolgi peš hoji.
Re: Porsche Mission E - Taycan
911 in Tejkan v istem stavku - đizs, med njima je 1 tona razlike...
The race is on:
https://electrek.co/2019/09/05/tesla-mo ... he-taycan/
The race is on:
https://electrek.co/2019/09/05/tesla-mo ... he-taycan/
Re: Porsche Mission E - Taycan
Tudi E porš je statusni in še kakšen simbol in so primerjave z ostalimi lari fari.Super še en EV več...
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 4 Odgovori
- 343 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a torentino