Naslednja generacija

Projekt Pametna polnilnica, ki upošteva porabo celotnega doma in polnjenje prilagaja razpoložljivi moči celotne hiše.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Naslednja generacija

Odgovor Napisal/-a CRF »

Da ne boste mislili da je razvoj pametne polnilnice zastal. Delam dalje, na različnih izboljšavah in spremembah.
Capture.JPG
Capture.JPG (34.89 KiB) Pogledano 8272 krat
[/center]

Glavna je, da sem polnilnico povezal s komercialno rešitvijo števca električne energije. To prinese kar nekaj dobrih stvari:
- točna meritev tokov
- točna meritev porabljene energije in moči (delovne, jalove in navidezne)
- meritev smeri pretoka energije (sončna elektrarna)
Je pa tudi druga stran:
- višja cena
- potrebna je montaža v elektro omarico

S tem polnilnica postane tudi točen merilnik porabljene in proizvedene energije, ter prikazovalnik trenutnih moči porabnikov.

Kaj mislite? Je to boljša rešitev kot obstoječa približna meritev s tokovniki?
DGJ, nakaza, peion, Dzun Tao, magic, darjan, timo, Vodokotlic, deplumi, robertto, kt57, FSP, bnovak88, talker2, matija, context, Stromcek, Sebastijan, MIRANRR, vivo, Desty, BogyX, lovroh, Denis_, dymo, Franci, Nemelk, pirpy, Nejccc, rgornik, Marko007, vitro, Febo, prijazen, Tomtom, inter
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2163
Kraj: Ljubljana/Vipava
Avto: Model 3 LR AWD
1258
1045

Re: Naslednja generacija

Odgovor Napisal/-a Vodokotlic »

CRF. Samo s klikom na všeč mi je gumb ti ne morem pokazati globoko spoštovanje in podporo. Moram napisati. Vsaka čast!
nakaza, robertto, CRF, darjan, talker2, DGJ, MIRANRR, Robie, Dzun Tao, Nemelk
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
amaterB
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 554
Kraj: Slovenija
Avto: e-up! (od žene)
315
191

Re: Naslednja generacija

Odgovor Napisal/-a amaterB »

CRF napisal/-a:- potrebna je montaža v elektro omarico
V katero to - notranjo z varovalkami ali zunanjo s števcem in pancerkami, do katere ima ključ le Elektro?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Naslednja generacija

Odgovor Napisal/-a CRF »

amaterB napisal/-a:
CRF napisal/-a:- potrebna je montaža v elektro omarico
V katero to - notranjo z varovalkami ali zunanjo s števcem in pancerkami, do katere ima ključ le Elektro?
Notranjo, notranjo. Nekam takoj za tvojimi glavnimi varovalkami, tam kjer gre skozi ves tok.
timo
Uporabniški avatar
context
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 580
Kraj: Maribor
Avto: TM3 SR+
1199
607

Re: Naslednja generacija

Odgovor Napisal/-a context »

Kdaj bo pa to na voljo za nakup in montazo?
Bo mogoce s tem nadzirati polnjenje dveh elektricnih avtomobilov, torej 2 polnilnici? Morajo biti obe "tvoje" ali je lahko druga poljubna?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Naslednja generacija

Odgovor Napisal/-a CRF »

Trenutno je v fazi testiranja pri uporabnikih... Kdaj bo na voljo za kupit v trgovini... ne morem obljubit.

Seveda je mogoče polnit več avtomobilov hkrati/zaporedno... itd... če imaš več "mojih" polnilnic. Z drugimi se pač ne pogovarja, še vedno pa se prilagaja njihovi porabi. Torej, druge si bodo vedno vzele svoje brez vprašanja.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5306
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6164
4035

Re: Naslednja generacija

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

CRF napisal/-a:
amaterB napisal/-a:
CRF napisal/-a:- potrebna je montaža v elektro omarico
V katero to - notranjo z varovalkami ali zunanjo s števcem in pancerkami, do katere ima ključ le Elektro?
Notranjo, notranjo. Nekam takoj za tvojimi glavnimi varovalkami, tam kjer gre skozi ves tok.
Saj je že stari senzor bilo potrebno namestiti v elektro omarico ali nekam kjer je dovod za celo hišo - ne razumem v čem je razlika?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Naslednja generacija

Odgovor Napisal/-a CRF »

Novi je tak da ga je potrebno zvezat "med" obstoječo vezavo. Fizično, morajo it žice vanj in na drugi strani naprej. Enako kot skozi varovalke.

Če je omarica skoraj polna, je včasih to kar problematično zvezat. Sicer pa, v moji stari omarici tudi za tokovnike ni bilo prostora...
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5306
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6164
4035

Re: Naslednja generacija

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Aha, ok samo oblika senzorja je druga, oziroma ne meri več z ločenimi tokovniki, ampak je kar števec na fazah.

Glede na to, da imam stalne težave z Wifi-jem kamorkoli dam dostopno točko (ves čas malo sumim, da je kaj narobe z elementi ali pa motnje števca) me zanima ali bo morda opcija, da senzor enostavno povežem z UTP kablom na polnilnico? Že en čas razmišljam, da bi še komu zmontiral polnilnico, me pa moti, da ni možnosti kabla..
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Naslednja generacija

Odgovor Napisal/-a CRF »

Ne, kabel ni opcija. Tudi novi števec/senzor je WiFi only.

Mogoče, amapk samo mogoče, v prihodnosti enkrat naredim tudi Ethernet varianto.

Načeloma, če je WiFi signal dovolj močan (na -70dBm) ni nobenih težav. Jaz imam eno na -85dBm, pa občasno izgublja povezavo, amapk deluje pa še vseeno normalno.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5306
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6164
4035

Re: Naslednja generacija

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Pri meni wifi na senzorju da med -50 do -70dBm, ne glede kje zmontiram dostopno točko, v vsakem primeru občasno ima, občasno pa ne povezavo. Je pa veliko zidovja in lahko je težava tudi nato naprej do routerja, nočem pa imeti treh ali celo petih dodatnih točk do polnilnice, ker niti nimam vtičnic vsepovsod:(
Sebastijan
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 452
Kraj: Slovenska bistrica
Avto: Renault ZOE
193
1725

Re: Naslednja generacija

Odgovor Napisal/-a Sebastijan »

Mogoče poizkusiš s tem.
https://www.mimovrste.com/mrezni-adapte ... tarter-kit

Enega daš blizu ruterja in ga z kablom povezeš z njim. Blizu polnilnice daš še drugega in še en router. Tako bi pa morala biti stabilna wifi povezava.
Marko007
Uporabniški avatar
Nejccc
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1020
Kraj: Horjul
Avto: Ioniq EV 28 kWh, e-Niro 64kWh
1243
2402

Re: Naslednja generacija

Odgovor Napisal/-a Nejccc »

Ali pa kupiš Ubiquiti AP-AC-LR access point, ki ti nadomesti kar nekaj ostalih. Primer: prej sem imel za 2 stavbi vse skupaj 7+ dostopnih točk. Sedaj imam 3 - pa deluje bolje, kot prej
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Naslednja generacija

Odgovor Napisal/-a CRF »

FV-EV napisal/-a:Pri meni wifi na senzorju da med -50 do -70dBm, ne glede kje zmontiram dostopno točko, v vsakem primeru občasno ima, občasno pa ne povezavo. Je pa veliko zidovja in lahko je težava tudi nato naprej do routerja, nočem pa imeti treh ali celo petih dodatnih točk do polnilnice, ker niti nimam vtičnic vsepovsod:(
To je pa potem res malo sumljivo. Brez problema lahko poskusiva zamenjat mikrokrmilnk na senzorju.
Druga možnost je pa težave v omrežju, ali z omrežno opremo...
vitro
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 177
Kraj: Dobrova
Avto: Ioniq fl
118
125

Re: Naslednja generacija

Odgovor Napisal/-a vitro »

Jaz bi imel najraje polnilnico in števec/senzor v isti omarici, v hiši. Polnilno mesto pa po kablu cca 25 m stran. Bi to šlo? Res je, da ne bi videl lučk, ki so na polnilnici - ali jih sploh potrebuješ?
Bi se dalo v tem primeru kako združiti postajo in števec/senzor v eno celoto in s tem imeti samo eno wifi točko?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Naslednja generacija

Odgovor Napisal/-a CRF »

Polnilnico načeloma lahko postaviš kamorkoli. 25 metrov je mal dolga, ampak mogoče bi celo funkcioniralo. Ne, lučke načeloma ne potrebuješ.
Senzor(števec) pa mora bit tik za glavnimi varovalkami. Tu pa ni izbire.

WiFi signal mora pač biti tam kjer sta polnilnica in senzor.
Uporabniški avatar
BogyX
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1547
Kraj: MB
Avto: NISSAN, YLR
812
951

Re: Naslednja generacija

Odgovor Napisal/-a BogyX »

Senzor(števec) pa mora bit tik za glavnimi varovalkami. Tu pa ni izbire.
kar seveda lahko pomeni tudi pred prvim FIdom v omarici v hiši, če je prostora dovolj.

Sem tudi sam opazil, da mi včasih izpiše za senzor slab signal, čeprav je router 30cm vstran, povezave pa ni nikoli več zgubil odkar sem tako blizu uredil router.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Naslednja generacija

Odgovor Napisal/-a CRF »

Lahko tudi za prvim fidom v hiši seveda, važno da zajame vse porabnike.

Ja, WiFi ima svoje muhe. Pa tudi Espressifov čip ni ravno višek tehnike, tako da ga včasih malo zanese. Ampak to niti ni problematično. Se pač za tistih nekaj sekund polnilni tok zmanjša.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5306
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6164
4035

Re: Naslednja generacija

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

CRF napisal/-a:
FV-EV napisal/-a:Pri meni wifi na senzorju da med -50 do -70dBm, ne glede kje zmontiram dostopno točko, v vsakem primeru občasno ima, občasno pa ne povezavo. Je pa veliko zidovja in lahko je težava tudi nato naprej do routerja, nočem pa imeti treh ali celo petih dodatnih točk do polnilnice, ker niti nimam vtičnic vsepovsod:(
To je pa potem res malo sumljivo. Brez problema lahko poskusiva zamenjat mikrokrmilnk na senzorju.
Druga možnost je pa težave v omrežju, ali z omrežno opremo...
Sem vceraj končno dobil optiko in se sedaj spravim tole potestirat, čeprav je neodvisno od tega (nikoli cajta).

Ugotavljam namreč, da so ti wifi od polnilnice in senzorja bolj švoh, morda celo pride skozi steno ampak cez ploščo pa nikakor ne. Sem danes nekaj žaklov peletov vmes postavil in takoj zgubim signal. Poleg tega imam problem, da mi tudi noben router ne vleče cez vse zidovje in bi moral tri dodatne zmontirat, kar mi je malo mimo. Sem sedaj našel eno točko, kjer z dvema dodatnima dela, ampak 5cm stran pa spet ne

Bom videl sedaj, če bo tole ok, potem je problem res v svoh signalu.
Uporabniški avatar
Nejccc
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1020
Kraj: Horjul
Avto: Ioniq EV 28 kWh, e-Niro 64kWh
1243
2402

Re: Naslednja generacija

Odgovor Napisal/-a Nejccc »

Opcija je, da zmontiraš drugo krmilno vezje - z zunanjo anteno. Tako imam jaz rešeno

(išči pod "Wemos D1 Pro")
FV-EV
Odgovori

Vrni se na “Smart & Simple”