Porsche Mission E - Taycan
Re: Porsche Mission E - Taycan
Model 3 zagotovo ni dirkalni avto, Model S še manj... Malo poglejte kaj vse je že spremenil DaErik (youtube)...
Kot najverjetnejši bodoči lastnik Tesle z veseljem častim vsakemu Taycanu ali e-tronu, ko bodo polnili na Petrolovih enostavno-za-uporabo "hitrih" polnilnicah
Prosim ne pozabit, da tisti ki vlagajo 100k€ v svoj avto, podpirajo razvoj tudi bolj "ljudskih" vozil...
Kot najverjetnejši bodoči lastnik Tesle z veseljem častim vsakemu Taycanu ali e-tronu, ko bodo polnili na Petrolovih enostavno-za-uporabo "hitrih" polnilnicah
Prosim ne pozabit, da tisti ki vlagajo 100k€ v svoj avto, podpirajo razvoj tudi bolj "ljudskih" vozil...
Re: Porsche Mission E - Taycan
Eno od njihovih napovedi o polnjenju z 350kW so že preklicali, kolikor vem. Največja moč bo 250kW.
Re: Porsche Mission E - Taycan
Kot je warpedone napisal,bi se velika moč poznala tudi pri degradaciji baterije...in če kaj,si Porsche ne sme in ne more privoščiti,da bi se čez nekaj let pojavili Taycani,kjer bi se baterije degradirale hitreje kot pri Teslah...Matej napisal/-a:Eno od njihovih napovedi o polnjenju z 350kW so že preklicali, kolikor vem. Največja moč bo 250kW.
V bistvu nebi bil rad v koži inženirja,ki dela na projektu elektrike pri Porscheju ali BMW-ju v tem trenutku...uprava pritiska,delničarji pritiskajo "uničimo Teslo"...a Tesla že par let pred vsemi...zajebano
Re: Porsche Mission E - Taycan
Pod črto je EV 'le še en optimizacijski problem" - ni huda težava zmontirat 2x več hladilnikov, dodat še kakšno toplotno črpalko itd. in poskrbet za sprotno odvajanje +100kW toplote.
Problem je, da tak hladilni sistem vaga XY kg, vedno kuri Z (kilo?) watov in posledično porablja energijo tudi, ko ga nucaš sploh ne i.e.npr vse kar ni dirkanje na dirkališču. Posledično sta učinkovitost in doseg v kurcu (to ni vulgarnost ampak tehnični izraz).
Enako velja za stabilnost v ovinkih ... komot zmontiraš širše gume in še kak spojler in dobiš več oprijema ampak zopet to plačuješ tudi, ko tega ne nucaš sploh.
Mislite, da je eTronov mizeren doseg 204milje po EPA z 90kWh baterjo posledica nesposobnih audijevih inženirjev?
Bolj je to posledica zblojenih zahtev managmenta.
In porschejev managment ni čisto nič manj zblojen. Avto bodo optimiziral v smer "športnosti", posledično bo pa praktično neuporaben kot navaden avto.
Žal.
Problem je, da tak hladilni sistem vaga XY kg, vedno kuri Z (kilo?) watov in posledično porablja energijo tudi, ko ga nucaš sploh ne i.e.npr vse kar ni dirkanje na dirkališču. Posledično sta učinkovitost in doseg v kurcu (to ni vulgarnost ampak tehnični izraz).
Enako velja za stabilnost v ovinkih ... komot zmontiraš širše gume in še kak spojler in dobiš več oprijema ampak zopet to plačuješ tudi, ko tega ne nucaš sploh.
Mislite, da je eTronov mizeren doseg 204milje po EPA z 90kWh baterjo posledica nesposobnih audijevih inženirjev?
Bolj je to posledica zblojenih zahtev managmenta.
In porschejev managment ni čisto nič manj zblojen. Avto bodo optimiziral v smer "športnosti", posledično bo pa praktično neuporaben kot navaden avto.
Žal.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Porsche Mission E
Clarkson je izjavil, da hitrost še nikoli ni nikogar ubila... nenadna zaustavitev je problem. To je to kar praviš.Hitch-Hiker napisal/-a:Hitrost sama ne, hitra sprememba le te pa. Inje razlika ce je hitra sprememba s 150 km/h na 0 ali pa s 50km/h na 0. Mal pretiranao ampak mogoce bi kdo razumel.Goran napisal/-a:Isto kot kretenizem, da hitrost ubija.
Ampak to ne spada cist v to temo.
Re: Porsche Mission E - Taycan
Tudi ta argument o ponovljivosti (kot prednost) je padel: https://electrek.co/2019/08/12/tesla-mo ... he-claims/
Ceprav primerjamo sportno vozilo z navadnimi sedani (MS, M3). Ko bo zunaj Roadster pa ...
Sicer pa naj naredijo cim vec teh Taycanov, vec kot jih bo vec bo EVjev na cesti, kar je dobro.
Ceprav primerjamo sportno vozilo z navadnimi sedani (MS, M3). Ko bo zunaj Roadster pa ...
Sicer pa naj naredijo cim vec teh Taycanov, vec kot jih bo vec bo EVjev na cesti, kar je dobro.
Re: Porsche Mission E - Taycan
Ne vem, če je ravno padel....matija napisal/-a:Tudi ta argument o ponovljivosti (kot prednost) je padel: https://electrek.co/2019/08/12/tesla-mo ... he-claims/
Pospeševanja so bila od 0-60mph (97km/h)...Taycan je pospeševal do 200km/h.
Realna primerjava to ni...
To je tako, kot da bi rekel, da lahko nekdo 30 x zaporedoma z mesta skoči 2m daleč, nato pa sej javi nekdo, ki reče da lahko skoči 31x 1m daleč in da je on boljši...
Primerjanje jabolk in hrušk...
Re: Porsche Mission E - Taycan
To je pa res. Sicer naj se M3 tudi pri 31 pospeševanjih do 200 nebi pregreval, verjetno pa je to malo težje ponovit, če nimaš dolge steze.
Popravljam. Vidim da se modeli 3 pregrevajo.... Sem mislil da imajo neko aktivno hlajenje ki ga vklopiš pred dirkanjem, ravno zato da se NE pregreva... Pa očitno ne gre tako lahko.
Me prav zanima če so pri Taycanu res rešili problem. In za kakšno ceno... (doseg, življenjska doba baterij...)
Popravljam. Vidim da se modeli 3 pregrevajo.... Sem mislil da imajo neko aktivno hlajenje ki ga vklopiš pred dirkanjem, ravno zato da se NE pregreva... Pa očitno ne gre tako lahko.
Me prav zanima če so pri Taycanu res rešili problem. In za kakšno ceno... (doseg, življenjska doba baterij...)
Re: Porsche Mission E - Taycan
Tako je,vedno je treba delat realne primerjave,vse ostalo so manipulacije in zavajanje! To potrdi tudi pisec članka na koncu,ki pravi da primerjava ni realna...lovroh napisal/-a:matija napisal/-a: Pospeševanja so bila od 0-60mph (97km/h)...Taycan je pospeševal do 200km/h.
Realna primerjava to ni...
To je tako, kot da bi rekel, da lahko nekdo 30 x zaporedoma z mesta skoči 2m daleč, nato pa sej javi nekdo, ki reče da lahko skoči 31x 1m daleč in da je on boljši...
Primerjanje jabolk in hrušk...
Re: Porsche Mission E - Taycan
Zadnjič je Komotar gostil v svojem vlogu Roberta Lešnika. Do 2025, vsak mesec ima točno determinirano kaj mora oddati...DCT napisal/-a:V bistvu nebi bil rad v koži inženirja,ki dela na projektu elektrike pri Porscheju ali BMW-ju v tem trenutku...uprava pritiska,delničarji pritiskajo "uničimo Teslo"...a Tesla že par let pred vsemi...zajebano
Mislim, da se pritisk seli na upravo, kako bodo speljali prehod na elektriko...
Aja, intervju je bil ene 2 minute. Kljub temu, da Lešnik trenutno ustvarja avte, ki bodo na cesti čez 2,5 leti, je bil bolj pomemben izpušni sistem na AMG-ju...
Re: Porsche Mission E - Taycan
>> Mislim, da se pritisk seli na upravo, kako bodo speljali prehod na elektriko...
Absolutno. Klasičen primer kako hkrati "stisnit in prdnit" ...
Absolutno. Klasičen primer kako hkrati "stisnit in prdnit" ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Porsche Mission E - Taycan
Lešnik kaj dost o teh avtomobilih tako ne sme povedat - kar je na tržišču ali že predstavljeno lahko komentira, ostalo pa ne.Aja, intervju je bil ene 2 minute. Kljub temu, da Lešnik trenutno ustvarja avte, ki bodo na cesti čez 2,5 leti, je bil bolj pomemben izpušni sistem na AMG-ju...
Re: Porsche Mission E - Taycan
https://www.amzs.si/motorevija/v-zarome ... bo-dolgcasBogyX napisal/-a:Lešnik kaj dost o teh avtomobilih tako ne sme povedat - kar je na tržišču ali že predstavljeno lahko komentira, ostalo pa ne.
Re: Porsche Mission E - Taycan
Ni slabo! 3425 kilometrov v enem dnevu. Pri hitrostih med 195-215 km/h in temperaturi do 42 stopinj celzija.
Recimo da ne bo govora o rapidgate-u
https://www.nextgreencar.com/news/8727/ ... hour-test/
Recimo da ne bo govora o rapidgate-u
https://www.nextgreencar.com/news/8727/ ... hour-test/
Re: Porsche Mission E - Taycan
A je ta sploh električen, al je to hibrid al kaj? Zakaj ma auspuhe zadaj?CRF napisal/-a:Ni slabo! 3425 kilometrov v enem dnevu. Pri hitrostih med 195-215 km/h in temperaturi do 42 stopinj celzija.
Recimo da ne bo govora o rapidgate-u
https://www.nextgreencar.com/news/8727/ ... hour-test/
Re: Porsche Mission E - Taycan
Da se znebi neizgorelih elektronov... Če se voziš za njim lahko z njimi mimogrede napolniš telefon...
Re: Porsche Mission E - Taycan
Navigacija na desni strani za navigatorja?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 4 Odgovori
- 345 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a torentino