DEMSov test porabe pri avtocestni vožnji

Razprave o vsem, kar se tiče električnih vozil, pa ne sodi v nobeno drdugo kategorijo
Taragula
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 396
Avto: Hyundai Kona
331
107

Re: DEMSov test porabe pri avtocestni vožnji

Odgovor Napisal/-a Taragula »

CRF napisal/-a:Še en zanimiv prizor iz poti...
20190605_162017.jpg
[/center]
Tile na tovornjaku so imeli garantirano najmanjšo porabo.
crunchy, CRF, DGJ, matija
Uporabniški avatar
instrukcije
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 209
Kraj: Ladja
Avto: KIA Soul EV
275
560

Re: DEMSov test porabe pri avtocestni vožnji

Odgovor Napisal/-a instrukcije »

Samo ne od Leafa
Znanje je denar
Uporabniški avatar
Stromcek
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 961
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
2695
1173

Re: DEMSov test porabe pri avtocestni vožnji

Odgovor Napisal/-a Stromcek »

instrukcije napisal/-a:Samo ne od Leafa
... Razen če bi Marjan kamion vozil, bi tile vsi še v črnokalski klanec navzgor regenerirali...

Malo šale, pa brez zamere
instrukcije, SimonZed, Robie
Uporabniški avatar
edi-b
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1250
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV 64
1245
1674

Re: DEMSov test porabe pri avtocestni vožnji

Odgovor Napisal/-a edi-b »

Če je kdo gledal oddajo pred časom, istočasno in enak avto, poskus zelo agresiven voznik in umirjena voznica, imela sta celo vrsto senzorjev od tlaka, utrip srca, LJ - mislim do Izole in je agresivni skoraj z infarktom bil prvi na cilju, naročil kavo, vendar je še ni dobil na mizo, ko je druga povsem mirna že prišla do mize, tako da....
Dzun Tao, SimonZed, Nejccc, DGJ, CRF, Robie, MIRANRR, EVH
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Uporabniški avatar
Nejccc
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1020
Kraj: Horjul
Avto: Ioniq EV 28 kWh, e-Niro 64kWh
1243
2402

Re: DEMSov test porabe pri avtocestni vožnji

Odgovor Napisal/-a Nejccc »

Podobno, kot zgoraj opisuješ edi-b, so sprobavali Mythbustersi. 3-pasovna avtocesta, 4 avti. Trije so vozili vsak po svojem pasu, četrti je vijugal med pasovi. Je prišel prej na cilj, vendar so ostali trije prišli dokaj kmalu za njim, z minimalno razliko.

Samo stvar pa je, če se dogovoriš, da se vozi po zgornji meji omejitve, da se vsi tega držijo. Tu tega baje ni bilo
edi-b, SimonZed
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: DEMSov test porabe pri avtocestni vožnji

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Ja, eden se je šel ultra eko vožnjo (90 km/h po števcu na AC, torej cca 87 realno?), ostali pa najvišjo možno hitrost. Kar se primerjave z Leafom tiče, žal popolnoma nobene vrednosti.
edi-b, Nejccc, Robinhood
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5306
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6164
4035

Re: DEMSov test porabe pri avtocestni vožnji

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Sem bil tudi zraven, večinoma so se držali navodil, razen kakšne izjeme, ki je pač nebi upošteval v primerjavi, da ne bi bilo zavajanja

Sploh pa sem imel občutek, da se je večina navduševala predvsem nad premium avtomobili in nad dinamičnim načinom vožnje, zato je bil ta test organiziran po zgornjih mejah

Sem vozil fotografa in sem enako relacijo naredil z več pospeševanji tudi čez 170km, ker sem moral fotografa pripeljati na foto pozicijo in nato foto med vožnjo,..... Moja poraba je bila od CRF jeve višja in sicer povprečna 18kWh, tako da lahko primerjate še koliko Kona porabi v dveh režimih vožnje

Je bilo pa prijetno druženje, se vsesti v vse te EV, ki so kar različni, tudi naredi vtis in si lahko ustvariš mnenje, kaj je zate najprimernejše in česa res ne rabiš
matija, timo, Vremenko, Nejccc, Dzun Tao, Robie, CRF, kt57, Damijan
Uporabniški avatar
technic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2255
1185
398

Re: DEMSov test porabe pri avtocestni vožnji

Odgovor Napisal/-a technic »

Tile avti na sliki so vsi bolj ali manj premium, list price vseh skupaj je zagotovo več kot pol milijona €
Upam, da bo vsaj kaj takega možno videti na Ecomeetu...
Trenutno je Model 3 res vroč, ampak ko pa vidiš v primerjavi z Model S... Hm, bo treba počakati še do septembra, da vidimo kakšen bo refresh...
Taragula
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 396
Avto: Hyundai Kona
331
107

Re: DEMSov test porabe pri avtocestni vožnji

Odgovor Napisal/-a Taragula »

FV-EV, DGJ, Dzun Tao
Uporabniški avatar
Dzun Tao
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 653
Kraj: GO
Avto: V40, TESLA MY SR
629
2715

Re: DEMSov test porabe pri avtocestni vožnji

Odgovor Napisal/-a Dzun Tao »

Presneto, tesla 3 je pa zelo učinkovit. Verjetno je aerodinamika tu odigrala glavni posel. Y bo že bolj izenačena s kono, leafom in kio.
DGJ
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7875

Re: DEMSov test porabe pri avtocestni vožnji

Odgovor Napisal/-a matija »

Dzun Tao napisal/-a:Presneto, tesla 3 je pa zelo učinkovit. Verjetno je aerodinamika tu odigrala glavni posel. Y bo že bolj izenačena s kono, leafom in kio.
Tudi motor, ki je reluctant (sem si prav zapomnil ) igra precejsnjo vlogo. Ko so v model s dali motor iz model 3, so s tem povecali domet vozila za okoli 55km.
DGJ, Dzun Tao
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: DEMSov test porabe pri avtocestni vožnji

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Če se ne motim, naj bi Kona (in Ioniq in eSoul in eNiro) imela enake vrste motor kot model 3?
Dzun Tao, FV-EV
aru12
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 159
Kraj: Gozd nad Kamnikom
Avto: BMW225XE, i3 120Ah
102
10

Re: DEMSov test porabe pri avtocestni vožnji

Odgovor Napisal/-a aru12 »

Ja sigurno je isti motor.
Samo ležaji so Kitajski.
Pier
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 283
Kraj: Okolica Ljubljane
178
3

Re: DEMSov test porabe pri avtocestni vožnji

Odgovor Napisal/-a Pier »

aru12 napisal/-a:Ja sigurno je isti motor.
Samo ležaji so Kitajski.
Ker na tvojih BMW vozilih je pa vse ročno v Nemčiji narejeno, a ne. Pa še certifikat dobiš zraven.

Ne vem, kdo danes še kaj sestavi, da ni narejeno na Kitajskem, pa tudi vsaka stvar iz Kitajske ni slaba samo zato, ker je narejena tam. Ker, ko se omeni iPhone, je vse vredu in super telefon, nobeden pa ne pomisli, da je narejen prav na Kitajskem.
Robie
dr_grgo
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 18
Kraj: Radovljica
Avto: Kona39
8
7

Re: DEMSov test porabe pri avtocestni vožnji

Odgovor Napisal/-a dr_grgo »

CRF napisal/-a:
Še posebej zanimivo pa je bilo videt in sedet v Jaguarju, e-Tronu in Modelu 3. Vsak je nekaj posebnega!

[/center]
@CRF...Jaguar je hud kaj? Daj malo deli občutke i njega
Lpd
aru12
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 159
Kraj: Gozd nad Kamnikom
Avto: BMW225XE, i3 120Ah
102
10

Re: DEMSov test porabe pri avtocestni vožnji

Odgovor Napisal/-a aru12 »

Pier,
O Kitajcih zgeda nimaš pojma.
Sem delal z njimi in prosim, da se vzdržiš gostilniških komentarjev.
Pokomentiral sem samo navedbe, da ima kona isto vrsto motorja kot Tesla.
Samo pri koni so že težave z ležaji na EM.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7875

Re: DEMSov test porabe pri avtocestni vožnji

Odgovor Napisal/-a matija »

aru12 napisal/-a:Pier,
O Kitajcih zgeda nimaš pojma.
Sem delal z njimi in prosim, da se vzdržiš gostilniških komentarjev.
Pokomentiral sem samo navedbe, da ima kona isto vrsto motorja kot Tesla.
Samo pri koni so že težave z ležaji na EM.
Lahko kaj vec o tem napises ? Ocetu bodo v Koni menjali motor, ravno iz tega razloga. Je pa tisti sibkejsi 136HP. Nov je narocen, ne vedo kdaj pride.
Pier
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 283
Kraj: Okolica Ljubljane
178
3

Re: DEMSov test porabe pri avtocestni vožnji

Odgovor Napisal/-a Pier »

aru12 napisal/-a:Pier,
O Kitajcih zgeda nimaš pojma.
Sem delal z njimi in prosim, da se vzdržiš gostilniških komentarjev.
Toliko pojma imam, kot ga imaš očitno ti. Ker spet misliš, da imaš samo ti izkušnje z njimi, a ne. Če je zate gostilniški komentar, je to tvoj problem, ne moj. Lahko ga mirno preskočiš.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: DEMSov test porabe pri avtocestni vožnji

Odgovor Napisal/-a CRF »

dr_grgo napisal/-a:
CRF napisal/-a:
Še posebej zanimivo pa je bilo videt in sedet v Jaguarju, e-Tronu in Modelu 3. Vsak je nekaj posebnega!

[/center]
@CRF...Jaguar je hud kaj? Daj malo deli občutke i njega
Lpd
IPace je meni zelo všečen od zunaj. Ni prevelik in sedi se malo višje. Točno tako kot mi ustreza.
Znotraj je pa velika razlika, recimo proti Koni. Uporabljeni so drugi materiali, sedi se drugače, displayi so grafično bolj dodelani, itd... Ampak to je vse stvar okusa. Tehnični podatki so pa itak znani. In cena tudi.

Bi ga imel, če bi ga dobil... Niti približno pa ne vidim v njem dvakratne uporabne vrednosti Kone.
Dzun Tao, DGJ, Robie, timo, dr_grgo
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5306
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6164
4035

Re: DEMSov test porabe pri avtocestni vožnji

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

aru12 napisal/-a:Ja sigurno je isti motor.
Samo ležaji so Kitajski.
Kitajci lahko naredijo ravno tako kvalitetno, če imajo nadzor (po možnosti ljudi iz zahodnega sveta). Se pa tam dela vse, ogromno tehnike za nemško industrijo in že kar tam v tovarni nalepijo nalepke Made in Germany - večkrat videl tam na lastne oči.

Glede Kitajcev bom še tale primer napisal:
Poznam enega, ki že več let živi v Ljubljani in mi je pred dnevi na pijači povedal, da ko gre domov ne kupi ničesar več, ker je v Ljubljani vse ceneje in kvalitetneje (od oblačil do telefonov,....). Pred mesecem, sta ga prišla obiskat mama (prvič odšla iz Kitajske) in brat, ter sta mu prinesla jopico, ki je bila petkrat dražja, kot jo je sam kupil tu na razprodaji in tako slaba kvaliteta, da je sploh noče oblečt. Pravi, da vse kvalitetne stvari izvozijo na zahod za zahodne firme, doma pa prodajo ostalo škrt robo.
Živi v najetem stanovanju in je ugotovil, da je življenje tu ceneje, kot če se vrne domov, zato bo ostal kar tu, ker je gorenjske sorte
DGJ, Robie, timo
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Splošne debate o EV”