Tile na tovornjaku so imeli garantirano najmanjšo porabo.CRF napisal/-a:Še en zanimiv prizor iz poti...
[/center]
DEMSov test porabe pri avtocestni vožnji
Re: DEMSov test porabe pri avtocestni vožnji
- instrukcije
- EV entuziast
- Prispevkov: 209
- Kraj: Ladja
- Avto: KIA Soul EV
-
275560
Re: DEMSov test porabe pri avtocestni vožnji
... Razen če bi Marjan kamion vozil, bi tile vsi še v črnokalski klanec navzgor regenerirali...instrukcije napisal/-a:Samo ne od Leafa
Malo šale, pa brez zamere
Re: DEMSov test porabe pri avtocestni vožnji
Če je kdo gledal oddajo pred časom, istočasno in enak avto, poskus zelo agresiven voznik in umirjena voznica, imela sta celo vrsto senzorjev od tlaka, utrip srca, LJ - mislim do Izole in je agresivni skoraj z infarktom bil prvi na cilju, naročil kavo, vendar je še ni dobil na mizo, ko je druga povsem mirna že prišla do mize, tako da....
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: DEMSov test porabe pri avtocestni vožnji
Podobno, kot zgoraj opisuješ edi-b, so sprobavali Mythbustersi. 3-pasovna avtocesta, 4 avti. Trije so vozili vsak po svojem pasu, četrti je vijugal med pasovi. Je prišel prej na cilj, vendar so ostali trije prišli dokaj kmalu za njim, z minimalno razliko.
Samo stvar pa je, če se dogovoriš, da se vozi po zgornji meji omejitve, da se vsi tega držijo. Tu tega baje ni bilo
Samo stvar pa je, če se dogovoriš, da se vozi po zgornji meji omejitve, da se vsi tega držijo. Tu tega baje ni bilo
Re: DEMSov test porabe pri avtocestni vožnji
Ja, eden se je šel ultra eko vožnjo (90 km/h po števcu na AC, torej cca 87 realno?), ostali pa najvišjo možno hitrost. Kar se primerjave z Leafom tiče, žal popolnoma nobene vrednosti.
Re: DEMSov test porabe pri avtocestni vožnji
Sem bil tudi zraven, večinoma so se držali navodil, razen kakšne izjeme, ki je pač nebi upošteval v primerjavi, da ne bi bilo zavajanja
Sploh pa sem imel občutek, da se je večina navduševala predvsem nad premium avtomobili in nad dinamičnim načinom vožnje, zato je bil ta test organiziran po zgornjih mejah
Sem vozil fotografa in sem enako relacijo naredil z več pospeševanji tudi čez 170km, ker sem moral fotografa pripeljati na foto pozicijo in nato foto med vožnjo,..... Moja poraba je bila od CRF jeve višja in sicer povprečna 18kWh, tako da lahko primerjate še koliko Kona porabi v dveh režimih vožnje
Je bilo pa prijetno druženje, se vsesti v vse te EV, ki so kar različni, tudi naredi vtis in si lahko ustvariš mnenje, kaj je zate najprimernejše in česa res ne rabiš
Sploh pa sem imel občutek, da se je večina navduševala predvsem nad premium avtomobili in nad dinamičnim načinom vožnje, zato je bil ta test organiziran po zgornjih mejah
Sem vozil fotografa in sem enako relacijo naredil z več pospeševanji tudi čez 170km, ker sem moral fotografa pripeljati na foto pozicijo in nato foto med vožnjo,..... Moja poraba je bila od CRF jeve višja in sicer povprečna 18kWh, tako da lahko primerjate še koliko Kona porabi v dveh režimih vožnje
Je bilo pa prijetno druženje, se vsesti v vse te EV, ki so kar različni, tudi naredi vtis in si lahko ustvariš mnenje, kaj je zate najprimernejše in česa res ne rabiš
Re: DEMSov test porabe pri avtocestni vožnji
Tile avti na sliki so vsi bolj ali manj premium, list price vseh skupaj je zagotovo več kot pol milijona €
Upam, da bo vsaj kaj takega možno videti na Ecomeetu...
Trenutno je Model 3 res vroč, ampak ko pa vidiš v primerjavi z Model S... Hm, bo treba počakati še do septembra, da vidimo kakšen bo refresh...
Upam, da bo vsaj kaj takega možno videti na Ecomeetu...
Trenutno je Model 3 res vroč, ampak ko pa vidiš v primerjavi z Model S... Hm, bo treba počakati še do septembra, da vidimo kakšen bo refresh...
Re: DEMSov test porabe pri avtocestni vožnji
Re: DEMSov test porabe pri avtocestni vožnji
Presneto, tesla 3 je pa zelo učinkovit. Verjetno je aerodinamika tu odigrala glavni posel. Y bo že bolj izenačena s kono, leafom in kio.
Re: DEMSov test porabe pri avtocestni vožnji
Tudi motor, ki je reluctant (sem si prav zapomnil ) igra precejsnjo vlogo. Ko so v model s dali motor iz model 3, so s tem povecali domet vozila za okoli 55km.Dzun Tao napisal/-a:Presneto, tesla 3 je pa zelo učinkovit. Verjetno je aerodinamika tu odigrala glavni posel. Y bo že bolj izenačena s kono, leafom in kio.
Re: DEMSov test porabe pri avtocestni vožnji
Če se ne motim, naj bi Kona (in Ioniq in eSoul in eNiro) imela enake vrste motor kot model 3?
Re: DEMSov test porabe pri avtocestni vožnji
Ker na tvojih BMW vozilih je pa vse ročno v Nemčiji narejeno, a ne. Pa še certifikat dobiš zraven.aru12 napisal/-a:Ja sigurno je isti motor.
Samo ležaji so Kitajski.
Ne vem, kdo danes še kaj sestavi, da ni narejeno na Kitajskem, pa tudi vsaka stvar iz Kitajske ni slaba samo zato, ker je narejena tam. Ker, ko se omeni iPhone, je vse vredu in super telefon, nobeden pa ne pomisli, da je narejen prav na Kitajskem.
Re: DEMSov test porabe pri avtocestni vožnji
@CRF...Jaguar je hud kaj? Daj malo deli občutke i njegaCRF napisal/-a:
Še posebej zanimivo pa je bilo videt in sedet v Jaguarju, e-Tronu in Modelu 3. Vsak je nekaj posebnega!
[/center]
Lpd
Re: DEMSov test porabe pri avtocestni vožnji
Pier,
O Kitajcih zgeda nimaš pojma.
Sem delal z njimi in prosim, da se vzdržiš gostilniških komentarjev.
Pokomentiral sem samo navedbe, da ima kona isto vrsto motorja kot Tesla.
Samo pri koni so že težave z ležaji na EM.
O Kitajcih zgeda nimaš pojma.
Sem delal z njimi in prosim, da se vzdržiš gostilniških komentarjev.
Pokomentiral sem samo navedbe, da ima kona isto vrsto motorja kot Tesla.
Samo pri koni so že težave z ležaji na EM.
Re: DEMSov test porabe pri avtocestni vožnji
Lahko kaj vec o tem napises ? Ocetu bodo v Koni menjali motor, ravno iz tega razloga. Je pa tisti sibkejsi 136HP. Nov je narocen, ne vedo kdaj pride.aru12 napisal/-a:Pier,
O Kitajcih zgeda nimaš pojma.
Sem delal z njimi in prosim, da se vzdržiš gostilniških komentarjev.
Pokomentiral sem samo navedbe, da ima kona isto vrsto motorja kot Tesla.
Samo pri koni so že težave z ležaji na EM.
Re: DEMSov test porabe pri avtocestni vožnji
Toliko pojma imam, kot ga imaš očitno ti. Ker spet misliš, da imaš samo ti izkušnje z njimi, a ne. Če je zate gostilniški komentar, je to tvoj problem, ne moj. Lahko ga mirno preskočiš.aru12 napisal/-a:Pier,
O Kitajcih zgeda nimaš pojma.
Sem delal z njimi in prosim, da se vzdržiš gostilniških komentarjev.
Re: DEMSov test porabe pri avtocestni vožnji
IPace je meni zelo všečen od zunaj. Ni prevelik in sedi se malo višje. Točno tako kot mi ustreza.dr_grgo napisal/-a:@CRF...Jaguar je hud kaj? Daj malo deli občutke i njegaCRF napisal/-a:
Še posebej zanimivo pa je bilo videt in sedet v Jaguarju, e-Tronu in Modelu 3. Vsak je nekaj posebnega!
[/center]
Lpd
Znotraj je pa velika razlika, recimo proti Koni. Uporabljeni so drugi materiali, sedi se drugače, displayi so grafično bolj dodelani, itd... Ampak to je vse stvar okusa. Tehnični podatki so pa itak znani. In cena tudi.
Bi ga imel, če bi ga dobil... Niti približno pa ne vidim v njem dvakratne uporabne vrednosti Kone.
Re: DEMSov test porabe pri avtocestni vožnji
Kitajci lahko naredijo ravno tako kvalitetno, če imajo nadzor (po možnosti ljudi iz zahodnega sveta). Se pa tam dela vse, ogromno tehnike za nemško industrijo in že kar tam v tovarni nalepijo nalepke Made in Germany - večkrat videl tam na lastne oči.aru12 napisal/-a:Ja sigurno je isti motor.
Samo ležaji so Kitajski.
Glede Kitajcev bom še tale primer napisal:
Poznam enega, ki že več let živi v Ljubljani in mi je pred dnevi na pijači povedal, da ko gre domov ne kupi ničesar več, ker je v Ljubljani vse ceneje in kvalitetneje (od oblačil do telefonov,....). Pred mesecem, sta ga prišla obiskat mama (prvič odšla iz Kitajske) in brat, ter sta mu prinesla jopico, ki je bila petkrat dražja, kot jo je sam kupil tu na razprodaji in tako slaba kvaliteta, da je sploh noče oblečt. Pravi, da vse kvalitetne stvari izvozijo na zahod za zahodne firme, doma pa prodajo ostalo škrt robo.
Živi v najetem stanovanju in je ugotovil, da je življenje tu ceneje, kot če se vrne domov, zato bo ostal kar tu, ker je gorenjske sorte
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek