Soul EV iz prve roke
ZOE Q210 Energy Blue
admin edit: premaknjeno iz druge teme.
Znizan je bil na 29.900 pred subvencijo ?
Znizan je bil na 29.900 pred subvencijo ?
Re: ZOE Q210 Energy Blue
Sicer smo offtopic, ampak da - cena je bila znižana (samo za dve vozili iz zaloge) iz 35.000 na 29.990 + doplačilo za barvo + pripravo vozila. Ob vozilu je prišel "navaden" polnilni kabel s Schuko vtikačem (10A), Type2-Type1 32A kabel je bilo potrebno še doplačati 400 (pri konkurenci se ga dobi od 160 - 200 EUR + DDV)...matija napisal/-a:Znizan je bil na 29.900 pred subvencijo ?
Ima 7 letno garancijo (vključno z baterijo) oz. 150.000km in v teh 7 letih še brezplačne posodobitve navigacije.
Soul EV believer
Re: ZOE Q210 Energy Blue
Mislim, da živimo v prelomnem obdobju - pododno, kot se je začela uveljavljati digitalna fotografija...
Ko bo dosežena kritična masa, bo prehod iz fosilnih na ostale tehnologije neizbežen.
Ko bo dosežena kritična masa, bo prehod iz fosilnih na ostale tehnologije neizbežen.
Soul EV believer
Re: Soul EV iz prve roke
Poletje se res bliža.
Danes smo (še z zimskimi pnevmatikami!) naredili lepo vožnjo Podkoren - Jesenice - Podkoren s povprečno porabo 10,5kW/100km ("z brega" 8,5; nazajgrede v klanec 12,5) - kar nakazuje da je možen doseg 257km z enim polnjenjem, samo avtocest se je treba izogibat
Danes smo (še z zimskimi pnevmatikami!) naredili lepo vožnjo Podkoren - Jesenice - Podkoren s povprečno porabo 10,5kW/100km ("z brega" 8,5; nazajgrede v klanec 12,5) - kar nakazuje da je možen doseg 257km z enim polnjenjem, samo avtocest se je treba izogibat
Soul EV believer
Re: Soul EV iz prve roke
KIA SOUL EV sem kupil septembra 2016, nanj sem cakal 6 mesecev in sem lahko takrat celo izbral dodatno opremo. Sem bil celo 2 meseca edini lastnik tega eksoticnega avtomobila v Sloveniji.
Z zanimanjem prebiram vse poste na razlicnih forumih in me je dostikrat prijelo, da bi napisal kaj iz prakse, a me je vsakic zavrlo to neprestano primerjanje kdo ima boljsi avto, kateri avto je lepsi in potem celo vmesavanje ICE lastnikov, ki avtomobila niso niti vozili.
Neumno mi je, da se moramo kot founderji ali pionirji teh vozil neprestano besedno boriti z vsakim, ki si vzame 5 minut casa in nekonstruktivno pljuva po nas in EVjih.
Moj glavni razlog nakupa EVja je bila tisina, ta carobna tisina, ko ne mores verjeti, da 1.5 ton avto drsi po cesti in ne daje od sebe nobenih tresljajev. Ko pridem domov spocit in grem z veseljem nazaj v sluzbo naslednji dan in naredim tisih 50km. Ko se veselim voznje vsak dan znova in znova.
Iz prve roke: avto je tako user friendly kot nobeden EV, ki sem ga vozil dosedaj (Tesla, Ampera, e-golf, i3, e-up, Leaf..) in ga kot drugi avto ne zamenjam. Vozim ga pa dostikrat kot prvi avto.
Seveda, iscem prvi avto EV v druzini ampak ga zal se ni na trgu (Tesla je blizu, blizu..) in ga se dolgo ne bo. Tudi Bolt ne bo. In prav tako Model 3 ne bo.
Avto, ki bo izpolnil pogoje kot prvi druzinski avto, bo moral biti SUV, ki bo imel 150kwh baterije. Vse ostalo je premalo za danasnje zahteve. To bi bil avto, ki bi delal pozimi v najslabsih pogojih 500km, pa cetudi ne bi imel toplotne crpalke.
Z zanimanjem prebiram vse poste na razlicnih forumih in me je dostikrat prijelo, da bi napisal kaj iz prakse, a me je vsakic zavrlo to neprestano primerjanje kdo ima boljsi avto, kateri avto je lepsi in potem celo vmesavanje ICE lastnikov, ki avtomobila niso niti vozili.
Neumno mi je, da se moramo kot founderji ali pionirji teh vozil neprestano besedno boriti z vsakim, ki si vzame 5 minut casa in nekonstruktivno pljuva po nas in EVjih.
Moj glavni razlog nakupa EVja je bila tisina, ta carobna tisina, ko ne mores verjeti, da 1.5 ton avto drsi po cesti in ne daje od sebe nobenih tresljajev. Ko pridem domov spocit in grem z veseljem nazaj v sluzbo naslednji dan in naredim tisih 50km. Ko se veselim voznje vsak dan znova in znova.
Iz prve roke: avto je tako user friendly kot nobeden EV, ki sem ga vozil dosedaj (Tesla, Ampera, e-golf, i3, e-up, Leaf..) in ga kot drugi avto ne zamenjam. Vozim ga pa dostikrat kot prvi avto.
Seveda, iscem prvi avto EV v druzini ampak ga zal se ni na trgu (Tesla je blizu, blizu..) in ga se dolgo ne bo. Tudi Bolt ne bo. In prav tako Model 3 ne bo.
Avto, ki bo izpolnil pogoje kot prvi druzinski avto, bo moral biti SUV, ki bo imel 150kwh baterije. Vse ostalo je premalo za danasnje zahteve. To bi bil avto, ki bi delal pozimi v najslabsih pogojih 500km, pa cetudi ne bi imel toplotne crpalke.
Re: Soul EV iz prve roke
Dobrodošel na forumu!
Me veseli, da si se vendarle odločil napisati nekaj o avtomobilu tukaj. No, na tem forumu mislim da nekih pretiranih napadov na EV še nismo imeli Večina nas dobro pozna vse prednosti, pa tudi slabosti
Verjetno si se zmotil pri letnici? 2015?
Drugače bomo pa mi, predvsem tisti, ki se še spoznavajo z električnimi avti, z veseljem prebrali še kakšno izkušnjo iz prve roke
Koliko km imaš že prevoženih?
Me veseli, da si se vendarle odločil napisati nekaj o avtomobilu tukaj. No, na tem forumu mislim da nekih pretiranih napadov na EV še nismo imeli Večina nas dobro pozna vse prednosti, pa tudi slabosti
Verjetno si se zmotil pri letnici? 2015?
Drugače bomo pa mi, predvsem tisti, ki se še spoznavajo z električnimi avti, z veseljem prebrali še kakšno izkušnjo iz prve roke
Koliko km imaš že prevoženih?
Re: Soul EV iz prve roke
Moj Soul ima ze 18500 km, dela perfektno in nisem zaznal nobenih padcev dosegov.
V teh optimalnih pogojih sem celo naredil rekord pri doseganju razdalje z enim polnjenjem - Ig pri Ljubljani in do Grabonoša, slabih 170km. Ko sem dosegel cilj, je imel Soul se 25% baterije, kar pomeni, da bi dosegel Pince - to je cca 220km.
Sledi test, ga se moram napisati.
V teh optimalnih pogojih sem celo naredil rekord pri doseganju razdalje z enim polnjenjem - Ig pri Ljubljani in do Grabonoša, slabih 170km. Ko sem dosegel cilj, je imel Soul se 25% baterije, kar pomeni, da bi dosegel Pince - to je cca 220km.
Sledi test, ga se moram napisati.
Re: Soul EV iz prve roke
Test http://www.devs.si/devs/od-iga-pa-do-gr ... z-polnitveDeLonghi napisal/-a:...
Sledi test, ga se moram napisati.
Soul EV believer
Re: Soul EV iz prve roke
Včeraj je minilo 2 meseca in teden dni - z našim Soulom EV imamo prevoženih 6.000km.
Očitno je "drugi' avto postal prvi
Očitno je "drugi' avto postal prvi
Soul EV believer
Re: Soul EV iz prve roke
Uau, to je pa konkretna kilometrina. Koliko km delaš vsak dan?Damijan napisal/-a:Včeraj je minilo 2 meseca in teden dni - z našim Soulom EV imamo prevoženih 6.000km.
Očitno je "drugi' avto postal prvi
Re: Soul EV iz prve roke
Načeloma ne toliko - če gre boljša polovica v službo (2X) in otroka v vrtec/šolo potem ca. 70.
Pozna se, da smo bili že 3X na morju (Savudrija)...
Pozna se, da smo bili že 3X na morju (Savudrija)...
Soul EV believer
Re: Soul EV iz prve roke
DeLonghi, kar se tiče zahtev za prvi avto si, vsaj po mojem okusu, prestrog. Približuješ se že skor bencinasjem . Sploh pa želja, da mam SUV, ki je varčen me je že minila, ker jaz ga mam in ne bo nikoli tako varčen kot lažji in nižji avti. Plus drage so gume, servisi, zavarovanje... Le varen je bolj. Če pa izbiram elektriko, mi je varčnost in doseg itak na prvem mestu in zame bi komot avto s 60 kWh baterijo bil/bo prvi avto v hiši.
Re: Soul EV iz prve roke
iz moje trenutne perspektive .... imam Soula .. naslednji avto bi moral..
imeti večjo baterijo za cca. 50% --- cca 40kWh
malo močnejši motor .. cc. 100kW
in da je nekoliko večji ...nekje okol 4,3 do 4,5m
udobje .. tukaj bi bilo vedno bolje, trenutno stanje ni slabo
software ... enako ... če bi le sledili Tesli z rednimi updejti, bi bilo top
mojih 5centov
imeti večjo baterijo za cca. 50% --- cca 40kWh
malo močnejši motor .. cc. 100kW
in da je nekoliko večji ...nekje okol 4,3 do 4,5m
udobje .. tukaj bi bilo vedno bolje, trenutno stanje ni slabo
software ... enako ... če bi le sledili Tesli z rednimi updejti, bi bilo top
mojih 5centov
Re: Soul EV iz prve roke
Robert, s tabo se strinjam, jaz bi z avtom, ki ima 40 kWh baterijo bil povsem zadovoljen! Za 99%bvseh opravil in izletov. Za "naslov" "prvi avto v hiši" pa bi si želel cca 60 kWh...
Re: Soul EV iz prve roke
Tale naš Soul že ima status prvega avta.
v 6 mesecih je prevozil malenkost čez 25.000 km
Avto, ki je bil mišljen kot prvi avto (ICE) pa zgolj 3.000 v tem obdobju.
Je pa res, da smo slovenski začetniki elektromobilnosti drugačni - kot bi si odvrgel oklep nekih navad.
Z navadami, ki jih imajo ostali, je 60kW nuja, še bolje je malo močnejša.
Nekako se počutim kot v obdobju pred iPhonom.
Pametnemu telefonu smo takrat rekli "dlančnik" in je bil nenormalno velik, ravno nekaj dni nazaj sem ga našel (QTC) in je mimgrede manjši od iPhona5, ki je manjši od vseh novih.. In takrat sem bil nek čudak, ki je imel mejle kar sabo v žepu.
Že takrat sem dnevno polnil telefon, ostali so Nokie 3110 polnili 1x tedensko.
S EVjem se počutim podobno - na polnilnicah je včasih kot bi bil na razstavi in ljudje samo čakajo kdaj me bo streslo
In vsi samo govorijo, da si pa oni tega ne morejo privoščit kalkulacije pa tako al tako nihče ne naredi (koliko stane gorivo in ostalo)
Sva ravno z ženo ugotavljala, da odkar imava EVja ni težko parkirat 1km od lokacije in it peš na .
v 6 mesecih je prevozil malenkost čez 25.000 km
Avto, ki je bil mišljen kot prvi avto (ICE) pa zgolj 3.000 v tem obdobju.
Je pa res, da smo slovenski začetniki elektromobilnosti drugačni - kot bi si odvrgel oklep nekih navad.
Z navadami, ki jih imajo ostali, je 60kW nuja, še bolje je malo močnejša.
Nekako se počutim kot v obdobju pred iPhonom.
Pametnemu telefonu smo takrat rekli "dlančnik" in je bil nenormalno velik, ravno nekaj dni nazaj sem ga našel (QTC) in je mimgrede manjši od iPhona5, ki je manjši od vseh novih.. In takrat sem bil nek čudak, ki je imel mejle kar sabo v žepu.
Že takrat sem dnevno polnil telefon, ostali so Nokie 3110 polnili 1x tedensko.
S EVjem se počutim podobno - na polnilnicah je včasih kot bi bil na razstavi in ljudje samo čakajo kdaj me bo streslo
In vsi samo govorijo, da si pa oni tega ne morejo privoščit kalkulacije pa tako al tako nihče ne naredi (koliko stane gorivo in ostalo)
Sva ravno z ženo ugotavljala, da odkar imava EVja ni težko parkirat 1km od lokacije in it peš na .
Re: Soul EV iz prve roke
'Začetniki'
Vam 'začetnikom' ni nič hudega
Imate cca. 30 hitrih polnilnih postaj po Sloveniji, od tega 26 po AC in cca. 100 navadnih polnilnih postaj. To je luxurius.
Zdaj pa se postavite v čas, ko še ni bilo nobene polnilne postaje razen domače vtičnice in če si kje kakšno vtičnico nafehtal
Predstavljaj si Čretnik Simona, ki se je s svojim 2011 Leaf-om odpeljal do Škotske in nazaj s tistimi par hitrimi polnilnimi postajami v UK in tistimi nekaj navadnih 16A polnilnih postaj.
Vam 'začetnikom' ni nič hudega
Imate cca. 30 hitrih polnilnih postaj po Sloveniji, od tega 26 po AC in cca. 100 navadnih polnilnih postaj. To je luxurius.
Zdaj pa se postavite v čas, ko še ni bilo nobene polnilne postaje razen domače vtičnice in če si kje kakšno vtičnico nafehtal
Predstavljaj si Čretnik Simona, ki se je s svojim 2011 Leaf-om odpeljal do Škotske in nazaj s tistimi par hitrimi polnilnimi postajami v UK in tistimi nekaj navadnih 16A polnilnih postaj.
Re: Soul EV iz prve roke
Z odstotkom, ki ga predstavljamo, pa mislim da smo (žal) res še začetniki. Seveda, vedno mora nekdo biti čisto prvi, ampak do tja da bodo EV nekaj običajnega je pa še daleč.
Mene pa nebi pretirano zmotilo če izginejo vse javne polnilnice. Pač nebi šel dvakrat na leto na morje z EV. Polnjenje doma je ena od glavnih prednosti, ne omejitev.AndY1 napisal/-a: Zdaj pa se postavite v čas, ko še ni bilo nobene polnilne postaje razen domače vtičnice in če si kje kakšno vtičnico nafehtal
Re: Soul EV iz prve roke
Andy precejsnja razlika je med full electric avtomobili ki jih ima vecina, kot ampero ki ima unlimited dometa z bencinom
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 16 Odgovori
- 664 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a aob01