Tesla Model S - predstavitev
Re: Tesla Model S - predstavitev
Včeraj so se pojavile prve uradne fotografije spremenjenega modela S letnik 2016.
Največja sprememba je sprednja maska (bolj podobna modelu X) in luči, ki bodo končno polno prilagodljive LED.
Med ostalimi napovedanimi nadgradnjami so še HEPA filter zraka, 20% močnejši polnilec, dve dodatni izbiri notranjosti.
Re: Tesla Model S - predstavitev
Kako gre to v praksi po fazi, napetost v trikotu je 400V ce se ne motim.
Torej je stari polnilec vlekel 3x13A (=40A @400V) oz 16kW
Novi pa 3x16A (=48A @400V) oz 20kW ?
Mi nekaj ne gre skupaj, ker imam v spominu da so do sedaj prodajali 10kW onboard charger ali pa dual 20kW.
Torej je stari polnilec vlekel 3x13A (=40A @400V) oz 16kW
Novi pa 3x16A (=48A @400V) oz 20kW ?
Mi nekaj ne gre skupaj, ker imam v spominu da so do sedaj prodajali 10kW onboard charger ali pa dual 20kW.
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951614
Re: Tesla Model S - predstavitev
V ameriki kaj drugega kot 240 nemoreš dobit,torej 240 x Amperi
v evropi pa 3 x 230 pa ne rabiš spreminjat polnilca.
v evropi pa 3 x 230 pa ne rabiš spreminjat polnilca.
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951614
Re: Tesla Model S - predstavitev
Tri fazni sistem je pa vseeno ali vlečeš 3 x 230 ali 3 x 400 Amperi so isti za enako moč.
Re: Tesla Model S - predstavitev
Še nikjer, razen pri Zoetu, ki ima popolnoma drug sistem, nisem zasledil trofaznega medfaznega polnilca 400V, ampak 3x 230V.matija napisal/-a:Kako gre to v praksi po fazi, napetost v trikotu je 400V ce se ne motim.
Torej je stari polnilec vlekel 3x13A (=40A @400V) oz 16kW
Novi pa 3x16A (=48A @400V) oz 20kW ?
Mi nekaj ne gre skupaj, ker imam v spominu da so do sedaj prodajali 10kW onboard charger ali pa dual 20kW.
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951614
Re: Tesla Model S - predstavitev
Pri trifaznemu sistemu ne moreš računat 3 x 16 je 48 x 400 =20kw računaj 3 x 16 x 230, ker če množit z 400 V potem moraš delit z kvadratnim korenom .
Re: Tesla Model S - predstavitev
Sem se zatipkal - v ZDA imajo dvofazni (!) polnilec 230V 40A ki bo pri novem 48A;
v EU je trofazni 11kW, za doplačilo je lahko še eden - skupaj 22kW. Seveda se v EU lahko Tesla S polni tudi enofazno - zelo počasi
v EU je trofazni 11kW, za doplačilo je lahko še eden - skupaj 22kW. Seveda se v EU lahko Tesla S polni tudi enofazno - zelo počasi
Soul EV believer
Re: Tesla Model S - predstavitev
Ja, samo ameriški dvofazni 2x120V je isto, kot evropski enofazni 1x230V. Ali imaš kje kakšne podatke o tem polnilcu? Kolikor je meni poznano imaš lahko 1 ali 2 polnilca, ki se napajata enofazno, Če sta vgrajena 2 se napajata z različnih dveh faz. Kar pomeni, da nista trofazna. Lahko, da se motim.
Re: Tesla Model S - predstavitev
Vec videov sem videl kako se tesla polni 3x16A trofazno v EU, tako da pri nas so sigurno vgrajeni trofazni polnilci. 'DualChargers' pa pri nas verjetno le reklamirajo, v resnici pa gre za en mocnejsi 3x32A trofazni polnilec ?
Tole je iz njihove EU spletne strani (zadnja vrstica z zvezdico je t.i. dual chargers):
Tole je iz njihove EU spletne strani (zadnja vrstica z zvezdico je t.i. dual chargers):
Re: Tesla Model S - predstavitev
Leto in pol nazaj sem vozil testno Teslo kar nekaj tednov.
Takrat je bil v osnovi trofazen charger (montiran pod zadnjimi sedezi) 3x16 amp. Tankal sem doma na rdec 16amp trofazni vtic; na LCD displaju je tudi kazalo 16 amp zraven pa z malo crko 3.
Avto je imel tudi dodaten trofazen charger, ki pa se mi je vklopil le pri tankanju na Mennekes vticih, ker pac doma nisem imel 32 amp rdecega vtica (imam sicer 25 amp napelljavo ampak nisem imel pri roki elektricarja, da bi mi zvezal nov vtikac). Pri tankanju se je pokazal 32 amp ter z majhno stevilko 3.
Model S je imel tudi SW opcijo, da si zmnajseval moc po 1 amp, to kar ostali proizvajalci le sanjajo. Ko sem bil na obisku pri sorodnikih, ki so imeli se staro napeljavo v hisi in le 16 amp, sem tanakl trofazno, amparazo pa zmanjsal na 10 amp.
Ta dodaten 11kw trofazen polnilec si lahko kupil ze pri nakupu avtomobila kot dodatno opremo, lansko leto so to ukinili in si ga lahko montiral le se na servisih (razlaga je bila, da se jih je premalo odlocilo za nakup in naj se servisih ukvarjajo s tem).
No, in letos uvedejo nazaj to moznost.
In kolikor vidim, so uvedli za doplačilo le 16.5 kw polnilec. Kam je zginil skupni dvojni charger 22kw? Ko sem na hitro prebral, sem mislil prvo, da dokupis 16.5 kw polnilec poleg obstojecega 11kw?
Takrat je bil v osnovi trofazen charger (montiran pod zadnjimi sedezi) 3x16 amp. Tankal sem doma na rdec 16amp trofazni vtic; na LCD displaju je tudi kazalo 16 amp zraven pa z malo crko 3.
Avto je imel tudi dodaten trofazen charger, ki pa se mi je vklopil le pri tankanju na Mennekes vticih, ker pac doma nisem imel 32 amp rdecega vtica (imam sicer 25 amp napelljavo ampak nisem imel pri roki elektricarja, da bi mi zvezal nov vtikac). Pri tankanju se je pokazal 32 amp ter z majhno stevilko 3.
Model S je imel tudi SW opcijo, da si zmnajseval moc po 1 amp, to kar ostali proizvajalci le sanjajo. Ko sem bil na obisku pri sorodnikih, ki so imeli se staro napeljavo v hisi in le 16 amp, sem tanakl trofazno, amparazo pa zmanjsal na 10 amp.
Ta dodaten 11kw trofazen polnilec si lahko kupil ze pri nakupu avtomobila kot dodatno opremo, lansko leto so to ukinili in si ga lahko montiral le se na servisih (razlaga je bila, da se jih je premalo odlocilo za nakup in naj se servisih ukvarjajo s tem).
No, in letos uvedejo nazaj to moznost.
In kolikor vidim, so uvedli za doplačilo le 16.5 kw polnilec. Kam je zginil skupni dvojni charger 22kw? Ko sem na hitro prebral, sem mislil prvo, da dokupis 16.5 kw polnilec poleg obstojecega 11kw?
Re: Tesla Model S - predstavitev
Se pravi ima v končni fazi 3-fazni 22kW polnilec, kar je več kot dovolj za vsa "počasna" polnjenja.
Re: Tesla Model S - predstavitev
Tesla S si zapomni, kje smo nastavili nižji tok polnjenja:
"CHARGE AMPERAGE SETTING IS GPS-AWARE: If you select a lower current limit at one location, the car will remember that setting and apply it for all future charging sessions at that location. Charging at another location will occur at the default amperage setting."
vir: http://www.teslarati.com/tesla-model-s- ... ks-tidbits
"CHARGE AMPERAGE SETTING IS GPS-AWARE: If you select a lower current limit at one location, the car will remember that setting and apply it for all future charging sessions at that location. Charging at another location will occur at the default amperage setting."
vir: http://www.teslarati.com/tesla-model-s- ... ks-tidbits
Soul EV believer
Re: Tesla Model S - predstavitev
Se vidi, da se njihov šef/inženirji vozi/jo z lastnimi vozili.
Pred leti sem bil v BMWjevi tovarni v Dingolfingu http://www.bmw-werk-dingolfing.de, pa na dvozišču ni bilo nobenega BMWja (res, da je to že davnega 1992, sam vseeno).
Pred leti sem bil v BMWjevi tovarni v Dingolfingu http://www.bmw-werk-dingolfing.de, pa na dvozišču ni bilo nobenega BMWja (res, da je to že davnega 1992, sam vseeno).
Re: Tesla Model S - predstavitev
Nov rekorden doseg z Modelom S P85D, tokrat v ameriki. 885 kilometrov. Neprekinjena vožnja 26ur in 12 minut s hitrostjo 34km/h Porabljenih 76.8kWh.
[youtube]https://youtu.be/RIlA7PaeHEU[/youtube]
[youtube]https://youtu.be/RIlA7PaeHEU[/youtube]
Re: Tesla Model S - predstavitev
Pri Tesla Motors so pred kratkim najavili še najcenejšo varianto Modela S z oznako 60 in 60D. Gre za enomotorno in dvomotorno različico, ki imata vgrajeno 75kWh baterijo, katere uporabna kapaciteta je programsko omejena na 60 kilovatnih ur.
Ponujajo pa potem po želji nadgradnjo brez posegov za 19% povečanje dosega.
Ponujajo pa potem po želji nadgradnjo brez posegov za 19% povečanje dosega.
Re: Tesla Model S - predstavitev
Se kdo spomni koliko je sploh stal 70 preden so ga ukinili? Meni se zdi novi 60 se vedno identicno drag v EU. Z davkom in odsteto subvencijo v SI pride okoli 75k eur
Je pa fajn tanova 60tka, baterijo ima od 75tke torej polni do teh programsko omejenih 60kW veliko hitreje kot prvotna 60tka, kjer je bila baterija dejansko manjsa in je polnila skoraj do konca.
Tudi polnjenje do 80% doseze veliko prej, ker veliko kasneje zacne zmanjsevati polnilni tok. Pa verjetno ce ne nadgradis baterije na 75 res tezko obcutis izgubo kapacitete, ce sploh.
Je pa fajn tanova 60tka, baterijo ima od 75tke torej polni do teh programsko omejenih 60kW veliko hitreje kot prvotna 60tka, kjer je bila baterija dejansko manjsa in je polnila skoraj do konca.
Tudi polnjenje do 80% doseze veliko prej, ker veliko kasneje zacne zmanjsevati polnilni tok. Pa verjetno ce ne nadgradis baterije na 75 res tezko obcutis izgubo kapacitete, ce sploh.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek