Jaz se ne trudim več: ko nisem na tempomatu, imam vedno regeneracijo na 3. stopnji, je zelo udobno, skoraj ne potrebujem zavore. Jadranje je gotovo učinkovitejše, ampak zanimivo, ko nastavljaš privzeto stopnjo regeneracije v sistemu, pokaže 3. stopnja največji ECO potencial...edi-b napisal/-a: Čeprav od začetka celo moteča nastavitev stalnega min. gasa, očitno ni slaba za jadranje...
Kona yelow Edi
Re: Kona yelow Edi
Re: Kona yelow Edi
Jaz se sploh ne trudim jadrat, ker skorajda ni razlike od običajne vožnje. Skoraj vedno (razen ko želim kaj stestirat) vozim v Confort mode in 2. stopnja regeneracije, kar je super kombinacija. V normalnih situacijah, kolonah in semaforjih se lepo ustavim skoraj brez zavor, kadar pa so potrebne, pa je tako ali tako potrebna velika previdnost v prometu in bi tako ali tako bilo potrebno pritisnit nogo.SimonZed napisal/-a:Jaz se ne trudim več: ko nisem na tempomatu, imam vedno regeneracijo na 3. stopnji, je zelo udobno, skoraj ne potrebujem zavore. Jadranje je gotovo učinkovitejše, ampak zanimivo, ko nastavljaš privzeto stopnjo regeneracije v sistemu, pokaže 3. stopnja največji ECO potencial...edi-b napisal/-a: Čeprav od začetka celo moteča nastavitev stalnega min. gasa, očitno ni slaba za jadranje...
Re: Kona yelow Edi
Tole ne vem če drži za EV, pač pa za vse avtomobile. Tudi ICE porabi dvakrat toliko goriva pri stalni hitrosti 140 kot pri 70, če bi kdo testiral z enakimi vatli.DGJ napisal/-a:Še en dokaz, da EV-jem (razen Tesle) bolj ustreza nižja poprečna hitrost oziroma lokalne in magistralne ceste.
Je pa res, da so nižji avtomobili (kot omenjeni Tesla) nekoliko varčnejši pri večjih hitrostih, kot višji (npr Kona), in povsem enako je pri ICE.
Re: Kona yelow Edi
Prav to sem razmišljal, na eni strani je sigurno individualno kaj komu najbolj odgovarja meni npr kar veliko tempomat, pa tudi klasična in s tem precej jadranja ter pred ovinki in navzdol ter ustavitvi stopenjsko regeneracija. Sicer očitno tudi kar ekonomično pri 5000km povprečje 13,5 kw in stalno comfort program, kar nekaj avtoceste.
Kaj od naštetega pa je najbolj ekonomično, če bi želel zares minimalno porabo?
Se pa strinjam da novejši EVji tudi za avtocesto že čisto normalno uporabni ..., kot je razvidno iz gornjih podatkov tudi tu zelo zadovoln.
ICE imajo večjo porabo tudi pri hribovski vožnji, pri EV pa je očitno manjša.
Kaj od naštetega pa je najbolj ekonomično, če bi želel zares minimalno porabo?
Se pa strinjam da novejši EVji tudi za avtocesto že čisto normalno uporabni ..., kot je razvidno iz gornjih podatkov tudi tu zelo zadovoln.
ICE imajo večjo porabo tudi pri hribovski vožnji, pri EV pa je očitno manjša.
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Kona yelow Edi
V slabih dveh mesecih že 5400km in polnil cca 5x na javnih 22kw polnilnicah, seveda kona enofazno 7kw..., vse ostalo ponoči doma na polnilnici, največkrat z okoli 20 na 80%, kar je cca 40kw v dobrih 7 urah.
Zanimivo da šuko polnilca sploh še nisem sprobal, DC tudi še ni bilo potrebe, bom pa čim prej, če ne drugo iz firbca.
V glavnem proti prejšnjem dieslu čisti luksuz in ne ovira, temveč prednost.
Zanimivo da šuko polnilca sploh še nisem sprobal, DC tudi še ni bilo potrebe, bom pa čim prej, če ne drugo iz firbca.
V glavnem proti prejšnjem dieslu čisti luksuz in ne ovira, temveč prednost.
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Kona yelow Edi
Zadnja Laško Krk in nazaj, skupaj 500km, začel s 95%, ker je bila kar gužva tja porabil samo 47%. Nazaj 2h v LJ BTC polnil na Petrolovi AC torej dobil 14kw, jaz nisem bil v Primarku. Po 500km v Laškem kazalo še domet 70km...
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Kona yelow Edi
Če malo potegnem črto. V dveh mesecih prevozil 6070km, povprečna poraba 13,4 kWh/100km ali 134kWh/1000km (s 100% baterije se torej naredi 460km, torej tudi pozimi in ob zmanjšanju kapicatete ni straha), po računalniku 94% ekonomično, 6% normalno in 0% dinamično, čeprav stalno na programu comfort in nič posebej ne šparam oz. po omejitvah, veliko pa tako gužva (po avtocestah tempomat 120km/h, razen 1x na morje stalno 130 km/h, opisano zgoraj), seveda več ko se prehiteva, vključuje na prehitevalni...
Na domači polnilnici napolnil 643 kw ali 79%, na javnih brezplačnih napolnil 170kw ali 21%, torej skupaj v 2. mesecih napolnil oz. porabil 813kw. Če bi navedene podatke preračunal na 1 leto, bi dobil prevoženih 36.000km in skupno porabo 4.824kw (cca 3.800 doma in 1.000 javne polnilnice). Za letos, ko sem Kono dobil maja, bo verjetno dovolj domače elektrike iz MSE, ob celem letu pa bo doplačilo, mogoče v prihodnosti še eno vejo 11 panelov in tako moč MSE na 12,5kwp (sedaj 33 panelov in moč 9,4).
V glavnem nimam navade, da bi pretiraval, vendar lahko z gotovostjo trdim, da je avto v vseh pogledih v celoti dosegel in presegel moja pričakovanja za prvi družinski avto, trkam da bo tako še naprej (kar sem imel po predhodnem eno urnem testiranju Kone in ostalih EV ter veliko podatkov z interneta, youtuba...). Če laično in iz osebnih testiranj primerjam, bi z lahkoto imel tudi ostale EV, pri moji odločitvi je pretehtala večja baterija ob stari ceni 41.000€ - subvencija in zares ugoden kredit eko sklada, višje sedenje. Je pa res, da je med mojim prejšnjim 10 let starim Opel Zafira 1.9 diesel in Kono EV 10 let razlike v starosti, x3 pa udobje, ekonomičnost, varnost, oprema, eko...
Na domači polnilnici napolnil 643 kw ali 79%, na javnih brezplačnih napolnil 170kw ali 21%, torej skupaj v 2. mesecih napolnil oz. porabil 813kw. Če bi navedene podatke preračunal na 1 leto, bi dobil prevoženih 36.000km in skupno porabo 4.824kw (cca 3.800 doma in 1.000 javne polnilnice). Za letos, ko sem Kono dobil maja, bo verjetno dovolj domače elektrike iz MSE, ob celem letu pa bo doplačilo, mogoče v prihodnosti še eno vejo 11 panelov in tako moč MSE na 12,5kwp (sedaj 33 panelov in moč 9,4).
V glavnem nimam navade, da bi pretiraval, vendar lahko z gotovostjo trdim, da je avto v vseh pogledih v celoti dosegel in presegel moja pričakovanja za prvi družinski avto, trkam da bo tako še naprej (kar sem imel po predhodnem eno urnem testiranju Kone in ostalih EV ter veliko podatkov z interneta, youtuba...). Če laično in iz osebnih testiranj primerjam, bi z lahkoto imel tudi ostale EV, pri moji odločitvi je pretehtala večja baterija ob stari ceni 41.000€ - subvencija in zares ugoden kredit eko sklada, višje sedenje. Je pa res, da je med mojim prejšnjim 10 let starim Opel Zafira 1.9 diesel in Kono EV 10 let razlike v starosti, x3 pa udobje, ekonomičnost, varnost, oprema, eko...
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Kona yelow Edi
Laško po avtocesti CE MB MS Lendava in nazaj , skupaj 306km, skupna povprečna poraba 15,8, avtocesta tempomat 120km/h.
Laško 80%, Lendava 45% = poraba v eno smer 35% za razdaljo 146km, povprečna poraba 16,2.
Polnil v Lendavi s 45 na 75%.
Nazaj Lendava - Laško (postanek v MB) s 75% na 39% = poraba 36% za razdaljo 160km, povprečna poraba nazaj 15,4...
Laško 80%, Lendava 45% = poraba v eno smer 35% za razdaljo 146km, povprečna poraba 16,2.
Polnil v Lendavi s 45 na 75%.
Nazaj Lendava - Laško (postanek v MB) s 75% na 39% = poraba 36% za razdaljo 160km, povprečna poraba nazaj 15,4...
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Kona yelow Edi
Velika večina ljudi še vedno misli, da EV niso za avtocesto, čeprav npr. Laško Lendava 146km v 1 uri in 30 minut , tempomat 120km/h in porabil 35%... ali še bolje Laško Postojna Jelšane Krk Malinska 250km ponoči v 3 urah tempomat 130 km/h in porabil 57%...
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Kona yelow Edi
Za Slovenijo so za enosmerno vožnjo EV že 100% zamenjava za dizel. Kamorkoli s kakršnokoli vožnjo prideš enako hitro. Koper-Lendava-Koper pa verjetno nebi šlo
Re: Kona yelow Edi
KP - Lendava - KP je 620km, bi moral dejansko 1x polniti na DC, kar seveda glede na mrežo polnilnic sploh ni problem ali več ur na AC (pozimi seveda več časa), če bi na avtocesti vozil npr. po števcu 120 ali 130 km/h.CRF napisal/-a:Za Slovenijo so za enosmerno vožnjo EV že 100% zamenjava za dizel. Kamorkoli s kakršnokoli vožnjo prideš enako hitro. Koper-Lendava-Koper pa verjetno nebi šlo
Bi morali preizkusiti po omejitvah po vzporednih cestah, brez avtoceste, kjer bi morda celo šlo (pozimi seveda ne). Mogoče kdo ve, če je kdo navedeno že preizkusil v praksi?
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Kona yelow Edi
Tud 620km jih lahko narediš brez polnjenja, le da moraš vozit počasi po lokalnih cestah, kar pa ni ravno moj stil vožnje. Sem enkrat naredil realni test v prometu, cel dan vožnje pri 609km, mi je še vedno ostalo 7% baterije:edi-b napisal/-a:KP - Lendava - KP je 620km, bi moral dejansko 1x polniti na DC, kar seveda glede na mrežo polnilnic sploh ni problem ali več ur na AC (pozimi seveda več časa), če bi na avtocesti vozil npr. po števcu 120 ali 130 km/h.CRF napisal/-a:Za Slovenijo so za enosmerno vožnjo EV že 100% zamenjava za dizel. Kamorkoli s kakršnokoli vožnjo prideš enako hitro. Koper-Lendava-Koper pa verjetno nebi šlo
Bi morali preizkusiti po omejitvah po vzporednih cestah, brez avtoceste, kjer bi morda celo šlo (pozimi seveda ne). Mogoče kdo ve, če je kdo navedeno že preizkusil v praksi?
viewtopic.php?f=36&t=2479&hilit=%2A600km%2A
Re: Kona yelow Edi
Laško CE Rogla in nazaj nič po avtocesti , skupaj 104km, skupna povprečna poraba 10,9 in porabil 17% v obe smeri.
Laško 70%, Rogla 52% = poraba v eno smer 18% za razdaljo 52km, povprečna poraba 23,1.
Spust z Rogle do Zreč cca 15 km, bežal pred točo, pridobil 4% na 56%.
Sicer Rogla Laško z 52% na 53% = poraba -1% za razdaljo 52km !?
Sploh ne vem če je to možno... Z dieslom se mi to ni nikoli zgodilo
Laško 70%, Rogla 52% = poraba v eno smer 18% za razdaljo 52km, povprečna poraba 23,1.
Spust z Rogle do Zreč cca 15 km, bežal pred točo, pridobil 4% na 56%.
Sicer Rogla Laško z 52% na 53% = poraba -1% za razdaljo 52km !?
Sploh ne vem če je to možno... Z dieslom se mi to ni nikoli zgodilo
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Kona yelow Edi
Kono, kot vsaki novi avto, kupil za 10 do 12 let. Upam da bo EV zdržal toliko s prvo baterijo, verjetno do 400.000km.
Kaj menite strokovnjaki, bo šlo... (polnjenje največ ponoči doma 20-80% oz bom raje 10, 20 -70%)?
Kaj menite strokovnjaki, bo šlo... (polnjenje največ ponoči doma 20-80% oz bom raje 10, 20 -70%)?
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Kona yelow Edi
Laško CE Logarska dolina parkirišče pod slapom rinka in nazaj, po avtocesti CE Šentrupert v obe smeri, skupaj 180km, skupna povprečna poraba 11,3 in porabil 30% v obe smeri.
Laško 80%, Logarska 58% = poraba v eno smer 22% za razdaljo 90km, povprečna poraba 16,6.
Logarska Laško z 58% na 50% = poraba samo 8% za razdaljo 90km...
Laško 80%, Logarska 58% = poraba v eno smer 22% za razdaljo 90km, povprečna poraba 16,6.
Logarska Laško z 58% na 50% = poraba samo 8% za razdaljo 90km...
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Kona yelow Edi
Parkrat med dopustom na internetni strani gledal polnilnice na otoku Krku. Vse stalno proste. Kaj nič na dopust z EV?
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek