Ioniq od Gorazda
Re: Ioniq od Gorazda
Ja, so mi prinesli iz delavnice en filter, original bele barve, ki je bil precej črn in mi rekli, da je to moj filter ter me vprašali, če naj ga zamenjajo. Sem jim odgovoril z DA, kar so verjetno pričakovali. Pa nikakor ne morem reči, da so mi pokazali filter, ki ni bil moj, le dvom vedno obstaja.Nejccc napisal/-a:Po servisni knjižici se filter menja na 30.000 km, če se prav spomnim?
Za naslednji servis bom jaz kupil isti filter na POTOKAR avto deli, ga sam zamenjal tik pred servisom, potem pa mi ne bodo upali kazati črnih filtrov. Takšen filter je pri POTOKAR 8 €, kar sem pravkar preveril po telefonu.
- Hitch-Hiker
- EV entuziast
- Prispevkov: 325
- Avto: Ioniq, Rav4
-
337188
Re: Ioniq od Gorazda
Pri Ioniqu tudi. Na vsakih 30kkm se menja kabinski filter.CRF napisal/-a:YES! Pri Koni je tako.
Kar mi je bistveno bolj smiselno, kot menjava zavorne tekocine vsakih 30kkm.
Re: Ioniq od Gorazda
Glede kabinskega filtra sem že nekajkrat kaj napisal...
Mi EVjevci na cesti nimamo izpuhov, a vendar pa večinoma vozimo za izpuhi drugih vozil... In ti v zrak spuščajo marsikaj.
Sam z Leafom naredim vsaj polovico kilometrov po avtocesti in to predvsem na Štajerki, kjer skoraj ni obdobja brez vzhodnoevropskih kombijev in kamionov. Tudi ljubljanska obvoznica ni nič kaj boljša, ob zastojih vohamo vse, kar pride iz dizlov s porezanimi DPF filtri ter kamionov z adblue emulatorji...
Ko sem nanazadnje na Leafu videl filter po 30.000 km, sem se zgrozil. Popolnoma je bil zapacan in temnosive barve, za razliko od novega, ki je bil snežno bel. Vzel sem ga domov in ga razrezal, nato smo ga s fanti pogledali pod mikroskopom. Na vlaknih so bile videti črne "kapljice" in trdi delci... Predvidevam, da gre za saje in mikroprah od gum in zavor s ceste.
Takrat sem se odločil, da bom ta filter redno ali še pogosteje menjaval. Namreč, vsaj del tega, kar je ujel ta filter, bi končalo tudi v mojih pljučih. Torej, ne gre za avto, ampak zame. In to je en redkih elementov, ki res direktno ščiti zdravje potnikov in ne avta. Avtu je zanj popolnoma vseeno, samo v kabini bo pač malce bolj prašno.
In še bolj zanimivo mi je to, da se podobne debate o menjavah tega filtra krešejo tudi pri ICEjevcih... Ampak o zračnem filtru za motor se pa tam nihče ne sprašuje? Nam je res več do avta kot do lastnega zdravja?
Tesla je že vedel, zakaj je kot prvi razvil in začel vgrajevati celo HEPA filter... Komaj čakam, da nekoč zadiham v medicinski kakovosti kabinskega zraka
Drugo pa je cena... Če malce pogledamo izven uradne servisne mreže, lahko najdemo kvalitetne in celo originalnim enakovredne OEM izdelke precej ceneje... Med EVjevci je precej varčnih in iznajdljivih, pa sem prepričan, da boste marsikaj našli. Le podelite to z vsemi na forumu.
Mi EVjevci na cesti nimamo izpuhov, a vendar pa večinoma vozimo za izpuhi drugih vozil... In ti v zrak spuščajo marsikaj.
Sam z Leafom naredim vsaj polovico kilometrov po avtocesti in to predvsem na Štajerki, kjer skoraj ni obdobja brez vzhodnoevropskih kombijev in kamionov. Tudi ljubljanska obvoznica ni nič kaj boljša, ob zastojih vohamo vse, kar pride iz dizlov s porezanimi DPF filtri ter kamionov z adblue emulatorji...
Ko sem nanazadnje na Leafu videl filter po 30.000 km, sem se zgrozil. Popolnoma je bil zapacan in temnosive barve, za razliko od novega, ki je bil snežno bel. Vzel sem ga domov in ga razrezal, nato smo ga s fanti pogledali pod mikroskopom. Na vlaknih so bile videti črne "kapljice" in trdi delci... Predvidevam, da gre za saje in mikroprah od gum in zavor s ceste.
Takrat sem se odločil, da bom ta filter redno ali še pogosteje menjaval. Namreč, vsaj del tega, kar je ujel ta filter, bi končalo tudi v mojih pljučih. Torej, ne gre za avto, ampak zame. In to je en redkih elementov, ki res direktno ščiti zdravje potnikov in ne avta. Avtu je zanj popolnoma vseeno, samo v kabini bo pač malce bolj prašno.
In še bolj zanimivo mi je to, da se podobne debate o menjavah tega filtra krešejo tudi pri ICEjevcih... Ampak o zračnem filtru za motor se pa tam nihče ne sprašuje? Nam je res več do avta kot do lastnega zdravja?
Tesla je že vedel, zakaj je kot prvi razvil in začel vgrajevati celo HEPA filter... Komaj čakam, da nekoč zadiham v medicinski kakovosti kabinskega zraka
Drugo pa je cena... Če malce pogledamo izven uradne servisne mreže, lahko najdemo kvalitetne in celo originalnim enakovredne OEM izdelke precej ceneje... Med EVjevci je precej varčnih in iznajdljivih, pa sem prepričan, da boste marsikaj našli. Le podelite to z vsemi na forumu.
Re: Ioniq od Gorazda
Je kdo že sam menjal filter pri Koni?
Če je to enostavno, ga bom tudi jaz raje kar sam zamenjal, sploh, če je samo 8€
Če je to enostavno, ga bom tudi jaz raje kar sam zamenjal, sploh, če je samo 8€
Re: Ioniq od Gorazda
Jaz sem na ebayu kupil 2 ogljena filtra za 15€. Prisla sta pa iz Koreje. Na servisu mi pa vgradijo navaden filter za 40€. Mogoce sem pa kupil ze rabljena filtra, ker sta ogljena tako sive barve kot tisti ko ga serviser iz armaturke potegne
Re: Ioniq od Gorazda
Danes izlet iz NM čez Gorjance v Črnomelj. V hrib vožnja SPORT in Alfistu pred menoj nikakor ni bilo jasno, da sem mu ves čas sledil. Sedaj pa vprašanje. Ali imaš tudi ti občutek, da je volan v SPORT načinu bolj trd kot v ECO ?
Re: Ioniq od Gorazda
Pravkar z 0 km dosega pripeljal na polnilnico. Prevozil nekaj km z 0 km dosega. Tudi to je očitno možno.
Re: Ioniq od Gorazda
Ja. Je pa zanimivo, da mi je 0 km dosega (v bistvu so bile le 3 črtice, kjer je sicer podatek o dosegu) pokazalo pri 3% baterije, potem pa sem se peljal do polnilnice še nekaj km in do polnilnice prišel z 1% baterije.
Re: Ioniq od Gorazda
Tako pa izgleda armaturna plošča, ko dosežeš 3% ali manj na Ioniqu. Doseg --- km !
Re: Ioniq od Gorazda
pa zelva se je tudi vkloplaenergija napisal/-a:Tako pa izgleda armaturna plošča, ko dosežeš 3% ali manj na Ioniqu. Doseg --- km !
Re: Ioniq od Gorazda
takšne pa so napetosti celic v moji bateriji potem, ko sem jo spraznil do konca in je bms izklopil glavni kontaktor baterije.
ostal je samo 12 V akumulator .
ostal je samo 12 V akumulator .
Re: Ioniq od Gorazda
[quote="energija"]Danes izlet iz NM čez Gorjance v Črnomelj. V hrib vožnja SPORT in Alfistu pred menoj nikakor ni bilo jasno, da sem mu ves čas sledil. Sedaj pa vprašanje. Ali imaš tudi ti občutek, da je volan v SPORT načinu bolj trd kot v ECO ?[/quote
Izvleček iz cenika in opisa opreme za Kono:
Izbirni način vožnje – Drive Mode Select (prilagoditev pospeševanja in trdote električnega progresivnega servo volana)
Izvleček iz cenika in opisa opreme za Kono:
Izbirni način vožnje – Drive Mode Select (prilagoditev pospeševanja in trdote električnega progresivnega servo volana)
Re: Ioniq od Gorazda
Že drugič mi je uspelo voziti avto brez dosega. Gre bolj počasi, ampak gre.
- Priponke
-
- B20DC1EF-521B-46CA-A728-06947E178FDF.jpeg (38.29 KiB) Pogledano 4177 krat
Re: Ioniq od Gorazda
Saj ne vem kaj je boljše za živce to da gre do 0km/0% in je konec ali kot pri Leafu ko pri 0% še ni želve in še imaš cca 20km rezerve (sem se pa peljal samo 6km pod 0 do sedaj).
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek