Nakup prek DEMS
Re: Nakup prek DEMS
Mislil sem da je precejšnja verjetnost da bo slej ko prej kaj za popravit. In boš pač moral naredit izlet do servisa.
Re: Nakup prek DEMS
Dobil kar nekaj pojasnil od gospoda Završnika in avto/sistem nima omejitev pri delovanju in
"Na spletni strani https://www.tesla.com/de_DE/support/veh ... edirect=no so opisani garancijski pogoji. V primeru okvare vozila v garancijski dobi se pokliče Teslino asistenco, ki ima trenutno v Sloveniji pogodbo z AMZSjem in vozilo se odpelje v najbližji servisni center (Graz/AT)."
Vse tesle imajo garancijo 80.000km ali 4 leta (to bo pri meni 2 leti ) razen zaslona in mikrokrmilnikov ki imajo 4 leta. Ni vse tako lepo
"Na spletni strani https://www.tesla.com/de_DE/support/veh ... edirect=no so opisani garancijski pogoji. V primeru okvare vozila v garancijski dobi se pokliče Teslino asistenco, ki ima trenutno v Sloveniji pogodbo z AMZSjem in vozilo se odpelje v najbližji servisni center (Graz/AT)."
Vse tesle imajo garancijo 80.000km ali 4 leta (to bo pri meni 2 leti ) razen zaslona in mikrokrmilnikov ki imajo 4 leta. Ni vse tako lepo
Free 1.500 Supercharger km _ https://ts.la/aneta55681
Re: Nakup prek DEMS
Srce zagotovo vleče na M3 a razum meni še vedno pravi, da bi raje Kono. Veliko manj neznank.Febo napisal/-a:... in mislim da je SR+ zadovoljiv in tudi cenovno ne daleč od Kone 64kw
Samo en primer. V petek sem dogovorjen za servis kar pomeni v primeru HYUNDAI cca 1 ura dodatnega časa in nič več.
Če bi imel M3 bi to pomenilo celodnevni "izlet" in kar nekaj dodatnih stroškov (avstrijska vinjeta...)
Re: Nakup prek DEMS
Tesla je letos ukinila obvezne servise. So samo še priporočeni.
https://electrek.co/2019/03/22/tesla-ye ... intenance/
https://www.tesla.com/de_DE/support/car ... edirect=no
https://electrek.co/2019/03/22/tesla-ye ... intenance/
https://www.tesla.com/de_DE/support/car ... edirect=no
Re: Nakup prek DEMS
Ja, model 3 naj bi imel redni servis na 2 leti pa še to je dela za kako uro dve. Po moje se da to zment da prideš in zrihtajo.
Free 1.500 Supercharger km _ https://ts.la/aneta55681
Re: Nakup prek DEMS
Imaš prav, posebno za prenovljeni model kone ki bo imel in presegel funkcionalnosti m3 (11kw polnilec, app, večja baterija kot m3sr+ …) a supercharger omrežje in hitro polnjenje zmaga.DGJ napisal/-a:Srce zagotovo vleče na M3 a razum meni še vedno pravi, da bi raje Kono. Veliko manj neznank.Febo napisal/-a:... in mislim da je SR+ zadovoljiv in tudi cenovno ne daleč od Kone 64kw
Samo en primer. V petek sem dogovorjen za servis kar pomeni v primeru HYUNDAI cca 1 ura dodatnega časa in nič več.
Če bi imel M3 bi to pomenilo celodnevni "izlet" in kar nekaj dodatnih stroškov (avstrijska vinjeta...)
Razmišljam o doplačilu za LR rwd ki ima 150km+ dodatnega dosega in še hitrejše polnjenje ampak doplačilo je brutalno (cca 6.500€) ki pa sploh ne vem če potrebujem. Verjetno moji možgani še vedno razmišljajo po ICE like
Free 1.500 Supercharger km _ https://ts.la/aneta55681
Re: Nakup prek DEMS
Presegel ? Bom na hitro samo prednosti (subjektivno sevedaFebo napisal/-a:Imaš prav, posebno za prenovljeni model kone ki bo imel in presegel funkcionalnosti m3 (11kw polnilec, app, večja baterija kot m3sr+ …) a supercharger omrežje in hitro polnjenje zmaga.DGJ napisal/-a:Srce zagotovo vleče na M3 a razum meni še vedno pravi, da bi raje Kono. Veliko manj neznank.Febo napisal/-a:... in mislim da je SR+ zadovoljiv in tudi cenovno ne daleč od Kone 64kw
Samo en primer. V petek sem dogovorjen za servis kar pomeni v primeru HYUNDAI cca 1 ura dodatnega časa in nič več.
Če bi imel M3 bi to pomenilo celodnevni "izlet" in kar nekaj dodatnih stroškov (avstrijska vinjeta...)
Razmišljam o doplačilu za LR rwd ki ima 150km+ dodatnega dosega in še hitrejše polnjenje ampak doplačilo je brutalno (cca 6.500€) ki pa sploh ne vem če potrebujem. Verjetno moji možgani še vedno razmišljajo po ICE like
- autopilot s full self driving ni primerljiv z nicemer trenutno na svetu. CruzeAuto, Waymo, idr so svetlobna leta zadaj - mapirajo specificne ceste, lidar, ...
- OTA
- vgrajen dashcam
- sentry mode
- 5.5s do 100km/h
- 225km/h
- RWD
- notranjost (“iPhone vs blackberry”, ampak ta je res zelo subjektivna)
- frunk
- ORBW ki ogreje baterijo pozimi, ravno pri Koni je bil Bjørn precej glasen s #coldgate
- infotainment
- stanje polnilnic na poti v avtu z live podatki ter razlika med 1-2 dc polnilnicami ali 8-20 superchargeji
- hitrost polnjenja trenutno do 105kW, optimisticne napovedi po V3 SC profilu gredo v smer 150kW na V2/V3 SC; bomo videli v prihajajocih mesecih.
- cabin overheat protection
Pa se ena objektivna, gre za najbolj varen avto na svetu. IIHS to lepo prikaze, ostali ga pac enacijo z drugimi, ker imajo***** kot zgornjo mejo. Zakaj bi sebe ali svojo druzino sploh dal v avto, ki ni tako varen?
Re: Nakup prek DEMS
Se popolnoma strinjam z @matija. Če imaš denar za Teslo res nimaš kaj za razmišljat o drugih EVjih. Enkrat na 2 leti ga boš pa že pripeljal do Gradca na servis
Re: Nakup prek DEMS
Se povsem strinjam z vsemi "bonbončki" in vrhunskimi lastnostmi M3. Gledam pa povsem z vidika moje uporabe in tega, da se z IONIQ-om vozim že skoraj 2 leti in sem v tem času prevozil že kar precej kilometrov.
Če bi sedaj izbiral bi skoraj 100% vzel Kono, ker je dobavljiva tukaj in zdaj. No razen nekaj mesečni dobavni rok. (me res zanima kdaj bo registriran in na cesti prvi preko DEMS-a - 60 dni?!?!)
Ko bo M3 možno naročiti in servisirati tukaj v SLO potem je vsekakor v ožjem izboru. Do takrat se bom lepo vozil s Hyundajem.
Če bi sedaj izbiral bi skoraj 100% vzel Kono, ker je dobavljiva tukaj in zdaj. No razen nekaj mesečni dobavni rok. (me res zanima kdaj bo registriran in na cesti prvi preko DEMS-a - 60 dni?!?!)
Ko bo M3 možno naročiti in servisirati tukaj v SLO potem je vsekakor v ožjem izboru. Do takrat se bom lepo vozil s Hyundajem.
Re: Nakup prek DEMS
M3 ima tudi slabše strani... prav tako subjektivne in objektivne
- Trda vožnja
- Nizko sedenje
- Nizek prtljažnik
- Vampire drain
- Ni servisa v Slo
- Dražja popravila
- Manjši doseg (SR)
- Plug levo zadaj
- Trda vožnja
- Nizko sedenje
- Nizek prtljažnik
- Vampire drain
- Ni servisa v Slo
- Dražja popravila
- Manjši doseg (SR)
- Plug levo zadaj
Re: Nakup prek DEMS
Ja, kot pri vsaki stvari so plusi in minusi. Dražja popravila hmmm tole mi sploh ni všeč. Kaj za hudiča je Vampire drain?
Free 1.500 Supercharger km _ https://ts.la/aneta55681
Re: Nakup prek DEMS
Praznjenje baterije ko avta ne uporabljaš. Kona bo po enem mesecu mogoče izgubila 1% SOC. Tesla pa izgublja kar nekaj % na dan, če čisto vse izklopiš pa dober %/dan.
Re: Nakup prek DEMS
Hvala za razlago. Torej če ti laufa santry mode moraš računat tudi porabo (če si ma tesnem pri rangu). Hja je kar veliko elementov ki jih moraš upoštevat.
Koliko ima sploh kapacitete SR baterija? Podatki so od 62kw do 50kw. Kakor sem razumel tesla uporablja celotno kapaciteto baterije?
Koliko ima sploh kapacitete SR baterija? Podatki so od 62kw do 50kw. Kakor sem razumel tesla uporablja celotno kapaciteto baterije?
Free 1.500 Supercharger km _ https://ts.la/aneta55681
Re: Nakup prek DEMS
Sentry porabi še extra.. ampak že samo da je online porablja kar precej. Je treba malo pogledat da ga ne pustiš z 20% na letališču in greš za 14 dni na dopust.
SR+ ima 62kWh brez bufferja zgoraj. SR pa je ista baterija, SW omejena na 50kWh. Vsaj mislim da je tako nekako.
SR+ ima 62kWh brez bufferja zgoraj. SR pa je ista baterija, SW omejena na 50kWh. Vsaj mislim da je tako nekako.
Re: Nakup prek DEMS
Podatek 62kWh je napacen. Napak je vec, odkar Tesla teh stvari ne objavlja vec, saj ne povedo prav nic. Laik bi povzel da imata Leaf 62kWh ter Kona 64kWh zelo podobno baterijo, a je ena objavljena brutto druga pa netto. Domet, ki vecini pomeni bistvo pa je odvisen od koeficienta upora, efektivnosti motorjev, velikosti baterije, rezervacij zgoraj in spodaj, idr.
MR baterija ni enaka SRjevi, MR baterija je LR baterija v LR ohisju z manj bloki celic, in sicer jih ima MR 37, medtem ko LR 46. SR+ baterija je v osnovi druga (54.25kWh brutto). Ta pa je lahko dodatno omejena za 10%, s tem potem iz SR+ baterije dobimo "SR baterijo", ki ima software limited brutto kapacitete nekje dobrih 49kWh.
SR+ ima baterijo 54.25kWh, uporabne kapacitete je 52.75kWh, advertised pa 50kWh. Stevilo celic je 2976.
MR ima 66.5kWh brutto, 64.66 netto, 62kWh advertised. Stevilo celic je 2648.
LR ima 80.5kWh brutto, 78.27kWh netto, 75kWh advertised. Stevilo celic je 4416.
Bufferji so zgoraj in spodaj v vseh primerih. Izjema je le SR (brez plusa), ki je SW limited SR+ baterija na ~90%.
Vampire Drain se tu pojavlja, ker je avto neprestano connected ter izvaja tudi battery management ko avto stoji, kar ne pocne noben drug EV, tudi ce bi bilo potrebno. Se pac baterije bolj degradirajo. Zato verjetno ni cudno, da so Tesline baterije po preko 500.000km se vedno v presenetljivo dobrem stanju.
Normalen Vampire drain, ko je avto v spanju (npr na letaliscu) je nekje 0.2kWh na dan. Kar v primeru LR modela pomeni, da bo izgubil 1.5% SoC v enem (1) tednu.
Sentry Mode skupaj z avtom ki ne spi pa nekje 150W/h. Kar je veliko. Stevilka naraste s kolicino eventov, ki jih zazna Sentry Mode ter sprozi snemanje iz treh kamer. K sreci se da Sentry Mode sedaj pametno nastavit, in sicer default vrednost se nastavi na ON, medtem ko work/home in ostale definirane lokacije pa so samodejno OFF.
Glede drazjih popravil nisem popolnoma preprican, servisov je manj kot pri Hyundaiu. Ze sam OBC (polnilec) je pri Kii 2500€, hyundai sigurno ni ugodnejsi saj verjetno uporablja enak polnilec.
MR baterija ni enaka SRjevi, MR baterija je LR baterija v LR ohisju z manj bloki celic, in sicer jih ima MR 37, medtem ko LR 46. SR+ baterija je v osnovi druga (54.25kWh brutto). Ta pa je lahko dodatno omejena za 10%, s tem potem iz SR+ baterije dobimo "SR baterijo", ki ima software limited brutto kapacitete nekje dobrih 49kWh.
SR+ ima baterijo 54.25kWh, uporabne kapacitete je 52.75kWh, advertised pa 50kWh. Stevilo celic je 2976.
MR ima 66.5kWh brutto, 64.66 netto, 62kWh advertised. Stevilo celic je 2648.
LR ima 80.5kWh brutto, 78.27kWh netto, 75kWh advertised. Stevilo celic je 4416.
Bufferji so zgoraj in spodaj v vseh primerih. Izjema je le SR (brez plusa), ki je SW limited SR+ baterija na ~90%.
Vampire Drain se tu pojavlja, ker je avto neprestano connected ter izvaja tudi battery management ko avto stoji, kar ne pocne noben drug EV, tudi ce bi bilo potrebno. Se pac baterije bolj degradirajo. Zato verjetno ni cudno, da so Tesline baterije po preko 500.000km se vedno v presenetljivo dobrem stanju.
Normalen Vampire drain, ko je avto v spanju (npr na letaliscu) je nekje 0.2kWh na dan. Kar v primeru LR modela pomeni, da bo izgubil 1.5% SoC v enem (1) tednu.
Sentry Mode skupaj z avtom ki ne spi pa nekje 150W/h. Kar je veliko. Stevilka naraste s kolicino eventov, ki jih zazna Sentry Mode ter sprozi snemanje iz treh kamer. K sreci se da Sentry Mode sedaj pametno nastavit, in sicer default vrednost se nastavi na ON, medtem ko work/home in ostale definirane lokacije pa so samodejno OFF.
Glede drazjih popravil nisem popolnoma preprican, servisov je manj kot pri Hyundaiu. Ze sam OBC (polnilec) je pri Kii 2500€, hyundai sigurno ni ugodnejsi saj verjetno uporablja enak polnilec.
Re: Nakup prek DEMS
Sem vedel da bo @matija vedel točne podatke Jaz ne uspem sledit, tako da si samo približno predstavljam kaj se dogaja.
Tisti 0.2kWh/dan velja samo če prej odkljukaš vse porabnike in ne prižigaš aplikacije na telefonu. To je best case scenarij na katerega bo večina uporabnikov pozabila.
Glede dražjih popravil sem pa imel v mislih predvsem aluminij. Sem pa skoraj prepričan da tudi Teslin OBC ne stane manj kot Hyundajev.
Sam servis pa...
Tisti 0.2kWh/dan velja samo če prej odkljukaš vse porabnike in ne prižigaš aplikacije na telefonu. To je best case scenarij na katerega bo večina uporabnikov pozabila.
Glede dražjih popravil sem pa imel v mislih predvsem aluminij. Sem pa skoraj prepričan da tudi Teslin OBC ne stane manj kot Hyundajev.
Sam servis pa...
mislim da bo Hyundai cenejši.How much does the scheduled maintenance service cost for our Model 3 vehicles? I just found out...
2 year $425
4 year $675
Re: Nakup prek DEMS
A ni zanimivo, kako je za nekoga nekaj + je za drugega -...
Me zanima, zakaj znano car sharing podjetje nima v svoji ponudbi Hjundaj-Kije?
Včeraj je Bjorn testiral e-Soula 64kWh in ga ves čas primerjal z M3. Pri njih sta oba približno 38k€ in mislim, da ni bilo dileme kako in kaj...
Me zanima, zakaj znano car sharing podjetje nima v svoji ponudbi Hjundaj-Kije?
Včeraj je Bjorn testiral e-Soula 64kWh in ga ves čas primerjal z M3. Pri njih sta oba približno 38k€ in mislim, da ni bilo dileme kako in kaj...
Re: Nakup prek DEMS
Ljudje smo različni in imamo ne le različne potrebe, pač pa tudi okuse.
Glede varčnosti je Tesla3 primerljiva s Kono64, tudi za normalno vožnjo (ne dirkanje), pa domet podoben.....Morda ima nekoliko boljše izkoriščen prostor in varnost, je pa cenovno zato nekoliko dražja.
Sam sem nad tehnologije Tesle navdušen (no tudi kakšen minus je), vendar je nebi maral voziti, pa tudi všeč mi ni. Najbolj me moti, da sediš na tleh, predolga je, pa preveč elektronike ima in prevelik zaslon, pa še bahavosti ne prenašam, me zanima le uporabna vrednost, varčnost, okolje.....
Ampak, kakor komu paše, naj izbere, plača in spoštuje druge z drugačno izbiro
Glede varčnosti je Tesla3 primerljiva s Kono64, tudi za normalno vožnjo (ne dirkanje), pa domet podoben.....Morda ima nekoliko boljše izkoriščen prostor in varnost, je pa cenovno zato nekoliko dražja.
Sam sem nad tehnologije Tesle navdušen (no tudi kakšen minus je), vendar je nebi maral voziti, pa tudi všeč mi ni. Najbolj me moti, da sediš na tleh, predolga je, pa preveč elektronike ima in prevelik zaslon, pa še bahavosti ne prenašam, me zanima le uporabna vrednost, varčnost, okolje.....
Ampak, kakor komu paše, naj izbere, plača in spoštuje druge z drugačno izbiro
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 20 Odgovori
- 1149 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a TeodorOrtl
-
- 0 Odgovori
- 1775 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Blue30
-
- 13 Odgovori
- 904 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a svino
-
- 50 Odgovori
- 18557 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a darjan
-
- 102 Odgovori
- 13370 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a warpedone